Tän tapasia keskusteluja täällä on varmasti ollut ennenkin, mutta kysytään nyt silti!
Eli minkälainen hahmo on omasta mielestäsi ollut hauskin/paras pelata?
Mun mielestäni Shapeshifter-druidi on ihan kohtalaisen hauska pelata, mutta omalla tavallaan ihan perus taistelija on myös hauska.
Maagi vois olla hauskempi, jos vähän enemmän ymmärtäisin niiden taioista =)
Varkaista en ole hirveesti pitäny..
Johtuu varmaan siitä että taistelijat on enemmän mun mieleisiä.
Papit taas on armottoman tylsiä pelata!
Kun ne kuitenkin vaan parantavat taistelijoita ja heittelee jotain suojia muiden päälle.
Vielä sitten toinen kysymys:
Minkälainen munkki on pelata?
Ainaki alussa se tuntuu olevan vähän kämänen..
Miten myöhemmin?
Tommoset
Paras oli ylivoimaisesti Female Elf F/M/T nimeltään Arwen, jolla pelasin soolona BG1, ToSC, BG2 ja ToB:in.. Pelin päättyessä tasot 41/32/48, HP 239, AC -25 (cap), jne.. Mikään ei kyennyt pysäyttämään tätä, vaikka tiukkojakin paikkoja kieltämättä oli =)Muitakin sooloprojekteja on ollut, okei, F/M/T on kyllä mielestäni ainakin helpoin mutta myös monipuolisin, makukysymys tuokin.
Hauskin hahmo on varmastikin Wild Mage loitsuefekteineen =)
laalaa
mitä exporajan nostajaa käytit? ei minulla ainakaan f/m suostunut nousemaan leveleitä 23/21 korkeammalle.Linkki.
Terve cee.http://www.teambg.com/?page=tools/xpcap
Tuolta löytynee erittäin kattava määrä eri cap remmejä. Kannattaa muutenkin tutkia teambg:n tuotoksia ja softia.
Hahmo vailla vertaa !!!
Baldur's Gatea on tullut pelattua niin paljon että 38lvl. pappi on tullu koulutettuu... Papit EIVÄT todellakaan ole tylsiä pelata sillä niillä on mahdollisuus käyttää taikoja panssari päällä,- (Kyllä maagillekkin panssari löytyy taikoja poistamatta)- Pappi on hauska pelata kun sille saa vähän tasoja, toisin sanoen se on KONE, Kun papilla on toisessa kädessä Crom Fayer & toisessa Flail of ages +3 niin sille ei mahda mitään, heitän vain kaikki suojaloistut ja sitte finger of death. Kaikki lähiympäristöstä on vainaa !!! PAPIT OVAT PARHAITA !!!!!Käsikähmää
No oma käskähmäri oli munkki ilman ex cap. removeria, pystyy pieksemään oikeastaan kenet vain. Pelasin bg:n läpi aivan yksin sillä (siis ilman muita hahmoja). Ainoat ongelmia tuottaneet olivat ne perhanan illithidit ja ulitharidit, jos niitäkin oli useampi kuin yksi tai kaksi niin eikös joku niistä mustekalan ja ihmisen sekasikiöistä päässyt imasemaan takaapäin. Niin ja arvatkaas miten tapoin firgaakin... hehehe että quivering palm on sitte hiton hyvä. (Aika rankka heppu jos lohharin niittaa niskalyönnillä)Itse pelasin paladiinina koko pelin ykkösen ja kakkosen ja lisäosat.
Paras hahmo pitemmänpäälle on ehkä munkki aina BG2 vikassa lisäosassa, jossa tulee aika hulluja vihollisia. Tämä johtuu korkean tason munkin isosta magic resitancesta sen takia se on paras hahmo.