...Kun mies on alkanut olemaan välillä todella etäinen kun tulee töistä ja jatkaa samaa koko illan. Välillä taas on niin läheinen. Hän ei nykyään enää koske niin kuin ennen, ei halaa ei pussaa eikä mitään ilman että pyytää tai tekee itse. seksi kyllä maittaa, mutta esileikit ei. Kertokaa mulle, missä se vika on?
Mikä vikana?
12
1125
Vastaukset
- JONSKI
OON KUULLUT ETTÄ TÄÄ UUS TUOTE AUTTAA MYÖS PELIN PELAAMISEEN! KANNATTAIS SUNKIN KOKEILLA!
COLOSTRUM
HISTORIAA:
-Intiassa käytetty jo tuhansia vuosia sitten colostrumia eli maidon esiastetta, jota lehmä tuottaa 36 tunnin ajan synnytyksen jälkeen
-Länsimaiset lääkärit määräsivät colostrumia sairauksiin ennen kuin penisilliiniä ja sulfaa keksittiin
-1950 tohtori Albert Sabin keksi, että colostrum sisältää vasta-aineita poliota vastaan ja suositteli sitä lapsille
- 50-luvulla colostrumia käytettiin nivelreuman hoidossa
VAIKUTUS:
- tukee immuunisysteemiä
sisältää esim. immunoglobuliineja
- tuhoaa viruksia, bakteereja, hiivaa ja
parasiitteja.
*sisältää esim. laktoferriinia
- edistää ruoka-aineiden imeytymistä
- vähentää ryppyjä
- kiihdyttää rasvan palamista
- tasapainottaa verensokeria
- nopeuttaa haavan paranemista/ kudosten
uusiutumista
- tasapainottaa mielialaa
ELIMISTÖN PUOLUSTUS- ELI IMMUUNIJÄRJESTELMÄ
Immuunisysteemi toimii kolmivaiheisesti:
- puolustusmuuri, joka suojelee bakteereilta, jotka tunkeutuvat kehoomme
- jos bakteerit pääsevät kehoomme, immuunisysteemi pyrkii huomaamaan ja eliminoimaan ne ennen kuin bakteerit kotiutuvat ja alkavat lisääntyä
- jos bakteerit sitten lisääntyvät ja aiheuttavat ongelmia, immuunisysteemi vastaa kehon puolustuksesta ja eliminoi tunkeutujat
Bakteerit ovat yksisoluisia organismeja, jotka voivat jakaantua kahdeksi erilliseksi bakteeriksi 20-30 minuutissa. muutamassa tunnissa niitä on jo miljoonia!
Miten Colostrum tukee immuunisysteemiä?
- sisältää immunoglobuliineja:
IgG
IgA suojaa limakalvoja
IgM nopeuttaa bakteerien ja virusten tuhoutumista
IgD stimuloi vasta-aine tuotantoa
IgE yhdistetään allergisiin reaktioihin
# Elimistössä on immunoglobuliineja, suurimmaksi osaksi suolistossa, jossa ne ovat valmiina hyökkäämään tunkeilijoita vastaan. Tämä järjestelmä horjuu helposti esim. antibioottien vaikutuksesta. Colostrumin immunoglobuliinit täydentävät ja korjaavat immunoglobuliinien puutetta.Colostrum sisältää vähintään 37 luonnonmukaista immuunitekijää!
# Ihmisen colostrum sisältää 2% IgG:tä - naudan 38 %
# 500 mg:n kapselissa on n. 100 mg IgG:tä!
- sisältää myös muita immuunifaktoreita:
1.Laktoferriini
Laktoferriini tuhoaa viruksia, bakteereja, hiivaa ja parasiittejä. Se on myös tulehdusta lievittävä ainesosa. Sitoo rautaa ja viimeisimpien tutkimusten mukaan saatu hyötyä myös syövän hoidossa!
