Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Anonyymi-ap

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️

132

2516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juhalle ❤️

• Anonyymi

Onko sun nimen eka kirjain V?

• Anonyymi

Juha-Ristolle :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sun nimen eka kirjain V?

Ei ole vaan M kirjain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vaan M kirjain

Nukkuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vaan M kirjain

Mariko siellä kaipailee?

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vaan M kirjain

Kosketit minua vatsasta, reagoin asiaan toisin kuin olisin halunnut (yllätyin itsekin kokemastani). Muutenkin, en ollut mielestäni kovin vastaanottavainen sinulle. Hyvä mieli jäi kokemasta ja sillä on merkitystä minulle, kiitän ja kumarran sinun hyvyydelle 🫶❣️

• Anonyymi

Moi mitä kuuluu? Laitoin mukaan itse piirtämäni kuvan aurinkon noususta.

• Anonyymi

Hei rakas. Haluaisin sinua niin paljon… aamuauringosta auringonlaskuun ☀️ ❤️

• Anonyymi

Oot paras pörrö 🥰

• Anonyymi

Joo alakertani

• Anonyymi

Hei❤️ Onkohan tässä mitään järkeä, että yritetään hallita tilannetta ja kärvistellä erillään ja hillitä tunteen ilmaisuja. Joo pelko pääsee puhumaan välillä, mutta miksi jarruttaa ja harata vastaan. Olemme rakastuneita.

• Anonyymi

Kuulostaa tutulta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa tutulta

Lohduttavaa lukea tämä🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lohduttavaa lukea tämä🙏

Ikävä 🥹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä 🥹

On iso ikävä❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On iso ikävä❤️

Järjetön ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järjetön ❤️

Meidän pitäis vaan uskaltaa heittäytyä❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän pitäis vaan uskaltaa heittäytyä❤️

Mä en kyllä tarvitse kuin kunnollisen katsekontaktin niin heittäydyn samantien ❤️

• Anonyymi

Niin juurikin Rakkaani! Miksi pitää tukahduttaa tunteet jotka ovat jatkuvassa ristiriidassa nykyisen. Jumalauta miten haluan syliisi ja olla osa arkeasi ja yhteisiä unelmia. Tämä ei ole tarua vaan kahden ihmisen halua olla toisilleen ne kaikkein rakkaimmat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en kyllä tarvitse kuin kunnollisen katsekontaktin niin heittäydyn samantien ❤️

Joo mutta ellei toinen heittäydy niin ei tule mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mutta ellei toinen heittäydy niin ei tule mitään.

Aletaan heittäytymään sitten, niiku olis jo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aletaan heittäytymään sitten, niiku olis jo!

Mihin kaikkeen olet valmis heittäytymään. Hetken hyvään ja hauskaan vai loppuelämän kestävään seikkailuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin kaikkeen olet valmis heittäytymään. Hetken hyvään ja hauskaan vai loppuelämän kestävään seikkailuun?

En käytä aikaani hetken hauskaan, sitä saisi helpommallakin... Olen rakastunut se kertonee oleellisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En käytä aikaani hetken hauskaan, sitä saisi helpommallakin... Olen rakastunut se kertonee oleellisen.

Samaa mieltä, hetken hauskanpitoja kyllä saa, jos vaan sitä on vailla. Haluan enemmän ja vähän ei riitä.
        Sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On iso ikävä❤️

Valtava ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös minä olen rakastunut ja halukas heittäytymään, tuli mitä tuli, valitsemaan meidät❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös minä olen rakastunut ja halukas heittäytymään, tuli mitä tuli, valitsemaan meidät❤️

Valitse mitä valitset

• Anonyymi

Halaus mun kumpparille 🩷☕️

• Anonyymi

Onko Nokian kumppikset?

• Anonyymi

Elikkäs... Sinä mies olet kaikkea sitä mitä haluan, tiedän tämän vaikka kaikkea en vielä tiedäkään. Olen rakastunut suhun ja tiedän että sinä olet myös muhun. Jokainen sekuntti kun sinut nään menee ohi liian nopeasti, haluan tulla luoksesi ja kertoa mitä tunnen, mutta pelkään että koet sen jotenkin oudoksi..

• Anonyymi

Tässäpä törmätään tämän tästä! Nyt on korkeamman voiman sormet pelissä!

• Anonyymi

Sinun sormet toivoisin mukaan peliin

• Anonyymi

Elähän uhkaile.

