AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  /  / MTV3 etsii uusia Idols-kisaajia
16 Vastausta 5 090 Lukukertaa

MTV3 etsii uusia Idols-kisaajia

Menestyksekäs Idols-ohjelma lähtee Suomessa syksyllä toiselle kierrokselle. MTV3 on jo aloittanut seuraavan supertähden etsinnät.

Idols-esikarsinnat järjestetään elokuussa Tampereella, Turussa, Oulussa ja Helsingissä. Tähdeksi haluavat 16 - 30-vuotiaat laulajat voivat ilmoittautua karsintoihin 1. heinäkuuta mennessä. Kilpailun voittajalle on jälleen luvassa levytyssopimus.

Suomen ensimmäisen Idols-kilpailun voitti Hanna Pakarinen.

MTV3:n Idols-sivut ja sähköinen ilmoittautuminen:
http://www.mtv3.fi/idols/

Kiinnostaako kertaalleen nähdyn kilpailun toisinto? Vai ajattelitko ilmoittautua ja pyrkiä itse Suomen seuraavaksi idoliksi?

Minustako Hanna Pakarainen?

Ei todellakaan, olen mies

Liika on liikaa !

Tämmösten kilpailujen kans tulee olla tarkkana ettei niitä järjestetä liian montaa kertaa, koska niistä menee maku. Ehkä jopa tämä toinen kerta on liikaa - kuka tietää?! Tämä Idols-kisa ei ole mikään vuosittainen tangomarkkinat-tapahtuma josta on tullun ns. perinne.

Mahdollisuus

No ainakin Idolsin kautta ns.köyhät ihmiset saavat mahdollisuuden ehkä tehdä musiikkia.
Minusta se hyvä puoli on kaikissa musiikki kilpailuissa.

Tosin huono puoli on se että he eivät kohtele ihmisiä minään muuna kuin rahasäkkinä, ja heidän tunteillaan ei ole minkäänlaista väliä.

He ottavat mitä sattuu jatkoon koska se lisää dramatiikka ja who know's mitä he hakevat, mutta hyvällä pienellä säkällä voi joku hyväkin laulaja päätyä siihen sakkiin ja saada mahdollisuuden tehdä musiikkia työkseen mikä ei ole monille mahdollista.
Edes tuosta yhdestä yllä mainitusta asiasta, on minusta hyvä että laulukilpailuja on.
Vaikka ei kauhean rehtiä ole tai reilua.
Se on bisnes peliä. ja koelaulajat ovat pelinappuloita.

mun äiti

mun äiti on nparas laulaja se on paras.

Lauluääntä löytyy mutta

saako kierosilmäiset, kaksoisleukaiset ja kaljamahaiset osallistua kisaan? Heitetäänkö heidät ulos? Laulaa osaan mutta jospa olenkin visuaalisesti epäkorrekti? Ehkä minä voisin korjata tuota ylipainoa, mutta silmät jäävät harittamaan?

antti tuisku

minä hlu sinut

turhii julkkiksii...

Joopa joo... taas lisää turhii julkkiksii, jotka eivät kuitenkaan vuotta paria kauempaan pysy pinnalla....

Kaikki Idolsin Kautta Pärjänneet - Turha Julkkis?

Hanna julkaisee jo toista albumiaan. Antti Tuisku on jo tehnyt toiisen albuminsa, Anniina ja Jani ja Christian ovat myös tehneet albumin. Kyllä mä uskon, että ne tulevat pysymään pinnalla!

Tuskinpa pysyvät pinnalla

Gimmel jo näytti esimerkkiä, miten formaattibändien levymyynti laskee eksponentiaalisesti. Gimmelin taustajoukot jaksoivat kyhätä peräti 3 albumia, kunnes tuli jo uusia popstarseja. Samoin taitaa käydä ekan Idolsin artisteille. Hanna ja Jani ehtivät juuri ja juuri toiseen albumiin, Antti ehkä jopa kolmanteen mikäli teinit eivät saa uutta palvonnan kohdetta sitä ennen. Anniinan ja Christianin levyjulkaisuista ei ole kukaan kuullut mitään. No ehkä joku, mutta ei ole ainakaan kavereilleen kertonut.
Formaattibändit / -artistit eivät elä pitkään, koska eivät osaa itse tehdä biisejään vaan se puoli on levy-yhtiön taustajoukkojen harteilla. Taustajoukot taas saavat uusia hommia, kun tulee uusia ohjelmia, jolloin aika ei enää riitä vääntämään biisejä vanhoille idoleille.

minustako uusi hanna

MIKSI?????
eihän Hanna oo mistää kotosi?
kuka noistaki idols kisaajista on eniten julkisuudessa? no ei ainakaan Hanna.

juu

Sen perusteella mitä media eniten hehkuttaa voisi päätellä että Antti Tuisku voitti Idolsin, enpä ole paljoa Hanna Pakarista lehdissä saatika televisiossa nähnyt..

No enpä hänestä niin perustakaan, sama pätee kyllä Antti Tuiskuun. Kaikki kappaleet joita heiltä olen kuullut ovat kyllä poikkeuksetta olleet aika paksua pas*aa.

niinpä

Oon samaa mieltä..! Luulisi kyllä että Antti Tuisku voitti Idols:sin..Antti on parempi kuin Hanna..!!!!

Nyky formaatti <<< kuka on paras?

missäkin jutussa.Lapsille opetetaan liikaa ,että aina jonkun on oltava paras,liikaa kilpailua ,,,..mutta entä toinen ja kolmas?

Keräsin rohkeuteni

Minä kyllä ilmottauduin jo. :) Toivottakaa onnea jos vaikka pärjäisinkin. :D

tsemppiä

mäkin ilmoittauduin, onnee sulle "Ylpeä" sekä mulle myös :)

Kate Bush

Muistaisko kukaan, mikä oli sen puna-polkkatukkasen tytön nimi, joka esitti Idols I:ssä Kate Bushin laulun?Ja; onko kellään tiedossa, mistä saisi silmiinsä ko. uusinnan?DVD:llä ei sitä ole.Helppiä!
 /   /  /  /  / MTV3 etsii uusia Idols-kisaajia

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua