AMWAY

Nimetön

kertoisitko mitä kyseiset tuotteet ovat?

104

51988

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lilla my

      Amway on pikku hiljaa Suomeen leviävä yritys, joka myy esim. ihmisten hyvinvointiin, kauneuteen ja kodinhoitoon liittyviä tuotteita. Eli kosmetiikkaa, pesuaineita, keittiötarvikkeita jne. Tuoteryhmät kasvavat koko ajan. Voit tilata tuotteita itsenäisen liikkeenharjoittajan kautta tai ryhtyä jäseneksi ja tilata itse internetistä. Lisätietoja Amwaystä ja sen tuotteista saat sähköpostitse osoitteesta [email protected]. Muut yhteystiedot löytyvät sivulta www.amivo.fi.

      • -yritys!!

        kuten esim. herbalife ja GNLD


      • tuotteet ovat

        ...kalliita eikä todellakaan sen kummempia kuin kaupasta saatavat halvemmat tuotteet...asiastahan on tietysti monta eri mielipidettä mutt minusta hinta-laatusuhde ei oikein ole kohdallaan :/


      • mimmi
        tuotteet ovat kirjoitti:

        ...kalliita eikä todellakaan sen kummempia kuin kaupasta saatavat halvemmat tuotteet...asiastahan on tietysti monta eri mielipidettä mutt minusta hinta-laatusuhde ei oikein ole kohdallaan :/

        Mulla näiden tuotteista ihan hyvät kokemukset, tosin vasta muutamaa tuotetta kokeillut. Esim. kuorintavoide ja saman sarjan body lotion ihania, iho tosi hyvässä kunnossa vaikka aurinkoa otettu oikeen urakalla. Ja tuoksu on tosi freesi veriappelsiini.

        Mitä hintaan tulee, niin "kalleudesta" voidaan olla montaa mieltä. Vastaavat eli yhtä hyvälaatuiset tuotteet kaupoissa vähintäänkin samanhintaisia. Vrt. Biotherm, Clinique tms. Totta on, että rasvaa saa halvemmallakin mutta mä nyt vaan tykkään hemmotella itseäni ;o) Ja noita halvempia rasvoja joutuu usein levittämään useammin/enemmän koska iho imee kaiken.


      • Pirpana
        mimmi kirjoitti:

        Mulla näiden tuotteista ihan hyvät kokemukset, tosin vasta muutamaa tuotetta kokeillut. Esim. kuorintavoide ja saman sarjan body lotion ihania, iho tosi hyvässä kunnossa vaikka aurinkoa otettu oikeen urakalla. Ja tuoksu on tosi freesi veriappelsiini.

        Mitä hintaan tulee, niin "kalleudesta" voidaan olla montaa mieltä. Vastaavat eli yhtä hyvälaatuiset tuotteet kaupoissa vähintäänkin samanhintaisia. Vrt. Biotherm, Clinique tms. Totta on, että rasvaa saa halvemmallakin mutta mä nyt vaan tykkään hemmotella itseäni ;o) Ja noita halvempia rasvoja joutuu usein levittämään useammin/enemmän koska iho imee kaiken.

        Haluan varoittaa lähtemästä yhteenkään verkostomarkkinointitoimintaan mukaan sijoittamalla omia varojaan 'rekisteröinti' tai 'alkupaketti' tms. maksujen muodossa. Ette tule helposti saamaan omaanne takaisin. Ystäväsuhteenne kärsivät kun teistäkin tulee samanlaisia kiusanhenkiä jotka värväävät kaikki mahdolliset tutut ja tutun tutut jotta saisitte edes minimaalisen vastineen rahoillenne.Lopulta käy niin että itse epätoivoisesti ostatte firman tuotteita säilyttääksenne tietyn aseman verkostomarkkinointifirmassa, mutta ystäviä saattaa olla yhä vähemmän. Eikä tilauksia juurikaan tule. Se siitä huolettomasta tulevaisuudesta kun 'rahaa tulee vaikka ei tee mitään'. Itse kulutin uskomattoman määrän aikaa(senkin ajan olisin mieluummin vaikka tehnyt rehellistä siivoustyötä ja TIENANNUT) ihmisiä värvätessäni ja heille valehdellessani kuinka homma on toimiva ja tosi hyvä juttu. Ne jotka lähtivät mukaan, pettyivät pian. Itse olen nämä kokemukseni saanut ulkomailta kyseisestä firmasta(joka muuten on haastettu oikeuteen mm. musiikkkialan tekijänoikeuskiistoissa) ja voin vakuuttaa että EI IKINÄ ENÄÄ.


      • ...
        tuotteet ovat kirjoitti:

        ...kalliita eikä todellakaan sen kummempia kuin kaupasta saatavat halvemmat tuotteet...asiastahan on tietysti monta eri mielipidettä mutt minusta hinta-laatusuhde ei oikein ole kohdallaan :/

        ..minusta hinta-laatusuhde on ihan kohdallaan.. Useimmat vartalonhoitoaineet ja pesuaineet jne ovat "tiivisteitä", jotka riittävät todella pitkäksi aikaa.. Aineita ei siis tarvitse höljätä mielinmäärin. Kuten edellinenkin sanoi, että esim. halppisrasvoja saattaa joutua laittamaan tuhdimmankin kerroksen.


      • paljastaja
        ... kirjoitti:

        ..minusta hinta-laatusuhde on ihan kohdallaan.. Useimmat vartalonhoitoaineet ja pesuaineet jne ovat "tiivisteitä", jotka riittävät todella pitkäksi aikaa.. Aineita ei siis tarvitse höljätä mielinmäärin. Kuten edellinenkin sanoi, että esim. halppisrasvoja saattaa joutua laittamaan tuhdimmankin kerroksen.

        Tämä edustajien väite kalliiden tuotteiden "tiiveydestä" ei kestä tarkempaa tarkastelua. Jollain se korkea hinta on pakko selitellä.


      • minä vain
        Pirpana kirjoitti:

        Haluan varoittaa lähtemästä yhteenkään verkostomarkkinointitoimintaan mukaan sijoittamalla omia varojaan 'rekisteröinti' tai 'alkupaketti' tms. maksujen muodossa. Ette tule helposti saamaan omaanne takaisin. Ystäväsuhteenne kärsivät kun teistäkin tulee samanlaisia kiusanhenkiä jotka värväävät kaikki mahdolliset tutut ja tutun tutut jotta saisitte edes minimaalisen vastineen rahoillenne.Lopulta käy niin että itse epätoivoisesti ostatte firman tuotteita säilyttääksenne tietyn aseman verkostomarkkinointifirmassa, mutta ystäviä saattaa olla yhä vähemmän. Eikä tilauksia juurikaan tule. Se siitä huolettomasta tulevaisuudesta kun 'rahaa tulee vaikka ei tee mitään'. Itse kulutin uskomattoman määrän aikaa(senkin ajan olisin mieluummin vaikka tehnyt rehellistä siivoustyötä ja TIENANNUT) ihmisiä värvätessäni ja heille valehdellessani kuinka homma on toimiva ja tosi hyvä juttu. Ne jotka lähtivät mukaan, pettyivät pian. Itse olen nämä kokemukseni saanut ulkomailta kyseisestä firmasta(joka muuten on haastettu oikeuteen mm. musiikkkialan tekijänoikeuskiistoissa) ja voin vakuuttaa että EI IKINÄ ENÄÄ.

        ensinnäkin ... itse olen tuossa mukana . yhden kerran ihmiseltä kysytään haluaako tulla katsomaan avoimen liiketilaisuuden esittelyn . jos ei niin ei jos haluaa niin tulee. seuraavaksi kun on nähnyt ja jos ei halua tulla niin ei tule . silloin tämä ihminen voi itse ottaa myöhemmin yhteyttä jos alkaa kiinnostamaan myöhemmin , henkilökohtaisesti se ei ole minulta pois jos joku ei tule, vaan siltä ihmiseltä . ei se toiminta periaate ole sitä että kiusattais ketään .


      • Luottamus 100%
        Pirpana kirjoitti:

        Haluan varoittaa lähtemästä yhteenkään verkostomarkkinointitoimintaan mukaan sijoittamalla omia varojaan 'rekisteröinti' tai 'alkupaketti' tms. maksujen muodossa. Ette tule helposti saamaan omaanne takaisin. Ystäväsuhteenne kärsivät kun teistäkin tulee samanlaisia kiusanhenkiä jotka värväävät kaikki mahdolliset tutut ja tutun tutut jotta saisitte edes minimaalisen vastineen rahoillenne.Lopulta käy niin että itse epätoivoisesti ostatte firman tuotteita säilyttääksenne tietyn aseman verkostomarkkinointifirmassa, mutta ystäviä saattaa olla yhä vähemmän. Eikä tilauksia juurikaan tule. Se siitä huolettomasta tulevaisuudesta kun 'rahaa tulee vaikka ei tee mitään'. Itse kulutin uskomattoman määrän aikaa(senkin ajan olisin mieluummin vaikka tehnyt rehellistä siivoustyötä ja TIENANNUT) ihmisiä värvätessäni ja heille valehdellessani kuinka homma on toimiva ja tosi hyvä juttu. Ne jotka lähtivät mukaan, pettyivät pian. Itse olen nämä kokemukseni saanut ulkomailta kyseisestä firmasta(joka muuten on haastettu oikeuteen mm. musiikkkialan tekijänoikeuskiistoissa) ja voin vakuuttaa että EI IKINÄ ENÄÄ.

        En voi olla vastaamatta kun suorastaan kauheeta soopaa saa lukea.Ensinnäki kun ajattelee ns. tavallista kauppaa...siellähän kuluttaja maksaa kaikesta...niin kaikesta.Jopa ne kaupan ostoskärryt on meidän maksettava itse.Kun taas REHELLISESTI toimiva verkostomarkkinointi on lyhyesti ostopaikanvaihtamista.Jää ostoskärryt,mainonta jne pois tuotteen hinnasta...Ko yrityksen tuotteet ovat todella laadukkaita ja hinta-laatu on ihan kohdallaan.Meilläkin on 7henkee perheessä ja reilun kolmen vuoden kokemuksella säästö on huimaa..lasketaan käyttökerran hinta ei katota kertaostoo..siis ei joka kauppareissu osteta pesuaineita vaan tilaan ite n.2.5kkn välein suoraan kotiin pesuaineet...Nestemäisellä pesen 100koneellista.Ja kun nainen olen enkä ole suutani kii pitäny olen kertonu mun ystäville ja jos ne ei tahdo säästää myyn Ovhlla ja toiset kun säästöä ajattelee kirjautuu mukaan jäseneksi tai mun Ryhmään itsenäisiksi yrittäjiksi..ryhmä kasvaa ihan luonnollisesti.Kukaan ei ole mulle mitään tyrkyttäny,en tyrkytä kelleen ja kaikki tyytyväisiä.Bonuksiakin tulee ja se mikä hauskinta
        todellakin tekemättä mitään...saan bonukset kaikista ostoista mitkä on ryhmään mun alle tulleet ostaneet..EN ole mikään miljonääri-äkkirikastunu tai muuta vaan tyytyväinen äiti joka ottaa pienenki tulon siunauksena vastaan..oli reilu 700e viime kuussa=O)Meitä on moneen junaan ja mä nyt vaan istun tässä Amway junassa!Tiedän että tämä yritys toimii ja minäkin saisin enemmänki tuloa NIIN jos minä toimisin!


      • saunali
        Pirpana kirjoitti:

        Haluan varoittaa lähtemästä yhteenkään verkostomarkkinointitoimintaan mukaan sijoittamalla omia varojaan 'rekisteröinti' tai 'alkupaketti' tms. maksujen muodossa. Ette tule helposti saamaan omaanne takaisin. Ystäväsuhteenne kärsivät kun teistäkin tulee samanlaisia kiusanhenkiä jotka värväävät kaikki mahdolliset tutut ja tutun tutut jotta saisitte edes minimaalisen vastineen rahoillenne.Lopulta käy niin että itse epätoivoisesti ostatte firman tuotteita säilyttääksenne tietyn aseman verkostomarkkinointifirmassa, mutta ystäviä saattaa olla yhä vähemmän. Eikä tilauksia juurikaan tule. Se siitä huolettomasta tulevaisuudesta kun 'rahaa tulee vaikka ei tee mitään'. Itse kulutin uskomattoman määrän aikaa(senkin ajan olisin mieluummin vaikka tehnyt rehellistä siivoustyötä ja TIENANNUT) ihmisiä värvätessäni ja heille valehdellessani kuinka homma on toimiva ja tosi hyvä juttu. Ne jotka lähtivät mukaan, pettyivät pian. Itse olen nämä kokemukseni saanut ulkomailta kyseisestä firmasta(joka muuten on haastettu oikeuteen mm. musiikkkialan tekijänoikeuskiistoissa) ja voin vakuuttaa että EI IKINÄ ENÄÄ.

        pieni oikaisu..nytten on tyttelille/poikkelille syötetty puppua, mutta ei tarkoita et amway on sllainen.ensinnäkin mitä "omaanne takaisin".ethän tässä maksa kun aloitusmaksua joka on niinkin pieni et sen juo yhtenä perjantai-iltana kurkusta alas.on ns.kolmen kuukauden kokeiluaika jolloin saa rahat takaisin,jos ei enään kiinnosta.ymmärsitkö.ei tarkoitus ole lähteä ystäviä jahtaamaan..jos niin olet tehnyt,en ihmettele ettei sulla ole ystäviä.kummasti minulla on enemmän ystäviä kuin aikaisemmin vaikka he eivät ole kiinostuneista. "ja mikä ihmeen asema" et tässä hyvä ihminen olla missään asemassa, ei ole pakko tilata.ei yksi ihminen voi millään ostaa sellaisia määriä et etenisi."ne jotka lähtivät mukaan,pettyivät" niin kai jos heille on syötetty sellaista puppua et rahaa tulee kun istuu pers homeessa.eks sen sano järkikin. olet saannut kokemuksen ulkoimailta.ihan eri juttu.älä sekota sitä tähän liiketoimintaan.varsinkaan jos et tiedä mistä on kysymys.sillä tiedän et menestyy jos haluaa..olen nähnyt ja kokenut.


      • kontula
        minä vain kirjoitti:

        ensinnäkin ... itse olen tuossa mukana . yhden kerran ihmiseltä kysytään haluaako tulla katsomaan avoimen liiketilaisuuden esittelyn . jos ei niin ei jos haluaa niin tulee. seuraavaksi kun on nähnyt ja jos ei halua tulla niin ei tule . silloin tämä ihminen voi itse ottaa myöhemmin yhteyttä jos alkaa kiinnostamaan myöhemmin , henkilökohtaisesti se ei ole minulta pois jos joku ei tule, vaan siltä ihmiseltä . ei se toiminta periaate ole sitä että kiusattais ketään .

        niin se on.ketään ei lähdetä jahtaamaan.


      • k80
        mimmi kirjoitti:

        Mulla näiden tuotteista ihan hyvät kokemukset, tosin vasta muutamaa tuotetta kokeillut. Esim. kuorintavoide ja saman sarjan body lotion ihania, iho tosi hyvässä kunnossa vaikka aurinkoa otettu oikeen urakalla. Ja tuoksu on tosi freesi veriappelsiini.

        Mitä hintaan tulee, niin "kalleudesta" voidaan olla montaa mieltä. Vastaavat eli yhtä hyvälaatuiset tuotteet kaupoissa vähintäänkin samanhintaisia. Vrt. Biotherm, Clinique tms. Totta on, että rasvaa saa halvemmallakin mutta mä nyt vaan tykkään hemmotella itseäni ;o) Ja noita halvempia rasvoja joutuu usein levittämään useammin/enemmän koska iho imee kaiken.

        hyvää on aina kallimpi.itse ennen käytiin lancome ripsari mika maksa hunaja nyt saan halvemalla ja bonuksia ja kvaliteeti ehkä joba parempi.pyykinpesuaine tösi hyvää vaikka maksa vähän enempää mutta ei kutina ja kuivaa ihoa lapsilla.


      • KYL JUU
        Pirpana kirjoitti:

        Haluan varoittaa lähtemästä yhteenkään verkostomarkkinointitoimintaan mukaan sijoittamalla omia varojaan 'rekisteröinti' tai 'alkupaketti' tms. maksujen muodossa. Ette tule helposti saamaan omaanne takaisin. Ystäväsuhteenne kärsivät kun teistäkin tulee samanlaisia kiusanhenkiä jotka värväävät kaikki mahdolliset tutut ja tutun tutut jotta saisitte edes minimaalisen vastineen rahoillenne.Lopulta käy niin että itse epätoivoisesti ostatte firman tuotteita säilyttääksenne tietyn aseman verkostomarkkinointifirmassa, mutta ystäviä saattaa olla yhä vähemmän. Eikä tilauksia juurikaan tule. Se siitä huolettomasta tulevaisuudesta kun 'rahaa tulee vaikka ei tee mitään'. Itse kulutin uskomattoman määrän aikaa(senkin ajan olisin mieluummin vaikka tehnyt rehellistä siivoustyötä ja TIENANNUT) ihmisiä värvätessäni ja heille valehdellessani kuinka homma on toimiva ja tosi hyvä juttu. Ne jotka lähtivät mukaan, pettyivät pian. Itse olen nämä kokemukseni saanut ulkomailta kyseisestä firmasta(joka muuten on haastettu oikeuteen mm. musiikkkialan tekijänoikeuskiistoissa) ja voin vakuuttaa että EI IKINÄ ENÄÄ.

        joo tossa sen näkee ku ei itse "PYSTY" onnistumaan jossakin ei halua että muutkaan onnistuisi. Minä aijon onnistua tässä Bisneksessä ja tuotteet ovat hyviä ja riittoisia.
        Ne "Ystävät" jotka kaikkoaa ei ole ystäviä ja todella saavat mennäkkin. Tämä Bisnes toimii tiedän sen.Himpula pimpula


      • hölötin
        KYL JUU kirjoitti:

        joo tossa sen näkee ku ei itse "PYSTY" onnistumaan jossakin ei halua että muutkaan onnistuisi. Minä aijon onnistua tässä Bisneksessä ja tuotteet ovat hyviä ja riittoisia.
        Ne "Ystävät" jotka kaikkoaa ei ole ystäviä ja todella saavat mennäkkin. Tämä Bisnes toimii tiedän sen.Himpula pimpula

        Aivan, olemme olleet täs mukana jo reilut 2v ja päivääkään en vaihtais pois. Rahaa ei vielä tule kauheesti mut, se on ASEENTEESTA kiini mitä haluut.Ystäviä ollaan saatu uusia ja paljon. Muista se ASENNE. Muut ette tiedä mitä haukutte, se on teidän oma asia.


