Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aidosti kokeneet iloa ja onnellisuutta? Milloin olette ajatelleet irtisanoutua mädättävästä sosialismista ja ryhtyä aidoiksi isänmaaIIisiksi suomalaisiksi?
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
180
4364
Vastaukset
Nyt on tilaisuus purkaa pahaa oloanne ja avata syvimmät tuntemuksenne.
- Anonyymi
Vastaa jo viimeinkin.
Miksi Petteri Orvon ja Kokoomuksen tulisi lunastaa Perussuomalaisten valheelliset vaalilupaukset äänestäjille? - Anonyymi
Aloittaja kirjoittaa kuin venäjän trollitoimiston väki, oletko sukua heille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja kirjoittaa kuin venäjän trollitoimiston väki, oletko sukua heille?
Perussuomalaisten trollitehdas ottanut oppia Pietarin trollitehtaasta.
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaisten trollitehdas ottanut oppia Pietarin trollitehtaasta.
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06Persut onkin maan pettureita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut onkin maan pettureita?
Vasemmisto petti 1918 jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule jo boomeri tähän päivään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaa jo viimeinkin.
Miksi Petteri Orvon ja Kokoomuksen tulisi lunastaa Perussuomalaisten valheelliset vaalilupaukset äänestäjille?Mene päävikainen vassu lääkäriin.
- Anonyymi
kyllä ne on Persut jokka täällä oksentaa pahaa oloaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
2025-10-10 19:38:11
<<<<<<<<<
Juuri niin mutta ei se vaan mene läpi.
107 vuotta sitten käyty sisällisota on persuille kuin eilinen päivä.
Syynkin ovat palstoilla ilmoittaneet:
"Homma jäi kesken" - Anonyymi
Mua huvitti niin hirveesti ku Mestari Halka-aho sanoi etteihän kykene puhumaan ja kuuntelemaan yhtäaikaa. Siinäpä vasta fiksu ja taitava mies. Ja tämä yritti Suomen presidentiksi. Voiko huvittavampaa olla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua huvitti niin hirveesti ku Mestari Halka-aho sanoi etteihän kykene puhumaan ja kuuntelemaan yhtäaikaa. Siinäpä vasta fiksu ja taitava mies. Ja tämä yritti Suomen presidentiksi. Voiko huvittavampaa olla ?
Joku ei kykene ajattelemaan ja kirjoittamaan yhtä aikaa..m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valetta, mutta oikeisto halusi tuolloin Suomeen saksalaisen yksinvaltias keisarin. Ei ihme jos tavankansa vastusti sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
2025-10-10 19:38:11
<<<<<<<<<
Juuri niin mutta ei se vaan mene läpi.
107 vuotta sitten käyty sisällisota on persuille kuin eilinen päivä.
Syynkin ovat palstoilla ilmoittaneet:
"Homma jäi kesken"Ne hullut. On surkeaa elää menneisyydessä katkerana. Ilmankos naamat on aina kuin hautajaisurakoitsijoilla.ei iloa,ei mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valetta, mutta oikeisto halusi tuolloin Suomeen saksalaisen yksinvaltias keisarin. Ei ihme jos tavankansa vastusti sitä.
Oikeisto halusi Hessenin prinssin, ei sentään keisaria. Keisari jäi kotiseudulleen sentään. Olen tätä projektia tutkinut ja kyllä siinä se "tavan kansa" oli osin myötämielinen. Aikana ennen Natoa piti liittyä jotenkin johonkin itänaapurin varalta ja tätähän tehtiin hetkeä myöhemminkin. Kieltämättä vassarileiri suljettiin ulos päätöstä tehdessä mutta prinssi itse kieltäytyi kunniasta. Sen sijaan mututuntumalla Euroopan monarkioissa kuten joku Luxemburg tai Liechtenstein menee taloudellisesti jokseenkin Suomea paremmin väittäisin. Ja ennenkuin joku kommari alkaa itkemään hovin kustannuksista voi kysyä miten vastikkeellinen on meidän valtion johto, semminkin kun Liechtensteinin monarkki maksaa omilla rahoillaan ihan kaiken elämisensä, ei rasita veronmaksajia ollenkaan. Samaa ei voi sanoa meikäläisistä sossupummeista, siis siitä rälssistä joka itse elää kuin vapaaherrat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeisto halusi Hessenin prinssin, ei sentään keisaria. Keisari jäi kotiseudulleen sentään. Olen tätä projektia tutkinut ja kyllä siinä se "tavan kansa" oli osin myötämielinen. Aikana ennen Natoa piti liittyä jotenkin johonkin itänaapurin varalta ja tätähän tehtiin hetkeä myöhemminkin. Kieltämättä vassarileiri suljettiin ulos päätöstä tehdessä mutta prinssi itse kieltäytyi kunniasta. Sen sijaan mututuntumalla Euroopan monarkioissa kuten joku Luxemburg tai Liechtenstein menee taloudellisesti jokseenkin Suomea paremmin väittäisin. Ja ennenkuin joku kommari alkaa itkemään hovin kustannuksista voi kysyä miten vastikkeellinen on meidän valtion johto, semminkin kun Liechtensteinin monarkki maksaa omilla rahoillaan ihan kaiken elämisensä, ei rasita veronmaksajia ollenkaan. Samaa ei voi sanoa meikäläisistä sossupummeista, siis siitä rälssistä joka itse elää kuin vapaaherrat.
HÖpö höpö juttuja taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sossupummeilla ari ja repe on minimoidut kulut. Ei ne suuret tulot, vaan kimppakämppä kaupungiltaalkaa sossumassit kummasti venyyn kossukahviinkin plöröäkö se on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porvarit vastustivat Suomen itsenäistymistä, koska pelkäsivät bisnestensä puolesta. "Älä keikuta laivaa, älä".
