Paasonen jättää Ylen

Suomi24toimitus

Top 40 -listaohjelmaa ja Euroviisuja juontanut Heikki Paasonen jättää Yleisradion, uutisoi Iltalehti. IL:n tietojen mukaan Paasonen vaihtaa kanavaa ja ryhtyy juontamaan MTV3:lla syksyllä alkavaa Idols-ohjelmaa.

Viimeksi Paasonen nousi otsikoihin, kun hänen Euroviisu-finaalissa esittämänsä kommentit herättivät paljon mielipiteidenvaihtoa puolesta ja vastaan. Iltasanomat uutisoi Paasosen joutuneen Ylen ohjelmajohtajan puhutteluun. Paasonen itse kertoo Iltalehdelle, että kyseisessä puhuttelussa häntä pyydettiin juontamaan Euroviisut ensi vuonnakin.

Uutinen Iltalehdessä:
http://www.iltalehti.fi/2005/05/26/200505263103786_vi.shtml

Oli nuorestamiehestä mitä mieltä tahansa, vientiä hänellä riittää. Miltä kuulostaa, jos Heikki Paasonen jatkaa Idols- ja Euroviisu-juontajana?

35

8320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jawamies

Paasoselle kampoja!!! Miehen pitäisi jo osata kammata hiuksensa tässä vaiheessa, muotivirtaus ei ole syy eikä selitys. Olen lähettämässä muillekin teevee-esiintyjille tukun kampoja...

• ryhtiliike

Hyvä idea tuo kampojen lähettäminen. Saadaan kerrankin vähän ryhtiä ruutuun.

• Summer Sunshine

Kyllä Heikki Paasonen voi ainakin minusta jatkaa molemmissa - millainen Idols olisi ilman Heikkiä ja Elleniä? He juonsivat sitä viimeksikin loistavasti.

Minusta jostakin niin pienestä asiasta (viitaten tuohon Euroviisuissa olleeseen kommenttiin) ei kannata edes kirjoittaa lehtijuttua. Jos Paasosen omastakin mielestä se oli typerästi sanottu eikä tuollainen tule enää toistumaan, kannattaa unohtaa koko juttu. Kaikesta sitä täytyy lehtijuttu kirjoittaa... Tärkeämpiäkin asioita maailmasta löytyy kuin joku Paasosen moka.

• ellen

jaana palkosen vois laitta sue ellenin paikal

• piku

Joo oon aivan samaa mieltä. Mokia sattuu jokaiselle, mitäpä pienestä. Ei tarvitse aina juuttua pikkuseikkoihin.
        Mutta joo, tosi ihana jos Paasonen juontaa taas Idolsin, ja Ellen myös.

• piku
        ellen kirjoitti:

jaana palkosen vois laitta sue ellenin paikal

niin, siis että elleniä ei olisi, vaan jaana juontaisi Idolsin?? -ko-kö??
        Se olisinkin vasta hyvä idea.... :D:D

• miih

Mikäs siinä. Itseä ainakin nauratti juontajien jorinat euroviisujen aikana.. Tuli hieman eloa siihen jäykkään menoon.. No, kukin sanokoon oman mielipiteensä, mutta minä tykkäsin. Vanhempi sukupolvi ei ehkä oikein ymmärtänyt niitä juttuja tai otti ne kisat vähä liianki vakavasti..XD

• poppari

Asiasta kolmanteen, Idols-kisat siis on tulossa..? ei kukaan sattuis tietään niistä mitään?

• Juupelis

Minkä ihmeen takia Idols tulee taas?
        Eihän tolla Janella eikä Indexillä ole ollut mitään vientiä. Eihän niillä ole kun pari keikkaa eikä ne levytkään taida myydä. Mitä järkeä tehdä taas uus Idols, kun edellisetkään eivät menesty?

• ViisasUkkeli
        Juupelis kirjoitti:

Eihän tolla Janella eikä Indexillä ole ollut mitään vientiä. Eihän niillä ole kun pari keikkaa eikä ne levytkään taida myydä. Mitä järkeä tehdä taas uus Idols, kun edellisetkään eivät menesty?

Ootko sattunut kuulemaan, että luettelemasi bändit ovat PopStarsista eikä Idolsista. Idols tähtiä ovat mm. Hanna Pakarinen ja Antti Tuisku. Jos olet sattunut kuulemaan, niin molemmat ovat hyvinkin pidettyjä.. Taino.... Tuisku... no.. kumminkin! GOT THE POINT?