      • Kouvola2010
        Luottamus 100% kirjoitti:

        En voi olla vastaamatta kun suorastaan kauheeta soopaa saa lukea.Ensinnäki kun ajattelee ns. tavallista kauppaa...siellähän kuluttaja maksaa kaikesta...niin kaikesta.Jopa ne kaupan ostoskärryt on meidän maksettava itse.Kun taas REHELLISESTI toimiva verkostomarkkinointi on lyhyesti ostopaikanvaihtamista.Jää ostoskärryt,mainonta jne pois tuotteen hinnasta...Ko yrityksen tuotteet ovat todella laadukkaita ja hinta-laatu on ihan kohdallaan.Meilläkin on 7henkee perheessä ja reilun kolmen vuoden kokemuksella säästö on huimaa..lasketaan käyttökerran hinta ei katota kertaostoo..siis ei joka kauppareissu osteta pesuaineita vaan tilaan ite n.2.5kkn välein suoraan kotiin pesuaineet...Nestemäisellä pesen 100koneellista.Ja kun nainen olen enkä ole suutani kii pitäny olen kertonu mun ystäville ja jos ne ei tahdo säästää myyn Ovhlla ja toiset kun säästöä ajattelee kirjautuu mukaan jäseneksi tai mun Ryhmään itsenäisiksi yrittäjiksi..ryhmä kasvaa ihan luonnollisesti.Kukaan ei ole mulle mitään tyrkyttäny,en tyrkytä kelleen ja kaikki tyytyväisiä.Bonuksiakin tulee ja se mikä hauskinta
        todellakin tekemättä mitään...saan bonukset kaikista ostoista mitkä on ryhmään mun alle tulleet ostaneet..EN ole mikään miljonääri-äkkirikastunu tai muuta vaan tyytyväinen äiti joka ottaa pienenki tulon siunauksena vastaan..oli reilu 700e viime kuussa=O)Meitä on moneen junaan ja mä nyt vaan istun tässä Amway junassa!Tiedän että tämä yritys toimii ja minäkin saisin enemmänki tuloa NIIN jos minä toimisin!

        Taitaa "Kersantti" vai oliko se "luutnantti" edellisen palopuheen takana...=) Vai oliko se "vispiläkauppa" uskonto=hotelli


      • lue niin tiedät
        Pirpana kirjoitti:

        Haluan varoittaa lähtemästä yhteenkään verkostomarkkinointitoimintaan mukaan sijoittamalla omia varojaan 'rekisteröinti' tai 'alkupaketti' tms. maksujen muodossa. Ette tule helposti saamaan omaanne takaisin. Ystäväsuhteenne kärsivät kun teistäkin tulee samanlaisia kiusanhenkiä jotka värväävät kaikki mahdolliset tutut ja tutun tutut jotta saisitte edes minimaalisen vastineen rahoillenne.Lopulta käy niin että itse epätoivoisesti ostatte firman tuotteita säilyttääksenne tietyn aseman verkostomarkkinointifirmassa, mutta ystäviä saattaa olla yhä vähemmän. Eikä tilauksia juurikaan tule. Se siitä huolettomasta tulevaisuudesta kun 'rahaa tulee vaikka ei tee mitään'. Itse kulutin uskomattoman määrän aikaa(senkin ajan olisin mieluummin vaikka tehnyt rehellistä siivoustyötä ja TIENANNUT) ihmisiä värvätessäni ja heille valehdellessani kuinka homma on toimiva ja tosi hyvä juttu. Ne jotka lähtivät mukaan, pettyivät pian. Itse olen nämä kokemukseni saanut ulkomailta kyseisestä firmasta(joka muuten on haastettu oikeuteen mm. musiikkkialan tekijänoikeuskiistoissa) ja voin vakuuttaa että EI IKINÄ ENÄÄ.

        Lukekaapa tämä: http://www.amway.fi/cms/about_amway_and_direct_selling/what_is_direct_selling/Illegal_pyramides


      • Bisnis
        Pirpana kirjoitti:

        Haluan varoittaa lähtemästä yhteenkään verkostomarkkinointitoimintaan mukaan sijoittamalla omia varojaan 'rekisteröinti' tai 'alkupaketti' tms. maksujen muodossa. Ette tule helposti saamaan omaanne takaisin. Ystäväsuhteenne kärsivät kun teistäkin tulee samanlaisia kiusanhenkiä jotka värväävät kaikki mahdolliset tutut ja tutun tutut jotta saisitte edes minimaalisen vastineen rahoillenne.Lopulta käy niin että itse epätoivoisesti ostatte firman tuotteita säilyttääksenne tietyn aseman verkostomarkkinointifirmassa, mutta ystäviä saattaa olla yhä vähemmän. Eikä tilauksia juurikaan tule. Se siitä huolettomasta tulevaisuudesta kun 'rahaa tulee vaikka ei tee mitään'. Itse kulutin uskomattoman määrän aikaa(senkin ajan olisin mieluummin vaikka tehnyt rehellistä siivoustyötä ja TIENANNUT) ihmisiä värvätessäni ja heille valehdellessani kuinka homma on toimiva ja tosi hyvä juttu. Ne jotka lähtivät mukaan, pettyivät pian. Itse olen nämä kokemukseni saanut ulkomailta kyseisestä firmasta(joka muuten on haastettu oikeuteen mm. musiikkkialan tekijänoikeuskiistoissa) ja voin vakuuttaa että EI IKINÄ ENÄÄ.

        Olet siis luovuttaja! Tyypillistä puhetta perusluovuttajalle, jolle ei tulo tullutkaan ilmaiseksi. Ja verkostoituminen ihan missä tahansa liiketoiminnassa on kaiken a ja o. Tienaamisen eteen täytyy tehdä työtä. Sinun siivoamalla, toisen liiketoiminnalla. Onnea ja hyvää jatkoa!


      • 435rdsfdsfdf
        minä vain kirjoitti:

        ensinnäkin ... itse olen tuossa mukana . yhden kerran ihmiseltä kysytään haluaako tulla katsomaan avoimen liiketilaisuuden esittelyn . jos ei niin ei jos haluaa niin tulee. seuraavaksi kun on nähnyt ja jos ei halua tulla niin ei tule . silloin tämä ihminen voi itse ottaa myöhemmin yhteyttä jos alkaa kiinnostamaan myöhemmin , henkilökohtaisesti se ei ole minulta pois jos joku ei tule, vaan siltä ihmiseltä . ei se toiminta periaate ole sitä että kiusattais ketään .

        siis juuri sinultahan se on pois jos et saa värvättyä porukkaa.. Pyramidi rakenteellahan Amwaykin toimii.


      • Erittäin tyytyväinen
        tuotteet ovat kirjoitti:

        ...kalliita eikä todellakaan sen kummempia kuin kaupasta saatavat halvemmat tuotteet...asiastahan on tietysti monta eri mielipidettä mutt minusta hinta-laatusuhde ei oikein ole kohdallaan :/

        "Hinta laatusuhde ei ole kohdallaan".......tuosta asiasta voin olla täysin eri mieltä. Mistään muualta et saa sillä rahalla yhtä hyviä tuotteita. Amway tuotteitten mainontaan ei käytetä yhtään dollaria tai euroa, silti ne ovat viiden eniten myydyn merkin joukossa koko maailmaa ajatellen..... haloo!!!!!
        Itse olen käyttänyt kodinhoidon tuotteita, ravintolisiä, urheilujuomia, kosmetiikkaa ja hiustenhoitoaineita. Ei kertakaikkiaan mitään valittamista laadussa. Hiustenhoitotuotteet ovat esim niin hyviä, ettei miltään kampaajalta löydä yhtä laadukkaita ja siihen hintaan.
        Ainoa ongelma pyykki- ja siivoustuotteissa on, jos ei osaa laimentaa tiivisteitä, eikä ymmärrä ettei Amway tuotetta tarvitse, kuin murto-osan johonkin kaupan hyllyltä ostettuun verrattuna. Olen opetellut tämän laimentamisen kantapään kautta juuri näissä pyykkäys- ja siivousaineiden osalta.


      • Halleluuuuuja!
        -yritys!! kirjoitti:

        kuten esim. herbalife ja GNLD

        Tai Mary Kay ym. eli TAAS yksi verkostomarkkinointi- eli pyramidiriistofirma nyhtämässä rahaa ihmisten hyväuskoisuudella ja ahneudella. Kyllä on kiva tahkota rahaa, kun työvoima on ilmaista. Esittelytuotteetkin "konsultti" joutuu yleensä ostamaan firmalta, voidakseen ruveta tyrkyttämään niitä eli tekemään työtä ilmaiseksi (lue: "ansaitsemaan"). Firmalle on ihan yks hailee, myytkö paljon vai vähän, teetkö tiliä vai vain turhaudut, pienet purot virtaavat joka tapauksessa omistajien taskuun ja sinulle jää vain suuttumus ja pettymys omaan tyhmyyteesi.


      • Pirpana kirjoitti:

        Haluan varoittaa lähtemästä yhteenkään verkostomarkkinointitoimintaan mukaan sijoittamalla omia varojaan 'rekisteröinti' tai 'alkupaketti' tms. maksujen muodossa. Ette tule helposti saamaan omaanne takaisin. Ystäväsuhteenne kärsivät kun teistäkin tulee samanlaisia kiusanhenkiä jotka värväävät kaikki mahdolliset tutut ja tutun tutut jotta saisitte edes minimaalisen vastineen rahoillenne.Lopulta käy niin että itse epätoivoisesti ostatte firman tuotteita säilyttääksenne tietyn aseman verkostomarkkinointifirmassa, mutta ystäviä saattaa olla yhä vähemmän. Eikä tilauksia juurikaan tule. Se siitä huolettomasta tulevaisuudesta kun 'rahaa tulee vaikka ei tee mitään'. Itse kulutin uskomattoman määrän aikaa(senkin ajan olisin mieluummin vaikka tehnyt rehellistä siivoustyötä ja TIENANNUT) ihmisiä värvätessäni ja heille valehdellessani kuinka homma on toimiva ja tosi hyvä juttu. Ne jotka lähtivät mukaan, pettyivät pian. Itse olen nämä kokemukseni saanut ulkomailta kyseisestä firmasta(joka muuten on haastettu oikeuteen mm. musiikkkialan tekijänoikeuskiistoissa) ja voin vakuuttaa että EI IKINÄ ENÄÄ.

        Amweyn ALH.t toimii frantsai yrittäjinä aivan samalla lailla kuin Mc Donal tai R-kioskitkin ymm poikotoitko niitäkin ja kiellätkö ystäviltäsii niiden palvelut entä itse mitä mitä palveluja käytät? Mietippä hiukan ennen kuin huutelet.


    • Pia

      Amwayn omia tuotteita on n.450 ja patentteja ko. tuotteisiin on saman verran ja koko ajan haussa lisää.Tuotteet ovat turvallisia niin käyttäjälle kuin luonnolle,pesuaineet ovat biologisesti hajoavia ja tiivisteitä, niitä ei tarvitse käyttää niin paljon kuin muita vastaavia pesuaineita. Ne ovat allergiatestattuja ja ravintoainelisät ovat tehty puristetuista kasveista ja ne on viljelty luomuviljelynä,huippuunsa viedyllä sellaisella esim. tuholaisten torjuntaan käytetään leppäkerttuja.Amway on maailmalla hyvin arvostettu yritys ja sen kanssa tekee yhteistyötä Internet service: koulutusta uusille itsenäisille liikkeenharjoittajalle ja jonka koulutussysteemista ovat ottaneet mallia monet maailmalla sijaitsevat yritykset parantaakseen menestystään, sillä Amway on täysin velaton yritys.Amway on tosi tarkka myös eettisestä kuvastaan ja osallistuu kaikkiin kokouksiin jossa päätetään esim. laittomien pyramidiverkostomarkkinoiden poistamisesta, koska ei itse ole sellainen! Se on saanut mm. erilaisia kansainvälisiä palkintoja ympäristöystavällisyydestään esim. Yk: ympäristöpalkinto, tukee Unicefin työtä lasten parissa ja tulevaisuudessa tulee varmasti näkymään myös Pohjoismaiden ympäristösuojelussa. Joten tutustukaa asioihin kunnolla, ennen kuin arvostelette!

      • kriittinen tarkkailija

        Onhan selvää, että kaikkien tuotteiden pitää olla turvallisia käyttäjilleen, katso tuotevastuulaki. Amwayn pesuainetta annostellaan 30 ml eli pikkusen enemmän kuin Omoa (25ml). Älkää kysykö tuotteiden OVH:ta, ellette halua pyörtyä/nauraa.

        Amway on yksi huonoiten arvostetuista yrityksistä. Kaikkialla missä Amway toimii, sitä syytetään ihmisten harhaanjohtamisesta.

        Koulutusorganisatiot ovat varjopyramideja, joilla rahastetaan jälleenmyyjät toiseen kertaan.

        Amway on Suomessa pyramidiverkosto, koska se ei edellyttä, että ILH:lla pitää olla ulkopuolisia asiakkaita. Yhtiö ei ole laiton, koska Suomen lainsäädännössä on Amwayn mentävä aukko. Hyväntekeväisyys kuuluu aina osana näitä verkostomarkkinointiyrityksiä. Mutta vain Amway panee itsenäiset edustajansa maksamaan hyväntekeväisyyden ja mainostaa sitten asialla itse.

        Asioihin on tutustuttu!


      • mää
        kriittinen tarkkailija kirjoitti:

        Onhan selvää, että kaikkien tuotteiden pitää olla turvallisia käyttäjilleen, katso tuotevastuulaki. Amwayn pesuainetta annostellaan 30 ml eli pikkusen enemmän kuin Omoa (25ml). Älkää kysykö tuotteiden OVH:ta, ellette halua pyörtyä/nauraa.

        Amway on yksi huonoiten arvostetuista yrityksistä. Kaikkialla missä Amway toimii, sitä syytetään ihmisten harhaanjohtamisesta.

        Koulutusorganisatiot ovat varjopyramideja, joilla rahastetaan jälleenmyyjät toiseen kertaan.

        Amway on Suomessa pyramidiverkosto, koska se ei edellyttä, että ILH:lla pitää olla ulkopuolisia asiakkaita. Yhtiö ei ole laiton, koska Suomen lainsäädännössä on Amwayn mentävä aukko. Hyväntekeväisyys kuuluu aina osana näitä verkostomarkkinointiyrityksiä. Mutta vain Amway panee itsenäiset edustajansa maksamaan hyväntekeväisyyden ja mainostaa sitten asialla itse.

        Asioihin on tutustuttu!

        Onko palkkauskin pyramidi?


      • Al-kemisti

        Vuodatuksesta:
        Patentteja tosiaan Amway/Quickstar/Alticor jne
        löytyy, Amwayn nimellä noin 250 kpl USA:n patenttihallinnon sivuilta katseltuna. Patentoitu on muun muassa ravinnonlisätabletin ulkonäkö useina eri variaatioina. Lisäksi on patentoitu monia eri pakkauksia ja pakkausten yksityiskohtia (putkilon korkkeja jne). Normaalistihan suomalainen ajattelee, että patentoidussa tuotteessa on jotakin uutta ja ihmeellistä. On keksitty oikeasti jotakin erilaista ja merkityksellistä. Siksi suomalainen arvostaa patentoitua tuotetta. Kuitenkin Amway tapauksessa turhaan.
        Pesuaineiden annostuksesta sen verran, ettei OMOn tai muiden markettituotteiden tiivisteitä tarvitse annostella yhtään enempää. Hinta vain on halvempi.
        Tuohon luomutuotantoon ja leppäkerttuihin en pysty esittämään todisteita päinvastaisesta. Vielä.
        Amway ei ole maailmalla arvostettu yritys. Se joutui USA:ssa vaihtamaan nimensä Quickstariksi koska Amwayllä oli niin huono maine. Johtui lähinnä ylimitoitetuista ansiolupauksista ja epäeettisestä toiminnasta yleensäkin. Tiedät varmasti, että USA:ssa Amwayn(Quickstar) tuotteiden kyljessä on pikku tarra, jossa kerrotaan ILH:n keskiansion olevan noin $ 60/kk ja yli puolet ei tienaa yhtään mitään. Lisäksi puolet jälleenmyyjistä lopettaa joka vuosi.

        Internet Services ja Network21 ovat Amwayn varjopyramideja, joiden avulla ihmisiltä kerätään rahaa pitämällä koulutustilaisuuksia ja myymällä heille "itsensä kehittämis" ohjelmia (kuukausimaksu. Mainittakoon nyt vielä, etää nämä Internet Servicet ja Network21:t omistavat henkilöt ovat myös Amway napamiehiä/lähipiiriä, esim. Dexter Yager.