2.Transferriini
Rautaa sitova proteiini, antioxidantti sekä antimikrobinen
3. Lysotsyymi
antimikrobinen, toimii IgA:n kanssa
4. Laktoperoksidaasi
Antimikrobinen
5. Interferoni
tuhoaa viruksia, säätelee elimistön ”tappajasolujen” toimintaa
COLOSTRUM TUKEE SIIS IMMUUNIJÄRJESTELMÄÄ JA KUN SE ON TOIMIVA NIIN KOKO ELIMISTÖ ON TASAPAINOINEN
- sisältää kasvutekijöitä:
Sisältää sellaisia kasvutekijöitä, jotka ovat elintärkeitä vastasyntyneille; varmistaa solujen kasvun ja kehityksen. Aikuisilla nämä korjaavat suolen seinämää ja näin parantavat ravintoaineiden imeytymistä. Kasvutekijät myös auttavat solujen uusiutumisessa etenkin lihaksissa ja rustoissa. Colostrum sisältää kahdeksan kasvutekijää!
1. Epidermal growth factor (EGF)
Stimuloi kudosten uusiutumista& haavan parantumista sekä parantaa ruuansulatusta
2. Insulin growth factor 1& 2
Stimuloi lihas- ja luusolujen lisääntymistä(leviämistä) ja kehittymistä
3. Transforming growth factor
stimuloi kudosten uusiutumista ja haavan parantumista
# Colostrumin on todettu olevan tehokas maha-suolikanavan häiriöiden hoidossa varsinkin sellaisten jotka ovat aiheutuneet tulehduskipulääkkeiden käytöstä!
Yhteystiedot: JOHANNES
[email protected]
TekijÄ: Minna Jokinen 04/2002
Lähteet: www.colostrumresearch.com
www.Amt-finland.com
Nienstedt, Hänninen yms.: Ihmisen fysiologia ja anatomia
Holloway, Borissenko: Microbe Apocalypse - täti O
Minkä ikäisiä olette ? Ja kauanko olette olleet
yhdessä/naimisissa ? Onko lapsia ?
Yritetään sitten pohtia tätä juttua.
Hyvää päivän jatkoa.- yksin
ollaan kumpikin 21-vuotiaita ja ollaan oltu yhessä vasta vajaa puoli vuotta. Mulla on yksi lapsi ex-miehen kanssa, mutta yhteisiä lapsia ei ole tulossa pitkään aikaan, vaikka oltaisikin pitkään yhdessä.
- TT
Kun mies ei enää välitä tippaakaan vaimonsa seksuaalisesta nautinnosta tai hellyydentarpeesta, on miehellä mitä ilmeisimmin rakastajatar jonka kanssa harrastetaan kaikkea sitä mitä vaimon kanssa harrastettiin kun oltiin rakastuneita.
Tilanteen tekee erityisen kinkkiseksi se, että jos mieheltä tivaa onko hänellä toinen, yleensä tällainen viilentynyt mies alkaa huutaa ja räyhätä että miten häntä kehdataankin epäillä. Ja samaan aikaan mies tuntee syyllisyyttä ja pelkää että vaimo saa tietää ja nousee älämölö.
Voi tietysti olla myös että miehesi on löytänyt homon itsestään, tulossa hulluksi tai muuten vain väsynyt välinpitämättömäksi asti.
Ehkäpä parisuhdeterapia auttaisi? Jos hän ei halua sellaiseen lähteä, hän selvästikään ei enää rakasta sinua.- yksin
Olen ajatellut että pettäisikö hän minua, mutta en jaksaisi millään uskoa. Olen kyllä kysynyt asiaa ja hän vastaa kauniisti ja surullisesti 'en'. Toiseksi meillä seksi todellakin pelaa ihan hyvin, en vain saa sitä läheisyyttä.
Parisuhdeterapia on vaihtoehto kyllä, mutta se on jotenkin niin epämiellyttävää. Mielummin yrittäisin ensin kotikonstein... - t.e.d.