Nyt muuten eletään vuotta 2025. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porvarit vastustivat Suomen itsenäistymistä, koska pelkäsivät bisnestensä puolesta. "Älä keikuta laivaa, älä".
Nyt muuten eletään vuotta 2025.Historia toistaa itseään.
- Anonyymi
Aatteesta, hyvänen aika, aatteesta. Maailman tuhoisin aate
- Anonyymi
Kristinusko on tappanut yli 100.000.000 usko sodissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs hullu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Ja tappaa yhä Gazassa esim.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristinusko ? Oletkoihan oikeasti kartalla , mitä luulet ?
- Anonyymi
mitähän nämä muut puolueet tekee ,Omasta aatteestaanhan ne puhuu ja tekee asioita,ei se sosilistin yksi oikeus ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta. Oikeisto teurastamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nehän on sitten tasoissa punikkien kanssa.
100000000 etnisesti puhdistettua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hyvä miäs kaikkea usko. Ei usko ketään tapa.
- Anonyymi
Iloa koituu aina kun pahansuopuus kantaa hedelmää. Kuten vaikkapa siitä Junnilan kravaatista tai niistä poliittisista lakoista, joista ilo ei tosin kauaa kestänyt.
Aika vähän on ilonaiheita ollut. - Anonyymi
"Ehottaja ensin"
IsänmaalliSUTESI on pelkkä kehä jonka olet ympärillesi rakentanut.
Sosialismi on peruttu (historiaa) ideologiana äärioikeistolaisuus ei
se on peruuttamaton. - Anonyymi
Maailman tuhoisin aate on uskonto!
Mitä tulee sosialismiin on se pakottanut kapitalismin muuttumaan niin paljon, että se jo tosiasiassa on lähellä sosialismia.
Sosialismin pelko pakotti yhteiskunnan muutoksiin jota ei hyväksytty mm silloin kun Suomi itsenäistyi. Mutta niin vain kaikki se mitä Vasemmisto ajoi on tullut toteen tehtyä ja nykyisin jo käytäntö.
Eli hyvä on olo.
Nyt taas tämä surkea PersKokkare hallitus pyrkii sitä ajamaan väärään suuntaan ja seuraukset ovat tuhoisat.
Lyhyessä ajassa massatyöttömyys!
Tämä surkea ideologia jolla Perskokkareet kuvittelevat saavansa talouden toimimaan on menossa päin helvettiä.
Onneksi Vasemmisto tulee kaiken taas korjaamaan.- Anonyymi
Siitä joukko työttömyydestä sakoo tuo putinin paras kaveri suomessa voikin ylpeillä ja kehua saavutuksillaan. Varastaa jäsentensä rahat ja kiitollisena siitä järkkää potkut jäsenilleen. Kyllä sakoo tuo putinin raudanluja Pakki osaa.
- Anonyymi
Hieno juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä joukko työttömyydestä sakoo tuo putinin paras kaveri suomessa voikin ylpeillä ja kehua saavutuksillaan. Varastaa jäsentensä rahat ja kiitollisena siitä järkkää potkut jäsenilleen. Kyllä sakoo tuo putinin raudanluja Pakki osaa.
Voisiko tuon saada Suomeksi?.
- Anonyymi
"Anonyymi
2025-10-10 13:35:11
Maailman tuhoisin aate on uskonto!"
uuuuuuussssssssss
Pitää totaalisesti paikkansa.
Kiitän kommentistasi !
Uzkonnot ovat tappaneet eniten maailmassa ja sama vaan jatkuu.
Kun vielä tietää sen että aate ei ole manuaalinen ,koska henkiolentojahan ei ole
todistetusti olemassa..
- Anonyymi
Samaa voisi kysyä avaajalta, tosin vaihtaen puoluekannan Persuihin, eli äärioikeistoon.
- Anonyymi
Eli SDP:n vihdoin persuihin kun näin Antti Lindman ja pojat natsikuvissa
Lisäksi minulla on kissa - Anonyymi
Vain te äärivasemmistolaiset sanotte persuja äärioikeistolaisiksi.
Koska viimeksi olit töissä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi minulla on kissaOi sentään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska viimeksi olit töissä?Tehän olette, ja tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi minulla on kissaBravo! (ulkomaan kieltä tuo on mutta kuulin viime talvena teatterissa käydessä ja ajattelin näyttää että meilläkin osataan ...)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi minulla on kissa"Anonyymi
2025-10-10 14:06:10
Eli SDP:n vihdoin persuihin kun näin Antti Lindman ja pojat natsikuvissa"
----------
Purra oli ennakoinnut tämä jätteiden kierrätyksen jo nuorena:
"muslimit pitäis ampua ja laittaa jätesäkkeihin" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Anonyymi
2025-10-10 14:06:10
Eli SDP:n vihdoin persuihin kun näin Antti Lindman ja pojat natsikuvissa"
----------
Purra oli ennakoinnut tämä jätteiden kierrätyksen jo nuorena:
"muslimit pitäis ampua ja laittaa jätesäkkeihin"Sairasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairasta.
Purra kertoi julkisesti olevansa söpö Spermaturpa Slurps 💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska viimeksi olit töissä?"Anonyymi
2025-10-10 14:58:43
Koska viimeksi olit töissä?"
///////////
Mutta että eihän siä tarvitsisi edes sanoa koska kaikki tiedämme miten asian laita on.
Kun taas tuo" vain te äärivasemmistolaiset sanotte" .ei voi mitenkään pitää paikkansa
koska silloinhan 70 % äänestäjistä olisi äärivasemmistolaisia.
..
itte oon vain työelkeläis vassari ja työ urani kesti 43v.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Anonyymi
2025-10-10 14:58:43
Koska viimeksi olit töissä?"
///////////
Mutta että eihän siä tarvitsisi edes sanoa koska kaikki tiedämme miten asian laita on.
