Ääh,mikä siinä on että usein varsinkin naisten käytös ja jutut ovat ylitsepursuvan tekopirteitä ja yltiöpositiivisia.Eihän maailma ja keskiverto ihmisen elämä ole oikeasti mitään ruusuilla tanssimista,kukkia ja mehiläisiä, onnellisia ajatuksia ja mukavia sattumia.Oikeasti vituttaa kuunnella esim. bussissa tai junassa 2 aikuisen naisen saatana kimeä-äänistä kälkätystä ja naurunpyrähdyksiä,joltain teinitytöiltä tota vois vielä sietää mut että tyyliin 25v eukot jauhavat aivan helvetin typeriä juttuja ja kikattelevat kuin pikkulapset,hoh hoijaa.Pahin esimerkki on eräs tuttu nuori nainen,aivan sama mitä juttua sattuis milloinkin valittamaan, vaikka sit perkele Irakin joukkohautoja tai pedofiliaa niin aina ensimmäinen kommentti jtn. tyyliin 'eihän se nyt mitään,hih hih' tai jotain muuta vastaavaa merkityksetöntä ja mitään kantaa ottavaa tyhjänpäiväistä paskaa.Ei sellaista ihmistä voi perkele ollakkaan jota ei joskus vituttais ja silloin kun v-käyrä on tapissa niin se pitää myös näyttää eikä esittää jtn helvetin ilopilleriä.
Yltiöpositiivisuus
20
2158
Vastaukset
- miäs myös
naisten luonteeseen kuuluu luoda positiivista energiaa eikä jauhaa ikävistä asioista.. tai sit jos niin empaattisesti, tunteella.
se on iha sama asia ku säki tod näk äijäporukalla kännispäiten alat puhuu rivoja ja susta tulee irstas vanha kikkeli.
onko käyny mielessä? - miesz
Minusta naiset on hupaisia kun ne puhuu tuolla tavalla. Se jotenkin kuuluu niiden luonteelle. Ei tietenkään kaikki ole sellaisia kälkättäjiä.
- R.R.
Nainen olen...
Tunnen suurta sympatiaa. Tuo kälkätys ja tyhjänpäiväisyyksien kovaääninen ihmettely on myös omasta mielestäni vapisuttavan ärsyttävää. Niin siis silloin kun joutuu sitä itse kuuntelemaan!
Joskus on vaan niin hemmetin hauskaa kelailla ihan typeriä juttuja kavereiden kanssa... ja juuri sillä tavalla naismaisesti... :)
Mutta joo, pääsääntöisesti julkisella paikalla voisi pitää volyyminsa pienemmällä! Kanamaisuudellekkin on oma aikansa ja paikkansa.... Ja elkäämme nyt sekoittako tätä iloiseen rupatteluun!- micaela
Joillain ihmisillä on jo ihan luonnostaankin kova ja kantava ääni...
On se kyllä ihme miten moni suomalainen on niin katkera ja kateellinen muille ihmisille ettei kykene kestämään näkyä siitä miten jollain muulla menee paremmin tai on vain muuten hauskempaa kuin itsellä...
Ei ole kyse välttämättä kanamaisuudella tai millään muullakaan jos julkisella paikalla volyymi on vähän korkealla kun iloisista hauskoista asioista kertoo ystävälleen! Ei me ihmiset mitään hiiriä olla että kun paikalla muita/paljon ihmisiä niin pitäisi siellä jossain piipittää asioista ystävälle, kun sattuu itse olemaan hyvinkin hyvällä tuulella jostain asiasta, oli asia sitten mikä tahansa. Sille ystävälleen hän asioista puhuu eikä niille muille ketä paikalla sattuu olemaan... Jos muiden ihmisten kovaääninen puhe häiritsee pahasti niin ehkä kannattaa miettiä jonnekkin landelle muuttoa, missä ihmisiä ei paljoa ole yhdessä paikkaa, tai sitten korvatulppien ostoa...
Jos jonkun ihmisen jutut ärsyttää niin ei tarvitse kuunnella! Ja jos puhuvan henkilön puhe niin ylitsepääsemättömästi ärsyttää niin ainahan voi tältä henkilöltä pyytää vopisiko hän olla hiljempaa...
- Mimma
Oletko ajatellut sellaista mahdollisuutta, että saattaisit olla itse masentunut nyt juuri?
Saatan olla ihan ihan väärässäkin, mutta viestisi
tuntui lievästi masentuneen kirjoittamalta.
Itse nimittäin huomasin masentuneena, miten tyhjänpäiväisille alkoivat tuntua muitten
puheenaiheet ja naureskelut.tyhjänpäiväisiltä vaan suoraan sanottuna vituttavat.Onhan se nyt perkele kumma jos jossain yleisissä kulkuneuvoissakin pitää olla jokun vitun 'show' päällä koko ajan.
- micaela
yrmio kirjoitti:
tyhjänpäiväisiltä vaan suoraan sanottuna vituttavat.Onhan se nyt perkele kumma jos jossain yleisissä kulkuneuvoissakin pitää olla jokun vitun 'show' päällä koko ajan.
Ei siellä julkisissa paikoissa aina varmaankaan ne samat ihmiset pidä sitä "showta" päällä???
Jos näät jossain julkisella paikalla kerran pari jonkun kertovan juttua ystävälleen kerran pari niin se ei vielä tarkoita että ko henkilö on aina sellainen. Kolikolla aina kaksi puolta...
"Onhan se nyt perkele kumma jos jossain yleisissä kulkuneuvoissakin pitää olla jokun vitun 'show' päällä koko ajan." No harvemmin näkee ihmisiä kertovan julkisilla paikoilla asioita jotka ovat vähemmän mukavia ja mitkä ehkä ovat satuttaneet ja paljon... Kyllä yleensä näkee paljon paljon enemmän naisia (ihmisiä) jotka nauravat ja ilakoivat jonkun asian tiimoilla, kuin niitä jotka itkevät silmät päästään ja ovat hyvin surullisia...
- olisikin
hienoa jos kaikki olisivat sellaisia jurottajia kuin sinä.
Maailmassa on niin paljon huonoja asioita, miksi niitä pitäisi kaiken aikaa vatvoa ja miettiä.pitäis?? Kun on sattunut syntymään yhteen suureen keskinkertaisuuteen elämä ei oo helppoa:oot sen verran fiksu että tajuat kuinka perseestä keskiverto pulliaisen elämä oikeastaan on ikuisine pennin venyttämisineen,paskoine duuneineen jne. jne. mutta et tarpeeksi fiksu jotta olisit menestynyt edes jollain osa-alueella siinä paska-savotassa.Mielummin olisin sen verran 'reissussa' eli Suomeksi sanottuna tyhmä että vois elellä huoletonta elämää ymmärtämättä tai sen kummallisemmin miettimättä mitään ylimmääräistä,sen kun porsuttais vain eteenpäin päivästä toiseen naama virneessa ja nollat taulussa:sitähän suurin osa ihmisistä tekee.Viina,pilvi what ever päänsekoittajat antaa edes pienen hetken tässä yksinkertaisten mutta onnellisten ihmisten maailmassa ja minä oikeasti kadehdin heitä.
- kenelläkään
yrmio kirjoitti:
pitäis?? Kun on sattunut syntymään yhteen suureen keskinkertaisuuteen elämä ei oo helppoa:oot sen verran fiksu että tajuat kuinka perseestä keskiverto pulliaisen elämä oikeastaan on ikuisine pennin venyttämisineen,paskoine duuneineen jne. jne. mutta et tarpeeksi fiksu jotta olisit menestynyt edes jollain osa-alueella siinä paska-savotassa.Mielummin olisin sen verran 'reissussa' eli Suomeksi sanottuna tyhmä että vois elellä huoletonta elämää ymmärtämättä tai sen kummallisemmin miettimättä mitään ylimmääräistä,sen kun porsuttais vain eteenpäin päivästä toiseen naama virneessa ja nollat taulussa:sitähän suurin osa ihmisistä tekee.Viina,pilvi what ever päänsekoittajat antaa edes pienen hetken tässä yksinkertaisten mutta onnellisten ihmisten maailmassa ja minä oikeasti kadehdin heitä.
on nykyyään helppoa, kaikilla on kaikenlaisia ongelmia. Jos ei taloudellisia niin sitten joku sairaus, ihmissuhdeongelma tai jotain.