        Ympäristömerkistä on monella palstalla ollut puhetta. Ainut maininta, jonka olen löytänyt on YK:n myöntämä tunnustuspalkinto, jonka Amway sai sponsoroituaan erästä retkikuntaa joka teki matkan napa-alueille. Rahan luovuttaminen tälläiseen tarkoitukseen ei vielä mielestäni ole mikään ympäristöystävällisyyden mittari. Voihan tuollakin joillekin joku symboliarvo olla. Todennäköisesti luonnonvaroja tuhlattiin tuollakin reissulla lentämällä ensin vähän lähemmäksi ja kävelemällä loppumatka. Amwaystä ei löydy mitään merkintää YK:n sivuilta näissä merkeissä. Tarkistakaa vaikka.

        Enlanninkielen taitoisille allaoleva linkki voi olla mielenkiintoinen. Amway USA:n toimintaa käsittelevä TV-dokumentti jossa live-taltiointia
        kokouksesta.

        http://cpserverp4.com/bo/dateline_quixtar.wmv


      • joutsena

        Niin pohjoismaisessa ympäristönsuojelussa. Sellaisila tuotteilla, joilla ei ole edes joutsenmerkkiä tai EU:n kukka-merkkiä, on vähän heikkoa lähteä pohjoismaiseen ympäristönsuojeluun.


      • hei
        Al-kemisti kirjoitti:

        Vuodatuksesta:
        Patentteja tosiaan Amway/Quickstar/Alticor jne
        löytyy, Amwayn nimellä noin 250 kpl USA:n patenttihallinnon sivuilta katseltuna. Patentoitu on muun muassa ravinnonlisätabletin ulkonäkö useina eri variaatioina. Lisäksi on patentoitu monia eri pakkauksia ja pakkausten yksityiskohtia (putkilon korkkeja jne). Normaalistihan suomalainen ajattelee, että patentoidussa tuotteessa on jotakin uutta ja ihmeellistä. On keksitty oikeasti jotakin erilaista ja merkityksellistä. Siksi suomalainen arvostaa patentoitua tuotetta. Kuitenkin Amway tapauksessa turhaan.
        Pesuaineiden annostuksesta sen verran, ettei OMOn tai muiden markettituotteiden tiivisteitä tarvitse annostella yhtään enempää. Hinta vain on halvempi.
        Tuohon luomutuotantoon ja leppäkerttuihin en pysty esittämään todisteita päinvastaisesta. Vielä.
        Amway ei ole maailmalla arvostettu yritys. Se joutui USA:ssa vaihtamaan nimensä Quickstariksi koska Amwayllä oli niin huono maine. Johtui lähinnä ylimitoitetuista ansiolupauksista ja epäeettisestä toiminnasta yleensäkin. Tiedät varmasti, että USA:ssa Amwayn(Quickstar) tuotteiden kyljessä on pikku tarra, jossa kerrotaan ILH:n keskiansion olevan noin $ 60/kk ja yli puolet ei tienaa yhtään mitään. Lisäksi puolet jälleenmyyjistä lopettaa joka vuosi.

        Internet Services ja Network21 ovat Amwayn varjopyramideja, joiden avulla ihmisiltä kerätään rahaa pitämällä koulutustilaisuuksia ja myymällä heille "itsensä kehittämis" ohjelmia (kuukausimaksu. Mainittakoon nyt vielä, etää nämä Internet Servicet ja Network21:t omistavat henkilöt ovat myös Amway napamiehiä/lähipiiriä, esim. Dexter Yager.

        Ympäristömerkistä on monella palstalla ollut puhetta. Ainut maininta, jonka olen löytänyt on YK:n myöntämä tunnustuspalkinto, jonka Amway sai sponsoroituaan erästä retkikuntaa joka teki matkan napa-alueille. Rahan luovuttaminen tälläiseen tarkoitukseen ei vielä mielestäni ole mikään ympäristöystävällisyyden mittari. Voihan tuollakin joillekin joku symboliarvo olla. Todennäköisesti luonnonvaroja tuhlattiin tuollakin reissulla lentämällä ensin vähän lähemmäksi ja kävelemällä loppumatka. Amwaystä ei löydy mitään merkintää YK:n sivuilta näissä merkeissä. Tarkistakaa vaikka.

        Enlanninkielen taitoisille allaoleva linkki voi olla mielenkiintoinen. Amway USA:n toimintaa käsittelevä TV-dokumentti jossa live-taltiointia
        kokouksesta.

        http://cpserverp4.com/bo/dateline_quixtar.wmv

        tunnut tuntevan asiasi mutta yksi pikku juttu... tarkista yritysnimien oikeat kirjoitusasut niin tietojesi uskottavuus ei niin kärsi.


      • tervettä kritiikkiä!
        Al-kemisti kirjoitti:

        Vuodatuksesta:
        Patentteja tosiaan Amway/Quickstar/Alticor jne
        löytyy, Amwayn nimellä noin 250 kpl USA:n patenttihallinnon sivuilta katseltuna. Patentoitu on muun muassa ravinnonlisätabletin ulkonäkö useina eri variaatioina. Lisäksi on patentoitu monia eri pakkauksia ja pakkausten yksityiskohtia (putkilon korkkeja jne). Normaalistihan suomalainen ajattelee, että patentoidussa tuotteessa on jotakin uutta ja ihmeellistä. On keksitty oikeasti jotakin erilaista ja merkityksellistä. Siksi suomalainen arvostaa patentoitua tuotetta. Kuitenkin Amway tapauksessa turhaan.
        Pesuaineiden annostuksesta sen verran, ettei OMOn tai muiden markettituotteiden tiivisteitä tarvitse annostella yhtään enempää. Hinta vain on halvempi.
        Tuohon luomutuotantoon ja leppäkerttuihin en pysty esittämään todisteita päinvastaisesta. Vielä.
        Amway ei ole maailmalla arvostettu yritys. Se joutui USA:ssa vaihtamaan nimensä Quickstariksi koska Amwayllä oli niin huono maine. Johtui lähinnä ylimitoitetuista ansiolupauksista ja epäeettisestä toiminnasta yleensäkin. Tiedät varmasti, että USA:ssa Amwayn(Quickstar) tuotteiden kyljessä on pikku tarra, jossa kerrotaan ILH:n keskiansion olevan noin $ 60/kk ja yli puolet ei tienaa yhtään mitään. Lisäksi puolet jälleenmyyjistä lopettaa joka vuosi.

        Internet Services ja Network21 ovat Amwayn varjopyramideja, joiden avulla ihmisiltä kerätään rahaa pitämällä koulutustilaisuuksia ja myymällä heille "itsensä kehittämis" ohjelmia (kuukausimaksu. Mainittakoon nyt vielä, etää nämä Internet Servicet ja Network21:t omistavat henkilöt ovat myös Amway napamiehiä/lähipiiriä, esim. Dexter Yager.

        Ympäristömerkistä on monella palstalla ollut puhetta. Ainut maininta, jonka olen löytänyt on YK:n myöntämä tunnustuspalkinto, jonka Amway sai sponsoroituaan erästä retkikuntaa joka teki matkan napa-alueille. Rahan luovuttaminen tälläiseen tarkoitukseen ei vielä mielestäni ole mikään ympäristöystävällisyyden mittari. Voihan tuollakin joillekin joku symboliarvo olla. Todennäköisesti luonnonvaroja tuhlattiin tuollakin reissulla lentämällä ensin vähän lähemmäksi ja kävelemällä loppumatka. Amwaystä ei löydy mitään merkintää YK:n sivuilta näissä merkeissä. Tarkistakaa vaikka.

        Enlanninkielen taitoisille allaoleva linkki voi olla mielenkiintoinen. Amway USA:n toimintaa käsittelevä TV-dokumentti jossa live-taltiointia
        kokouksesta.

        http://cpserverp4.com/bo/dateline_quixtar.wmv

        Olen itse tutustunut ko. bisnekseen omakohtaisesti.

        Tosin lähtiessäni mukaan, ilmoitin rekrytoijalleni, että minua kiinnostaa kokeilla käytännössä Amivon avulla millaista yrittäminen on. Se oli tavoitteeni. Opin sellaista, mitä kouluissa ei opeteta: rekisteröitymään, hankkimaan Y-tunnuksen, tulemaan toimeen verottajan kanssa jne. Samoin opin, miten yritystoiminta lopetetaan. Ja tietenkin opin kirjanpidon. Kaiken käytännössä kompaktissa paketissa.

        Tuo "uskontomaisuus" paistoi heti alussa läpi, joten en voinut kuvitellakaan sitoutuvani enempää. Kuuluin siis "huonojen" kontaktien kastiin rehellisyyteni takia. Vierestä on myös ollut ikävä seurata, miten vanhat, jopa lapsuudenaikaikaiset ystävyydet, saavat jäädä uusien kontaktien tieltä. Mutta toisaalta on ollut myös ilo nähdä, miten ystävät menestyvät ja saavat kovan työnsä tuloksista nauttia vaikkapa Amwayn tarjoamilla bonuksilla.

        Amwayn avulla opin lisäksi käyttämään myös kohtuullisesti päivittäistavarakaupoista ostettuja tuotteita, joita olin aiemmin lutrannut liiankin kanssa. ;-) Ja tietenkin opin käyttämään lisäksi monta hyvää lausetta ja sananpartta, joilla voin muita ihmisiä tsempata elämässään eteenpäin, juuri siinä, mitä he haluavat tehdä elämässään. :-D


      • vimpeli

        se joka väittää et esim amwey pyykinpesu aine olisi luontoystävällistä on nyt pahasti hakoteillä...... fosfaatit eivät ole luontoystävällisiä käyppä kuluttajaviraston sivuilla. amwey on ihan hömppä pömppää ja huijausta. itsellä kokemusta.....


      • PAHASTI ITSE PETTYNYT
        vimpeli kirjoitti:

        se joka väittää et esim amwey pyykinpesu aine olisi luontoystävällistä on nyt pahasti hakoteillä...... fosfaatit eivät ole luontoystävällisiä käyppä kuluttajaviraston sivuilla. amwey on ihan hömppä pömppää ja huijausta. itsellä kokemusta.....

        Joo, en olisi itseäni luullut löytävän koko P...A firmasta. Kyllä otti päähän kun huomasi missä sitä ollaan ja millä rahalla. Voi, hel..tti täytyy nauraa itselleen.En ole ennen tullut vielä huijatuksi näin, tuntuu että vuosisadan huijaus on tapahtunut.KOKO PASKA täyttä kusetusta.No,AMwaystä kuullaan syskyn aikana vielä...,??? kertokaa omia juttujanne ja tapauksia tällä palsatlla, niin saadaan dokumenttia kasaan.Niin ja Hkin Malminkaaren henkilökunta on kyllä tosi kusisessa välikädessä, siellä kans ei mikään pelaa...,kerron joskus myöhemmin.


      • tuhkelo
        vimpeli kirjoitti:

        se joka väittää et esim amwey pyykinpesu aine olisi luontoystävällistä on nyt pahasti hakoteillä...... fosfaatit eivät ole luontoystävällisiä käyppä kuluttajaviraston sivuilla. amwey on ihan hömppä pömppää ja huijausta. itsellä kokemusta.....

        Eikös Amwayn pesuaine ole fosfaatitonta? Miten tuo kommentti liittyy asiaan?


      • paljastaa?
        PAHASTI ITSE PETTYNYT kirjoitti:

        Joo, en olisi itseäni luullut löytävän koko P...A firmasta. Kyllä otti päähän kun huomasi missä sitä ollaan ja millä rahalla. Voi, hel..tti täytyy nauraa itselleen.En ole ennen tullut vielä huijatuksi näin, tuntuu että vuosisadan huijaus on tapahtunut.KOKO PASKA täyttä kusetusta.No,AMwaystä kuullaan syskyn aikana vielä...,??? kertokaa omia juttujanne ja tapauksia tällä palsatlla, niin saadaan dokumenttia kasaan.Niin ja Hkin Malminkaaren henkilökunta on kyllä tosi kusisessa välikädessä, siellä kans ei mikään pelaa...,kerron joskus myöhemmin.

        Noniin. EI ole paljastuksia näkynyt ;)
        Kuten kaikki muukin nämä "kohta tapahtuu" setit on vääristeltyjä. Niitä joita oikea faktatieto kiinnostaa, suosittelen tutustumaan osoitteeseen:
        http://www.thetruthaboutquixtar.com

        Kyseisessä portaalissa on kaikki faktat ja myyttien selventäjät. Liiketoiminta ei vain ole kaikille ja sillä siisti. Jos ajat kolarin autollasi rikkoessasi toimintamalleja (säääntöjä), ei se ole autosi vika.


      • ILH
        Al-kemisti kirjoitti:

        Vuodatuksesta:
        Patentteja tosiaan Amway/Quickstar/Alticor jne
        löytyy, Amwayn nimellä noin 250 kpl USA:n patenttihallinnon sivuilta katseltuna. Patentoitu on muun muassa ravinnonlisätabletin ulkonäkö useina eri variaatioina. Lisäksi on patentoitu monia eri pakkauksia ja pakkausten yksityiskohtia (putkilon korkkeja jne). Normaalistihan suomalainen ajattelee, että patentoidussa tuotteessa on jotakin uutta ja ihmeellistä. On keksitty oikeasti jotakin erilaista ja merkityksellistä. Siksi suomalainen arvostaa patentoitua tuotetta. Kuitenkin Amway tapauksessa turhaan.
        Pesuaineiden annostuksesta sen verran, ettei OMOn tai muiden markettituotteiden tiivisteitä tarvitse annostella yhtään enempää. Hinta vain on halvempi.
        Tuohon luomutuotantoon ja leppäkerttuihin en pysty esittämään todisteita päinvastaisesta. Vielä.
        Amway ei ole maailmalla arvostettu yritys. Se joutui USA:ssa vaihtamaan nimensä Quickstariksi koska Amwayllä oli niin huono maine. Johtui lähinnä ylimitoitetuista ansiolupauksista ja epäeettisestä toiminnasta yleensäkin. Tiedät varmasti, että USA:ssa Amwayn(Quickstar) tuotteiden kyljessä on pikku tarra, jossa kerrotaan ILH:n keskiansion olevan noin $ 60/kk ja yli puolet ei tienaa yhtään mitään. Lisäksi puolet jälleenmyyjistä lopettaa joka vuosi.

        Internet Services ja Network21 ovat Amwayn varjopyramideja, joiden avulla ihmisiltä kerätään rahaa pitämällä koulutustilaisuuksia ja myymällä heille "itsensä kehittämis" ohjelmia (kuukausimaksu. Mainittakoon nyt vielä, etää nämä Internet Servicet ja Network21:t omistavat henkilöt ovat myös Amway napamiehiä/lähipiiriä, esim. Dexter Yager.

        Ympäristömerkistä on monella palstalla ollut puhetta. Ainut maininta, jonka olen löytänyt on YK:n myöntämä tunnustuspalkinto, jonka Amway sai sponsoroituaan erästä retkikuntaa joka teki matkan napa-alueille. Rahan luovuttaminen tälläiseen tarkoitukseen ei vielä mielestäni ole mikään ympäristöystävällisyyden mittari. Voihan tuollakin joillekin joku symboliarvo olla. Todennäköisesti luonnonvaroja tuhlattiin tuollakin reissulla lentämällä ensin vähän lähemmäksi ja kävelemällä loppumatka. Amwaystä ei löydy mitään merkintää YK:n sivuilta näissä merkeissä. Tarkistakaa vaikka.

        Enlanninkielen taitoisille allaoleva linkki voi olla mielenkiintoinen. Amway USA:n toimintaa käsittelevä TV-dokumentti jossa live-taltiointia
        kokouksesta.

        http://cpserverp4.com/bo/dateline_quixtar.wmv

        Tuntuu olevan sana hallussa, mutta tietosi on vilkkaan mielikuvituksen tulosta. Mitä ihmeen "varjopyramideja", tiedätkös edes mikä on pyramidirakenne.Koulutussysteemeillä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa. Amway on USA:ssakin Amway. Quixtar on nettikauppa.


      • todella tyytyväinen..
        vimpeli kirjoitti:

        se joka väittää et esim amwey pyykinpesu aine olisi luontoystävällistä on nyt pahasti hakoteillä...... fosfaatit eivät ole luontoystävällisiä käyppä kuluttajaviraston sivuilla. amwey on ihan hömppä pömppää ja huijausta. itsellä kokemusta.....

        eli oikeesti ajattele mitä kirjoitat jos et ole edes kunnolla kokeillut...no ei sulla taida olla mitään tietoa esim ..meidän perheessä on jokaisella allergisia ihottumia pesuaineista johtuvia eli viidellä ihmisellä ja kun rupesimme käyttää amweyn tuotteita ollaan saatu huomata että ei tarvitse käyttää enää lääkärin määrämiä voiteita vaan kaikka ihot parantuneet allergisista ihottumista..siinä sulle asiaa ..joten älä hauku ellet oikeesti tiedä mistä puhut.


      • Me, I and myself

        Jos olette todellakin kiinnostuneita Amway:sta ja siihen liittymisestä niin ottakaa yhteyttä niin kerron teille lisää oikeata tietoa eikä pelkästään huhupuheita. Voi olla että petytte tai sitten ei...
        [email protected]


      • UUSI ILH
        Me, I and myself kirjoitti:

        Jos olette todellakin kiinnostuneita Amway:sta ja siihen liittymisestä niin ottakaa yhteyttä niin kerron teille lisää oikeata tietoa eikä pelkästään huhupuheita. Voi olla että petytte tai sitten ei...
        [email protected]

        Itse pohdin huolellisesti ilh:ksi. Nyt viikonloppuna allekirjoitettiin tutun LCn kanssa paperit. Kaikista parasta Amwayssa & N21 on se itsensä kehittäminen. Lisäksi haaveilen opiskelujen jälkeen lisäajasta, että voisin keskittyä musiikkiin ilman että tarvitsee tehdä niin paljoa muuta töitä.