Vaikka miestä ei läheisyys ja hyväily kiinnosta ja hän on omissa oloissaan, ei sentään kannata lähteä epäilemään heti pahinta mahdollisuutta. Jos ensi töikseen alkaa epäillä pettämistä, tilanne on vähän sama kuin epäilisi että tietokoneesta on sisuskalut viety jos se ei käynnisty - todennäköisin vika on että kone ei saa virtaa, eli johto ei ole seinässä.
Miehesi kieltämättä kuulostaa stressaantuneelta. Mistä se johtuu? Onko hänellä ongelmia töissä tai opinnoissa? Onko rahavaikeuksia? Sanot että suhteenne on kestänyt puolisen vuotta. Onko mahdollista että jokin suhdettanne edeltänyt asia, jota et tiedä, painaa häntä?
Sekin asia on otettava huomioon, että häntä painaa jokin asia suhteessanne. Rauhalliset kysymykset, joihin voi vastata vapautuneesti, voivat vähitellen tuoda ongelman ytimen esiin. Jos kysyt, että pettääkö hän, vastaus on joka tapauksessa ei, ellei hän nimenomaan ole päättänyt kertoa syrjähypystään.
Parisuhdeterapiaa on turha arastella. Kevyttä se ei ole, mutta mistään kallonkutistamisen meiningistä ainakaan ei ole kyse. Jos tilanne jatkuu, se on hyvä ratkaisu. Suosittelen kokemukseni perusteella. - yksin
t.e.d. kirjoitti:
Vaikka miestä ei läheisyys ja hyväily kiinnosta ja hän on omissa oloissaan, ei sentään kannata lähteä epäilemään heti pahinta mahdollisuutta. Jos ensi töikseen alkaa epäillä pettämistä, tilanne on vähän sama kuin epäilisi että tietokoneesta on sisuskalut viety jos se ei käynnisty - todennäköisin vika on että kone ei saa virtaa, eli johto ei ole seinässä.
Miehesi kieltämättä kuulostaa stressaantuneelta. Mistä se johtuu? Onko hänellä ongelmia töissä tai opinnoissa? Onko rahavaikeuksia? Sanot että suhteenne on kestänyt puolisen vuotta. Onko mahdollista että jokin suhdettanne edeltänyt asia, jota et tiedä, painaa häntä?
Sekin asia on otettava huomioon, että häntä painaa jokin asia suhteessanne. Rauhalliset kysymykset, joihin voi vastata vapautuneesti, voivat vähitellen tuoda ongelman ytimen esiin. Jos kysyt, että pettääkö hän, vastaus on joka tapauksessa ei, ellei hän nimenomaan ole päättänyt kertoa syrjähypystään.
Parisuhdeterapiaa on turha arastella. Kevyttä se ei ole, mutta mistään kallonkutistamisen meiningistä ainakaan ei ole kyse. Jos tilanne jatkuu, se on hyvä ratkaisu. Suosittelen kokemukseni perusteella.Ongelmana meillä on vain että hän ei suostu vastaamaan jos kysyn mikä vaivaa. Olen yrittänyt kysyä onko se jostain töistä tai jotain muuta, mutta hän vastaa aina että ei tiedä. On hieman Vaikea yrittää rauhallisesti kysellä kun toinen ei vastaa koskaan.
En tiedä johtuuko se ennen suhdetta tapahtuneesta, mutta minulle hän sanoo ettai ole seurustellut ennen minua kenenkään kanssa. Voiko olla että hän ei vain oikein osaa suhtautua seurusteluun? Vai pitäisikö minun epäillä hänen valehtelevan, että ei ole seurustellut?
Tämä asia masentaa minua aikalailla, koska olen todella rakastunut ja haluan jatkaa suhdetta. En kuitenkaan ole toivoton, joten jos ei hän suostu puhumaan, on kai pakko ajatella sinkkuelämää taas... - yksin
...kysyin taas mikä vaivaa ja ensimmäisen kerran se suuttu. Kysy takas 'mikä sua vaivaa'. Tulee todella kurja olo kun ei voi yhtä iltaa olla ilman että olis yksin vaikka toinen on vieressä. Mä haluan ja kaipaan läheisyyttä, koska olen pettyny niin pahasti aikasemmin. Mä haluaisin, että joku välittää mustakin. Luulenpa että se on liikaa vaadittu miehiltä...En enää jaksa uskoa, että miehet välittää läheisyydestä.
