Kertokaapa paatuneet viinasiepot mistä voi johtua että ennen meikäläiselle ei tullut koskaan juuri minkäänlaista kankkusta mutta nykyään käy melkein aina niin että edes vesi ei pysy seuraavana päivänä sisällä ja on niin väsyny olo et sängystä pääsee ylös joskus ilta 9 maissa.Siis just eilen viimeks laatta lensi vielä illalla 11 maissa ja vielä tänäaamunakin olo oli aivan vitun heikko.Takana ei kuitenkaan oo ko pe ja la dokaileminen enkä ollut edes missään sikakännissä la.Ok,la tuli aloitettua joskus 10 maissa aamulla ja päivän mittaa hujahti alas mäyris ja leijona pullo + baarijuomiset mut silti,ennenvanhaan tuostakaan setistä ei ois tullu juuri minkäänlaista kankkusta.Voiko kyse olla vaan siitä että jo 26v iässä alkaa ikä painamaan,vai onkohan mulla elimistössä jtn vikaa.
No, etkös sä ole kirjottanut jossain jutussa et aloitit juomisen jo suht varhaisessa iässä... ja tästä syystä johtuen elimistössäs taitaa olla vikaa, maksasi on paskana.
nyt tähän ikään mennessä pelkällä viikonloppujuopottelulla oo voinu saada maksaa tuhottua kun jotkut on vetäny viinaa päivittäin kymmeniä vuosia ilman mitään ongelmia.Moni kyllä väittää että kankkuset vaan pahenee iän myötä mut se tässä ihmetyttää että nyt homma on menny kertalaakistä ääripäästä toiseen.
Jotkut kestää päivittäistä viinan juontia eikä näy missään toisilla taas menee plasmat heti sekaisin... et älä ole niin varma ettei maksasi ole pilalla vaikka vasta 26 vuotias oletkin. Jos kankkuset on niin pahoja niin vähennä viinan juontia. Sitten helpottaa.
Tuskin sitä joka viikonloppu tarvii ryypätä... sä et varmaan seurustele, en usko et kovin moni nainen joka viikonloppuista ryypäämistä kauan katselis ellei se nainen sitten olisi samanlainen.
Olen kuullut tuota muiltakin ja jotkut ovat jopa luopuneet ryyppäämisestä rajujen kankkusten takia. Syinä voisivat ehkä olla se että juot enemmän kuin ennen, sekoittelet eri tavalla esim kaljaa ja viinaa, ruokavaliokin saattaa vaikuttaa. Jospa kokeilet juomalla pelkkiä kirkkaita ?
auttaa.Jotenki musta tuntuu että kaiken paha alku on just se vitun bisse,siitä mulla tuntuu menevän pakki totaalisen sekaisin nykyään.Tiukan viinan suhteen on vaan se ongelma että se vähäkin kontrolli mitä mulla on bissen kans katoaa lopullisesti väkevien kanssa,aamulla herätään taas kuset housuissa Suomen pienimmän poliisin huostasta.
Oletpas nokkela! Juo nyt sinäkin itelles haimatulehdus parit kerrat.....kolmatta et enää saa kun et ole saamassa!
Mieti sitä kun viisastelet.
Mulla meinaan lähti kaveri 26 v. kun sai haimatulehduksen toisen kerran....
Tai jos vaikka maksa menee....ai niin, maksahan kestää KOKO ELÄMÄN!
mikäs on ollessa kun olen lopettanut ryyppäämisen kokonaan.toivottavasti.
jos tuntuu,että on vielä juomatonta viinaa niin siitä vaan.mutta miksi huonolle ololle pitää löytää vikaa jostain muusta kuin itse itselleen aiheutetusta myrkytyksestä?
Jos olet alkanut säännöllisen juomisen alaikäisenä on hyvinkin todennäköistä, että sisäkalusi ovat enemmän ja vähemmän kärsineet.
Pyydä lääkäriä ottamaan kokeet. Ja kerro rehellisesti juomamääräsi, meinaan jos haluat kuntoutua.
