AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Cheerleaderit
10 Vastausta 807 Lukukertaa

Cheerleaderit

En ole nähnyt vielä yhtään cheerleaderia täällä joten kirjotelkaa tänne jos näette tämän keskustelun=)

=)

No täällä yx ns. joukkueen kapteeni...

cheerleaderit rulaa!!!

cheerleading on maailman paras harrastus!!!
kaikki vaan harrastamaan sitä!!!
kaikki luulee et se on pelkkää perseenheilutteluu futiskentällä mut mä lupaan ja vannon et se on PALJON muutaki!
mm. akrobatiaa,huutoja,tanssia voimistela. ja mikä parasta: cheerleading-kisat!!!
mä rakastan tätä lajii ja kaikkii joit vähänki kiinnostaa ni ottakaa rohkeesti yhteyttä lähimpään jengiin!
suosittelen syvästi niille jotka haluu kuntonsa pysyvän hyvänä.....

Beerleaderit!!!

Nyt kaikki söötin pienen kaljamassun omaavat beerleaderit huomio! Viestiä tänne!

Go Beer go! Say B! Say E! Say E! Say R! Go Beer goooooooooooooo!!!

Cheer up

cheerleading on upeeta...nyt ko sais meijän joukkueen taas toimimaan kunnolla...viime kesä oli aika hiano, mutta toivottavasti tuleva syksy on parempi...kannattaa alkaa harrastaan :) :)

KoU

Tietääkö kukaan ketä KoU:n cheerleadereiss on ja kuka on kapteeni?

No riittääkö...

...jos tyttöystävä on cheerleaderi? ;-)

Jep!

No, mie en periaatteessa oo cheerleader vaan tanssityttö. Mut ei nois kyl paljon eroo oo!!!

Cheerleaderit

Oli kiva jos laittaisitte oman joukkueennekin tänne:)
Mä oon ainaki Pineapples crocodiles:sa (; siis CheeR on PARAS LAJI MITÄ VOI OLLA mulle siis se ei oo pelkkä harrastus vaan se on mun koko elämä , tiedoksi ;)
ei cheerleadingissa ole pelkkää tanssia, siellä heitellään muita ilmaan tai vaan nostellaan älyttömän korkeelle!! itse harrastan sitä ja pidän siitä hurjasti!! kaikki vaan kokeilemaan!!
 /   /  / Cheerleaderit

Keskusteluhaku

Laaja haku
EXIT-hanke

Onko aikuinen yrittänyt ostaa sinulta tai kaveriltasi seksipalveluita?

Katso video

Facebookissa suositeltua