Kun taas tuo" vain te äärivasemmistolaiset sanotte" .ei voi mitenkään pitää paikkansa
koska silloinhan 70 % äänestäjistä olisi äärivasemmistolaisia.
..
itte oon vain työelkeläis vassari ja työ urani kesti 43v..Nyt trollataan punikkien viestit poistoon 💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra kertoi julkisesti olevansa söpö Spermaturpa Slurps 💦
Ootko Afrikan tuontitavaraa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt trollataan punikkien viestit poistoon 💪
"Anonyymi
2025-10-11 03:52:03
Nyt trollataan punikkien viestit poistoon"
..........
Onhan tiedossa että te lahtarilaiset harmittele että kaikkia punikkeja
ei tappettu.
Taas kerran:
"🦴jäi vetäjien 🤏 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska viimeksi olit töissä?Olin viimeksi töissä päivää ennen kuin jäin eläkkeelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehän olette, ja tänään.
Äärivasemmistolaiset on kommunisteja.
- Anonyymi
Itse irtisanouduin mädättävästä sosialismista jo vuosikymmeniä sitten ja aloin kannattamaan tuttua luotettavaa pitkän linjan keskustavasemmistolaista puoluetta, jonka ansiota nykyinen hyvinvointivaltiomme suurelta osin on. Tämä keskustavasemmistolainen rakentajapuolue on SDP.
- Anonyymi
Kyllä punaväri on haalistunut SDP:stä jo lähes kokonaan pois. Sanna Marin oli keskustaoikeistolainen pääministeri, minkä puolesta puhuu hänen nykyinen kansainvälinen uransa ja bling blingiä vilisevä julkikuva sosiaalisessa mediassa. Demaripuolue on nyt Kepun paikalla poliittisen kartan keskellä, kun Sipilä vei Keskustaa selkeästi oikealle.
- Anonyymi
Itse irtisanouduin mädättävästä sosialismista jo vuosikymmeniä sitten ja n. Tämä keskustavasemmistolainen rakentajapuolue on SDP. Antti Lindman on Natsi ja kissan tappaja kakkosena ei ei ikääntyvänä en enää äänestänyt demareiden edustajaa kerron
- Anonyymi
Samoin.
- Anonyymi
Äärivasurit ovat syntyperäisesti negatiivisia, eihän he muuten olisikaan vasureita.
- Anonyymi
mr.perfect malliesimerkki Perussuomalaisten trollitehtaan toiminnasta.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19115666/mr-perfect-kertoisitko-nyt-viimeinkin- - Anonyymi
Kyllä. Puhuu itsestään. Paha oloa piisaa tuossa nököhampaassa.
- Anonyymi
Olen onnellisin kuuman ja ihanan afrikkalaisen miehen kainalossa.
- Anonyymi
Miksi et edellytä mieheltäsi vastuuta elättää sinua afrikassa eikä niin että hän tulee suomalaisten mummojen elätettäväksi?
- Anonyymi
15 vuoden Kela-terapia takana. Lopetettiin tehottomana.
- Anonyymi
Täällä ei ole muita kuin säälittävä demari trolli..n.500viestii joissa itkee katkeria valheitaa aamusta aamuun ja vuodesta toiseen. Reppanaa itkee nyt jäänmurtajista putinille parhaalle kaverilleen
- Anonyymi
Menehän jääkaapille ja ota vaikka pari mustikkaa suuhusi 🫐🫐
- Anonyymi
...sillä ole kaapissa kuin valo , äitinsä tuo soppaa kattilalla päivittäin ...
- Anonyymi
Sinun pitäisi vain katsoa, ketkä ovat lahjoittaneet valtion omaisuutta eniten ulkomaille, sitten ehkä alkaisit miettimään, mitä tuli kirjoitettua.
- Anonyymi
Äiti ei ole kertonut.
- Anonyymi
Joko lopetit vetää käännit joka iltana? Kyllä vai ei?
- Anonyymi
En tietenkäään , syntymähumalaa riittää aina vain eikä tule kalliiksi !
- Anonyymi
En ole koskaan nähnyt vasemmistolaista joka olisi kateellinen ja minulla on tuttavia kaikista puolueista . Mistä heidän pitäisi olla kateellisia, sitten jos vaativat kunnon palkkaa työstään on tasarvo kysymys , kai sitä jokainen; haluaa elää palkallaan .
Sitten ei vasemmistolaisilla ole sama ajatusmalli myöskään se kun porvareilla . Vasemmistolaiset elävät nykyajassa , porvarit ovat aina vaan 60 vuotta vanhoissa mielipiteissä, esim naisen rooli yhteiskunnassa , on porvareilla aina vaan pihalla . Naiset ajavat rekkoja, ovat pilotteja ja laivoissa kapteeneita , pankinjohtajia jne ja nämä nationalistit puhuvat aina vaan miten naisen pitäisi olla jokin kodin sydän , samalla kun ovat katsoneet ettei perheet pärjää yhden ihmisen palkalla .tytöttelevät naisia aina vaan ja kommentoivat naisten kehoa ihan kun se olisi heidän oikeutensa. Jotku aina vaan läpsivät töissä naisia takamuksille . Luullen että jos on pomo niin saa tehdä niin
Niin että koska et tee töitä poliittisesti niin älä viitsi edes kommetoida mistään kateudesta, ei porvareista ole mitään kadehtimista. . Ja vasemmistolainen on onnellinen siinä kun pporvarikin mutta eri asioista . Ja koska sinä niin kovasti kannatat luokka ero yhteiskuntaa noilla typerillä puheilla vasemmistolaisista. Niin muista että maailmassa on noin yleisesti luokka erojen kannattajat pihalla . Ihmiset ovat vaan ihmisiä kannattivat mitä puoluetta tahansa. Ja ihan vaan tasarvoisia ihmisenä jokainen.Dialoginymmärtämisen taito ei sulla ole kehumisen arvoinen. Provosoidut yliherkästi ja dialogi murenee jo ennen kuin alkaakaan, koska menetät malttisi ja ajatuksesi lähtee laukalle. Kuitenkin kompastut alkumetreillä. Vastaat dialogin sijaan yleistävillä ja vahvistamattomilla väittämillä, kuten että et olisi koskaan nähnyt kateellista.... jne., mitkä on tyypillisiä vastalauseita teihin kohdistettuun arvosteluun.
