Tykkäys ei tarkoita

Anonyymi-ap

yhtään mitään!

85

4476

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko teillä joku kulissisuhde?

• Anonyymi

Tiedätkö kummajainen, että sinun kysymyksesi kertoo hälyttäviä mielentilastasi

• Anonyymi

Tuomo hakkaa päätä seinään

• Anonyymi

Mä en tiedä onko mussa joku vika. Kun jotenkin en saa suhteelta, mitä mä haluan, ja sit alan haaveilla muista. Pelkään, et jos alkaisin seurustella jonkun uuden kanssa, niin sama toistuis. Vai johtuuko tää kaipailu vaan siitä, etten oo löytänyt sitä oikeaa vielä. Et ois joku, jonka luona ois rauha ja joka jaksais mun kaikki puolet, ne huonotkin. Rehellinen tilitys.

• Anonyymi

Läpällä vaan

• Anonyymi

Ohan seki jo moneen kertaan nähty. Massan mukana on mentävä.

• Anonyymi

Se jatkuisi loputtomasti, jatkuva kierre. Joten ei vtussa enää ikinä. Rakkauta et multa ansaitse.

• Anonyymi

Kiusallaan vain. 👊

• Anonyymi

Kuvasta tykkääminen ei tarjota todellakaan mitään

• Anonyymi

Kyllä se tarkoittaa paljonkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarkota

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autistille se tarkoittaa enemmän kuin kukaan muu voi ymmärtää.

• Anonyymi

No niin tulihan se asian pihvi sieltä naiselta naiselle älä luule liikoja jos joku tykkää kuvasta. Tämä aloitus on just niin teini mitä oletinkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä!]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autistille se tarkoittaa enemmän kuin kukaan muu voi ymmärtää.

Ongelma onkin juuri siinä ettei ole jaksamista olla tekemisissä autisitin kanssa. Heidän tyyppisiä on jo lähisukulaisissa ja se riittää.

• Anonyymi

nii kyllä se esto varmaan tuntus enemmä

• Anonyymi

Mä kiusaan naisia. mieheltä

• Anonyymi

Eli uliset täällä anonyymilla palstalla tuuleen huudellen ja ulkoista muotoa arvostellen? No voi ei, saat varmaan massapahoinvointia aikaan. Edellinen kommentoi poistettiin, oli vissiin liian rumasti sanottu ”kiusaavalle” miehelle. T

• Anonyymi

Mä kiusaan miehiä. Naiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä kiusaan miehiä. Naiselta.

Menetkö sää poikia narraamaan!

• Anonyymi

No niin. Kylläpä trollaus alkoikin heti paikalla aiheesta. Kukahan niistä? Tykkäys voi tarkoittaa aika paljonkin, ainakin tässä tilanteessa. Että himoitsen sua! Kyllä. Kuulitte oikein.

• Anonyymi

Saisko myös kuvan kanssa?

• Anonyymi

Yksi ehkä ei. Mutta jatkuva joo. Alkaa jo lähennellä kosintaa.

• Anonyymi

Kositko sä kulta?!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kositko sä kulta?!!

Ehkäpä se tulee kun vähiten osaat odottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä se tulee kun vähiten osaat odottaa.

Yritän leikkiä yllättynyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritän leikkiä yllättynyttä.

Kannattaa harjoitella!

• Anonyymi

Kyllä tarkoitti!

• Anonyymi

On huomattu

• Anonyymi

Tarkoittaa kaikkea

• Anonyymi

Mutta kuka kyttääjä täällä heti rupesi trollaan aiheesta?

• Anonyymi

Mä tykkään kännissä ja aamulla kaduttaa.

• Anonyymi

Auts

• Anonyymi

😆😆😆

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mä tykkäsin ihan selvin päin koska en ole ikinä kännissä. Täällä on useampi vastaaja

• Anonyymi

Somessa? Ei todellakaan tarkoita sen suurempia. Minäkin olin ilmeisesti unnissani ottanut tiktokissa kanavia seurantaan. Olin erittäin yllättynyt kyseisistä valinnoista. Samoin olen vahingossa tallentanut reelsejä ja tykännyt postauksista, koska puhelimen näytössä on kännyn putoamisen takia syntynyt palkki, joka peittää juuri sen osan näyttöä, josta valitaan kommenttien lukeminen, tykkäyksen antaminen ja videon tallentaminen. Että silleensä. Sama IG:ssä.

• Anonyymi

Mun tykkäykset lähtee suoraan sydämestä
      ❤️👈❤️
      Miehelle.

