Onko mahdollista? Tuntuu että meina loppua toiveet tulevaisudesta kun naiseni on bi. Onko kellään hyviä/huonoja kokemuksia? Miten suhde voi kestää?
Ei kai millään kun itse on hetero. . . Damned.
Seurustelu Bi -naisen kanssa. . . . .
9
2464
Vastaukset
- Myy
Hektinen. Että onko mahdollista seurustella bi-naisen kanssa? Eikös se seurustelu ole yhtä mahdollista heteronaisenkin kanssa? Kas kun minäkin olen bi-nainen ja peräti onnellisesti naimisissa miehen kanssa.
Vai oletko heteronainen? Sitten 'ongelmasi' onkin jo eri luokkaa...- talvikko
Jos olet mies niin sullahan on hyvät mahikset päästä sekstaileen kahen naisen kaa... kolmisin nääs
- Man
olisi mahtavaa jos vaimoni olis bi. Vois päästä
kimppakivaan. Kolmisin mmmm...- Hetero
Mutta tuntuu pettämiseltä jos muija ravaa vieraissa (naisissa). Ja ehkä jonkun pariskunnan kanssa jossa nainen on bi ja mies tulee mukaan. Tosin kimppakiva on ihan hauskaa. .
- Man
Hetero kirjoitti:
Mutta tuntuu pettämiseltä jos muija ravaa vieraissa (naisissa). Ja ehkä jonkun pariskunnan kanssa jossa nainen on bi ja mies tulee mukaan. Tosin kimppakiva on ihan hauskaa. .
No se että jos eukkos harrastaa kimppistä joidenki toisten kans niin ei tietysti kivaa oo.
Ite kuvittelisin sietäväni vaimoni touhuilut muiden naisten kans mutten enää jos kimpaan tulee joku muu mies messiin.
Oletko siis harrastanut eukkosi ja sen bi kaverin kans kimppaa? Itellä tekis joskus mieli kovasti päästä kahen eukon kans sänkyyn mutta en tiä onnaako koskaan.
- Bi-mies
Olen bi-mies ja avoliitossa bi-naisen kanssa.
Harrastamme molemmat silloin tällöin seksiä omaa sukupuoltamme olevan kanssa. Se tuo mukavaa vaihtelua.
Kimppaseksiä emme ole (vielä) harrastaneet. - ei
Eikö uskollisuus tarkoita aina samaa asiaa, oli sitten bi tai ei. Itse olen bi-nainen, seurustelen onnellisesti miehen kanssa. Se, että välillä haluaisin naista, ei tarkoita että sitä toteuttaisin, pettämistä se olisi siinä kuin miehenkin kanssa. Niin, haluanhan toki toisia miehiäkin toisinaan, mutta niin ikään en käy tuumasta toimeen.
- Bi-mies
Tuo uskollisuus on jokin ihmeellinen myytti.
Me ainakin olemme sopineet, että voimme toteuttaa myös seksuaalisuutemme toista puolta.
Seurustelimme kaksi vuotta, yhdessä olemme asuneet ja eläneet nyt neljä vuotta.
Meillä on hyvä keskinäinen suhde ja kivaa keskenämme sänkykamarissa, mutta välillä molemmat kaipaamme
homo(/lesbo)seksiäkin.
Olemme "uskollisia" siinä mielessä, että harrastamme suhteen ulkopuolista seksiä kumpikin vain oman sukupuolemme kanssa. Jos avovaimoni menisi sänkyyn toisen miehen tai minä toisen naisen kanssa, silloin saattaisi syntyä ongelmia.
- shy
Unelma tilanne! VOiko mies muuta toivoa.Naisystäväsi varmasti ehdottaa jonain päivänä kolmen kimppaa.ELämäsi ei voisi olla paremmassa mallissa!!
-Kateellinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama235035Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634036Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve743612Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732688Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472463Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602348Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl722146Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272117- 1351654
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371505