Avaukseni on tahallisesti provokatiivinen, ja se toimii, kuten nyt ehkä ymmärrät, mutta se on kuitenkin faktaa paIstavasemmistoIaisten yleisen mentaliteetin ja retoriikan perusteella. Et myöskään pysy aiheessa, eli paIstavasemmistoIaisten käytöksessä, vaan lähdet sepittämään sekavaa tarinaa kautta rantain, sopivia trendikkäitä ilmaisuja käyttäen. Lopuksi vielä kompastut voimakkaassa tunnelatauksessasi pakolliseen moralysointiin ja vahvistat avaukseni todeksi. Ei näin.
☝🏻😏- Anonyymi
Minkäasteinen näkövamma ? Entä tuo kirjoitus, braillen järjestelä ?
- Anonyymi
Eihän täällä mistään naisasiasta ole kirjoiteltu. Sitäpaitsi mitäs se vinkuminen sitten on, että köyhältä leikataan viimeisetkin ja viedään tuhkatkin pesästä, sekä annetaan rikkaille jotka vievät ne veroparatiiseihin ja että vain köyhät joutuva näihin lamatalkoisiin.
- Anonyymi
En ole koskaan nähnyt vasemmistolaista joka olisi kateellinen
Kukaan ei ole niin kateellinen kuin kommunisti.
Itäsuomessa asuvat punikit ovat todella kateellisia ja
katkeria, eikä ne ole vieläkään päässyt tälle vuosituhannelle.
Siellä ne elää synkässä menneisyydessään, eikä mikään muutu. - Anonyymi
Seurustelin naisen kanssa joka kuului SALAA Vasemmistoliittoon. Siis niin vahvalla pohjalla liikkui että piti piilotella. Itse perin huomattavan summan jolla ostin amerikkalaisen moottoripyörän, kyllä kelpasi kyyti. Jännää olisi ollut heittää sillä tai valtavalla Chrysler IMPERIAL autolla hänet niihin vassarikokouksiin. Nyt kun sijoitustuottoja ja korkoja ulkomailta tulee jolla maksan maanomistuksen kiinteistöveroja voi sanoa että itse en joudu piilottelemaan valitsemaani tietä.
- Anonyymi
Ihan totta muuten tuo naisen asema oikeiston piirissä. Kokoomuksessakaan ei ole ollut ainuttakaan naispuheenjohtajaa. Eikä näillä näkymillä tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt vasemmistolaista joka olisi kateellinen
Kukaan ei ole niin kateellinen kuin kommunisti.
Itäsuomessa asuvat punikit ovat todella kateellisia ja
katkeria, eikä ne ole vieläkään päässyt tälle vuosituhannelle.
Siellä ne elää synkässä menneisyydessään, eikä mikään muutu.No hyvänen aika sentään, tule pois sieltä, sivistyksen pariin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seurustelin naisen kanssa joka kuului SALAA Vasemmistoliittoon. Siis niin vahvalla pohjalla liikkui että piti piilotella. Itse perin huomattavan summan jolla ostin amerikkalaisen moottoripyörän, kyllä kelpasi kyyti. Jännää olisi ollut heittää sillä tai valtavalla Chrysler IMPERIAL autolla hänet niihin vassarikokouksiin. Nyt kun sijoitustuottoja ja korkoja ulkomailta tulee jolla maksan maanomistuksen kiinteistöveroja voi sanoa että itse en joudu piilottelemaan valitsemaani tietä.
Minä kanssa näin samantapaista unta, mutta sitten heräsin. Toisille on vaikeaa ymmärtää, että raha ja suuren omaisuuden haaliminen eivät ole kaikille tärkeitä asioita. Oletko siis koskaan miettinyt, että ehkä sinussa onkin se vika, jonkinlainen vääristymä ja ahneuden sairaus?
- Anonyymi
Samaa olen ihmetellyt, että miksi palstavassut ovat niin katkeria.
- Anonyymi
Ja nytkään ei yhtään asiallista vastausta tule vassareilta, mutta kun älyä ei ole.
- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
Näin ne vahvistaa arvostelut todeksi. Eikä edes ymmärrä sitä.
Kerro jo viimeinkin miksi Petteri Orpo ja Kokoomus olisi lunastettava Riikka Purran ja Perussuomalaisten valheelliset vaalilupaukset äänestäjille?
- Anonyymi
Asiallisia vastauksia tulee, mutta persuliinin olematon äly ei niitä kykene ymmärtämään.
- Anonyymi
Mikä ihmeen konflikti tää on kun aloittaja haastaa vasemmiston ja kokoomuksen riistäjä ryhtyy taisteluun?
Onko persut vasemmistoa vai kokoomus? - Anonyymi
Joka päivä on hyvä kun ei tarvitse nähdä persua.
- Anonyymi
Kysymyksien asettelu on niin asenteellinen ja heikkolaatuinen, ettei sen perusteella saaduista vastauksista voi saada mitään paikkaansa pitävää saati tieteellistä näyttöä.
- Anonyymi
Mitä kehnoa , luulitko mahdollisesti jossain vaiheessa ihan "tieteellistä " näiltä palstoilta löytäväsi ? Hupia , ajan kuluksi kirjoittelua ja pientä härnäämistä kyllä , mutta oikein tieteellistä.. .. tai niin , sehän toimi , hyvä !
- Anonyymi
"Mr Perfect" hakkaa palstavassut 100 - 0......voi voi.
- Anonyymi
Perussuomalaisten trollitehdas hakkaa palstavassut 100 - 0......voi voi.