• Anonyymi

Kyllä mä sen takia tykkäilin ku olin ihastunut ☺️ ja rakastunutki ❤️

• Anonyymi

Tarkoittaa se haarat auki

• Anonyymi

No sitäpä juurikin se tarkoittaa tässä tilanteessa. 😄Kun vain hän tajuais vihjeen

• Anonyymi

Kauniita unia 🍂💫💜

• Anonyymi

Tajuaa se vaan eipä saa

• Anonyymi

Miten niin et saa? Et oo edes yrittänyt

• Anonyymi

No mitä edes tykkäät .

Voi olla tykkäämättäkin

• Anonyymi

Siksi ei kannata tykätä edes "naamakirjassa" 🫢

• Anonyymi

Mulle se tarkoittaa jo tosi paljon, koska harvoista ihmisistä tykkään.
      Ei rakkautta heti tunnusteta, se kerrotaan myöhemmin, ei liian nopeasti kaikkea.

• Anonyymi

Voi tykätä seksuaalisesti mielipiteen esittäjästä vaikka olisi vastakkaista mieltä tai ei välitäisi mielipiteestä juuta eikä eitä.

• Anonyymi

No voi, onpa mies ambivalenttia sitten. Otan osaa tms. T naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi, onpa mies ambivalenttia sitten. Otan osaa tms. T naiselta

Mies ja miehen vaikeat sisäisen ristiriitaiset tunteet

• Anonyymi

Näkyy tuo exiä haittaavan."Hullut"iskee kimppuun kuin herhiläisparvi.

• Anonyymi

Oletko se nainen joka jankuttaa naista esittävälle äijälle joku tietty nainen mielessään jostain niinkin tärkeästä aiheesta kuten sometykkäykset? Eli tästä palstaäijä olisi trollannut viime aikoina. Ehkä olet oikeassa ja hän ei ole sittenkään seksikäs tms. T naiselta

• Anonyymi

Mutta eikö tuota nyt ole kiva muistella kuolinvuoteellaan että koko elämä meni sitten seuratessa jonkun tietyn naisen elämää josta on yritetty vääntää vaikka ja mitä sensaatiota. Jolly good time 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta eikö tuota nyt ole kiva muistella kuolinvuoteellaan että koko elämä meni sitten seuratessa jonkun tietyn naisen elämää josta on yritetty vääntää vaikka ja mitä sensaatiota. Jolly good time 😉

Niin no tavallaan kai siitäkin joku hopeareunus löytyy kun oikein etsintä tarkentaa. Kiitos tästä näkökulmasta🫲

• Anonyymi

Onko joku väittänyt muuta

• Anonyymi

Se tarkoittaa sitä että tykkää

• Anonyymi

Miten tässä kaikessa sitten kävi näin. Miten yleensäkin arvioidä mitä itsestä ajatellaan. Miten tämä ja tuo voidaan laskea yhteen ja päätellä, että kyse on pitämisestä tahi muusta.

• Anonyymi

Rakkaus on helppoa, se tavallaan tulee sen muun kaupanpäällisiksi.. Mutta tykkääminen onkin toinen juttu. Mistä se juontuu.

• Anonyymi

Pidä hyvänäsi sitten tykkäämisesi. Ihmisillä on omastakin takaa tarpeeksi näissä Asioissa. Joka kerta kun luulen jonkun pitävän minusta tämä ei tosiaankaan pidä ja joka kerta luullessani ettei joku pidä osoittautuu että onkin minuun päin . Tämä ei ole koskaan pettänyt.

• Anonyymi

Ei minusta tarvitse pitää. Anna olla.

• Anonyymi

Tykkään susta 🧚🏼‍♀️🩷

• Anonyymi

Itse en pidä sinusta oikeastaan kyllä yhtään mutta silti saatan ajatella ettet ole aivan mahdoton tapaus.

• Anonyymi

Rakastaa voi ja ehkä pitääkin vaikkei niin pitäisi. Sillä rakkaus on tahdon asia mutta pitäminen järjen ja tunteiden. Miellyttävyys tahi viehättävyys jos on ehto niin voi joutua odottamaan pitkään. Kaikissa on jotain hyvää mihin tarttua.

• Anonyymi

Ole huoleti, en niele syöttiäsi. Et ole sitä mitä kaipaan.

• Anonyymi

Empaattina pystyn näkemään taktiikoita. Tiedän kyllä milloin houkutellaan johonkin. Ansoihin halun, illuusion tai pakon vuoksi. Ja Ystäväksi en sinua harkitse. En mitenkään voisi koskaan luottaa. Että en epäilisi tai kyseenalaistaisi jokaista ajatusta tai tekoa. En, kun sinä olet tehnyt itsestäsi sen mitä ikinä uskoit minun haluavan. Olisit vain tyhjä astia ellei tätä elämän hiillosta olisi.

