AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / paperikukka
7 Vastausta 3 772 Lukukertaa

paperikukka

Hei, mistäköhän löytäisin sivut paperikukkien teosta? Kaikenmaailman Tiimareitten yms mainosivuja kyllä löytyy.

Kukista

en tiedä millasia kukkia tarkoitat mutta täällä ainakin jotain osviittaa:
http://koti.mbnet.fi/~akvanet/paperinaru.htm
Tuo aloituskysymys on vuodelta 2002! Kannattaa katsoa aina päiväys ennen kuin vastaa ettei vastaa turhaan.
Ei varmaan haittaa jo joku haluaa vastata. Ehkä joku vuonna 2012 haluaa vastauksia. Ei vastaukset ole vain yhdelle ihmiselle :)
Tuhannet kiitokset hänelle, joka nosti vanhan kysymyksen tähän päivään!!!!! Innostuin todella, kun vilkaisin noita vinkattuja sivuja. Ei ole haittaa vaikka vanhoja aiheita, koska ainakaan minä en ollut aiemmin "törmännyt" tähän. Nyt haen tarvikkeita ja teen kasan kukkia. Niillä voi koristella kotia, juhlapöytää, lahjapaketteja ja jopa jakaa ystäville sopissa saumassa. Kuvittele, että saat piristykseksesi vaikka ystävänpäivänä kauniin, hyvin tehdyn kukkasen joka kestää. Varmasti ilahduttaa.

Ketä haittaa, vaikka aloitus olis vanha? Minä kyllä ilahduin enkä taida olla ainoa!
Todella ihania kukkia. Olen aivan liekeissä. Suodatinpaperijuttua kokeilen aivan ekaks. Ystävänpäivä lähestyy. Nyt on puikot heiluneet monta kuukautta, on aika tehdä jotain muuta. Kiitos minultakin lähtee aiheen ylös nostaneelle. Kiitos!!!!
 /   /  / paperikukka

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua