yhtään mitään!
Tykkäys ei tarkoita
35
1901
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Onko teillä joku kulissisuhde?
- AnonyymiUUSI
Läpällä vaan
- AnonyymiUUSI
Ohan seki jo moneen kertaan nähty. Massan mukana on mentävä.
- AnonyymiUUSI
Se jatkuisi loputtomasti, jatkuva kierre. Joten ei vtussa enää ikinä. Rakkauta et multa ansaitse.
- AnonyymiUUSI
Kiusallaan vain. 👊
- AnonyymiUUSI
Kuvasta tykkääminen ei tarjota todellakaan mitään
- AnonyymiUUSI
Kyllä se tarkoittaa paljonkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se tarkoittaa paljonkin.
Ei tarkota
- AnonyymiUUSI
nii kyllä se esto varmaan tuntus enemmä
- AnonyymiUUSI
Mä kiusaan naisia. mieheltä
- AnonyymiUUSI
No niin. Kylläpä trollaus alkoikin heti paikalla aiheesta. Kukahan niistä? Tykkäys voi tarkoittaa aika paljonkin, ainakin tässä tilanteessa. Että himoitsen sua! Kyllä. Kuulitte oikein.
- AnonyymiUUSI
Saisko myös kuvan kanssa?
- AnonyymiUUSI
Yksi ehkä ei. Mutta jatkuva joo. Alkaa jo lähennellä kosintaa.
- AnonyymiUUSI
Kositko sä kulta?!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kositko sä kulta?!!
Ehkäpä se tulee kun vähiten osaat odottaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä se tulee kun vähiten osaat odottaa.
Yritän leikkiä yllättynyttä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä tarkoitti!
- AnonyymiUUSI
On huomattu
- AnonyymiUUSI
Tarkoittaa kaikkea
- AnonyymiUUSI
Mutta kuka kyttääjä täällä heti rupesi trollaan aiheesta?
- AnonyymiUUSI
Mä tykkään kännissä ja aamulla kaduttaa.
- AnonyymiUUSI
Auts
- AnonyymiUUSI
😆😆😆
- AnonyymiUUSI
https://youtube.com/shorts/YPFyq2jYSr8?si=4z3nmYdIoBqHuMlr
😬
☕️
🩷 - AnonyymiUUSI
Mä tykkäsin ihan selvin päin koska en ole ikinä kännissä. Täällä on useampi vastaaja
- AnonyymiUUSI
Somessa? Ei todellakaan tarkoita sen suurempia. Minäkin olin ilmeisesti unnissani ottanut tiktokissa kanavia seurantaan. Olin erittäin yllättynyt kyseisistä valinnoista. Samoin olen vahingossa tallentanut reelsejä ja tykännyt postauksista, koska puhelimen näytössä on kännyn putoamisen takia syntynyt palkki, joka peittää juuri sen osan näyttöä, josta valitaan kommenttien lukeminen, tykkäyksen antaminen ja videon tallentaminen. Että silleensä. Sama IG:ssä.
- AnonyymiUUSI
Mun tykkäykset lähtee suoraan sydämestä
❤️👈❤️
Miehelle. - AnonyymiUUSI
Kyllä mä sen takia tykkäilin ku olin ihastunut ☺️ ja rakastunutki ❤️
- AnonyymiUUSI
Tarkoittaa se haarat auki
- AnonyymiUUSI
No sitäpä juurikin se tarkoittaa tässä tilanteessa. 😄Kun vain hän tajuais vihjeen
- AnonyymiUUSI
Kauniita unia 🍂💫💜
- AnonyymiUUSI
Tajuaa se vaan eipä saa
- AnonyymiUUSI
Miten niin et saa? Et oo edes yrittänyt
- AnonyymiUUSI
No mitä edes tykkäät .
Voi olla tykkäämättäkin - AnonyymiUUSI
Siksi ei kannata tykätä edes "naamakirjassa" 🫢
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1133570Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.313089Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1332620Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2022038En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152013Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦141912- 351891
- 1201830
- 291761
- 351724