      • IHL:n ukko
        UUSI ILH kirjoitti:

        Itse pohdin huolellisesti ilh:ksi. Nyt viikonloppuna allekirjoitettiin tutun LCn kanssa paperit. Kaikista parasta Amwayssa & N21 on se itsensä kehittäminen. Lisäksi haaveilen opiskelujen jälkeen lisäajasta, että voisin keskittyä musiikkiin ilman että tarvitsee tehdä niin paljoa muuta töitä.

        Otan osaa!

        Suomessa jostain syystä ei kerrota missään Amwayn tilaisuuksissa numeroista - tsemppaamisesta ja psyykkaamisesta sitä vastoin enemmän. Syykin on aika selvä: Amway on joutunut Englannissa viranomaisten hampaisiin ja nyt oikeudenkäynti on paljastanut seuraavat luvut:
        - 39.000 liikkeenharjoittajaa
        - 27.000 ei tienaa mitään
        - 11.410 tienaa jotain
        - 7.492 tienaa alle 50€ vuodessa
        - 101 henkilöä vie 75% kaikista palkkioista
        - valtaosa tuotteista on törkeästi ylihintaisia

        Vielä - itsenäinen liikkeenharjoittaja on yrittäjä, sanan raskaimmassa merkityksessä. Näkemiin kaikki työttömyyskorvaukset ja muut työmarkkinatuet. Opintotukikeskuskin tulee sinua muistamaan. Verottajan kanssa sinusta tulee vakituinen kirjeenvaihtokaveri.

        Onnea valitsemallasi tiellä, sitä tarvitset
        - toivottaa ILH:n ukko


      • eräs alh
        IHL:n ukko kirjoitti:

        Otan osaa!

        Suomessa jostain syystä ei kerrota missään Amwayn tilaisuuksissa numeroista - tsemppaamisesta ja psyykkaamisesta sitä vastoin enemmän. Syykin on aika selvä: Amway on joutunut Englannissa viranomaisten hampaisiin ja nyt oikeudenkäynti on paljastanut seuraavat luvut:
        - 39.000 liikkeenharjoittajaa
        - 27.000 ei tienaa mitään
        - 11.410 tienaa jotain
        - 7.492 tienaa alle 50€ vuodessa
        - 101 henkilöä vie 75% kaikista palkkioista
        - valtaosa tuotteista on törkeästi ylihintaisia

        Vielä - itsenäinen liikkeenharjoittaja on yrittäjä, sanan raskaimmassa merkityksessä. Näkemiin kaikki työttömyyskorvaukset ja muut työmarkkinatuet. Opintotukikeskuskin tulee sinua muistamaan. Verottajan kanssa sinusta tulee vakituinen kirjeenvaihtokaveri.

        Onnea valitsemallasi tiellä, sitä tarvitset
        - toivottaa ILH:n ukko

        vai sellaisia lukuja olet nähnyt. alh: miehenä tiedätkin että unicef on antanut hyvää tunnustusta amwaylle ja sopimuksia tehty isojen firmojen kanssa. Miksihän menestyneet yritykset tekisivät sopimuksia amwayn kanssa jos amway olisi huuhaata? Tai ne jotka tienaa sen 50 e vuodessa eivät ole antaneet täyttä panostustaan bisneekseensä. Ovat kai siis istuneet persuksillaan jaodottaneet että rahaa tulee.ja verotuksesta et näköjään tiedä yhtään mitään joten otappas nyt ne faktat esille ennen kuin siinä väärin kirjoittelet.Työttömyyspäivärahaakin saat ja liitonpäivärahaa joten et tiedä asiasta mitään,luulet vain tietäväsi.alh:n miehenä tiedätkin sitten paljon muista hyvistä asioista mitä amway tarjoaa...vai? Ylihinnoiteltu...hm...ehkä sinulla ei varaa niihin,itse ennemmin ostan tiivistettä kuin kaupasta litkua missä vettä seassa.Osta sinä kaikessa rauhassa halpa kauppojen alennus tuotteita ja ole vuosien kuluttuakin oravanpyörässä. Onnea sinulle.


      • ALH:n ukko
        eräs alh kirjoitti:

        vai sellaisia lukuja olet nähnyt. alh: miehenä tiedätkin että unicef on antanut hyvää tunnustusta amwaylle ja sopimuksia tehty isojen firmojen kanssa. Miksihän menestyneet yritykset tekisivät sopimuksia amwayn kanssa jos amway olisi huuhaata? Tai ne jotka tienaa sen 50 e vuodessa eivät ole antaneet täyttä panostustaan bisneekseensä. Ovat kai siis istuneet persuksillaan jaodottaneet että rahaa tulee.ja verotuksesta et näköjään tiedä yhtään mitään joten otappas nyt ne faktat esille ennen kuin siinä väärin kirjoittelet.Työttömyyspäivärahaakin saat ja liitonpäivärahaa joten et tiedä asiasta mitään,luulet vain tietäväsi.alh:n miehenä tiedätkin sitten paljon muista hyvistä asioista mitä amway tarjoaa...vai? Ylihinnoiteltu...hm...ehkä sinulla ei varaa niihin,itse ennemmin ostan tiivistettä kuin kaupasta litkua missä vettä seassa.Osta sinä kaikessa rauhassa halpa kauppojen alennus tuotteita ja ole vuosien kuluttuakin oravanpyörässä. Onnea sinulle.

        Hyvänen aika, onko se paha juttu, että löytää virallista faktaa? Ilmankos siellä Vuokatissa ei niitä numeroita tosiaankaan ole esitetty, ei viime vuonna, eikä nytkään. Minussa on varmaan jotain vikaa, kun ei Vaulankaan valloittavat esitykset ei kolahda. Oi - olen toivoton tapaus...

        Tiedän, UNICEF on antanut tunnustusta, mikä ettei, sehän on WIN-WIN tilanne. Amway saa mainosta ja UNICEF apua. Sama vika suuryritysten kanssa. Rahalla saa ja hevosella pääsee.

        "Eivät ole antaneet täyttä panostaan" - oh hoh! Sinä epämielyttävä ihminen syyllistät nyt sellaisiakin, jotka ovat TODELLA tehneet ahkerasti työtä - mutta minkäs teet, kun kaikilla tuttavilla on jo kaappi täynnä riittoisaa SA8 pulveria, joka ei lopu kulumallakaan. Joillakin alueilla ihan oikeasti on markkinat jo täynnä . Laajenna toimintaa sitten muualle. Joo - pitäisi kuulemman lähteä sitten venäjälle laukun kanssa - ei ikinä.

        Verotuksesta on ihan liikaa tietoa, jostain syystä ovat kauhean kiinnoistuneita vaimon liiketoiminnasta.

        Työttömyyspäivärahoista ei sanonut mitään sellaista, jonka voisi vääräksi todistaa. Mutta ne, jotka ovat työkkärin asiakkaita, saavat kyllä selville, että Y-tunnuksella ja aika pienilläkin tuloilla olet yrittäjä. Siinä on turha vikistä - ottakaa selvää etukäteen (älkääkä kuunnelko Helppo-Heidejä).

        Hinta-laatu suhde ei ole missään tapauksessa niin selvä, että tuotteet möisivät ilman aika runsasta "myyntityötä". Usein ei sittenkään. Laatu on tietysti kokemukseen perustuva asia, mutta hassua on, että ilman Amway-koulutusta asiakkaat eivät osaa "laatua" arvostaa.

        Aij, niin. Kysyin rouvaseltani, olihan tuo tittelini väärin. Itsenäisyys on nykyään OUT, tilalle on tullut AMWAY LIIKKEEN HARRASTELIJA. Olen siis tosiaankin virallisesti ALH:n ukko!

        Kiitos oikaisusta


      • eräs alh
        ALH:n ukko kirjoitti:

        Hyvänen aika, onko se paha juttu, että löytää virallista faktaa? Ilmankos siellä Vuokatissa ei niitä numeroita tosiaankaan ole esitetty, ei viime vuonna, eikä nytkään. Minussa on varmaan jotain vikaa, kun ei Vaulankaan valloittavat esitykset ei kolahda. Oi - olen toivoton tapaus...

        Tiedän, UNICEF on antanut tunnustusta, mikä ettei, sehän on WIN-WIN tilanne. Amway saa mainosta ja UNICEF apua. Sama vika suuryritysten kanssa. Rahalla saa ja hevosella pääsee.

        "Eivät ole antaneet täyttä panostaan" - oh hoh! Sinä epämielyttävä ihminen syyllistät nyt sellaisiakin, jotka ovat TODELLA tehneet ahkerasti työtä - mutta minkäs teet, kun kaikilla tuttavilla on jo kaappi täynnä riittoisaa SA8 pulveria, joka ei lopu kulumallakaan. Joillakin alueilla ihan oikeasti on markkinat jo täynnä . Laajenna toimintaa sitten muualle. Joo - pitäisi kuulemman lähteä sitten venäjälle laukun kanssa - ei ikinä.

        Verotuksesta on ihan liikaa tietoa, jostain syystä ovat kauhean kiinnoistuneita vaimon liiketoiminnasta.

        Työttömyyspäivärahoista ei sanonut mitään sellaista, jonka voisi vääräksi todistaa. Mutta ne, jotka ovat työkkärin asiakkaita, saavat kyllä selville, että Y-tunnuksella ja aika pienilläkin tuloilla olet yrittäjä. Siinä on turha vikistä - ottakaa selvää etukäteen (älkääkä kuunnelko Helppo-Heidejä).

        Hinta-laatu suhde ei ole missään tapauksessa niin selvä, että tuotteet möisivät ilman aika runsasta "myyntityötä". Usein ei sittenkään. Laatu on tietysti kokemukseen perustuva asia, mutta hassua on, että ilman Amway-koulutusta asiakkaat eivät osaa "laatua" arvostaa.

        Aij, niin. Kysyin rouvaseltani, olihan tuo tittelini väärin. Itsenäisyys on nykyään OUT, tilalle on tullut AMWAY LIIKKEEN HARRASTELIJA. Olen siis tosiaankin virallisesti ALH:n ukko!

        Kiitos oikaisusta

        Ei ole paha juttu jos löytää virallista faktaa. On todella surullista jos joku on tehnyt todella ahkerasti töitä,eikä saa tuloksia.Mutta en lähtisi siitä heti amwayta syyttämään. Suomessa amway on kumminkin levinnyt niin pienelle alueelle ettei Venäjälle tarvitse vielä lähteä,sitä paitsi Venäjällä amway isommalla mittakaavassa jo kuin meillä.Jos tuttusi eivät lähde mukaan niin laajenna reviiriäsi tuntemattomiin.ja kyllä ne pyykki pulverit sieltä aikanaan loppuu ja lisää tarvitaan.
        kaikki eivät tähän pysty,koska päätä täytyy hakata seinään mutta kun itse tunnen henkilökohtaisesti ihmisiä jotka ovat menestyneet tämän konseptin avulla niin on minullakin faktaa. On totta että y-tunnuksella työkkärirahat ym...jää pois,mutta kannattaako ottaa y-tunnusta heti alussa jos ei ole tuloja? siinä se minun pointtini oli.Ei sitä y-tunnusta kannata alussa heti ottaa... Mietin kun mainitsit vuokatin...ei meillä ainakaan missään vuokatissa mitään ole...en tiedä minkä porukan mukana olette siellä kulkeneet....olleet...????Vai oliko se vitsi...? Et sinä toivoton tapaus ole,olet vain skeptinen. Hinta-laatu suhteella vertasin lähinnä itseäni (mutta paljon muitakin tyytyväisiä asiakkaita on)että minun mielestäni hinta-laatusuhde ok.Ja kun katsot tuotteesta mitä pa on ja lasket tämän pa:n euroissa niin huomaat paljonko se tuote sinulle maksaa kun vähennät hinnasta.sekä muut jutut päälle. vai amwayn liikkeen harrastelija :) :) heh heh......:)


      • FinnFoe
        PAHASTI ITSE PETTYNYT kirjoitti:

        Joo, en olisi itseäni luullut löytävän koko P...A firmasta. Kyllä otti päähän kun huomasi missä sitä ollaan ja millä rahalla. Voi, hel..tti täytyy nauraa itselleen.En ole ennen tullut vielä huijatuksi näin, tuntuu että vuosisadan huijaus on tapahtunut.KOKO PASKA täyttä kusetusta.No,AMwaystä kuullaan syskyn aikana vielä...,??? kertokaa omia juttujanne ja tapauksia tällä palsatlla, niin saadaan dokumenttia kasaan.Niin ja Hkin Malminkaaren henkilökunta on kyllä tosi kusisessa välikädessä, siellä kans ei mikään pelaa...,kerron joskus myöhemmin.

        Hei,

        Todella kattava teos Amwayn toiminnasta löytyy osoitteesta

        http://www.merchantsofdeception.com/

        ,jonka kirjoitti korkealle tasolle Amwayssä noussut Eric Scheibeler.

        Amway/Amivo on ehkä vuosisadan suurimpia huijauksia, jonka maksumieheksi on joutunut noin 3,6 miljoonaa tavallista ihmistä ympäri maailmaa.

        Toivon, että varoitatte kaikkia tuttavianne kyseisen yrityksen toiminnasta ja autatte kukistamaan tuon pirullisen pajatson. Jos tuttavasi ei suostu vastaanottamaan varoituksen sanaa, pyydä häntä ainakin tutkimaan Amwayn taustoja ennenkuin uhraa aikaansa ja rahaansa tähän huijaukseen.

        -FinnFoe


      • pyla
        eräs alh kirjoitti:

        Ei ole paha juttu jos löytää virallista faktaa. On todella surullista jos joku on tehnyt todella ahkerasti töitä,eikä saa tuloksia.Mutta en lähtisi siitä heti amwayta syyttämään. Suomessa amway on kumminkin levinnyt niin pienelle alueelle ettei Venäjälle tarvitse vielä lähteä,sitä paitsi Venäjällä amway isommalla mittakaavassa jo kuin meillä.Jos tuttusi eivät lähde mukaan niin laajenna reviiriäsi tuntemattomiin.ja kyllä ne pyykki pulverit sieltä aikanaan loppuu ja lisää tarvitaan.
        kaikki eivät tähän pysty,koska päätä täytyy hakata seinään mutta kun itse tunnen henkilökohtaisesti ihmisiä jotka ovat menestyneet tämän konseptin avulla niin on minullakin faktaa. On totta että y-tunnuksella työkkärirahat ym...jää pois,mutta kannattaako ottaa y-tunnusta heti alussa jos ei ole tuloja? siinä se minun pointtini oli.Ei sitä y-tunnusta kannata alussa heti ottaa... Mietin kun mainitsit vuokatin...ei meillä ainakaan missään vuokatissa mitään ole...en tiedä minkä porukan mukana olette siellä kulkeneet....olleet...????Vai oliko se vitsi...? Et sinä toivoton tapaus ole,olet vain skeptinen. Hinta-laatu suhteella vertasin lähinnä itseäni (mutta paljon muitakin tyytyväisiä asiakkaita on)että minun mielestäni hinta-laatusuhde ok.Ja kun katsot tuotteesta mitä pa on ja lasket tämän pa:n euroissa niin huomaat paljonko se tuote sinulle maksaa kun vähennät hinnasta.sekä muut jutut päälle. vai amwayn liikkeen harrastelija :) :) heh heh......:)

        Juu. Minä lähdin reilu kuukausi sitten mukaan ihan siksi että saan tuotteita halvemmalla. Tarkoitus ei ollut edes hirveästi mainostaa/myydä tuotteita. No, tästä on nyt noin 1,5kk:tta ja saan ensimmäisen yli sadan euron bonukseni :) Totta on että minulla on käynyt säkä kun näin pian ja helposti lähti alkuun homma. Yksi tuttuni halusi heti mukaan ja hän värväsi vielä itselleen kaverin. Eli tällä asetelmalla tulee jo tuo bonus.

        Ja laadusta. Minä käytän SA8 pesuainetta, koska tyttöni atooppinen iho on parempana sen käytöllä (aiemmin käytetty mm. MiniRiskiä). Ja amwayn huuhteluainetta voi käyttää kestovaipoille :D Kävin myös etsimässä tietoa noista pakkausmerkinnöistä kun eräs tuttu väitti että on ihan hirveä myrkky kun on raksin kuva. Juu selvisipäs sitten että se raksi on sama asia kun jos kirjoittaa kuvalliset varoitukset että ei saa juoda tai kaataa silmään XD, eli niinkuin on esim minirisk-purkissa, tuo raksi vain on kansainvälinen merkki. Ja vielä kun joku kyseli näistä joutsen merkeistä yms. Luulen että sellaiset tulee siinä vaiheessa jos Suomeen saadaan oma pakkaus näille tuotteille, tällä hetkellähän näissä paketeissa on samat etiketit ympäri maailmaa, eikä niitä tehdä erikseen juuri vaikkapa Suomen markkinoille.

        Minä ainakaan en ole merkkiä vaihtamassa, vaikka lopettaisin itse myynnin.


      • k80
        kriittinen tarkkailija kirjoitti:

        Onhan selvää, että kaikkien tuotteiden pitää olla turvallisia käyttäjilleen, katso tuotevastuulaki. Amwayn pesuainetta annostellaan 30 ml eli pikkusen enemmän kuin Omoa (25ml). Älkää kysykö tuotteiden OVH:ta, ellette halua pyörtyä/nauraa.

        Amway on yksi huonoiten arvostetuista yrityksistä. Kaikkialla missä Amway toimii, sitä syytetään ihmisten harhaanjohtamisesta.

        Koulutusorganisatiot ovat varjopyramideja, joilla rahastetaan jälleenmyyjät toiseen kertaan.