- Anonyymi
Vasemmistolaisille on tärkeää, että ha saavat valittaa täällä.
- Anonyymi
Tänään. Ja eilen. Hieno ilma. Lokakuun helmiä!
Upea neljän vuodenajan maa!
On työt tehty, on lapset kasvatettu, on maata rakennettu.
Ei mitään erikoista olla tavoitettu, ei saatu, paitsi hyvä elämä!
Suomi on ihan paras maa!- Anonyymi
Trollataan punikkien viestit poistoon 💪
- Anonyymi
Onneksi en kuulu vasemmistoon.
- Anonyymi
Missä on henkinen kotisi?
- Anonyymi
Hyvä kysymys onkin, mutta asiallisia vastauksia ei taaskaan vassuilta tule.
- Anonyymi
Purran peppu herran herkku
- Anonyymi
Mutta siti; kuinka paljon tekemättä jäikään 1918...Miten onnellinen hyvinvointivaltio Suomi olisikaan tänä päivänä ilman yhtään vasemmistolaista !
- Anonyymi
Kontulan peppu vielä herkumpi ja käytetympi.
- Anonyymi
nno nyt pääsi besserwisseri visertämään..
- Anonyymi
Tervehdys Thor! Tervehdys Lucifer! Olkaatten palvotut ja ylistetyt te rakkaat ihmisten suojelijat. ♾️⭐
- Anonyymi
Ihan kuin et täysin ymmärtäisi mitä on meneillään...mm. Soten ja tulevien uudistusten kautta ( digiposti 2026 alussa ) yms. Toivottavasti joudut jokupäivä katsomaan asioita toisenlaisesta perspektiivistä. Oikein hyvää jatkoa!
- Anonyymi
Näin toimii mr.perfect, malliesimerkki Perussuomalaisten trollitehtaan toiminnasta.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19115666/mr-perfect-kertoisitko-nyt-viimeinkin- - Anonyymi
Taitaa oikeistovenkura syytellä taas omista vioistaan vihollisiaan.
En ole oikeistovenkura. Olen yläpuolistoa, vapaa ideologisesta orjuudesta ja primitiivisestä lukkiutumisesta ihmisarvoa ja sivistystä rapauttavaan poliittis-ideologiseen akseliin.
En myöskään ole negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen. Koen aidosti iloa ja onnellisuutta, jopa pienistä asioista. En myöskään ole sosialisti, vaan rehdisti suomalainen, jolle koti ja isänmaa, sekä hyvinvoiva yhteiskunta on arvokkaita asioita.
Kerrotko vielä, mitkä oli sun mielestä ne mun viat.- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
En ole oikeistovenkura. Olen yläpuolistoa, vapaa ideologisesta orjuudesta ja primitiivisestä lukkiutumisesta ihmisarvoa ja sivistystä rapauttavaan poliittis-ideologiseen akseliin.
En myöskään ole negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen. Koen aidosti iloa ja onnellisuutta, jopa pienistä asioista. En myöskään ole sosialisti, vaan rehdisti suomalainen, jolle koti ja isänmaa, sekä hyvinvoiva yhteiskunta on arvokkaita asioita.
Kerrotko vielä, mitkä oli sun mielestä ne mun viat.Tää oli hauska.
Yhtäkkiä joku tunnustaa olevansa ylläpidosta.
No mä olin ennen persu, nyt en ole minkään puolueen kannattaja koska kaikki valehtelee.
Isänmaallisuus on hyvä asia jos se koskee luontoa, maaperää, järviä, jokia peltoja puita.
Mutta se valheellinen "Isänmaallisuus " jota kokoomus ajaa on vain valtion diktatuuria.
Ehkä lukijoita ärsyttää nimimerkkisi jonka mukaan haavailet täydellisyydestä. 😁
Minun mielestäni täydellisyys on hyvä pyrkimys vaikka sen saavutti vain Herra Jeesus.
Mutta onneksi taivaassa on Tuomari. - Anonyymi
Persuliini kun lyö vasaralla taitamattomuuttaan omaan sormeensa, huutaa hän ensiksi kiukkuisena "se oli Marinin syy" ja aloittaa uhriutumisen syyttäen vasemmistoa kaikesta mahdollisesta. Loppu itkuna tulee vielä parin tunnin ajan "mamu mamu mamu mamu ...".
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli hauska.
Yhtäkkiä joku tunnustaa olevansa ylläpidosta.
No mä olin ennen persu, nyt en ole minkään puolueen kannattaja koska kaikki valehtelee.
Isänmaallisuus on hyvä asia jos se koskee luontoa, maaperää, järviä, jokia peltoja puita.
Mutta se valheellinen "Isänmaallisuus " jota kokoomus ajaa on vain valtion diktatuuria.
Ehkä lukijoita ärsyttää nimimerkkisi jonka mukaan haavailet täydellisyydestä. 😁
Minun mielestäni täydellisyys on hyvä pyrkimys vaikka sen saavutti vain Herra Jeesus.
Mutta onneksi taivaassa on Tuomari."Yhtäkkiä joku tunnustaa olevansa yIIäpidosta"????
- Anonyymi
V niin kuin virus. Sitä vasemmistoIaisuus on. Ei siitä mihinkään pääse.
- Anonyymi
P kuten paskaa. Sitä on perussuomalaisuus. Tuloksena pelkkää sotkua ja saastaa. Ei siitä mihinkään pääse.
Anonyymi kirjoitti:
P kuten paskaa. Sitä on perussuomalaisuus. Tuloksena pelkkää sotkua ja saastaa. Ei siitä mihinkään pääse.
No? Mitä sotkua ja saastaa PS on aiheuttanut? Esimerkkejä.
- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
No? Mitä sotkua ja saastaa PS on aiheuttanut? Esimerkkejä.
Ehkä jossain on ammuskeltu?