Jos asia ei sinua pahemmin liikuta niin jatka samaan tapaan, ja mene apteekkiin neuvottelemaan vitamiini- ja kivennäislisistäsi. Jatkat sä kumminkin samaan tapaan...
kannattaisikohan lopettaa?
No, etkös sä ole kirjottanut jossain jutussa et aloitit juomisen jo suht varhaisessa iässä... ja tästä syystä johtuen elimistössäs taitaa olla vikaa, maksasi on paskana.Ei helvetissä
nyt tähän ikään mennessä pelkällä viikonloppujuopottelulla oo voinu saada maksaa tuhottua kun jotkut on vetäny viinaa päivittäin kymmeniä vuosia ilman mitään ongelmia.Moni kyllä väittää että kankkuset vaan pahenee iän myötä mut se tässä ihmetyttää että nyt homma on menny kertalaakistä ääripäästä toiseen.Ihmiset on erilaisia...
Jotkut kestää päivittäistä viinan juontia eikä näy missään toisilla taas menee plasmat heti sekaisin... et älä ole niin varma ettei maksasi ole pilalla vaikka vasta 26 vuotias oletkin. Jos kankkuset on niin pahoja niin vähennä viinan juontia. Sitten helpottaa.Tuskin sitä joka viikonloppu tarvii ryypätä... sä et varmaan seurustele, en usko et kovin moni nainen joka viikonloppuista ryypäämistä kauan katselis ellei se nainen sitten olisi samanlainen.
noin se menee
Syö sinkkiä ja muita hivenaineita,ne voi joskus helpottaa... tosiasiassa juot nykyisin liikaa kerralla!Sekoitus
Olen kuullut tuota muiltakin ja jotkut ovat jopa luopuneet ryyppäämisestä rajujen kankkusten takia. Syinä voisivat ehkä olla se että juot enemmän kuin ennen, sekoittelet eri tavalla esim kaljaa ja viinaa, ruokavaliokin saattaa vaikuttaa. Jospa kokeilet juomalla pelkkiä kirkkaita ?Se vois tietenkin
auttaa.Jotenki musta tuntuu että kaiken paha alku on just se vitun bisse,siitä mulla tuntuu menevän pakki totaalisen sekaisin nykyään.Tiukan viinan suhteen on vaan se ongelma että se vähäkin kontrolli mitä mulla on bissen kans katoaa lopullisesti väkevien kanssa,aamulla herätään taas kuset housuissa Suomen pienimmän poliisin huostasta.Käys lekurissa,
Maksa- haima- tai joku muu elin on finaalissa, luulen. Käynti kokeissa saattaas olla paikallaan. Ihan vaan jos haluat elää!T. 10 raitista vuotta takana
kun ryyppää
ja siitä tulee kankkunen niin tottakai silloin pitää mennä lääkäriin kysymään,että anteeks miks mulla on kankkunen???Voihan vee
Oletpas nokkela! Juo nyt sinäkin itelles haimatulehdus parit kerrat.....kolmatta et enää saa kun et ole saamassa!Mieti sitä kun viisastelet.
Mulla meinaan lähti kaveri 26 v. kun sai haimatulehduksen toisen kerran....
Tai jos vaikka maksa menee....ai niin, maksahan kestää KOKO ELÄMÄN!
nokkela hyvinkin
mikäs on ollessa kun olen lopettanut ryyppäämisen kokonaan.toivottavasti.jos tuntuu,että on vielä juomatonta viinaa niin siitä vaan.mutta miksi huonolle ololle pitää löytää vikaa jostain muusta kuin itse itselleen aiheutetusta myrkytyksestä?
Vaikutusta myös sillä kuinka nuorena aloit
Jos olet alkanut säännöllisen juomisen alaikäisenä on hyvinkin todennäköistä, että sisäkalusi ovat enemmän ja vähemmän kärsineet.Pyydä lääkäriä ottamaan kokeet. Ja kerro rehellisesti juomamääräsi, meinaan jos haluat kuntoutua.
Jos asia ei sinua pahemmin liikuta niin jatka samaan tapaan, ja mene apteekkiin neuvottelemaan vitamiini- ja kivennäislisistäsi. Jatkat sä kumminkin samaan tapaan...