        Amway on Suomessa pyramidiverkosto, koska se ei edellyttä, että ILH:lla pitää olla ulkopuolisia asiakkaita. Yhtiö ei ole laiton, koska Suomen lainsäädännössä on Amwayn mentävä aukko. Hyväntekeväisyys kuuluu aina osana näitä verkostomarkkinointiyrityksiä. Mutta vain Amway panee itsenäiset edustajansa maksamaan hyväntekeväisyyden ja mainostaa sitten asialla itse.

        Asioihin on tutustuttu!

        omo saa laitta puoli pulloa mutta pyyki ei tule niin puhtaksi kun käyttä pikkasen amwey pesujauhetta.


      • Sivusta nauraja
        eräs alh kirjoitti:

        Ei ole paha juttu jos löytää virallista faktaa. On todella surullista jos joku on tehnyt todella ahkerasti töitä,eikä saa tuloksia.Mutta en lähtisi siitä heti amwayta syyttämään. Suomessa amway on kumminkin levinnyt niin pienelle alueelle ettei Venäjälle tarvitse vielä lähteä,sitä paitsi Venäjällä amway isommalla mittakaavassa jo kuin meillä.Jos tuttusi eivät lähde mukaan niin laajenna reviiriäsi tuntemattomiin.ja kyllä ne pyykki pulverit sieltä aikanaan loppuu ja lisää tarvitaan.
        kaikki eivät tähän pysty,koska päätä täytyy hakata seinään mutta kun itse tunnen henkilökohtaisesti ihmisiä jotka ovat menestyneet tämän konseptin avulla niin on minullakin faktaa. On totta että y-tunnuksella työkkärirahat ym...jää pois,mutta kannattaako ottaa y-tunnusta heti alussa jos ei ole tuloja? siinä se minun pointtini oli.Ei sitä y-tunnusta kannata alussa heti ottaa... Mietin kun mainitsit vuokatin...ei meillä ainakaan missään vuokatissa mitään ole...en tiedä minkä porukan mukana olette siellä kulkeneet....olleet...????Vai oliko se vitsi...? Et sinä toivoton tapaus ole,olet vain skeptinen. Hinta-laatu suhteella vertasin lähinnä itseäni (mutta paljon muitakin tyytyväisiä asiakkaita on)että minun mielestäni hinta-laatusuhde ok.Ja kun katsot tuotteesta mitä pa on ja lasket tämän pa:n euroissa niin huomaat paljonko se tuote sinulle maksaa kun vähennät hinnasta.sekä muut jutut päälle. vai amwayn liikkeen harrastelija :) :) heh heh......:)

        Kyllä sai nauraa ku sivusta luki niin pitää varmaan itsekin kirjoittaa tänne niin liityn samaan sakkiin.

        En todellakaan aijo kenellekkään henkilökohtaisesti vittuilla tai vähätellä, mutta jotain on varmaan omastakin kokemuksesta kertoa ja Sinulta haluan kysyä pari kysymystä kun olet noin kannattaja ja kimmastut jos joku kertoo oman mielipiteen Amway:sta.

        Silloin kun itse liityin Amway yhtiöön niin luvattiin kaikki vain 10-15/h työllä viikossa tai vähemmällä ihan miten itse haluaa. Minäpä tyttö panostin sitten aikaani tähän kaikkeen, suurin osa epäili, se siitä sitten kukaan ei halunnut liittyä tai edes ostaa kukaan ei uskonut vaikka oli itsellään näyttöä. Noh kun olin ensimmäisen ja viimeisen ihmisen värvättyä niin sitten sanottiin että jos ei oli Y-Tunnusta niin en saakkaan niitä bonuksia jotka minulle kuuluu, sillon mieheni jolla on kaksi yritystä niin sanoi että eihän se noi voi mennä, ajattehan hieman, en uskonu tein niiku piti hain y-tunnuksen ja sain vasta sitten rahat kun olin lähettänyt y-tunnukseni ja kaikki mahdolliset mutta paperit Amway:lle kaiken huipuks tilinumeroni oli väärin joten sain rahani vasta kuukauden myöhemmin kuin toiset ja laskuilla on tapana erääntyä. Mieheni ei ole missään tekemisissä Amway:n kanssa koska sanoi huijaukseksi, en tietenkään uskonut nyt on sitten meiltä molemmilta menny ystävyys suhteita poikki ja kiristyneet muuten vain, eikä kyse ole siitä kun joku toinen on päätä hakannut seinään vaan ihan jostain muusta mutta Amway:hin liittyy joka tapauksessa. Mites sitten parisuhde. Kokouksissa kävin ja yritin vakuuttaa miehelleni että tämä toimii mutta hän sanoi että ei toimi odota vain ja tässä sitä nyt ollaan kävi parisuhdekin vaakalaudalla nyt olen eroamassa Amway:sta haluan pitää sen mitä sain kun mieheni tapasin ja mennä hänen firmaan töihin saada sen minkä itelleen kuuluu ja ajallaan! =)

        En voinut olla huomaamatta kommentteja siitä kuinka Amway pesuaineet esimerkiksi on niin hyviä itse olen todella paha atoopikko, vaatteet tarttuu ihoon kiinni pitää vedellä irroittaa siitä voi miettiä niin kyllä se on ihan psykologista että jokin auttaa tai hävittää tai toimii, itse voin henk. koht. kertoa ripsiväristä joka maksoi 15€, miehellä meinas tahdistin pettää ku kuuli hinnan =)

        Tilasin tämän ripsarin käytin pari kertaa, okei ei mitään kunnes huomasin että silmäluomia kutittaa ihan hirveesti, ajattelin että se johtuu luomiväristä jonka jätin pois mutta vielä jatku, yritin miettiä mistä johtuu niin sitten vaihdoin ripsarin siihen samaan vanhaa jota olin käyttänyt ennen Amway ripsaria niin ei mitään ole sen jälkeen ollut, nyt on silmät kunnossa ja räpyttimet toimii samanlailla kuin ennen ja luomiväriäkin uskaltaa käyttää taas =)

        Jokainen voi itse päätellä siitä kuka hakkaa päätä seinään ja kuka ei, Suomi on vapaa maa, ainakin niin kauan kun olen itse elänyt ja jos itse on jokin edustaja jollakin toisella on huonoja kokemuksia niin so what! Ei tarvitsisi ottaa niin henkilökohtasesti!


      • never ever

        ja sä oot varmaan kingpin! katos noita haasteita tota firmaa vastaan!


      • INCI friikki

        muista tavanomaisista tuotteista. Sisältävät paljon erilaisia kemiallisia säilöntäaineita ja muuta moskaa. Toki tuotteissa on myös jonkin verran hoitavia ainesosia, mutta nuo haitalliset aineet pilaavat hoitotuotteen.


      • muki
        vimpeli kirjoitti:

        se joka väittää et esim amwey pyykinpesu aine olisi luontoystävällistä on nyt pahasti hakoteillä...... fosfaatit eivät ole luontoystävällisiä käyppä kuluttajaviraston sivuilla. amwey on ihan hömppä pömppää ja huijausta. itsellä kokemusta.....

        anteeksi nyt vain mutta amwayn pyykinpesuaine ei sisällä fosfaattia!


      • tarkemmin..
        vimpeli kirjoitti:

        se joka väittää et esim amwey pyykinpesu aine olisi luontoystävällistä on nyt pahasti hakoteillä...... fosfaatit eivät ole luontoystävällisiä käyppä kuluttajaviraston sivuilla. amwey on ihan hömppä pömppää ja huijausta. itsellä kokemusta.....

        ei ole fosfaattia vaan fosfonaattia..ja sitten optisia kirkasteita jne ja ne eivät tosiaan hajoa luontoon hyvin!


      • Amway-fani
        kriittinen tarkkailija kirjoitti:

        Onhan selvää, että kaikkien tuotteiden pitää olla turvallisia käyttäjilleen, katso tuotevastuulaki. Amwayn pesuainetta annostellaan 30 ml eli pikkusen enemmän kuin Omoa (25ml). Älkää kysykö tuotteiden OVH:ta, ellette halua pyörtyä/nauraa.

        Amway on yksi huonoiten arvostetuista yrityksistä. Kaikkialla missä Amway toimii, sitä syytetään ihmisten harhaanjohtamisesta.

        Koulutusorganisatiot ovat varjopyramideja, joilla rahastetaan jälleenmyyjät toiseen kertaan.

        Amway on Suomessa pyramidiverkosto, koska se ei edellyttä, että ILH:lla pitää olla ulkopuolisia asiakkaita. Yhtiö ei ole laiton, koska Suomen lainsäädännössä on Amwayn mentävä aukko. Hyväntekeväisyys kuuluu aina osana näitä verkostomarkkinointiyrityksiä. Mutta vain Amway panee itsenäiset edustajansa maksamaan hyväntekeväisyyden ja mainostaa sitten asialla itse.

        Asioihin on tutustuttu!

        Amwayn kauppaan nron ottaneena saat itse päättää, oletko pelkkä asiakas vai haluatko toimia bisneksessä. Tuon kirjotuksen perusteella tulee mielikuva, ettet ole todellakaan perehtynyt tuohon bisnekseen tai sitten et negatiivisen ajattelun vuoksi edes pysty perehtymään.
        Tietysti jokainen saa pitää mielipiteensä ja ostaa mitä lystää ja mistä lystää.


    • pyla

      Juu, eli soitin nyt ihan ympäristöhallintoon näistä tuotteista ja he eivät löytäneet mitään syytä miksi tuotteet eivät olisi ympäristöystävällisiä. Selvisi myös tuo raksi asia tarkemmin, eli sanoivat että jos aine on tiivistettä (tiesivät sanoa sisällyksen perusteella minulle , että tämä aine on ilmeisesti tiivistettä ennen kuin minä edes mitään asiasta mainitsin!), niin yleensä siinä on jotain ainetta sitten tietty prosenttimäärä joka ylittää rajan että täytyy laittaa varoitusmerkki, jos taas tämän tuotteen laimentaa (eli prosenttiosuus pienenee), niin merkkiä ei tarvitse laittaa. Näin on mm. tehnyt Omo, MiniRisk, BioLuvil jne. ja yleensäkin tämä on nykyinen trendi pesuaineissa. eli tuotteet ovat valmiiksi lantrattuja!

    • Frank1965

      Sanoinsimpa vain että raha ei kasva puussa ja mikään ei ole ilmaista.
      Ostakaa vain jos haluatte mutta petytte kun ette itse siitä hyödy vaan joku jenkki naureskellee teille.
      Niinhän se on aina löytyy hyväuskoisi ihmisiä.

      • -elävä

        ei kaikki vaan tajua bisneksestä mitään. ei sille mitää voi. vanhemmat ihmiset ei ajattele kovin avoimesti asioita ja juoksee omaa pyöräänsä ilman tulevaisuutta. suomen valtio se laiton on
        veroja veroja veroja


      • varsinaisia bisnemiehiä!
        -elävä kirjoitti:

        ei kaikki vaan tajua bisneksestä mitään. ei sille mitää voi. vanhemmat ihmiset ei ajattele kovin avoimesti asioita ja juoksee omaa pyöräänsä ilman tulevaisuutta. suomen valtio se laiton on
        veroja veroja veroja

        et satu ymmärtämään, mitä valtiolle käy jos veroja ei kerättäisi...


      • 01

        joku jenkki nauraa ja sillee,,,, ostin autoon "kotimaiset" nokian renkaat,, ja kyllä otti helve..... päähän kun huomasin ett kumin kyljes luki made in ussr eli tehty neuvostoliitos ,,,,, kyl taas joku venakko nauraa finskil minkä kerkii


    • HUIJAUSTA

      OLIN itsekin mennä tuohon ansaan jokunen vuosi sitten. Tämä on ns. pyramidihuijausta.

      • typerää..

        varsinkin pohjoisessa TYRKYTTÄÄ ja VÄKISIN myydä eläkeläiselle a) "aloituspaketti" b) niin hel...in surkeaa ja kallista tavaraa. No, mummo on nyt ohjeistettu pois tästä "rikastamosta". Lisäksi pyytäisin kotirauhaa jälleenmyyjiltä sekä mummon, että mieheni osalta. Pitäkää seminaarinne ihan keskenänne. Eli ei tekstiviestejä.


      • korttitalo

        Tää tulee romahtaa niinkun kaikki muutkin verkostointimarkkinointi yritykset. Kasvu taittuu väkisinkin joskus, niin korttitalo romahtaa tai kanteita nousee. Ja taas Amerikkalaiset sai kerättyä rahaa muulta maailmalta. Menkää vaan mukaan rahoittamaan taas niitä huijareita. Mihin on jäänyt kotimaisuuden kannatus. Suosi Suomalaista kannata kotimaista sanon minä. Mulle puhuttiin passiivisesta tulosta 96 000 euroa vuodessa... Niin jos sellaisista summista pitää puhua ensi tapaamisessa niin eikös se sillon ole houkuttelua ja huijausta. En minä lähde kavereilleni puhumaan mitään sellaista mikä ei ole varmaa. En ole puhe ukko... Eikun kaikki kanteita nostamaan. Tää on Amerikkalaisten toiseksi suurin huijaus investointi pankin perustamisen jälkeen.


      • houkuteltu
        korttitalo kirjoitti:

        Tää tulee romahtaa niinkun kaikki muutkin verkostointimarkkinointi yritykset. Kasvu taittuu väkisinkin joskus, niin korttitalo romahtaa tai kanteita nousee. Ja taas Amerikkalaiset sai kerättyä rahaa muulta maailmalta. Menkää vaan mukaan rahoittamaan taas niitä huijareita. Mihin on jäänyt kotimaisuuden kannatus. Suosi Suomalaista kannata kotimaista sanon minä. Mulle puhuttiin passiivisesta tulosta 96 000 euroa vuodessa... Niin jos sellaisista summista pitää puhua ensi tapaamisessa niin eikös se sillon ole houkuttelua ja huijausta. En minä lähde kavereilleni puhumaan mitään sellaista mikä ei ole varmaa. En ole puhe ukko... Eikun kaikki kanteita nostamaan. Tää on Amerikkalaisten toiseksi suurin huijaus investointi pankin perustamisen jälkeen.

        passiivinen tulo. Mitä se on? Eikö se ole sitä että rahaa tulee vaikka ei tee mitään...? Eikö tuo ole juuri tyypillistä pyramidi huijauksissa...? Ja tietääkö joku missä näitä tuotteita valmistetaan....vai ostetaanko ne halvimmalta valmistajalta joka pullottaa ne näihin kauniisiin pulloihi? Onko tässäkin tuote sivuseikka...? Itse olin tällaisessa startti tilaisuudessa ja siellä taas ihmetytti se kummallinen herätysliikemmäinen hyminä.


      • liityin mutta
        houkuteltu kirjoitti:

        passiivinen tulo. Mitä se on? Eikö se ole sitä että rahaa tulee vaikka ei tee mitään...? Eikö tuo ole juuri tyypillistä pyramidi huijauksissa...? Ja tietääkö joku missä näitä tuotteita valmistetaan....vai ostetaanko ne halvimmalta valmistajalta joka pullottaa ne näihin kauniisiin pulloihi? Onko tässäkin tuote sivuseikka...? Itse olin tällaisessa startti tilaisuudessa ja siellä taas ihmetytti se kummallinen herätysliikemmäinen hyminä.

        tulin katumapäälle kun aloin kunnolla tutkia mistä on kyse.
        Sain lahkolaisista tarpeeksi lapsuudessani.
        Kuuntelin pari CD-levyä eivät juurikaan eronneet lapsuuteni saarnamiesten puheista.
        Jos nuo levyt olivat tarkoiteuu innostamaan ihmisiä liittymään "lahkoon" niin minulle ainakin vaikutus oli päinvastainen.
        Sitten ne kalliit oheistarpeet ja koulutukset, koko ajan olisi pitänyt olla kukkaro auki.


      • voisentään

        miks tää on suomes toiminu kymmenen vuotta ilman että oikeuslaitos olis kieltäny. eiks kaikki laittomat pyramidit pitäs kieltää, vai onks tää oikeesti ihan laillista, taitaa olla.


      • setä vai täti
        voisentään kirjoitti:

        miks tää on suomes toiminu kymmenen vuotta ilman että oikeuslaitos olis kieltäny. eiks kaikki laittomat pyramidit pitäs kieltää, vai onks tää oikeesti ihan laillista, taitaa olla.

        kauppa se on mikä kannataa,kaikki kaupankäynti on huijausta,mutta kaupassa on pakko käytä.se mikä on maailman suurin huijari.se on ray multa on viety 300000e elämän aikana,mietikääs sitä.eikä saa etes lämmintä kättä..........


      • öeddkd
        setä vai täti kirjoitti:

        kauppa se on mikä kannataa,kaikki kaupankäynti on huijausta,mutta kaupassa on pakko käytä.se mikä on maailman suurin huijari.se on ray multa on viety 300000e elämän aikana,mietikääs sitä.eikä saa etes lämmintä kättä..........

        Amwayhin ei kyllä liittyä kannata. Liittyessä eivät kerro sellaisesta pikkujutusta, että jos et myy vuodess tiettyä määrää, niin joudut maksaa siitä, että saat olla mukava seuraavan vuoden!

        Kumma kyllä niissä mahtavissa liittysmitilaisuuksissa eivät tätä kerro, että liittymismaksu on maksettava, jos ei myy tarpeeksi (rajaa en tiedä, kaveri myi monella sadalla eurolla ja silti piti maksaa liittymismaksu, että "sai jatkaa" toimintaa).

        Onneksi tohon voi myös liittyä jäseneksi. Haluavat aina jälleenmyyjäksi tietenkin, että saavat sitä ketjua jatkettua.

        Harmi sinänsä, koska naamiot on tosi hyviä. Luomivärit o surkeita, kakkumainen meikkivoide on ok. Ripsarit iha tavallisia. Ja puhdistuotteet on oikeasti hyviä.