• Anonyymi

Herran haltuun 🫡

• Anonyymi

On todellakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elähän uhkaile.

Erikoinen tulkinta sinulla- haetko täältä juuri vastaavaa matskua minkä voisit pyöristää sellaiseksi? Retorinen kysymys

• Anonyymi

En tiedä mitä enää sanoisin, ajattelisin. Rakastan sinua mies niin valtavasti, sitä en pysty edes itselleni selittämään. 🤍 olet sielunkumppanini, miksi et antanut mahdollisuutta meille enää, jätit vastaamatta? Tämä tuntuu niin väärältä ratkaisulta. 😔 rakas

• Anonyymi

Lopeta, ennen kuin rikot itseäsi enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi jos olet hän tekisit näin. Tiedät, uskon että tiedät että olisimme olleet oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä sinun piilovihamielinen mussutus tälle palstaäijälle sitä tietyksi henkilöksi mielessäsi jne maalaillen on niin nähty.

• Anonyymi

Etsin sielunkumppanini muualta.

• Anonyymi

Ei varmaan tarvetta sulla kirjoitella ikävällä, jos et kerran ketään kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan tarvetta sulla kirjoitella ikävällä, jos et kerran ketään kaipaa.

Ei ole sijan normaalia suivaantua internetissä teksteistä jotka ei tue omaa maailmankuvaa. Ikäänku tämän saitin tulisi suoraan vastata tarpeisiisi. Sivusta

• Anonyymi

Kiitos, Jari, että olet olemassa. Se riittää.

• Anonyymi

Kiitos marjatta

• Anonyymi

Ei taida J-mies olla Jari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida J-mies olla Jari.

Mitähän tämä fiksaatio tähän palstaäijän viljelemään j-kirjaimeen merkitsee sinulle ja sinäkö määrittää nämä jutut? Surreal

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos marjatta

Anteeksi vaan, mutta nimeni on Ylva.

• Anonyymi

Odottelen että vastaisit viestiini.

• Anonyymi

Kauanko olet odotellut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauanko olet odotellut?

En kauaa ehkä päivän

• Anonyymi

Mun sielunkumppani ei ole ainakaan täällä. Täällä on niin sairaita viestittäjiä etten ainakaan haluaisi uskoa näin.

• Anonyymi

Moro, minä tässä...
      SInua ei ollut olemassa tässä maailmassa minulle, mutta ehkä seuraavassa maailmassa sitten.

Tiedän minusta ei oikein ole miehenä mihinkään ja sinulta taas odotan liikaa, mutta toivoin silti että kohtaisin sinut vielä joku päivä.

Sitä ei tapahtunut vain eikä se ole kenenkään vika. Tämä etsintä vain on satuttanut ja lopulta väsyttänyt minua valtavasti.

Kiitos kaikesta vaikka on toki mahdollisuus ettei sinua koskaan ollutkaan olemassa.

• Anonyymi

Sielukumppanini on rakastunut toiseen, joten minun on pakko mennä eteenpäin (((

• Anonyymi

Kehen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehen?

joku muu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joku muu

Oletko varma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joku muu

Kuka muu muka?

• Anonyymi

J💔💔💔T

• Anonyymi

Höh. T💚J

• Anonyymi

Olen jo kertonut hänelle terveiseni suoraan ja nyt mieli on levollinen. Nautin syksyn väreistä. Pelastan kastematoja kävelyteiltä. Hengitämme samaa ilmaa ja sama aurinko meitä lämmittää. Vedän keuhkot täyteen ilmaa kuin vapautta. Tunnen sen joka solulla.

-🦔-

• Anonyymi

Sarille... ❤️

• Anonyymi

Millaiselle Sarille?

• Anonyymi

Joskus aikoinaan oli jotenkin lämmin ja mukava olo meistä. Vaikka jouduin kyllä hakemaan ammattiapua omaan hajoamiseen johtuen sinusta ja tarpeistasi.
      Silloin en vaan osannut suojella itseäni tarpeeksi.
      Jälkeenpäin olen ottanut etäisyyttä johtuen oman elämäni raskaista vaiheista. Et tiedä niistä mitään.