Ehkä jossain on rasimilla ratsastettu?
Ehkä jossain on kansa käännetty toisiaan vastaan?
Ehkä lupaukset äänestäjille on petetty?
Ehkä on valehdeltu?
Ehkä suomalaisilta saatu mandaatti on peruttu?
En väitä, ettei muiden puolueiden edustajissa olisi mätämunia, mutta persut on negatiivisuudeessaan löymätön. He viljelevät vihaa ja suustansa tulee lähinnä saastaa, vihapuhetta. Eräs Riikkakin hekumoi satuttavansa mielestään vääränlaisia ihmisiä. Sivistys huutaa poissaolollaan, toki "mestari" on poikkeus. Persuissa asiallisuus on poikkeus, suorastaan anomaalinen. Toivotan silti huvittavaa, mutta pikaista loppua kuituvalle persupuolueelle. Toki vain ihan "läpällä".
- Anonyymi
Kommarien ilo oli korkeimmillaan kun tampareen valtauksen viimenen talo naiskaartineen ampui viimesen patruunan kohti kuviteltua orjuuttajaa.
Sen jälkeen heitä ei ole hymyilyttänyt. - Anonyymi
Mielenterveysongelmat vaivaa monia vasemmistolaisia.
- Anonyymi
Persut ovat paikkakuntiensa kylähulluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat paikkakuntiensa kylähulluja.
Sen kanssa aina pärjää !
Seinähullujen kans on jo tiukempaa.
- Anonyymi
Kuka on ketjun aloittaja öyhöttäjä?
- Anonyymi
Missä viipyy asialliset vastaukset?
- Anonyymi
Sosse ei voi olla isänmaallinen.
- Anonyymi
Meinaat siis että teidän oikeistolaisten kritisoiminen ja teille nauraminen on negatiivista ja synkkää? Höpö höpö, mun mielestä se on kuule pelkästään pirun hauskaa. Nykyhallitus on osoittanut talouspoliittisen taitonsa ja osoittanut että tämä mädättävä ja yltiöliberaali markkinavetoinen kapitalismi ei nyt ainakaan toimi. Josko olisi aika oikeasti kokeilla sitä sosialismia?
Siitä isänmaallisuudesta vielä sen verran, että nythän meillä pitäisi olla hyvinkin isänmaallinen oikeistohallitus, mutta itsenäisyyden se on myynyt Trumpin USA:lle muutaman jäänmurtajatilauksen hinnalla. Toisaalta tietenkin hyvä, että Trumpin liehakointi ei kokonaan hukkaan mennyt. Olihan sitä hauska katsella, kun ne kaksi "partiopoikaa" pönöttivät Isukki-Donaldin pöydässä, kuin suuretkin sankarit.- Anonyymi
Minkä itsenäisyyden?
- Anonyymi
Kyllä tuota sosialismia ja sen mukanaan tuomaa kurjuutta on Suomessa aivan tarpeeksi joten lisää ei kaivata. Kyllä nyt on paras hallitus pitkään aikaan. Tosin joutuu aiempien sotkuja selvittämään.
- Anonyymi
Ei ne vaan vastaa asiallisesti.
- Anonyymi
Joka aamu herään iloisena ja hymyni kasvaa lisää kun katson tilini kasvavaa saldoa.
Mites sinä ?- Anonyymi
Sama se on tauti !
Enkä ajattelekkaan rokotuksia.
Hyvä niin
- Anonyymi
Kuollut persu hyvä persu
- Anonyymi
Suosittu avaus.
- Anonyymi
Pienituloisena työkyvyttömänä lupaan äänestää puoluetta joka nostaisi takuueläkettä tuntuvasti.
Tsekissä vaalivoiton sai puolue joka lupasi nostaa sosiaalitukia tuntuvasti.
Täällä Suomessa nettotulot nousee vain suurituloisilla kun saavat vaalitonneja ensi vuoden alusta lähtien. Järkeviä vastauksia on tietenkin ihan turha paIstavasemmistoIaislta odottaa, joten annetaan avausten ja kommenttien vastata. Pelkkää synkkyyttä, katkeruutta ja kateutta. Taannoin tuli uutinenkin, että vasemmistossa mt-ongelmat on yleisiä ja tällaiset vihanpurkaukset vahvistaa sen.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19119853/riikka-purra-somekuvassa-n-20-euron-kiinaratti-yllaan
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19119968/persut-on-rumia
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18981542/milloin-benz-menee-toihin- Anonyymi
Mt eli maksutaseongelmat?
- Anonyymi
Soon Putin. Se määrää.
- Anonyymi
Ei täällä oo yhtään sosialistia .En o huomannu. Vai ootko sie?
- Anonyymi
Olet itse negatiivinen. Puolueet on jo pian lopetettu . Turhaa ihmisten lokeroimista.
Kaikkihan Suomessa on suht samaa mieltä paitsi ryssän trollit ja fasistit sekä kommunistit. - Anonyymi
Ilman Jumalaa vassareilla on synkkää. Kun eivät itsekkään tiedä minne ovat menossa kuoleman jälkeen. Jumalattomat menevät kadotukseen valitettavasti ja he maistavat esimakua nyt siitä. Heidän kannattamansa islam ja muhammad on väärä uskonto ja väärä profeetta joka eksyttää heidät pois totuudesta. Jeesus nousi kuolleista mutta muhammad myrkytettiin eikä enää herännyt
- Anonyymi
Kai se työttömmydestä johtuu ja siitä kun tuista laikataan vaikka mitään omaa syytä ei ex työn loppumiseen ollut ja uutta työtä ei saa mistään vaikka kuinka hakee ja kyselee niin ei töihin oteta!
- Anonyymi
Olen isänmaallinen demari kunnioittaen muitakin.ja iloinen karjalainen. Sinä taas tympeä persu. Koska ketkään muut ei niput ihmisiä samaan kasaan.