        Olen ollut parikin kertaa tälläisissä värväystilaisuuksissa ja kyllä siinö kusetetaan, kun ei suoraan sanota, että jos et myy tiettyä määrää tavaraa, niin joudut maksamaan muutaman kympin vuodessa, että saat jatkaa toimintaa. Uskomatonta scheissee....


      • Ei kiitos.
        öeddkd kirjoitti:

        Amwayhin ei kyllä liittyä kannata. Liittyessä eivät kerro sellaisesta pikkujutusta, että jos et myy vuodess tiettyä määrää, niin joudut maksaa siitä, että saat olla mukava seuraavan vuoden!

        Kumma kyllä niissä mahtavissa liittysmitilaisuuksissa eivät tätä kerro, että liittymismaksu on maksettava, jos ei myy tarpeeksi (rajaa en tiedä, kaveri myi monella sadalla eurolla ja silti piti maksaa liittymismaksu, että "sai jatkaa" toimintaa).

        Onneksi tohon voi myös liittyä jäseneksi. Haluavat aina jälleenmyyjäksi tietenkin, että saavat sitä ketjua jatkettua.

        Harmi sinänsä, koska naamiot on tosi hyviä. Luomivärit o surkeita, kakkumainen meikkivoide on ok. Ripsarit iha tavallisia. Ja puhdistuotteet on oikeasti hyviä.

        Olen ollut parikin kertaa tälläisissä värväystilaisuuksissa ja kyllä siinö kusetetaan, kun ei suoraan sanota, että jos et myy tiettyä määrää tavaraa, niin joudut maksamaan muutaman kympin vuodessa, että saat jatkaa toimintaa. Uskomatonta scheissee....

        olin mukana... sain miljoona tekstiviestiä ja painostusta aika määrän. Olisin vain tahtonut käyttää tuotteita itse ja perhe myös mutta painostus oli että pitää esitellä muillekin ja tekstiviestiä pukkas ihan älyttömästi. Meikit oli ihan tavallisia eikä muutkaan aineet mitenkään erityisesti erottuneet edukseen. Siivousaineista ei ollut sen parempaa tulosta kuin että totesin että suomalainen Tolu on paljon parempi. Että EI KIITOS. Yksi lahko tämäkin.


      • Asioihin perehtynyt
        korttitalo kirjoitti:

        Tää tulee romahtaa niinkun kaikki muutkin verkostointimarkkinointi yritykset. Kasvu taittuu väkisinkin joskus, niin korttitalo romahtaa tai kanteita nousee. Ja taas Amerikkalaiset sai kerättyä rahaa muulta maailmalta. Menkää vaan mukaan rahoittamaan taas niitä huijareita. Mihin on jäänyt kotimaisuuden kannatus. Suosi Suomalaista kannata kotimaista sanon minä. Mulle puhuttiin passiivisesta tulosta 96 000 euroa vuodessa... Niin jos sellaisista summista pitää puhua ensi tapaamisessa niin eikös se sillon ole houkuttelua ja huijausta. En minä lähde kavereilleni puhumaan mitään sellaista mikä ei ole varmaa. En ole puhe ukko... Eikun kaikki kanteita nostamaan. Tää on Amerikkalaisten toiseksi suurin huijaus investointi pankin perustamisen jälkeen.

        Moi!

        96000 tulee vasta vuosien saatossa kovan työn tuloksena. Toiseksi et ole pakotettu ostamaan tuotteita, voit kertoa niistä muille ja suositella toisillekin. Jokainen tekee ostopäätöksensä itse. Markkinointiin liittyy
        oma matemaattinen logiikkansa ts. on vain pieni määrä ihmisiä jotka innostuvat asiasta. Tästä johtuen tavoitteesiin pääsy vie oman aikansa ja on kiinni siitä miten paljon on valmis tekemään töitä. Mutta jokainen itse valitsee oman tiensä.


      • scam wei
        Ei kiitos. kirjoitti:

        olin mukana... sain miljoona tekstiviestiä ja painostusta aika määrän. Olisin vain tahtonut käyttää tuotteita itse ja perhe myös mutta painostus oli että pitää esitellä muillekin ja tekstiviestiä pukkas ihan älyttömästi. Meikit oli ihan tavallisia eikä muutkaan aineet mitenkään erityisesti erottuneet edukseen. Siivousaineista ei ollut sen parempaa tulosta kuin että totesin että suomalainen Tolu on paljon parempi. Että EI KIITOS. Yksi lahko tämäkin.

        -sama täällä , ei ne tiivisteet mitään ihmeriittoisia ole. Kyllä fairyt ja halpakauppien tai vaikka s-marketin pesuaineet tulevat edullisemmiksi pitkän päälle.
        Jos ne välikädet (ja ostoskärryt) puuttuvat hinnoista ,niin miksi tuotteet ovat huippukallita ? Jokin paistinpannukin 130 ja risat euroa...höh!


    • Pete 72

      Kävin kuuntelemassa huvikseni juttuja amwayn eduista ja kuinka voi tulla rikkaaksi tekemättä juurikaan mitään. Luvattiin jopa 11000 ja rapiat päälle kuukaudessa ja muutenkin isoja lukuja. Huomioni kiinnittyi provisioihin jotka myyjä tietysti ohitti nopeasti vaihtamalla seuraavaan aiheeseen. Eli jotakuinkin 150 Euron myynnistä taisi saada provikkaa 3prosenttia. Haloo hei! Nopeasti laskettuna 4,5 euroa. Paljonko menee omiin puheluihin ym. bensaan ja kuluu aikaa kun yrität myydä muille jotain, ja 97 prosenttia menee muille tahoille. Sitten jos myy varmaan jotain kymppitonnin edestä kuukaudessa, voi saada maksimi 21 prossaa itselle. Tämä on lailliseksi naamioitu pyramidihuijaus! Oikealla omalla yritystoiminnalla voi hankkia ihan toisia summia ja vaikka ei hankkisikaan ei ainakaan tarvitse tehdä toisille töitä ilmaiseksi. Tietenkin tähän amwayn hommaan joku aina hurahtaa ja ostaa 120 euron aloituspaketin ym. Lisäksi myyjä mainitsi kun kysyin rahan tulouttamisesta että rahaa ei saa pihalle ennen kuin on hankkinut Y-tunnuksen. Eli silloin jälleenmyyjästä tulee yrittäjä. Et ole enää oikeutettu työttömyyskorvaukseen etkä muihinkaan tukiin joita normaaliyrittäjäkään ei saa. Jos homma kannattaisi, pitäisi myydä ihan uskomaton määrä roinaa ja saada uusia jälleenmyyjiä jotka myisivät edelleen.

      • Y-tunnuksen haltija

        Edustan toisen suoramyyntifirman tuotteita, ja myös meillä palkkioiden maksun edellytyksenä on Y-tunnuksen hakeminen. Ihan vaan tiedoksi niille, jotka kuvittelevat tämän estävän työttömyyskorvauksen saamisen voin todeta, että näinhän ei toki ole asian laita. Y-tunnuksen haltija vain joutuu joka työttömyysviikoltaan esittämään laskelmat tuloista ja menoista, joiden jälkeen ansiotulo (kilometrikorvausten yms. kulujen jälkeen) luonnollisesti on 0 - siis kirjanpidollisesti. Tämä riittää KELA:lle ja korvaus maksetaan normaalisti, kunhan muut edellytykset täyttyvät.

        Sosiaalietuudet ovat valitettavasti eri asia, niiden kohdalla on syytä selvittää asia oman sosiaalitoimiston kanssa.

        Ja lopuksi: mikään suoramarkkinointijärjestelmä ei ole pelkästään hyväntekeväisyyttä, kaikkeen liiketoimintaan kuuluu ansiotulon tuottamiseen tarvittavat hankinnat (kulut), eikä kukaan saa mitään palkkioita tai bonuksia, jos ei kukaan tee myyntityötä. Näin on luonnollisesti sekä Amwayn että edustamani merkin kohdalla. Kirjanpidon asiallisella hoitamisella tällaisella 'harrastuksen omaista toimintaa' harjoittavalla yrittäjällä on kuitenkin mahdollisuus ihan säädyllisiin ansioihin ilman kohtuutonta verorasitusta.

        Kunkin organisaation koulutus ja toimintaetiikka onkin sitten asia aivan erikseen, niihin en tässä sen enempää puutu, mutta olen luonnollisesti omaani varsin tyytyväinen.


      • ILH2v.

        Käsittämätöntä tietämättömyyttä! Jatka elämistä saamiesi tukien varassa
        yhteiskunnan elättinä! Se tuntuu sopivan sinulle!


      • ILH2v.
        ILH2v. kirjoitti:

        Käsittämätöntä tietämättömyyttä! Jatka elämistä saamiesi tukien varassa
        yhteiskunnan elättinä! Se tuntuu sopivan sinulle!

        Kommentti on kohdistettu Pete72:lle.


      • ....

        tais mennä bonukset ja provikat sekasin...

        provikka on n. 30% ja bonus päälle ton 3% tommosilla ostoilla...


    • No Way

      Joopajoo kun naurattaa nuo amwayn puolustelijat. Mulle myyjä esitteli hienoa plakaattia jonka mukaan 10% maailman ihmisistä on niin sanotusti rikkaita ja 90% köyhiä. Myyjän mukaan amwayn yksi päätavoitteista on muuttaa nuo lukemat toisinpäin eli 90% maailman ihmisistä tulee olemaan rikkaita kunhan vaan tajuaisivat liittyä amwayhin mukaan. Melkein tulee tippa linssiin kun ovat semmoisia hyväntekijöitä.
      Tottakai joku aina lankeaa ansaan ja ostaa aloituspaketin ym. juoksee seminaareissa tuhlaamassa vielä lisää rahaa tuohon pyramidi hommaan.
      Joo, ja paras homma oli kun myyjä kertoi ottaneensa hyvästä vakityöpaikasta lopputilin ja keskittyäkseen vain amwayn touhuihin. HAHHAAHHHAAA kun naurattaa! Haluaisinpa todella nähdä jätkän ilmeen muutaman vuoden jälkeen. Heppu kehui haluavansa loikoilla jossainpäin ulkomailla kuukaudesta toiseen. No, pakkohan se on häipyä maasta jos kaverit on menneet amwaytouhuihin mukaan ja ovat hyvin hyvin vihaisia.
      Järki käteen erityisesti jos joku tyrkyttää jotakin liian agressiivisesti.

      • jv

        Nyt kun jälkeenpäin ajattelen asiaa tuo paperille tuherrettu kahden tunnin ihme hässäkkä esittelyssä on vähintäänkin outo. Olisihan minullakin pitänyt kellot soida jo siinä vaiheessa, mutta unelmani on niin suuri päästä kauneudenhoitoalalle, että näköjään olen valmis tekemään ihan mitä tahansa asian, eteen. Ja kun esittelyssä puhutaan unelmien saavuttamisesta amway ei mitenkään liity niitten unelmien saavuttamiseen! Täytyy oikeasti tehdä sen oman OIKEAN unelman eteen töitä, eikä tuhlata aikaansa mihinkää amwayhössötykseen.

        Kyllä nyt harmittaa voin sen sanoa, sekä hävettää. Itse en onneksi ole menettänyt yhtään ystävää tämän takia, mutta tunnen kyllä monia joilla on mennyt jopa perheen kanssa välit poikki, kun on yrittänyt hiillostaa tuttujaan tähän mukaan. "värvääjät" on monesti laittanu perheensäkin kanssa välit poikki koska jos he eivät ole tässä "liiketoiminnassa" mukana ei hän halua olla missään tekemisissä perheensä kanssa! siis kuvitelkaa! tällaisen asian takia suhteet rakkaisiin ihmisiin menee poikki! En todellakaan suosittele tätä firmaa kenellekkään. Tässä ei saa rahaa, kun itse perustajat niiltä hölmöiltä jotka huijataan hommaan mukaan.

        Tuotteista sen verran, että ihonhoitotuotteet ihan jees, mutta halvemmalla saa kaupasta yhtä hyvää jos ei parempaakin kamaa. Pesuaineet yms todella kaalliita. Okei kyllä pyykinpesuaineella pesee monta koneellista, mutta kaupasta saat samalla hinnalla usemman samankokoisen purkin jotka kestävät ihan yhtä kauan. Se vain on siitä määrästä kiinni mitä sinne koneesseen suolletaan sitä pesuainetta. Toivoisin, että ihmiset jotka miettivät tähän mukaan lähtemistä miettisivät todellakin kaksi, jos ei kolme kertaa ennen kuin laittaa nimeään mihkään papereihin. Ja tämä on vain omasta kokemuksestani jonka haluan jakaa muiden kanssa, ettei he menisi lankaan tähän "helppoa rahaa" soopaan. Nyt on mennyt vuosi, kun lähdin hommaan mukaan ja nyt vasta olen päässyt eroon noista joka päivä soittelijoista jotka pyytävät sinne tänne ja tuonne aivopestäväksi. Jopa uuden vuoden aattona minulle soitettiin Thaimaahan asti, että minulta on vuosimaksu maksamatta, että soita kun pääsen suomeen niin hoidetaan sitten tuo maksu pois ettei "liiketoiminta" katkea! tiedän kyllä, enkä ole tosiaankaan sitä enää maksamassa!


      • timantti 2013
        jv kirjoitti:

        Nyt kun jälkeenpäin ajattelen asiaa tuo paperille tuherrettu kahden tunnin ihme hässäkkä esittelyssä on vähintäänkin outo. Olisihan minullakin pitänyt kellot soida jo siinä vaiheessa, mutta unelmani on niin suuri päästä kauneudenhoitoalalle, että näköjään olen valmis tekemään ihan mitä tahansa asian, eteen. Ja kun esittelyssä puhutaan unelmien saavuttamisesta amway ei mitenkään liity niitten unelmien saavuttamiseen! Täytyy oikeasti tehdä sen oman OIKEAN unelman eteen töitä, eikä tuhlata aikaansa mihinkää amwayhössötykseen.

        Kyllä nyt harmittaa voin sen sanoa, sekä hävettää. Itse en onneksi ole menettänyt yhtään ystävää tämän takia, mutta tunnen kyllä monia joilla on mennyt jopa perheen kanssa välit poikki, kun on yrittänyt hiillostaa tuttujaan tähän mukaan. "värvääjät" on monesti laittanu perheensäkin kanssa välit poikki koska jos he eivät ole tässä "liiketoiminnassa" mukana ei hän halua olla missään tekemisissä perheensä kanssa! siis kuvitelkaa! tällaisen asian takia suhteet rakkaisiin ihmisiin menee poikki! En todellakaan suosittele tätä firmaa kenellekkään. Tässä ei saa rahaa, kun itse perustajat niiltä hölmöiltä jotka huijataan hommaan mukaan.

        Tuotteista sen verran, että ihonhoitotuotteet ihan jees, mutta halvemmalla saa kaupasta yhtä hyvää jos ei parempaakin kamaa. Pesuaineet yms todella kaalliita. Okei kyllä pyykinpesuaineella pesee monta koneellista, mutta kaupasta saat samalla hinnalla usemman samankokoisen purkin jotka kestävät ihan yhtä kauan. Se vain on siitä määrästä kiinni mitä sinne koneesseen suolletaan sitä pesuainetta. Toivoisin, että ihmiset jotka miettivät tähän mukaan lähtemistä miettisivät todellakin kaksi, jos ei kolme kertaa ennen kuin laittaa nimeään mihkään papereihin. Ja tämä on vain omasta kokemuksestani jonka haluan jakaa muiden kanssa, ettei he menisi lankaan tähän "helppoa rahaa" soopaan. Nyt on mennyt vuosi, kun lähdin hommaan mukaan ja nyt vasta olen päässyt eroon noista joka päivä soittelijoista jotka pyytävät sinne tänne ja tuonne aivopestäväksi. Jopa uuden vuoden aattona minulle soitettiin Thaimaahan asti, että minulta on vuosimaksu maksamatta, että soita kun pääsen suomeen niin hoidetaan sitten tuo maksu pois ettei "liiketoiminta" katkea! tiedän kyllä, enkä ole tosiaankaan sitä enää maksamassa!

        Kyllä meillä ainakin Amway toimii ainakin todella hienosti ja tulot kasvavat tasaisesti...
        hienoa kun alle 30v voi olla eläkkeellä ja tienata hienosti rahaa...
        Hienoa on myös se että on epäilijöitä, harmittaa vaan niiden puolesta jotka tässä ovat epäonnistuneet...
        Tässä todella piilee menestyksen avaimet kaikille, niitä pitää vaan osata käyttää...
        kiitos n-21, meillä on tieto miten tämä rakennetaan ja huomatkaa asia, en ole eläessäni myynyt mitään, enkä ole bisnesalan ammattilainen...

        onnea ja menestystä kaikille


      • alkaa riittämään!
        timantti 2013 kirjoitti:

        Kyllä meillä ainakin Amway toimii ainakin todella hienosti ja tulot kasvavat tasaisesti...
        hienoa kun alle 30v voi olla eläkkeellä ja tienata hienosti rahaa...
        Hienoa on myös se että on epäilijöitä, harmittaa vaan niiden puolesta jotka tässä ovat epäonnistuneet...
        Tässä todella piilee menestyksen avaimet kaikille, niitä pitää vaan osata käyttää...
        kiitos n-21, meillä on tieto miten tämä rakennetaan ja huomatkaa asia, en ole eläessäni myynyt mitään, enkä ole bisnesalan ammattilainen...

        onnea ja menestystä kaikille

        Tiiätkö, sairaudenkin takia voi päästä eläkkeelle kolmekymppisenä... Ja eikös suuruudenhulluus ja skitsofreniakin ole sairauksia?


      • ...pässykkä..
        alkaa riittämään! kirjoitti:

        Tiiätkö, sairaudenkin takia voi päästä eläkkeelle kolmekymppisenä... Ja eikös suuruudenhulluus ja skitsofreniakin ole sairauksia?

        ..hulluksi voi myös tekeytyä,eli näytellä lahjakkaasti;D...ei kannata kysyä,miksi tiedän tämän... mutta kyllä se mukava työkin kelpaisi,ei joutenolo aina ole herkkua,mutta se paineettomuus,eli rentous!!
        ..tää ny ei kuulunut varsinaiseen aihepiiriin-sorii!!


      • heh-heh-heh-heh
        timantti 2013 kirjoitti:

        Kyllä meillä ainakin Amway toimii ainakin todella hienosti ja tulot kasvavat tasaisesti...
        hienoa kun alle 30v voi olla eläkkeellä ja tienata hienosti rahaa...
        Hienoa on myös se että on epäilijöitä, harmittaa vaan niiden puolesta jotka tässä ovat epäonnistuneet...
        Tässä todella piilee menestyksen avaimet kaikille, niitä pitää vaan osata käyttää...
        kiitos n-21, meillä on tieto miten tämä rakennetaan ja huomatkaa asia, en ole eläessäni myynyt mitään, enkä ole bisnesalan ammattilainen...

        onnea ja menestystä kaikille

        Hei, "timantti 2013". Kirjoituksesi on noloa mainontaa. Tällä hetkellä Amway:lla on timantteina kolme (3) kotitaloutta. Tästä huolimatta liike / lahko on toiminut Suomessa jo vuodesta 1999. Katsohan noiden "timanttien" verotiedot. Vai tekevätkö mukamas bisnestä pimeänä, mikä selittäisi ansiotason?


    • Ei huijausta

      Ansiot riippuvat ihan siitä mitä itse panostat. Sivuillakin on sanottu "Älä usko väitteitä, että voisit hankkia rahaa hyvin pienellä panostuksella. Se ei ole mahdollista!" Kyse ei ole siitä että rikastuisit tekemättä mitään ja että tämä olisi yksi ainut elinkeinosi. Sillä saa hyvää lisätienestiä ja se kehittyy ajan kuluessa. Tuotteet ovat ympäristöystävällisiä ja riittoisia. Siksi hintakin voi tuntua korkeammalta.

      • Ei huijausta

        Sitä paitsi voit lopettaa milloin tahansa jos se ei tunnu sinun jutulta. Miten tämä voisi edes toimia jos se olisi laitonta tai jotain huijausta? Kyse ei ole että sinusta tulee upporikas kuukaudessa tai vuodessa. Se vie aikaa että ympärillesi alkaa kehittyä verkostoa ja se riippuu itsestäsi miten paljon jaksat panostaa toimintaan.


      • joopa joo
        Ei huijausta kirjoitti:

        Sitä paitsi voit lopettaa milloin tahansa jos se ei tunnu sinun jutulta. Miten tämä voisi edes toimia jos se olisi laitonta tai jotain huijausta? Kyse ei ole että sinusta tulee upporikas kuukaudessa tai vuodessa. Se vie aikaa että ympärillesi alkaa kehittyä verkostoa ja se riippuu itsestäsi miten paljon jaksat panostaa toimintaan.

        Joo, ihmiset on vaan niin tyhmiä, ettei tajuta, että miljonääriksi yhdessä yössä tullaan vain loton täyspotilla


      • _diamond_
        joopa joo kirjoitti:

        Joo, ihmiset on vaan niin tyhmiä, ettei tajuta, että miljonääriksi yhdessä yössä tullaan vain loton täyspotilla

        hyvät ihmiset kirjoittako nettipalstoille sellaisia asioita jotka eivät pidä paikkaansa.
        kannattaisi tutustua tähän amway -kuvioon ennenkuin kirjoittaa paskanjauhantaa kaiken kansan luettavaksi.


      • Jellu
        _diamond_ kirjoitti:

        hyvät ihmiset kirjoittako nettipalstoille sellaisia asioita jotka eivät pidä paikkaansa.
        kannattaisi tutustua tähän amway -kuvioon ennenkuin kirjoittaa paskanjauhantaa kaiken kansan luettavaksi.

        Luettuani kaikki tämän sivun viestit, minulla ainakin heräsi mieletön tutustumisenhalu kyseiseen firmaan ja olenkin menossa seuraavaan värväystilaisuuteen joka sopivasti järjestetään kotipaikkakuntani lähellä jo ensi viikolla. Minun on pakko nähdä omin silmin millainen firma vei mukanaan rakkaan sukulaiseni rahoineen päivineen. Aikoinani olen erinäisissä lahkolaisten kokouksissakin käynyt eikä sielläkään pää sen enempää pehmennyt, niin uskaltaudun pahan firman kitaan.


      • Ei mitään huijausta
        Jellu kirjoitti:

        Luettuani kaikki tämän sivun viestit, minulla ainakin heräsi mieletön tutustumisenhalu kyseiseen firmaan ja olenkin menossa seuraavaan värväystilaisuuteen joka sopivasti järjestetään kotipaikkakuntani lähellä jo ensi viikolla. Minun on pakko nähdä omin silmin millainen firma vei mukanaan rakkaan sukulaiseni rahoineen päivineen. Aikoinani olen erinäisissä lahkolaisten kokouksissakin käynyt eikä sielläkään pää sen enempää pehmennyt, niin uskaltaudun pahan firman kitaan.

        Kiva että mielenkiintosi heräsi, mutta kyse ei ole mistään värväyksestä tai itse en ainakaan käyttäisi tällaista sanaa. Rahaa siihen ei hirveitä summia mene. Liittynen taisi olla 115 ja aloitus pakkaus n.150, en muista tarkkaan. Aloituspakkauksiakin on erilaisia ja erihintaisia. Amwayn sivuilla on myös tietoa siitä miten Amway eroaa pyramidifirmoista, koska tässä bisneksessä rahaa ei saa siitä että saa mukaan uusia ALH:ta eli Amway liikeharjoittajia.


      • pyhä viha
        Ei mitään huijausta kirjoitti:

        Kiva että mielenkiintosi heräsi, mutta kyse ei ole mistään värväyksestä tai itse en ainakaan käyttäisi tällaista sanaa. Rahaa siihen ei hirveitä summia mene. Liittynen taisi olla 115 ja aloitus pakkaus n.150, en muista tarkkaan. Aloituspakkauksiakin on erilaisia ja erihintaisia. Amwayn sivuilla on myös tietoa siitä miten Amway eroaa pyramidifirmoista, koska tässä bisneksessä rahaa ei saa siitä että saa mukaan uusia ALH:ta eli Amway liikeharjoittajia.

        Tuo on pyramidia parhaimmillaan. Äitini ystävä värväsi hänet tuohon touhuun. Tämän ystävän tytär oli saanut äitinsä siis ensin liittymään. Sitten he ja muut hörhöt painostivat koko ajan äitiäni ostamaan tietyn summan edestä kuussa kallista ja "maailman parasta" kamaa ja soiteltiin perään, että paljonko puuttuu vielä summaa sen kuun tilauksesta. Äiti hankki myös y-tunnuksen. Koska ystäväpiiri ei ollut kovin laaja, äitini ja ystävänsä kilpailivat samoista "markkinoista". Sitten näihin hurmoskokouksiin olisi pitänyt lähteä eri paikkakunnille. Koko touhu läheltä seurattuna vaikutti aivan joltain uskonlahkon touhulta, suu vaahdossa ylistettiin puljua, sen toimintaa ja tuotteita. Minua ei ilmeisesti uskallettu suoraan lähestyä, koska äitiäni painostettiin , että liittyisin myös mukaan, tyyliin että olis vähän pakko jos haluan tukea tässä "bisneksessä" häntä. Taisi vuoden kestää tuo touhu. Läheiset välit minun ja äitini kanssa kärsivät hetken aikaa, kun koitin saada häntä ymmärtämään yksinkertaisilla laskutoimituksilla, että koko touhu on todella syvältä ja että häntä käytetään hyväksi. Takkiinhan siinä tuli taloudellisesti, jos laskee paljonko samaa kamaa olisi saanut kaupasta tähän pyramidiin tuhlatuilla rahoilla. Jonkinlainen ystävyyssuhde äidilläni ja tällä värvärillä on edelleen mutta minä en kärsinyt nähdä silmissäni tuota naikkosta pitkään aikaan. Kesti kuitenkin vielä aikaa, että äitinikin pystyi tunnustamaan että puihin meni koko touhu. Kyllä siinä ylemmällä portaalla olevat käärivät rahat. Jatkossa jos lähipiiriäni lähestyy joku vastaava systeemi, vedän haulit hattuun ja kyselen jälkeenpäin.


      • ghjkl465
        pyhä viha kirjoitti:

        Tuo on pyramidia parhaimmillaan. Äitini ystävä värväsi hänet tuohon touhuun. Tämän ystävän tytär oli saanut äitinsä siis ensin liittymään. Sitten he ja muut hörhöt painostivat koko ajan äitiäni ostamaan tietyn summan edestä kuussa kallista ja "maailman parasta" kamaa ja soiteltiin perään, että paljonko puuttuu vielä summaa sen kuun tilauksesta. Äiti hankki myös y-tunnuksen. Koska ystäväpiiri ei ollut kovin laaja, äitini ja ystävänsä kilpailivat samoista "markkinoista". Sitten näihin hurmoskokouksiin olisi pitänyt lähteä eri paikkakunnille. Koko touhu läheltä seurattuna vaikutti aivan joltain uskonlahkon touhulta, suu vaahdossa ylistettiin puljua, sen toimintaa ja tuotteita. Minua ei ilmeisesti uskallettu suoraan lähestyä, koska äitiäni painostettiin , että liittyisin myös mukaan, tyyliin että olis vähän pakko jos haluan tukea tässä "bisneksessä" häntä. Taisi vuoden kestää tuo touhu. Läheiset välit minun ja äitini kanssa kärsivät hetken aikaa, kun koitin saada häntä ymmärtämään yksinkertaisilla laskutoimituksilla, että koko touhu on todella syvältä ja että häntä käytetään hyväksi. Takkiinhan siinä tuli taloudellisesti, jos laskee paljonko samaa kamaa olisi saanut kaupasta tähän pyramidiin tuhlatuilla rahoilla. Jonkinlainen ystävyyssuhde äidilläni ja tällä värvärillä on edelleen mutta minä en kärsinyt nähdä silmissäni tuota naikkosta pitkään aikaan. Kesti kuitenkin vielä aikaa, että äitinikin pystyi tunnustamaan että puihin meni koko touhu. Kyllä siinä ylemmällä portaalla olevat käärivät rahat. Jatkossa jos lähipiiriäni lähestyy joku vastaava systeemi, vedän haulit hattuun ja kyselen jälkeenpäin.

        menestys on asenteesta kiinni.
        sun äipälläs ei vaan ollu asenne kohallaan.

        ja riippuuhan se koulutusjärjestelmästäkin,mikä muuten mahto olla?


      • rohkea unelmoija
        pyhä viha kirjoitti:

        Tuo on pyramidia parhaimmillaan. Äitini ystävä värväsi hänet tuohon touhuun. Tämän ystävän tytär oli saanut äitinsä siis ensin liittymään. Sitten he ja muut hörhöt painostivat koko ajan äitiäni ostamaan tietyn summan edestä kuussa kallista ja "maailman parasta" kamaa ja soiteltiin perään, että paljonko puuttuu vielä summaa sen kuun tilauksesta. Äiti hankki myös y-tunnuksen. Koska ystäväpiiri ei ollut kovin laaja, äitini ja ystävänsä kilpailivat samoista "markkinoista". Sitten näihin hurmoskokouksiin olisi pitänyt lähteä eri paikkakunnille. Koko touhu läheltä seurattuna vaikutti aivan joltain uskonlahkon touhulta, suu vaahdossa ylistettiin puljua, sen toimintaa ja tuotteita. Minua ei ilmeisesti uskallettu suoraan lähestyä, koska äitiäni painostettiin , että liittyisin myös mukaan, tyyliin että olis vähän pakko jos haluan tukea tässä "bisneksessä" häntä. Taisi vuoden kestää tuo touhu. Läheiset välit minun ja äitini kanssa kärsivät hetken aikaa, kun koitin saada häntä ymmärtämään yksinkertaisilla laskutoimituksilla, että koko touhu on todella syvältä ja että häntä käytetään hyväksi. Takkiinhan siinä tuli taloudellisesti, jos laskee paljonko samaa kamaa olisi saanut kaupasta tähän pyramidiin tuhlatuilla rahoilla. Jonkinlainen ystävyyssuhde äidilläni ja tällä värvärillä on edelleen mutta minä en kärsinyt nähdä silmissäni tuota naikkosta pitkään aikaan. Kesti kuitenkin vielä aikaa, että äitinikin pystyi tunnustamaan että puihin meni koko touhu. Kyllä siinä ylemmällä portaalla olevat käärivät rahat. Jatkossa jos lähipiiriäni lähestyy joku vastaava systeemi, vedän haulit hattuun ja kyselen jälkeenpäin.

        ALH on ITSENÄINEN LIIKKEENHARJOITTAJA. Ja niin monta kun on ihmistä on toimintatapaa. Itse olen ALH ja kuvailemasi painostus jne. ei todellakaan kuuluu niihin ohjeistuksiin jotka itse olen toimintaa aloittaessani saanut.

        Ei ole Amwayn vika, jos itsenäinen liikkeenharjoittaja toimii ohjeista poikkeavilla tavoilla.

        Jos ihan yksinkertaistetaan niin onhan esim kouluissa sääntöjä ja siellä oppilaita jotka niitä noudattavat ja niitä jotka niistä poikkeavat.

        Amway ei pakota mihinkään, kaikki on vapaaehtoista ja itse olen hyvin tietoinen valinnoista joita teen.

        SInä et ole siis edes nähnyt liiketoimintaideaa (?), joten kuinka voit sitä arvostella. Äidilläsi taisi olla unelmia joita hän tahtoi toteuttaa ja hänellä oli mahdollisuus menestyä. Sinä tyttärenä olet vahva vaikuttaja hänen elämässään. Uskallatko miettiä sitä vaihtoehtoa, että ilman sinun painostustasi lopettamiseen, äitisi olisi onnistunut?
        Kaikki eivät vain rohkene kokeilla mahdollisuutta jolla voisi päästä eroon normaalista arjen oravanpyörästä ja elää onnellista elämää. Juu täytyyhän siinä olla jotain väärää, että pääsee toteuttamaan unelmiaan ja olemaan vapaa!


      • finskan
        rohkea unelmoija kirjoitti:

        ALH on ITSENÄINEN LIIKKEENHARJOITTAJA. Ja niin monta kun on ihmistä on toimintatapaa. Itse olen ALH ja kuvailemasi painostus jne. ei todellakaan kuuluu niihin ohjeistuksiin jotka itse olen toimintaa aloittaessani saanut.

        Ei ole Amwayn vika, jos itsenäinen liikkeenharjoittaja toimii ohjeista poikkeavilla tavoilla.

        Jos ihan yksinkertaistetaan niin onhan esim kouluissa sääntöjä ja siellä oppilaita jotka niitä noudattavat ja niitä jotka niistä poikkeavat.

        Amway ei pakota mihinkään, kaikki on vapaaehtoista ja itse olen hyvin tietoinen valinnoista joita teen.

        SInä et ole siis edes nähnyt liiketoimintaideaa (?), joten kuinka voit sitä arvostella. Äidilläsi taisi olla unelmia joita hän tahtoi toteuttaa ja hänellä oli mahdollisuus menestyä. Sinä tyttärenä olet vahva vaikuttaja hänen elämässään. Uskallatko miettiä sitä vaihtoehtoa, että ilman sinun painostustasi lopettamiseen, äitisi olisi onnistunut?
        Kaikki eivät vain rohkene kokeilla mahdollisuutta jolla voisi päästä eroon normaalista arjen oravanpyörästä ja elää onnellista elämää. Juu täytyyhän siinä olla jotain väärää, että pääsee toteuttamaan unelmiaan ja olemaan vapaa!

        Itse en kritisoi konseptia, enkä itse amwayn bisnestä. Sillä kun voi tehdä sitä rahaa, jos haluaa ja osaa. Amway sinällään kehittänyt hienon konseptin omaksi myynti/markkinointikanavakseen. Kritisoin sitä ja miksi itse en lähtenyt mukaan on se, että en halua itse edistää jenkkituontitavaran kulutusta suomessa. Jos vaikkakin maksan enemmän ja huonommasta SUOMALAISESTA tavarasta (mitä epäilen), pidän sitä itse parempana vaihtoehtona.


      • entinen myyjä
        finskan kirjoitti:

        Itse en kritisoi konseptia, enkä itse amwayn bisnestä. Sillä kun voi tehdä sitä rahaa, jos haluaa ja osaa. Amway sinällään kehittänyt hienon konseptin omaksi myynti/markkinointikanavakseen. Kritisoin sitä ja miksi itse en lähtenyt mukaan on se, että en halua itse edistää jenkkituontitavaran kulutusta suomessa. Jos vaikkakin maksan enemmän ja huonommasta SUOMALAISESTA tavarasta (mitä epäilen), pidän sitä itse parempana vaihtoehtona.

        Noin vuosi sitten kävin herätyskokouksessa ja minulle kerrottiin miten helppoa oli saada itselle 2500 euroa kuukaudessa ja tulevaisuudessa kun ketju jatkui 8000 euroa kuukaudessa palkkaa ilman töitä.

        Vuosi on kulunut. Olen hulluna tehnyt töitä ja saan kuukaudessa 900 euroa palkkaa ja käytän lähes kaiken aikani myyntiponnisteluihin.

        Koulutukseen ja muihin oheistuotteisiin on mennyt muutama tuhat euroa vuoden aikana. Matkakulut, puhelinkulut ja muut myynnin edistämiskulut on syönyt loput rahoistani.

        Tein päätöksen: En enää jatka myyntityötä tänä vuonna. Painostus on kauhea, petän ystäväni, tuttuni ja koko maailman, jos en laita rahojani tähän.

        JÄTTÄKÄÄ MINUT RAUHAAN


    • AJKEK

      Menetin juuri ystäväni tälle, hän ei kuulemma vielä tienaa, mutta odottaa suurin toivein sitä aikaa...yritti jopa värvätä mukaan tähän kemikaalikauppaan...voihan kekonit!

    • Vihreäruoho

      Woihan beauty..

      Kävin eilen Amway esittelyssä, en ole kuullut tästä aikaisemmin.
      Lupasin tutkia tuotteita ja palata asiaan, tuntui aika omituiselle ne
      bonukset. Avasin nyt siis netin ja taisi avautua silmätkin saman tien.
      Nämäkö ympäristöystävällisiä tuotteita, tuotteet lennätetään
      toiselta puolelta maapalloa tänne. Huhhuijaa, kuka huijaa.
      Nämä tuotteetko tekevät eko-teon?
      Esittelijä yritti olla niin ego-ystävällinen ja sainkin idean.
      Alan tämän kaartin henkilöitä tziikaamaan, ovatko täällä
      Suomessa tosiaan niin eko-teon tekijöitä, suuret on puheet.

      • Vain paras kelpaa!

        Mistäs muuten tiedät, että tavarat lennätetään tänne? Niitähän tuodaan laivoilla! Sitäpaitsi tämä on glopaali maailma, tavaraa viedään ja tuodaan. Ostetaan ja myydään. Suomeen tuodaan ja Suomesta myös viedään. Asiakkaana minulle ei ole millään muulla väliä, kuin tuotteen laadulla. Haluan parasta ja siksi Amway tuote!


      • mx nn

        Mulle Amwayn edustaja kertoi että kun maailmalla sattuu katastrofi, niin Amwayn aineilla siellä pestään linnut puhtaiksi! Laitoin tästä kyselyn WWF:lle että millä aineella pestään esim. öljyyntyneet linnut? Ja vastaus oli Fairylla!

        Että se siitä Amwayn rehellisyydestä!
        Harmi kun olen jo tuon viestin poistanut sähköpostistani, aikaa tapauksesta kun on useampi vuosi.

        Huh - onneksi tajusin jättää Amwayn vielä kun oli mahdollisuus!


    • SitHappens
    • amwayssa mukana

      Kyllä huomaa ettei amwayta haukkuvat ole ottaneet selvää amwayn oikeasta luonteesta! Ei amwaylla rikastu itsestään mitään tekemättä, senkin eteen on tehtävä työtä ja löydettävä uusia asiakkaita ja koodin haluavia. Mutta amwayn avulla on mahdollista tienata kymmeniä tuhansia euroja/kk jos n. 4-8 vuoden ajan jaksaa ahkerasti näyttää planeja uusille ihmisille ja pysyy positiivisena. Tunnen perheen joka on ollut mukana 6 vuotta ja kumpikaan tästä pariskunnasta ei enää käy muissa töissä, koska saavat amwaylta tarpeeksi rahaa itsensä ja kahden lapsen elättämiseen. Toki työ on tehtävä hyvin että pääsee tähän tulokseen. Ja kun tulot saavuttavat tietyn tason, saa työn tehnyt hyviä tuloja, vaikka olisikin jo lopettanut aktiivisen työn. Eli kun teet aktiivisesti amway hommia n. 4-8 vuoden ajan ja päätätkin lopettaa planien pitämisen, saat vieläkin tuloja (jos siis on saavuttanut tietyn tason) koska tehty työ ei katoa ja alalinja vain kasvaa. Amway on riskitöntä, koska siihen ei tarvitse sijoittaa ja tuotteilla ja jopa koodilla on palautusoikeus jos ei ole tyytyväinen. Omasta mielestäni tuotteet ovat huomattavasti riittoisampia ja laadukkaampia kuin aiemmin kaupasta ostamani tuotteet. Ja hyvänä plussana tulee myös tuotteiden ympäristöystävällisyys. Lukekaapa Robert Kiyosakin kassavirtakvadrantti tai bisneskoulu. Kiyosaki ei itse ole amwayn toiminnassa mukana ( ->puolueeton mielipide) ja on rikastunut muulla tavalla vastoinkäymisten jälkeen, mutta verkostomarkkinointia tutkineena on tullut siihen tulokseen että jos hänen pitäisi aloittaa rikastuminen alusta, hän tekisi sen Amwayn kautta, koska riskit ovat minimaaliset ja sillä on saavutettavissa erittäin hyvä tulotaso. Kiyosaki on Donald Trumpin ystävä, ja he ovat yhdessä kirjoittaneet kirjankin bisnekseen liittyen, joten ei hän kovinkaan väärässä voi olla! Hän on tutkinut verkostomarkkinointia vuosia.

      Minun kaikki läheiseni eivät kuulu amwayhin, eivätkä suhteet näihin ihmisiin silti ole katkenneet. Hyväksyn sen ettei amway ole kaikille oikea ratkaisu. Amway ei ole oikea ratkaisu ihmiselle joka ei ole valmis näkemään yhtään vaivaa menestyäkseen. Tuskin kukaan rikastuu peukaloita pyörittämällä.. Mutta amway voi olla huomattavasti helpompi ja nopeampi tapa rikastua kuin tavallisen työn tekeminen, ja amway toimintaa voi tehdä kuka tahansa täysi-ikäinen ammattiin katsomatta. Olen pian itsekin sillä tulotasolla että lopetan pian omat työni kokonaan, koska pystyn elättämään itseni amwaylla. Mahtavaa kun saa olla oma pomonsa ja saa itse päättää työaikansa ja -panoksensa! :-) Tällaista vapautta minä haluan elämältä!

    • pettynytystäväsi

      Itse tein valinnan, en lähtenyt mukaan tähän toimintaa, vaikka ystäväni yritti minua puhua.. Kävin kuuntelemassa jonkun naisen selityksen siitä mitä voin saavuttaa.
      Nyt on niin, että koska en halunnut lähteä mukaan, minulla ei ole enää tätä kyseistä ystävääkään!
      En siis näe kummipoikaani ja muutenkin läheinen perhe ei halua olla enää yhteydessä.
      Eikä heillä olisi edes aikaa..Joka ilta on jotakin Amwayhin liittyvää.

      Surullista. Toivon heille kaikkea hyvää.

      Toivottavasti Amway oli ystävyytemme arvoinen.

    • ehkäehkäei

      Liityin itse tähän touhuun viikko sitten, ja maksoin alotus summan mikä oli vähän päälle sata euroa, saan oman numeron jne... Nyt ensimmäiseksi aion vain katsella ja tunnustella tätä koko "projektia" ja kolmekuukauttahan tässä on aikaa miettiä ja kokeilla.
      Esittelyssä olisinkin kaivannut myös muita olellisia tietoja kuten aikaisemmissa kirjoituksissa on mainittu, että on vuosimaksuja yms, näistä olisi voinut kertoa ettei liittyjälle tule yllätyksenä tälläisiä asioita.:o Puhuttiin ainoastaan niistä unelmista ja kivoista jutuista mitkä voi olla mahdollisia tulevaisuudessa.

      Voi hyvin olla että jotkut onistuu jos jaksaa panostaa täysillä koko ajan. Voi myös olla, että kaikki eivät halua tästä päätuloa, vaan sivutulon (ei tarvitse käyttää niin paljon aikaa) ja voi laittaa tästä saamat rahat säästöön tmv! eikö? Ylimääräisen höösötyksen ja "vainoamiset" voi jättää suosiolla, siitä saa vaan pahan mielen aikaan muille ja itselleen.

    • antidemokraatti

      Koko amway on ihan hyvä systeemi, jos hyväksyy sen, että ylemmällä tasolla olevat saavat suurimman osan tuotosta. Ja että kun sinä yrittäjänä (johon lopulta pakotetaan), maksat suurimman osan veroista.

      Jos olet tyytyväinen hyyryläisenä niin Amway on sinun paikkasi.

      Itse valmistan omat tuotteeni nykyään, ja myyn torilla verottomana. Käteistä on kertynyt hirvittävät määrät, mutta pankkiin en voi viedä, koska rahan alkuperä ei ole uskottava, ja omaisuuteni takavarikoitaisiin.

      Mutta parempi näin. Sijoitan rahaani ostamalla kultaa käteisellä. Jokainen painettu seteli (tasoittamaan pankkien velkaa) on arvottomampi kuin edellinen seteli. Kulta pysyy.

      Myykää toki pesuainetta. :D Rahanne arvo on laskenut niin, että tienaamanne 200 on sijoittamanne 100 arvoinen. Maksatte tosin veron alkuperäisen sijoitusarvon mukaan.. koska jostainhan Federal Reserven on rahansa saatava.

      Hyvää Loppuelämää lampaat!

    • Aivopesu Amway

      Pysykää kaukana tästä. Menetätte rahanne, ystävänne ja kaiken, jos aivopesu onnistuu. Itse tämän kokenut. Haaveilua ja kalliita käännytys seminaareja joissa hurahtaneet lahkolaiset esittelevät kartanoitaan ja luksusautojaan. Mene normi työhön ja vietä vapaa-aikasi perheen kanssa. Todennäköisyys normipalkkaan hyvin pieni tällä pyramidivedätyksellä, et saa edes sijoittamiasi rahoja kasaan. Kaapit täyttyy ylihintaisista ja huonolaatuisista tuotteista. Viikonloput vietät mm. vedenpuhdistuslaitteiston esittelyissä. Kusetusta!!! Kaikki jotka vastustivat tämän lahkon toimintaa olivat automaattisesti hulluja ja heidät tuli taklata tietä pois keinolla millä hyvänsä, jopa rikkoa perheitä.

      • Entinen epäilijä

        Tällä palstalla moni kirjoittaa, kun LUULEE tietävänsä tai sitten "kaverilta kuullut, että olisi huijausta. Suuri osa tuotteista on oikeasti hyviä eikä tuotteiden ostopaikan suositteleminen ole pyramidihuijausta.
        Meillä siirryttiin käyttämään lahes yksinomaan Amwayn tuotteita juuri edullisuuden, ekologisuuden ja helpon saatavuuden vuoksi. Lisäksi se mahdollistaa oman liiketoiminnan eli suosittelet nettiostomahdollisuutta muille.
        Homma on täysin riskitöntä ja mistään turhasta ei tarvitse maksaa, eli ei ole mitään pakko-osto kiintiötä tai muuta tms. paskaa.
        Sitä paitsi mukaan pääsee vain kutsumalla :-) Kusipäitä ei mukaan halutakaan :-)


    • jalat maassa

      On se uskomatonta miten aina löytyy ihmkisiä, jotka ovat aivopestävissä. Työkaverini (yli 50v ruovasihlminen) on aivan järjestelmän lumoissa,. on vasta aloittanut,. Aikuinen ihminen kuuntelee aivopesu cd:tä vapaa-ajalaan.Hän kuuntelee aivopesuaineistoa kuinka joku jossain päin maailmaan on huimasti rikastunut. Ostaa järjestön kauppaamia sikahintaisia tuotteita, jotka muka on hintansa arvoisia, koska ovat niin hyviä. Eipä ole tullut mieleen, että jos ne olisi niin hyviä, kuin uskotellaan, niitä myytäisiin joka marketissa ympäri maailmaan. Näin tuottaja oikeesti saisi eniten rahaa. Porukan taktiikana on, ole liikeenharjoittaja, ei edes tarvitse tehdä töitä, rikastut parissa vuodessa. Ei tietenkään heti, jotta saavat porukat käyttämään kalliita ja tarpeettomia tuotteita, kuten veden suodatuslaite. Porukka jouksee harvase ilta tilaisuuksissa missä kerrotaan ihme tarinoita (kuten jejhovan todistajat).
      Mutta jos on niin yksinkertainen, että tälläinen soopa uppoaa, niin maksakoon itse seuraukset, kun ei kuuntele muita ja elää toivossa, että voi lopettaa varmati työpt parin vuoden siään ja elää rikasta elämää. Mutta minä se tyhmä taidan olla, kun en osaa arvostaa ja ihan töissä ajattlen olla ja ehkä lotota aian silloin tällöin

    • Duunari

      Oma kokemuspohjaisesti voin kertoa, että exä sekosi ko lahkoon...tehnyt ko hommaa jo 7-8 vuotta jokapäiväisesti. Erilaisia kokouksia on käsittääkseni viikottain. Sinne on uponnut käsittämättömästi rahaa, koska pönkittääkseen omaa tulostaan, ostaa kaiken sieltä sikakalliilla. Alussa luvattiin liki 100 000 euron tulot heti parin vuoden jälkeen....no ei taida olla totta, koska ajelee edelleen auton rämällä, elää elatustuilla ja sossun rahoilla. Jos ko 8-vuoden aikana Amwayhin käytetty aika olisi muutettavissa palkkatyöstä saaduksi rahaksi, niin kai siinä olisi jo omakotitalon hinta.
      Omakäsitykseni on, että kyseessä on huono bisnes ja herkkäuskoisten huijaus. Mut menköön mukaan kuka uskoo...

    • ihmettelenvaaan

      Todella hyvä viestiketju. Voi ihmiset, ihmiset!

    • Pos-eiku negatiivari

      Hei tuotas.. mitäs jos nyt jostain kumman syystä tuo Amway härdelli menisikin nurin? Tai joku laki juttu etenisikin sellaiseksi että se kiellettäisiin esim. täällä suomessa? Mitä arvon positiivarit (joiden mielestä kriittisyys=negatiivisuus) tekisivät sitten. Myyttekö sitten positiivisuus seminaareja?

      Ei tarvitse olla kummoinen rautalangan vääntäjä tajutakseen, ettei sellaista yritystä ole olemassakaan joka ei voisi mennä nurin. Tais maailman suurin auto valmistaja General Motorskin olla aika vaikeuksissa tässä taannoin.

      Sit ihmettelen sitä, että tuleeko se kaikki ihanuus ja maailman parhaat tuotteet vain sieltä? Mikä vika on muiden tuotteissa?Kaikki muut, tuhannet yritykset tekevät täyttä skeidaa? Ostat vitamiinia tarjoustalosta, mutta huomaat eron kun pullon kyljessä lukee Amway ja maailma hymyilee. Onko tuotteet testattu suomen terveys viranomaisilla?

    • Rokkia_ikäkaikki

      Ensinnäkin täällä monet kommentit perustuvat kuulopuheille, tyyliin "mun kaverinkaveri oli kerran kuullut, että yks sen kaveri...". Ihmeellisiä lukuja ja summiakin on esitetty. Tietenkään kaikki eivät tällä tienaa. Kaikki eivät edes halua, kuten minäkään tällä hetkellä. Olen kuitenkin tyytyväinen asiakas.

      Minulla siis on toi Amway-nettikauppa ja oma numero. En ole kenellekään myynyt mitään, mutta onhan se pirun kätevää, kun tavarat tuodaan kotiovelle ja pääsääntöisesti ollut erittäin tyytyväinen niihin. Ketään en ole pyytänyt mukaan.

      Tämä keskustelu täällä on lähtenyt viistoon. Uskomattomia tarinoita rahojen menetyksistä. Itse en ymmärrä miten se voisi olla edes mahdollista? Vai onko joku todellakin niin tyhmä, että ostaa yli oman tarpeensa. Jos jollakin on ollut painostava "ylälinja", ei sellaista tarvitse sietää. Ketään ei painosteta liiketoimintaan. Se on ihan oma valinta.

      Olen toiminut 15-vuotta yrittäjänä. Ei ole ollut helppoa sekään. Olen kuullut ja nähnyt kaikenlaista ns. perinteisessäkin bisneksessä. Ihan hirvittävää sontaa ja ylimitoitettuja lupauksia. On aivan varma, että tällaisia torvia löytyy myös Amwayn bisneksestä. Suurin osa ei ole sellaisia. Nyt muutaman kuukauden pelkästään ostajana olleena olen alkanut tutkia tätä liiketoimintaa hiukan tarkemmin. Paatuneena skeptikkona ja liiketoiminnassa kusetetuksi tulleena olen silti alkanut kääntymään siihen suuntaan, että tämähän on nerokas konsepti. Tähän asti olen tehnyt/teettänyt kaiken suunnittelusta tuotannon kautta jälkihoitoon. Alan kääntyä sen yhden poppamiehen kannalle, joka sanoi, että aloittaisi verkostomarkkinoinnista, jos nyt pitäisi alkaa yrittäminen uudestaan. Kaikki on todellakin valmiiksi mietitty, senkun vaan painaa menemään. Omia varastoja ei tarvita, kuljetukset on mietitty ja riskit ovat todella pienet. Tässä ns. perinteisessä bisneksessäkin meni noin 3 vuotta ennen kuin pystyin maksamaan itselleni vakituisen kuukausipalkan.

      Jos nämä tuomiopäivän pasuunat tästä vähän hiljenisivät. Ja tiedoksi heille, että n21 opettaa myös positiivisuutta ja itsensä johtamista. Se tekisi varmaan ihan hyvää teillekin, kuten meille muillekin.

    • Hönö

      Parhaan kuvan näistä hönöistä antaa seuraava keskustelu.

      Amway1 "hiustehoitoaine on hyvää mutta se sisältää silikonia"

      Amway 2 "silikoni lähtee 55 asteisella vedellä"

      Joo kokeile (älä kokeile) pestä pääsi 55 asteisella vedellä, silikoni ei ehkä ole silloin suurin murhe.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      57
      2996
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2838
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      36
      1999
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1932
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1735
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1452
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      94
      1214
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1142
    Aihe