Palsta on jäänyt omalta osaltani. Joskus käyn. Enimmäkseen en. En jaksa. Tämän aika on ohi.
      Toivon, että sinäkin löydät jotain hyvää elämääsi ja sydämeesi. Minä en ole löytänyt ketään tai mitään.
      Elämä jatkuu yksin.
      Voi hyvin ♡🌾

• Anonyymi

Hei rakas! Välillä tämä tuntuu niin epätodelliselta. Minäkö saisin nähdä sinun kasvosi ensimmäisenä herätessäni ja viimeisenä ennenkuin nukahdan kainaloosi. Se tuntuu niin hullulta. Olen tuntenut paljon voimakkaammin, kiitos sinun. Olen aina ollut enimmäkseen hyväntuulinen, mutta nyt jotain on muuttunut. Minusta on tullut alakuloisempi vaikka rikki olen ollut sisältäni, aina. Myönnän, minua pelottaa. Enkä häpeä sanoa sitä sinulle, sillä sinä ymmärrät, etten ole vain hymyilevä kuori, vaan tunteva ihminen. Ihan kuin sinäkin. Ihanaa että saimme tämän toisillemme aikaan, tämän elämän merkityksellisyyden rakkaudessa. Rakastan sinua aina. Rakkauttani sinuun ei voi kukaan viedä minulta pois.

• Anonyymi

Kertoisitko hänelle tämän?

• Anonyymi

Kiitos kultaseni! Tiedän kyllä miten ajattelet/ajattelemme. Se on jotain muuta mitä ulkoisesti annamme julki...suurta ihailua ja kunnioitusta toisiamme kohtaan. Kaksi vastakkaista sukupuolta niin samanlaisia luonteeltaan oman tiensä kulkijoita ja tarkkaan tiedämme mitä haluamme. Mikään ei ole itsestään selvyyttä vaan tapa millä kuvaamme tätä ympärillä olevaa kaaosta. Välillä pelkäämme ja toivomme kaikkea hyvää meille ja läheisimmille. Ei ole ollut helppo matka meillä, mutta perkeleet on purtu ja taival aloitettu. Olen niin valmis siihen mihin pyrittiinkin...olet juuri sitä mitä haluan ja kaikki radat ovat auki vain eteenpäin. Levollisia unia sinulle rakkain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun olemme yhdessä, tulen ihmettelemään ääneen joka päivä loppuelämämme ajan kuinka ihanaa ja ihmeellistä elämä on ❤️ Vaikka mitä tulisi, tiedämme, että selviämme. Yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saanko udella, että miksi olisit näiden palstaäijän teennäisten ja sentimentaalisten tilitysten perään- vastaako tällainen tsipeditsapedi niitä aitoja tunteita ym? Naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kultaseni! Tiedän kyllä miten ajattelet/ajattelemme. Se on jotain muuta mitä ulkoisesti annamme julki...suurta ihailua ja kunnioitusta toisiamme kohtaan. Kaksi vastakkaista sukupuolta niin samanlaisia luonteeltaan oman tiensä kulkijoita ja tarkkaan tiedämme mitä haluamme. Mikään ei ole itsestään selvyyttä vaan tapa millä kuvaamme tätä ympärillä olevaa kaaosta. Välillä pelkäämme ja toivomme kaikkea hyvää meille ja läheisimmille. Ei ole ollut helppo matka meillä, mutta perkeleet on purtu ja taival aloitettu. Olen niin valmis siihen mihin pyrittiinkin...olet juuri sitä mitä haluan ja kaikki radat ovat auki vain eteenpäin. Levollisia unia sinulle rakkain

Sinulla se palstasetä jälleen jatkuu tämä performatiivinen esitys ihmisten välisistä tunteista itsesi kanssa keskustellen. Kai haluat herättää karheutta tuntemattomissa näillä feikkidialogeilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siinä taas nainen vastaa naiselle...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun olemme yhdessä, tulen ihmettelemään ääneen joka päivä loppuelämämme ajan kuinka ihanaa ja ihmeellistä elämä on ❤️ Vaikka mitä tulisi, tiedämme, että selviämme. Yhdessä.

Hei kulta rakkain! Juuri näin ajattelen itsekin. Ei niin kovaa tuulta, että emme selviäisi tästä epämiellyttävästä sivuhuutojen tahdittamasta pilkkarallista. Olemme tiemme valinneet ja se ei kellekään kuulu. Olet valinta jota ei ulkopuoliset horjuta! Hyvää tuulista syyspäivää sinulle ja onni olkoon kanssasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti rakkaani!