• Anonyymi

Joskus on parempi olla tietämättä ja toisinaan tieto on valtaa. Harkitsen tässä parhaillaan mitä teen suhteesi. Olet vähän siinä ja siinä.

• Anonyymi

Olet kyllä yksi hirviö joka vain leikkii ihmistä.

• Anonyymi

Tunnen sinut jo paremmin kuin kukaan. Haluaisit niin välittää oikeasti, mutta sen välillä, mitä tunnet ja mitä haluaisit tuntea on kuilu mistä pilkottaa jotain tärkeää. Minun tarvitsisi vain hymyillä, ja sinun taas, valehdella.

• Anonyymi

Pinnalta huolettomasti katsottuna vaikutat olevan yhdenmukainen, mutta silloin tällöin sinussa huomaa halkeaman, sivusilmäyksellä hetken, jolloin ilmeesi ja sanasi, katseesi ja merkitykset eivät aivan kohtaa. Nuo ohikiitävät hetket kiehtoo. Se on kuin katsoisi kahta ihmistä, toinen piiloutumassa toisen ihon sisään.

• Anonyymi

Tulee aivan semmoinen ihmistyyppi, kuin mulkku mieleen.

• Anonyymi

Nyt on minun vuoro. Päästä pääsi sisälle ja tehdä siitä pilaa.

• Anonyymi

Katson sinua muutoksesi lumoamana. Sitä pystyy matkimaan useimpia tunteita ja esittämään ne ominaan, mutta se riittää vain tiettyyn pisteeseen asti, ja joutuu toteamaan ettei koskaan pystyisi vastaamaan samoin.

• Anonyymi

Tarve voi olla yhtä voimakas kuin mikä tahansa tunneside. Yksinkertainen, yhtä alkukantainen kuin pelko tai kipu. Se voi olla uskollisuuden perusta.

• Anonyymi

Kuka sitä on tuomitsemaan tai päättämään tai myöntämään tai kieltämään. Tarkoittaako se, että pystyy sitä että pitäisi. Sitä miettii itseään ja muita. Erottavaa. Kadottamiaan asioita. Ja on iloinen siitä, että tämä katsoi nähdessään. Sai tuntemaan ihmiseksi. Unohtamaan. Rinnalla ei ole tiellä.

• Anonyymi

Ymmärtänen. Ihailet. Et tee todellisia uhrauksia. Pelaat varman päälle. Arvostat. Et vuokseni luopuisi mistään, antaisi periksi, rakentaisi elämää uudelleen.

• Anonyymi

Ne päivät ovat ohi. Minut täytyy voittaa uudelleen joka kerta, kun näet minut.

• Anonyymi

Hyvä niin. Itsekkäät ovat tavallaan hirvittävän kykeneviä suuriin rakkauksiin.

• Anonyymi

Se sama mistä sinussa pidän ei vie sinua nyt eikä varmaan koskaan mihinkään.

• Anonyymi

Olet luonteeltasi sopimaton siihen mihin sinua ajattelin.

• Anonyymi

Kiinnität huomiota minuun. Asiat ovat aina erilaisia kuin ne saattaisivat olla. Ei tarvitse olla hyviä syitä. Keskinäinen väärinkäsitys riittää kyllä.

• Anonyymi

Alat vaikuttaa ahdasmieliseltä, se ei varmaan tuossa vaiheessa auta asiaa.

• Anonyymi

Olet vaativa. Ihmiset etsii sitä minkä tulevat löytäneeksi. Älä odota mitään niin en toimi vastoin. Et sinäkään ehkä hän, mutta silti tavallasi olet. Sitä voi kasvaa toiseksi. Sielusi on muuta kuin ohjelmointisi. Yltään lukemattomiin ulottuvuuksiin. Ja näet tämän tunnustuksen silmissäni jos vain tahdot. Ansaitsemisesta tässä ei ole kysymys.

• Anonyymi

Tiedät miten se on, en voi sanoa sitä aina niin, haluaisin sanoa sen nyt näin😖😢

• Anonyymi

Välillä ihmetyttää nykymeno. Mainostetaan Maija Vilkkumaan esittämänä antamaan jokaiselle ihan "pukeutumisrauha". Tämä pitäisi kohdistaa kyttäorganisaatioon sekä sossujen kukkahattuihin jotka näyttävät vahtaavan ihmisten rahankäytöstä alkaen kaikkea. . . Sanon sulle kukkahattu lopeta.

• Anonyymi

Jummi jammi...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      188
      11688
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8174
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6126
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      171
      5066
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      38
      4842
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      46
      4442
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      110
      4337
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      116
      3799
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80