Idea onkin siinä mistä repii positiivista. Jos menee huonosti kannattaisi tehdä retki jonnekin missä menee huonommin. Itse kävin jokin aika sitten asuntolassa jossa asuu kehitysvammaisia, pistää asioita vähän oikeaan perspektiiviin. Minusta onnellisuus tulee pienistä asioista, eikä siitä että kateellisena kyttää muita kun tuollakin menee noin paljon paremmin, ja tuokin tuossa kehtaa vielä hymyillä perkele!!! :D
Onko lasi puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä? Minun lasini on puoliksi täynnä. - micaela
yrmio kirjoitti:
pitäis?? Kun on sattunut syntymään yhteen suureen keskinkertaisuuteen elämä ei oo helppoa:oot sen verran fiksu että tajuat kuinka perseestä keskiverto pulliaisen elämä oikeastaan on ikuisine pennin venyttämisineen,paskoine duuneineen jne. jne. mutta et tarpeeksi fiksu jotta olisit menestynyt edes jollain osa-alueella siinä paska-savotassa.Mielummin olisin sen verran 'reissussa' eli Suomeksi sanottuna tyhmä että vois elellä huoletonta elämää ymmärtämättä tai sen kummallisemmin miettimättä mitään ylimmääräistä,sen kun porsuttais vain eteenpäin päivästä toiseen naama virneessa ja nollat taulussa:sitähän suurin osa ihmisistä tekee.Viina,pilvi what ever päänsekoittajat antaa edes pienen hetken tässä yksinkertaisten mutta onnellisten ihmisten maailmassa ja minä oikeasti kadehdin heitä.
"oot sen verran fiksu että tajuat kuinka perseestä keskiverto pulliaisen elämä oikeastaan on ikuisine pennin venyttämisineen,paskoine duuneineen jne."
Jos olet tarpeeksi fiksu tajutaksesi kuinka perseestä elämäsi on niin tee sitten sille paskalle elämälles jotain äläkä vaan valita.
Kukaan ei tule kenenkään toisen elämää miksikään muuttamaan, vaan se homma on ihan jokaisesta itsestä kiinni!!!
- Yrmeänä
kuin ennenkin?Vika elämäsi puutteeseen on siis jälleen löytynyt.Hip Hei!
- ......
Voithan kokeilla tuota itsekin, niin tiedät miltä tuntuu. Eli mietit jokaisesta asiasta sen hyvän puolen ja jollet löydä sellaista, niin mietit jonkin vähemmän ikävän vaihtoehdon sille pahimmalle mahdolliselle. Elämä muuttuu valoisammaksi, ainakin vähäsen.
- tökstöks
Oletko ajatellut mikä sun ongelma loppujen lopuksi onkaan .Toisella palstalla arvostelit yli 40 naisia,kun ne "ihan väkisin"haluavat suhteen sun kanssa(ymmärrät sen niin).Nyt arvostelet 25 v ja muita naisia.Siis mistä tökkii..?Ja hoitoa löytyy kyllä,kun tunnustat sairautesi ja tulet kaapista pois..
ei ole siitä.Ikävä kyllä en oo tavannut tähän astisen elämäni aikana kuin muutaman sellasen naisen joka saa multa täydet pojot niin ajatumaailmaltaan,aivotoiminnaltaan kun ulkoisilta ominaisuuksiltaankin.Eikä nämä kritiikiit silti koske jokaista naista vaan tiettyä ryhmää yksilöitä jotka osaavat ärsyttää oikein tosissaan.Täyttä arvostusta multa voi nauttia vain yks nainen kerrallaan ja kun en häntä saa niin jäljelle ei tällä hetkellä jää ketään.
But I will pray for her,I will call her name out loud,I would bleed for her,If only I could see her now- henk.koht.
yrmio kirjoitti:
ei ole siitä.Ikävä kyllä en oo tavannut tähän astisen elämäni aikana kuin muutaman sellasen naisen joka saa multa täydet pojot niin ajatumaailmaltaan,aivotoiminnaltaan kun ulkoisilta ominaisuuksiltaankin.Eikä nämä kritiikiit silti koske jokaista naista vaan tiettyä ryhmää yksilöitä jotka osaavat ärsyttää oikein tosissaan.Täyttä arvostusta multa voi nauttia vain yks nainen kerrallaan ja kun en häntä saa niin jäljelle ei tällä hetkellä jää ketään.