- TT
yksin kirjoitti:
...kysyin taas mikä vaivaa ja ensimmäisen kerran se suuttu. Kysy takas 'mikä sua vaivaa'. Tulee todella kurja olo kun ei voi yhtä iltaa olla ilman että olis yksin vaikka toinen on vieressä. Mä haluan ja kaipaan läheisyyttä, koska olen pettyny niin pahasti aikasemmin. Mä haluaisin, että joku välittää mustakin. Luulenpa että se on liikaa vaadittu miehiltä...En enää jaksa uskoa, että miehet välittää läheisyydestä.
Minun mieheni on valittanut joskus että MINÄ olen etäinen ja viileä yms. Eli kyllä on miehiä jotka haluavat läheisyyttä.
Niinä aikoina kun en ole jaksanut olla niin liki miestäni olen ollut lähinnä masentunut. Silloin tuntee itsensä epämiellyttäväksi kaikin puolin, tuntuu vaikealta uskoa että joku muu pitäisi viehättävänä. Ja herkästi joutuu kierteeseen että pelkää vieressä nyhjäävän miehen haluavan VAIN seksiä kun lähekkäin ollaan.
Silloin ja nyt kun olen vähemmän masentunut, ei sensijaan saa tarpeekseen toisen kehosta; sitä haluaa kosketella ja olla lähekkäin niin paljon kuin mahdollista! (Suhteemme on kohta 5 v, eli ei rakkauden tarvitse mihinkään kadota vaikka olisi pitkään yhdessä.)
Ehkä sinun tapauksessasi tosiaan tuo miehesi ei omaa tarpeeksi kokemusta suhteessa olemisesta; ja toinen mahdollisuus on sitten tietysti tuo masennus ja alhainen itsetunto. - jemina
yksin kirjoitti:
Ongelmana meillä on vain että hän ei suostu vastaamaan jos kysyn mikä vaivaa. Olen yrittänyt kysyä onko se jostain töistä tai jotain muuta, mutta hän vastaa aina että ei tiedä. On hieman Vaikea yrittää rauhallisesti kysellä kun toinen ei vastaa koskaan.
En tiedä johtuuko se ennen suhdetta tapahtuneesta, mutta minulle hän sanoo ettai ole seurustellut ennen minua kenenkään kanssa. Voiko olla että hän ei vain oikein osaa suhtautua seurusteluun? Vai pitäisikö minun epäillä hänen valehtelevan, että ei ole seurustellut?
Tämä asia masentaa minua aikalailla, koska olen todella rakastunut ja haluan jatkaa suhdetta. En kuitenkaan ole toivoton, joten jos ei hän suostu puhumaan, on kai pakko ajatella sinkkuelämää taas...Mulla oli aivan samallainen juttu...olin miehen ensimmäinen...ja ongelmia tuli :( JÄTÄ SE MIES! JA ETSI ITSELLES PAREMPI! sä oot ansainnu hellyyttä ja rakkautta :) Mä jätin sen miehen ja löysin heti viikon päästä uuden ja paljon paremman ;)eikä hellyyttä puutu!
- ean
Kuinkahan olet aikaisemmin itse menetellyt? Onkohan käynyt niin, että olet itse kieltäytynyt, jolloin mies on lopulta alkanut vähitellen turvautua omaan apuun tarvitsematta sinua?
- yksin
jos meillä kerran seksi toimii ihan hyivn niin missä asiassa hän sitten toimii yksiskseen? Halailee itseäään kylpyhuoneessa ja suutelee peilikuvaansa? Toiseksi mistä mä olisin kieltäytyny, jos mä kerran sitä läheisyyttä kaipaan? Tuskin pystyt mua syyttämään yksinäisyydestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama815509Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1104527Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1364115Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2162857Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782836Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?322716Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta832534Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl892280- 1822113
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431666