Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Anonyymi-ap

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️

55

972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Juhalle ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Onko sun nimen eka kirjain V?

• Anonyymi
        UUSI

Juha-Ristolle :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sun nimen eka kirjain V?

Ei ole vaan M kirjain

• Anonyymi
      UUSI

Moi mitä kuuluu? Laitoin mukaan itse piirtämäni kuvan aurinkon noususta.

• Anonyymi
      UUSI

Hei rakas. Haluaisin sinua niin paljon… aamuauringosta auringonlaskuun ☀️ ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Oot paras pörrö 🥰

• Anonyymi
        UUSI

Joo alakertani

• Anonyymi
      UUSI

Hei❤️ Onkohan tässä mitään järkeä, että yritetään hallita tilannetta ja kärvistellä erillään ja hillitä tunteen ilmaisuja. Joo pelko pääsee puhumaan välillä, mutta miksi jarruttaa ja harata vastaan. Olemme rakastuneita.

• Anonyymi
        UUSI

Kuulostaa tutulta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa tutulta

Lohduttavaa lukea tämä🙏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lohduttavaa lukea tämä🙏

Ikävä 🥹

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä 🥹

On iso ikävä❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On iso ikävä❤️

Järjetön ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Järjetön ❤️

Meidän pitäis vaan uskaltaa heittäytyä❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän pitäis vaan uskaltaa heittäytyä❤️

Mä en kyllä tarvitse kuin kunnollisen katsekontaktin niin heittäydyn samantien ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Niin juurikin Rakkaani! Miksi pitää tukahduttaa tunteet jotka ovat jatkuvassa ristiriidassa nykyisen. Jumalauta miten haluan syliisi ja olla osa arkeasi ja yhteisiä unelmia. Tämä ei ole tarua vaan kahden ihmisen halua olla toisilleen ne kaikkein rakkaimmat

• Anonyymi
      UUSI

Halaus mun kumpparille 🩷☕️

• Anonyymi
        UUSI

Onko Nokian kumppikset?

• Anonyymi
      UUSI

Elikkäs... Sinä mies olet kaikkea sitä mitä haluan, tiedän tämän vaikka kaikkea en vielä tiedäkään. Olen rakastunut suhun ja tiedän että sinä olet myös muhun. Jokainen sekuntti kun sinut nään menee ohi liian nopeasti, haluan tulla luoksesi ja kertoa mitä tunnen, mutta pelkään että koet sen jotenkin oudoksi..

• Anonyymi
      UUSI

Tässäpä törmätään tämän tästä! Nyt on korkeamman voiman sormet pelissä!

• Anonyymi
        UUSI

Sinun sormet toivoisin mukaan peliin

• Anonyymi
        UUSI

Elähän uhkaile.

• Anonyymi
        UUSI

Herran haltuun 🫡

• Anonyymi
        UUSI

On todellakin

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä mitä enää sanoisin, ajattelisin. Rakastan sinua mies niin valtavasti, sitä en pysty edes itselleni selittämään. 🤍 olet sielunkumppanini, miksi et antanut mahdollisuutta meille enää, jätit vastaamatta? Tämä tuntuu niin väärältä ratkaisulta. 😔 rakas

• Anonyymi
        UUSI

Lopeta, ennen kuin rikot itseäsi enempää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta, ennen kuin rikot itseäsi enempää.

No miksi jos olet hän tekisit näin. Tiedät, uskon että tiedät että olisimme olleet oikein.

• Anonyymi
      UUSI

Etsin sielunkumppanini muualta.

• Anonyymi
        UUSI

Ei varmaan tarvetta sulla kirjoitella ikävällä, jos et kerran ketään kaipaa.

• Anonyymi
      UUSI

Kiitos, Jari, että olet olemassa. Se riittää.

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos marjatta

• Anonyymi
        UUSI

Ei taida J-mies olla Jari.

• Anonyymi
      UUSI

Odottelen että vastaisit viestiini.

• Anonyymi
        UUSI

Kauanko olet odotellut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kauanko olet odotellut?

En kauaa ehkä päivän

• Anonyymi
      UUSI

Mun sielunkumppani ei ole ainakaan täällä. Täällä on niin sairaita viestittäjiä etten ainakaan haluaisi uskoa näin.

• Anonyymi
      UUSI

Moro, minä tässä...
      SInua ei ollut olemassa tässä maailmassa minulle, mutta ehkä seuraavassa maailmassa sitten.

Tiedän minusta ei oikein ole miehenä mihinkään ja sinulta taas odotan liikaa, mutta toivoin silti että kohtaisin sinut vielä joku päivä.

Sitä ei tapahtunut vain eikä se ole kenenkään vika. Tämä etsintä vain on satuttanut ja lopulta väsyttänyt minua valtavasti.

Kiitos kaikesta vaikka on toki mahdollisuus ettei sinua koskaan ollutkaan olemassa.