- Anonyymi
Miten demari voi olla isänmaallinen 😂
- Anonyymi
Homottaja se siellä kirjoittelee 🧐
Tässä taas hyvä esimerkki vasemmistoIaisesta vihamielisyydestä ja itseensä käpertymisestä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19119593/mihin-persut-pyrkivat- Anonyymi
Mr.perfect tunnusti kuuluvansa Sebastian Tynkkysen johtamaan trollitehtaaseen.
Nyt voi huokaista helpotuksesta, kun tämä rakennusprojekti on maalissa ja kaikki palaset kohdillaan. Yhdeksän avustajaa Brysselissä ja yksi Helsingissä. Tämä on ollut työlästä, sillä olen halunnut täyttää paikat huolella, Tynkkynen kertoo X:ssä.
☝🏻💙🤍
- Anonyymi
Mistä johtuu teidän persujen katkeruus,kun teillä ei ole kuin joutavanpäiväisiä aloituksia päivästä päivään kesät talvet,joilla ei ole mitään merkitystä kellekkään. Eikö teillä mitään muuta tekemistä löydy yöllä ei päivällä?
Vasemmistoon kohdistettava kritiikki ei ole koskaan joutavanpäiväistä. Sama kuin väittäisit, että terveydenhuolto on joutavanpäiväistä. Niin kuin kirurgi poistaa syövän ihmisestä, tulee kansan poistaa radikaaIivasemmistoIaisuus ihmiskunnasta.
☝🏻💙🤍- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
Vasemmistoon kohdistettava kritiikki ei ole koskaan joutavanpäiväistä. Sama kuin väittäisit, että terveydenhuolto on joutavanpäiväistä. Niin kuin kirurgi poistaa syövän ihmisestä, tulee kansan poistaa radikaaIivasemmistoIaisuus ihmiskunnasta.
☝🏻💙🤍Mr.perfect tunnusti kuuluvansa Sebastian Tynkkysen johtamaan trollitehtaaseen.
Persujen trollitehdas on nyt kokonaan valmis
Nyt voi huokaista helpotuksesta, kun tämä rakennusprojekti on maalissa ja kaikki palaset kohdillaan. Yhdeksän avustajaa Brysselissä ja yksi Helsingissä. Tämä on ollut työlästä, sillä olen halunnut täyttää paikat huolella, Tynkkynen kertoo X:ssä.
Persujen trollitehdas toimii palstalla ahkerasti myös tänään.
☝🏻💙🤍 - Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
☝🏻💙🤍Se demarin ilo päättyy siihen kun mamut alkaa ammuskelemaan niinkuin ruotsissa. Syyria vol 2 nykyään se ruotsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mr.perfect tunnusti kuuluvansa Sebastian Tynkkysen johtamaan trollitehtaaseen.
Persujen trollitehdas on nyt kokonaan valmis
Persujen trollitehdas toimii palstalla ahkerasti myös tänään.
☝🏻💙🤍Mieluummin se luon suvaita maahanmuuttaja rikollisia kuten te demarit ja vassut. Etkö muista että demarit tuhosivat ruotsin ja nyt siellä on kaaos koko maassa eikä poliisikaan mahda mitään. Sama tulee tännekin
- Anonyymi
Vassut itkee työttömyydestä vaikka eivät itse edes aio mennä töihin. Odottavat vain että muut menee töihin ja maksaa heidän elättämisen
- Anonyymi
Ei ole töitä. Menen heti töihin jos joku vain palkkaa. Minulla on neljä tutkintoa.
Ai niin, tarvitsen ihan oikeaa palkkaa.
Jos unohdetaan syyttely, älyllinen epärehellisyys sen suhteen, että työttömyys olisi työttömän oma vika (mitä se ei todellakaan ole), niin loppujen lopuksi on hirvittävä menetys koko Suomelle, että meillä on pysyvä 300 000 ihmisen työttömien armeija.
Tätä ongelmaa ei hallituksen "talousosaajat" selvästikään kykene korjaamaan, koska todellisuudessa se kiinnostaa heitä vain vakuuttelujen ja puheiden tasolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole töitä. Menen heti töihin jos joku vain palkkaa. Minulla on neljä tutkintoa.
Ai niin, tarvitsen ihan oikeaa palkkaa.
Jos unohdetaan syyttely, älyllinen epärehellisyys sen suhteen, että työttömyys olisi työttömän oma vika (mitä se ei todellakaan ole), niin loppujen lopuksi on hirvittävä menetys koko Suomelle, että meillä on pysyvä 300 000 ihmisen työttömien armeija.
Tätä ongelmaa ei hallituksen "talousosaajat" selvästikään kykene korjaamaan, koska todellisuudessa se kiinnostaa heitä vain vakuuttelujen ja puheiden tasolla.meillä on pysyvä 300 000 ihmisen työttömien armeija.
Tässä on se hyvä puoli, että yhtään pakolaista
ei tarvita lisää, eikä työperäistä maahanmuuttoa.
- Anonyymi
Välillä mietin pitäiskö liittyä takaisin kirkkoon ja vain siksi että kristinusko oli täällä ensin. Siihen uuteen invaasioon verrattuna. Ja sen jälkeen kirkko ja valtio NIMENOMAAN yhteen käytännön syistä.
- Anonyymi
Miksi porvari on nykyään niin kovin ei isänmaallinen? Miksi porvari ei arvosta kotimaista osaamista vaan halajaa jatkuvasti sitä huonoa ulkolaista halpa krääsää joka paikan täyteen. Miksi ihmeessä on niin onnettomasti käynyt jo aikaa sitten. Miksi ihmeessä?
- Anonyymi
Porvarilla on todennäköisemmin hyviä ja kalliita kotimaisia tuotteita kotonaan, kuin sosialistilla joka välittää vain itsestään ja siitä miten kamat saa haalittua halvimmalla. Ei väliä vaikka vaate on orja/lapsityövoimalla tuotettu, jos vain laatu on edes sellaista että vaate pysyy päällä.