• Anonyymi

Tom 🤎

• Anonyymi

Tilillä on viisi euroa,voitko auttaa seuraavat 5 päivää

• Anonyymi

Täältä poistuu oikeat rehelliset kysymykset.
        Harmi että näin on.

• Anonyymi

Voin auttaa, tarvitsen ainoastaan nimesi, puh.numerosi ja tilinumerosi, siinä kaikki, eikö olekin helppoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin auttaa, tarvitsen ainoastaan nimesi, puh.numerosi ja tilinumerosi, siinä kaikki, eikö olekin helppoa?

Iso kiitos! Nollasatasata sieltä löytyy kaikki!🙂

• Anonyymi

Vaikka kuinka joku ihminen tuntuisi tärkeältä ja kuin sielunkumppanilta niin palsta ei oo mikään paikka sitä käsitellä.
      Joskus menee pitkäkin aika ennenkuin ymmärtää että asiat ovat tärkeitä, mutta kaikki on käsiteltävä irl.puolin ja toisin.

Itse olen yrittänyt sitä muutaman kerran pitkällä aikavälillä reaalissa. Saamatta vastausta puheluihin tai viesteihini.Enää en tee sitä. Palsta on illuusio ja sellaisena säilyy. Jotenkin helpompi elää kun en enää elä palstalla.
      Vaikka toisinaan käväisenkin ja muistelen menneitä.

• Anonyymi

Viisaasti kirjoitettu!

• Anonyymi

Jätä se vaimos

• Anonyymi

Älä jätä.

• Anonyymi

En ole tarpeeksi kiltti sinulle nainen. Välillä huomaan olevani ihan hirviö ja siksi tulen murheelliseksi. Kumpa olisin omasi, niin voisin viettää aikaa vierelläsi, siinä olisi hyvä olla eikä tuo hirviö minussa pääsisi pinnalle.

• Anonyymi

Harva nainen haluaa olla missään tekemisissä miehen kanssa jolla on joku helvetin ”hirviö” sisällään. Mene terapiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harva nainen haluaa olla missään tekemisissä miehen kanssa jolla on joku helvetin ”hirviö” sisällään. Mene terapiaan.

Kaikilla ihmisillä on hirviö sisällään. Niillä suurimmat jotka ei sitä myönnä. Mene itse terapiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tämä oli joku kieroitunut säälillä sisään - mainos? Niin nähtyä jargonia tämäkin mäissä palstaäijän lähinnä omista monologeista koostuvassa ketjuissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tämä oli joku kieroitunut säälillä sisään - mainos? Niin nähtyä jargonia tämäkin mäissä palstaäijän lähinnä omista monologeista koostuvassa ketjuissa

En usko että sinäkään kovin paljoa teet hyvää. Vaikutat aika välinpitämättömälle toisia kohtaan. Hirviömäistä se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla ihmisillä on hirviö sisällään. Niillä suurimmat jotka ei sitä myönnä. Mene itse terapiaan.

Käyn terapiassa, kiitos vaan, mutta ei ole todettu hirviötä sisällä. 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että sinäkään kovin paljoa teet hyvää. Vaikutat aika välinpitämättömälle toisia kohtaan. Hirviömäistä se on.

Kerrotko hieman lisää siitä millaisen mies- tai ihmistyypin edustajia kohtaan pitäisi tuntea myötätuntoa ja miksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla taitaa olla Alieni pöksyissä!?

• Anonyymi

jos jotain jänniä juttuja kiejastostakin coi saasa jotain niin no Kreikan mytologiakin ... joku oikein jännittävä kirja joku demoninen kirja oikea musta raamattu niin Lucifer 12. demoni helvetistä.. mikä joku Mephistophiles Luciferin oikea käsi Demoni..

Huomenna kun sunnuntai olisi niin Odinin päivä Soldiers of Odinin pivä

• Anonyymi

Odinin päivä on keskiviikko ja SoO on joukko ala-arvoisia rasisteja.

• Anonyymi

Oikea Odin arvostaa kaikkia naidia.

• Anonyymi

Löytäisitpä tien luokseni. Odotan keskusteluja kanssasi ja tahdon viettää aikaa kanssasi myös aivan hiljaa lähekkäin.