• Anonyymi
      UUSI

Sielukumppanini on rakastunut toiseen, joten minun on pakko mennä eteenpäin (((

• Anonyymi
        UUSI

Kehen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kehen?

joku muu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

joku muu

Oletko varma?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

joku muu

Kuka muu muka?

• Anonyymi
      UUSI

J💔💔💔T

• Anonyymi
      UUSI

Olen jo kertonut hänelle terveiseni suoraan ja nyt mieli on levollinen. Nautin syksyn väreistä. Pelastan kastematoja kävelyteiltä. Hengitämme samaa ilmaa ja sama aurinko meitä lämmittää. Vedän keuhkot täyteen ilmaa kuin vapautta. Tunnen sen joka solulla.

-🦔-

• Anonyymi
      UUSI

Sarille... ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Joskus aikoinaan oli jotenkin lämmin ja mukava olo meistä. Vaikka jouduin kyllä hakemaan ammattiapua omaan hajoamiseen johtuen sinusta ja tarpeistasi.
      Silloin en vaan osannut suojella itseäni tarpeeksi.
      Jälkeenpäin olen ottanut etäisyyttä johtuen oman elämäni raskaista vaiheista. Et tiedä niistä mitään.

Palsta on jäänyt omalta osaltani. Joskus käyn. Enimmäkseen en. En jaksa. Tämän aika on ohi.
      Toivon, että sinäkin löydät jotain hyvää elämääsi ja sydämeesi. Minä en ole löytänyt ketään tai mitään.
      Elämä jatkuu yksin.
      Voi hyvin ♡🌾

• Anonyymi
      UUSI

Hei rakas! Välillä tämä tuntuu niin epätodelliselta. Minäkö saisin nähdä sinun kasvosi ensimmäisenä herätessäni ja viimeisenä ennenkuin nukahdan kainaloosi. Se tuntuu niin hullulta. Olen tuntenut paljon voimakkaammin, kiitos sinun. Olen aina ollut enimmäkseen hyväntuulinen, mutta nyt jotain on muuttunut. Minusta on tullut alakuloisempi vaikka rikki olen ollut sisältäni, aina. Myönnän, minua pelottaa. Enkä häpeä sanoa sitä sinulle, sillä sinä ymmärrät, etten ole vain hymyilevä kuori, vaan tunteva ihminen. Ihan kuin sinäkin. Ihanaa että saimme tämän toisillemme aikaan, tämän elämän merkityksellisyyden rakkaudessa. Rakastan sinua aina. Rakkauttani sinuun ei voi kukaan viedä minulta pois.

• Anonyymi
        UUSI

Kertoisitko hänelle tämän?

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos kultaseni! Tiedän kyllä miten ajattelet/ajattelemme. Se on jotain muuta mitä ulkoisesti annamme julki...suurta ihailua ja kunnioitusta toisiamme kohtaan. Kaksi vastakkaista sukupuolta niin samanlaisia luonteeltaan oman tiensä kulkijoita ja tarkkaan tiedämme mitä haluamme. Mikään ei ole itsestään selvyyttä vaan tapa millä kuvaamme tätä ympärillä olevaa kaaosta. Välillä pelkäämme ja toivomme kaikkea hyvää meille ja läheisimmille. Ei ole ollut helppo matka meillä, mutta perkeleet on purtu ja taival aloitettu. Olen niin valmis siihen mihin pyrittiinkin...olet juuri sitä mitä haluan ja kaikki radat ovat auki vain eteenpäin. Levollisia unia sinulle rakkain

• Anonyymi
      UUSI

Tom 🤎

• Anonyymi
      UUSI

Tilillä on viisi euroa,voitko auttaa seuraavat 5 päivää

• Anonyymi
        UUSI

Täältä poistuu oikeat rehelliset kysymykset.
        Harmi että näin on.

• Anonyymi
      UUSI

Vaikka kuinka joku ihminen tuntuisi tärkeältä ja kuin sielunkumppanilta niin palsta ei oo mikään paikka sitä käsitellä.
      Joskus menee pitkäkin aika ennenkuin ymmärtää että asiat ovat tärkeitä, mutta kaikki on käsiteltävä irl.puolin ja toisin.

Itse olen yrittänyt sitä muutaman kerran pitkällä aikavälillä reaalissa. Saamatta vastausta puheluihin tai viesteihini.Enää en tee sitä. Palsta on illuusio ja sellaisena säilyy. Jotenkin helpompi elää kun en enää elä palstalla.
      Vaikka toisinaan käväisenkin ja muistelen menneitä.

• Anonyymi
        UUSI

Viisaasti kirjoitettu!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      139
      5686
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      73
      3214
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      89
      1705
    4. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      123
      1153
    5. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1094
    6. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      55
      972
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      76
      954
    8. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      55
      924
    9. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
      Sinkut
      158
      834
    10. Olet edelleen uskomaton

Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p
      Ikävä
      27
      825
    Aihe