Aamuisin herätessäni oloni on unenpöpperöinen ja useimmiten äärimmäisen epäseksikäs. Poikakaverillani taas poikkeuksetta seisoo aamuisin, jolloin hän usein tahtoo minun runkkaavan hänelle orgasmin. Teen sen kyllä mielelläni, mutta mietityttää oma aamuhaluttomuuteni. Myöhemmin kyllä seksi maittaa.
Onkohan ilmiö sukupuolisidonnainen? Kokemuksia naiset/miehet?
Haluttaako aamulla vai illalla?
3
901
Vastaukset
- Tryffeli
haluttaa aamulla ja ilalla!
Mut ei mun kaverin kulli lopu runkkaamalla tojimasta! Kaveri saattaa laukoo 4..5 kertaa ilman, että kulli pehmenis!
Joskus otamme aamulla ensin suulla eka orkut, sit eri asennoist.
Jos on vapaapäivä, aamutorkut , kahvit ja vielä muutamat! - TT
Nuorempana olin kovasti innokas naimaan aamuisin, varsinkin yhtä miestä johon olin erittäin lääpälläni ja jonka luokse pääsin käymään aivan liian harvoin viikonlopuiksi. (Eli silloin tuli kyllä naitua sitten aamulla ja illalla ja olisi nainut päivälläkin jos tyyppi ei olisi ollut liian ujo sellaiseen.) Nykyisen mieheni kanssa aamutouhu ei ole maittanut sen takia että hän joskus huomautti haisevasta aamuhengityksestäni ja valitti omasta hikisyydestään ja väsyneisyydestään. Se jotenkin vei halut ja nykyään olen itsekin aika rätti aamuisin. Tulee nukuttua niin myöhään että sitä on noustuaan väsyneempi kuin nukkumaan mennessä. Joskus kyllä on ihan ok jos mies pomppaa päälle...
(Ennen nukkumaanmenoa seksi ei maita, sillä en halua touhuta väsyneenä, ja toisaalta seksi piristää sen verran että sitten ei tahdo tulla uni. Illalla (esim. klo 18 - 21 välillä) touhu on luontevinta.) - Vipsu
Olen avoliitossa ja en ole n.3 vuoteen harrastanut aamulla seksiä. Olen aamulla yleensä kiukkuinen ja haluan rauhassa syödä ja käydä suihkussa..Ikinä ei ole oikeastaan innostanut aamulla harrastaa heti ensimmäisenä seksiä, se jos mikä on viimeisenä mielessäni.Eniten tekee mieli illalla juuri ennen nukkumaan menoa..mutta harvemmin miestä silloin innostaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama635339Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä854329Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1073881Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732771Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1672658Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta752478Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?292474Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl812238- 1741970
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431626