Naiselta

• Anonyymi

Postilaukku. Ei luukku vaan laukku. käsilaukkku.

hmhhmh niin nuo pivien ja kuukausienkin nimet mistä tulee... eilen oli joo tyttöjen päivä kaunottarien tai siis jumallatarien päivä perjantai.

oikeasti kun itse alkanut hoidattamaan irswäni.. sairaaloissa niin aina jotain naishoitajia.. ja tulee sakkomaksu jos et tule...paikallle....trffejä uhkavaatimuksella.

• Anonyymi

Tässä hassussa maailmassa kukaan ei tiedä, että rakastuin sinuun ja sinullakin siitä voi olla vain aavistus. Olisi kiva tietää piipahdanko joskus mielessäsi vai olenko täysin pudonnut ajatuskartaltasi. _ _ _ _

• Anonyymi

Piipahtaisitkin vaan mutta olet jumittuneena. 🔐🪢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piipahtaisitkin vaan mutta olet jumittuneena. 🔐🪢

Tuon kuuleminen toisi pilkahduksen onnellisuutta.

• Anonyymi

autopeli joku niin Driver - San Francisco....

• Anonyymi

Varaa treffit netissä. Täääh? 😂

• Anonyymi

Ookko elossa? Täh?

• Anonyymi

Riippuu kuka kyselee🤣kytät kyselee😅

• Anonyymi

Kyllä minä olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä olen.

Ei ollu multa tääkään🤨 mulla ois sulle vähän asiaa. Laitatko viestin mun tilulilulei puhelimeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollu multa tääkään🤨 mulla ois sulle vähän asiaa. Laitatko viestin mun tilulilulei puhelimeen

Ei ole numeroasi enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on tilulilulei numero? 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole numeroasi enää.

Olis yx onkelma hoirettava😉😁 alkaa kipuilla kun ei auta vaikka pitää turvan kiinne🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis yx onkelma hoirettava😉😁 alkaa kipuilla kun ei auta vaikka pitää turvan kiinne🤣

Lopeta ajoissa tilulilulei leikit ja ota se vapaa päivä

• Anonyymi

Kiitos opetuksesta, tulevaisuudessa olen varovaisempi, mitä tietoja jaan nettiin.

• Anonyymi

Kakalla. Katoin pönttöön mitä toi on. Mun pitää muuttaa syömisiä.

• Anonyymi

Mulla on ikävä sua J ja sun kaunista olemusta, vaikka torstaina nähtiin ja lyhyesti keskusteltiin. Toivottavasti nähdään ensi viikolla. Nykyään nähty harvemmin, kun taas aikaisemmin nähtiin useammin satunnaisesti samoissa paikoissa.

• Anonyymi

Keneltä tämä on? Terveisin J, joka kaipailee E nimistä

• Anonyymi

Kun ei tiedä, milloin sulla on aikaa, niin ei osaa rytmittää, milloin kannattais olla linjoilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ei tiedä, milloin sulla on aikaa, niin ei osaa rytmittää, milloin kannattais olla linjoilla

m->b

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johanna ja Eetu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee.

• Anonyymi

Ottakaa lääkkeet komisario Tutti 🍼

• Anonyymi

Vai Tytti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai Tytti?

Vai Kirsiliini?

• Anonyymi

nainen nauratko helposti upeeta mahtavaa.

luitko uutisen Suomi ei aio vetää ulos ajoissa.

• Anonyymi

En koe kenenkään olevan sielunkumppani minulle!

• Anonyymi

Lohduton ikävä!

• Anonyymi

Rakastaminen on sitä, kun tuntee toisen ihmisen hyvän olon, kivun ja onnen omanaan.🩷☕️

• Anonyymi

Kun vain rakas niistä kertoisi. Mitä tehdä kun en niistä kuule vaan pitää omana tietonaan?

• Anonyymi

Miksi valehtelit asuinpaikkasi?

• Anonyymi

Miksi valehtelit yhteydestä?

• Anonyymi

Rakastan sua vieläki, höpö 🥰🤗

• Anonyymi

Olen lohduton mies kun rakastan sinua niin paljon. 🤍 olet elämäni ainoa rakkaus, kuinka eteenpäin? Miehelle jolle lähetin WA viestin eilen 10.31. Rakastan sinua.

• Anonyymi

…..

• Anonyymi

TOLlle lämpimät syysterveiset ja jaksamista kaikin puolin.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      188
      11708
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8184
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6156
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      171
      5086
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      40
      4858
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      48
      4460
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      111
      4349
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      118
      3825
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      81