• mie
        Juupelis kirjoitti:

MIKS KAIKKI HEIKIN KIMPPUUN HYÖKKÄS. SEHÄN OLI OIKEESTI HAUSKA! (Tai no ehkä se yks kommentti meni pikkusen yli) mutta siis kyllä se Pelkonen siellä oli kaikkein ärsyttävin, miksei sitä poisteta kokonaan ens vuoden viisuista!! Niin koppava ja itseään ja omaa erinomaisuuttaan täynnä oleva ämmä. Kannattas senkin vähän kattoo peiliin, ennen kuin arvostelee muita noin kärkkäästi, varsinkin kun itse ei saanut suustaan ulos yhtään järkevää kommenttia. Heikiltä sentään irtos ihan positiivisiäkin kommentteja.

• vakuuttunut

Tykkään kovasti paasosen juonto tyylistä ja huumori on juuri minun makuun, että ehdottomasti saisi minun puolestani juontaa vaikka kaikki kilpailu-ohjelmat.

• Pipe

Hyvä juttu jos Heikki siirtyy toisaalle.

Heikki on hyvä juontaja ja ne jotka tykkäs kyttyrää euroviisujen juonnosta menkööt itseensä..

Idolsia juontamaan Heikin pariksi todellakin JAANA PELKONEN eikä enään Ellea, Elle on rasittava Jaanan juonto kuunneltavampaa ja iloista

• ...

viime idols kisaan paasonen ainaki sopi juontajaks. euroviisujuttuki oli iha naurettava, mitä siitä jos nyt jotai muutamaa vanhempaa henkilöä vähän korvissa tärähtää ku heikki sanoo "mitähä muuta se antaa" vai miten menikää.. mut nuorekas ja hyvä juontaja se on eikä tollanen pieni moka nyt maailmaa kaada. vois ne lehdet saada vähä muutaki kirjoteltavaa ku tollanen turhanpäivänen tilitys. puuh.

• Allu

Heikki on vaan tavallinen nuori mies, jolla riittää kiinostusta naisiin. Ja mitä te suomalaiste suututte sille? sähän oli vaan tavallista suomalaista huurori mitä se viisuissa heitti!

• Riku

Minä tunnen Heikin henkilökohtaisesti. Hän on oikein mukava ihminen, sellainen, jolle soisi kaikkea hyvää tapahtuvan.

Ja niille tiedoksi, jotka häntä haukkuvat. Kokeilkaa itse juontaa TV -ohjelmaa. Paineet ovat kovat, eikä se ole helppoa.

Miettikää ennen puhumista. Kiitos.

• Simo Frankeeni

Oliskohan Heikinkin kannattanut miettiä ennen sanomisiaan? Tai eihän näiden nuorten selostajien tarvitse miettiä mitään kunhan vain aukaisevat suunsa niin toiset "nykynuoret" on heti niin ihastuksissaan että!

• simo frankeenille.....
        Simo Frankeeni kirjoitti:

Oliskohan Heikinkin kannattanut miettiä ennen sanomisiaan? Tai eihän näiden nuorten selostajien tarvitse miettiä mitään kunhan vain aukaisevat suunsa niin toiset "nykynuoret" on heti niin ihastuksissaan että!

joo hei jos sä simo frankeen siel vaik ite miettisit mitä suustas päästät enne ko sanot?

• ...

Kerrankin jarkevaa puhetta. Olen ollut myos Heikin kanssa tekemisissa ja voin sanoa etta samanlaista tyyppia saa kylla hakea kauan! Siina on sitten sellainen nero etta tiedan etta Heikki on Suomen televisiossa todella pitkaan. Suuri lahjakkuus koko mies!

Sitapaitsi Heikki on mukava ja rento tyyppi, vaikkakin ihan "tavalliselle" tyypille. Ei mitenkaan ylpea tai muuta. Muutenkin ihmiset luulee etta "julkkikset" ovat ylpeita ja eivat arvosta muita. Bullshit sanon ma. Ne, jos jotkut, ovat noyria ja kovasti toita tekevia, ei tietenkaan kaikki, ei tatakaan voi yleistaa. Ja ajatelkaapa itse mitka paineet on tehda toita julkisuudessa, missa koko Suomen kansa kateuksissaan haukkuu.
        Joten toivoisin, etta kaikki jotka arvostelevat Heikkia ja muita julkimoita, miettikaa ennen kuin puhutte asioista, joista ette tieda mitaan.

• aaaargh...

Eihän niitä pakko katsoa ole, mutta työpaikan radiosta noita pilipali bändejä/artisteja joutuu kuuntelemman.

• i love u

heikki on hauska tyyppi ja juontaa ohjelmat sujuvasti:)

• hjehje

Oot oikeessa mitä nyt jotkut alkaa haukkumaan(hmph!)

• vaari

Sanon vain että.Hyvä kaveri juontajana.Nuoria tarvitaan enempi vastaaviin tehtäviin.Meitä vanhoja homekuonoja on ihan tarpeeksi kuultu ja nähty.Olkaa nuoria ja vapaampia kuin mitä me saatiin olla.

• kooop

Se ob justiinsa hyvä että Paasonen juontaa Idolsiakin, mutta pariksi pitäisi saada taas Ellen Jokikunnas! Ne olivat mahtavia juontajia yhdessä!

• murmeliski

Joillaki tullu vähä virhe tossa etusivulla...xD "Paasonen juontaa jälleen Idols-kisan
      Iltalehden mukaan Paasosta pyydettiin juontamaan EUROVIISUT myös ensi vuonna." Siis olisivat vähä tarkempia...x)

• Attention

No Heikkihän on just paras....!!!

Sopii tosi hyvin sinne Idols-kilpailuihin juontamaan. Top40 myös on hyvä, sekä radiossa että telkkarissa.

• Elli

ne nyt kaikki pelkästään sitä Heikkiä mollaa? Se oli sata kertaa parempi kuin PElkonen. Pelkosen koko juonto oli yhtä kettuilua ja arvostelua. Tosi ilkeitä kommentteja Pelkoselta tuli monta! Heikiltä pääsi vain yksi vähän sopimaton kommentti...mutta Jaanalla ei juuri mitään muita ollutkaan. Esim "Tommonen gigolo" "Oisko kannattanu ottaa laulutunteja, ennen kuin tulee esiintymään". (Oiskohan Pelkosen itse kannattanut sivistää vähän itsään, ennenkun tulee juontamaan!) "No niin, siinä taas nuoleskellaan isäntämaata" "Toiki nätti tyttö, mutta ei se laulaa osaa". "Ompas kumma tanssi tyyli" "no niin siellä mentiin taas pistelaskujen kanssa ihan sekasin, pitää ottaa koko homma uudestaan, voi voi."jne. jne.

• jane

Helppo se on haukkua juontajia tv-katsojan. Juontajat saa sanoa mielipiteensä. Ei sen teidän mielipiteisiin tarvitse vaikuttaa mitä juontajat sanoo.... Hommatkaa oma elämä!!!

• *HeikkiFani*

Heikki ja Ellen saa juontaa seuraavan idols-kisan 2005!!Mä näin heikin Kaivarin kesäkonsertis ja se suostu antaa nimmarin ja yhteiskuvaa!!heikki on ihana!!

• caps

Tahdo mennä Heikkin Paasosen kanssa naimisiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 247

Tehkä Paasosen julisteita!!!!!!

• JUONTAJA!!!

VOISIIN TEHÄ JA ANTAA KAIKEN ETTÄ PAASONEN SUOSTUSI MENNÄ NAIMISIIN MINUN KANSSASI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• KING 4

HEIKKI ON KING!!! ONNEA JA HYVÄÄ MENESTYSTÄÄ HEIKKILLE T. JENNI RIIHIMÄELTÄ!!!!

• KING 4

HEIKKI ON KING!!!!!!!!!! ONNEA HEIKKILLE!!

• 9999

PAASONEN ON TÄRKEÄ MUN ELÄMÄSSÄNI!!! ILMAN HÄNTÄ EN OLIS PÄRJÄNYT NIIN HYVIIN KUIN NYTTEN!! JOSKUS TUNTUU SILLE ETTÄ ALOITAAN ELÄÄ UUS ELÄMÄÄNI! ;-)HEH. ENTIE MIKSI!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      10
      3433
    2. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      59
      3279
    3. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      44
      2979
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2848
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2688
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2648
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      97
      2620
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      113
      2327
    9. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      55
      2063
    10. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      66
      1971
    Aihe