But I will pray for her,I will call her name out loud,I would bleed for her,If only I could see her nowLuettuani kokonaan tämänkin turhan ketjun mä yli 40vuotias nainen sanon sulle ihan reilusti:
Ensinnä, jotain 25v.nainen on vielä ihan kakara, ja jos sellainen ystävänsä kanssa kälättää yltiöpositiivisesti, niin silloin asia on niinkuin pitääkin. Vielä yli neljäkymppisetkin voivat käkättää ja nauraa räkättää käyttäytyen kuin pahaiset teinit, eikä heilläkään ole mitään henkistä hätää. Sinun tilanteestasi ärsyyntyminen kertoo ettei se ole kovin kukkea, ja kuten joku toinenkin epäili, etkä itse sitä mitenkään kiistänytkään, minä ammattilaisena sanon, että alkaa kesäntulo sinuun iskeä masennuksen. Saattaa olla, että jos et piakkoin saa asiallesi ammatillista kuuntelijaa etkä apua me saamme täällä kesän mittaan lukea kitkeria purkauksiasi milloin siitä miten oksettavaa on, kun jotain kolme neljäkymppiset naiset kikattavat jonkun miehen kainalossa, miten rasittavaa, kun ihmiset loikovat kiireettöminä rannoilla, miten estottomasti ihmiset suutelevat kaduilla.. Aiheita tulee riittämään aina harmaaseen lokakuuhun, jolloin masennus valtaa laajemmaltikin tilaa, etkä sinä enää ole huomiota herättävästi yksin.
Toiseksi väitän kylmästi, että ainut nainen jota sinä arvostat, ja se että sanot ettet voi häntä saada tukee ajatustani, on äitisi, ja tässä koko katkeruutesi siemen.
Joku sanoi että tule kaapistasi. Tee niin ole hyvä, niin sinä tulet kestämään hieman paremmin normaalit positiivisuuden ilmaukset ilman että ahdistut.
Voi raukka.. toivottavasti et itse tuomitse itseäsi niinkuin tuomitset muita.. siihenkään sinulla ei oikeasti ole varaa, mutta jos se on ainut jolla jaksat eteenpäin niin saanet anteeksi.
- Yrmyrm
Olen tyttöihminen enkä tunne huomattavaa sielujen sympatiaa "kanamaisia" (jos niitä nyt näin voi nimittää) naisia kohtaan, jotka kikattavat ja kälättävät joka jumalan paikassa kuin maailman lopun edellä. Minusta se on teennäistä ja suurinta mahdollista roolin vetämistä. Minulle siis.
En ole masentunut tms, mutta luonteeni vain on aina ollut suhteellisen rauhaisa. Jos kälätän, niin se on tilaa-antavaa kälätystä. :)- henk.koht.
tuleehan se kuitenkin sieltä.. minä en kälätä, mutta jos kälätän niin se on tilaa antavaa kälätystä. Kaikki naiset kälättää joskus, ja toisinaan jopa miehetkin.Kanamaista tai ei,monasti sitä purkaa elämäniloaan tai tuskaansa suullisesti. Mikä ihan hyvä, koska tulee se ulos jostain kohtaa kuitenkin,tavalla tai toisella, ja kälättäminen on suhteellisen turvallinen tapa.Toista esimerkiksi kännin vetäminen ja mihintahansa tarttuminen,myötätunnon hakeminen parin promillen kumarassa, esimerkiksi, tai painajaisunet tai ylensyöminen, liiallinen liikunta jne.
- yltiöpäisen
yrjänän ikuisen nuoruuden yltiöpäinen ihannointi.
- Jana24
Ei tuo kyllä päde kaikkiin naisiin. Tuli heti mieleen, miten itse olen niin saakelin perus pessimisti kuin olla ja osaa. Haluaisin kovasti olla optimistisempi tyyppi, mutta jotenkin ajatustyyli on jämähtänyt. Jos joku jaksaa olla optimisti, niin ei muuta kuin good for you!!!! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1284462Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783220- 1021520
- 881365
- 95889
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18742- 55719
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706- 42697
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111673