- Anonyymi
"Sosialismi on viehättävin tie, jolla menetät vapautesi."
Nobelin rauhanpalkinnon saaja ja Venezuelan oppositiojohtaja María Corina Machado- Anonyymi
Venezuelassa tiedetään mitä sosialismi aiheuttaa, köyhyyttä, nälkää, sortoa ja kuolemaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venezuelassa tiedetään mitä sosialismi aiheuttaa, köyhyyttä, nälkää, sortoa ja kuolemaa.
Onneksi Suomessa on porvarihallitus, niin maasta pakenemaan yrittäviä ei ammuta rajoilla, toisin kuin Venezuelassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Suomessa on porvarihallitus, niin maasta pakenemaan yrittäviä ei ammuta rajoilla, toisin kuin Venezuelassa.
Niinpä. Onnettomuudeksi oikeistohallituksen vuoksi Suomi on EU:n surkein työllisyydessä ja sen kehityksessä.
Suomi ei todellakaan ole Venzuela eikä siitä sellaista ikinä tule, oli vallassa mikä puolue tahansa.
- Anonyymi
Mr.perfect malliesimerkki Perussuomalaisten trollitehtaan trollista.
- Anonyymi
Myös Ruotsin Perussuomalaiset jäi kiinni trollitehtailusta.
😱😱😱
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sokeeraava-uutuusdokumentti-toimittaja-paljasti-oikeistopuolueen-trollitehtailun-ruotsissa/8947540
- Anonyymi
Kun hevonen paskoo veteen ja kuuluu puli puli...sinun jututtusi ovat samaa tasoa.
- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
Kiukkumielisyytesi on hellyttävää.
☝🏻🥹mr.perfect trollasi myös äärioikeiston meitä ette rokota miekkareiden ja ureajuhlien puolesta.
- Anonyymi
Sulla on ihan väärä käsitys vasemmistolaisista, ei mikään väittämäsi pidä paikkaansa!
- Anonyymi
Vanha vitsi isännästä ja rengistä on toteutunut tässä maassa.
Tarinassa isäntä maksoi rengille tosihyvää palkkaa kunnes rahat loppuivat.
Sitten vaihdettiin paikkoja jarenki alko maksaa hyvin isännälle.
Se osa on tosin toteutumatta tässä maassa.
Jos raivurin kaasutin maksaa tässä maassa 75 euroa plus kulut, ja temu toimittaa saman osan 7,5 eurolla kotiin, niin ei tarvitse kysyä mistä ostetaan. - Anonyymi
Sosialismikossu on parempaa kuin populismikossu milloin ps-hallitus vihdoin pitää kriisikokouksen ja esittää eduskunnalle lisäbudjettinsa?
- Anonyymi
Aloittaja siirtynyt nimimerkkinsä turvin totuksineen hieman kitkerämmäksi.
- Anonyymi
Ylös vaan.
- Anonyymi
Onko Mr Perfektillä jotain päivätyötä? Siis jotain muutakin kuin persujen trollitehtaassa toimiminen?
- Anonyymi
Mä nautin niiden kärsimyksestä.
- Anonyymi
Kuka luulee että hamppupuolue on vasemmistopuolue? No siinä mielessä on, että se muuttaa asioita, valtion velka muuttuu tuloiksi ja sitten lopuista asioista keskustellaan demokraattisessa mielessä ilman puoluekuria.
- Anonyymi
SDP aloitti sisällissodan ryssien avustuksella. Lahtasivat vankeja Suinulassa, joten SDP ei ikinä jatkoon!
- Anonyymi
Synnyinmaa ei poikkea käsitteenä mitä tolkutuksellasi tarkoitatkaan.... älä ronki yksityisasioita ... ihmiset eivät ole tilivelvollisia sinulle ... jopa he jotka asuvat ulkomailla suurimman osan elämästään.
Mitä eroa on seuraavilla käsitteillä jotka sotket keskenään?:
1. Synnyinmaa
2. Isänmaallinen suomalainen
1 = substantiivi -> maa, paikka, sijainti
2 = adjektiivinen ilmaisu -> henkilö + asenne + arvot + toiminta
Kyse ei ole yksityisasioista, vaan ihmisten vaikutuksesta yhteiskuntaan. Kyse ei ole myöskään tilivelvollisuudesta minulle, vaan ihmisten, sinunkin (jos olet ihminen??), vastuusta osana yhteiskuntaa. Esimerkiksi sinun tyhmyytesi ja vihasi purkautuessa yhteiskuntaasi kohtaan, sinä olet tilivelvollinen seurauksista yhteiskunnalle. Muista, että olet osa tätä yhtälöä. Et voi toimia miten tahansa ja sitten pestä käsiäsi ajatuksella "persun vika".
☝🏻🤭
- Anonyymi
Onneksi voi olla kokoomuslainen.
- Anonyymi
Tyypillinen persu yleistää. Minä ja punavihervassari kaverini olemme maailman onnellisimpia ja hengaamme aina Muslimimiesten ja muiden maahanmuutajien kanssa . On rahaa ja ystäviä ja älykkyyttäkin on siunaantunut niin että koulut on käyty niin pitkälle kuin mahdollista. Monet vassariystäväni ovat korkeissa viroissa ja johtotehtävissä. Harrastamme myös kalliita harrastuksia, esimerkiksi itse olen purjehtija ja löytyy Nauticat 35 jolla seilaan usein ja opetan maahanmuuttajamiehiäkin pääsemään plaaniin.
- Anonyymi
Siksi kun töitä saa vain sukulaisten ja tuttujen kautta. Yrittäjät palkkaavat firmoihinsa lapsiaan ja kavereitaan ja oudoille naamoille sanotaan ei oota!
- Anonyymi
Erinomainen kysymys ja aloitus. Ja kommenteissakin hyvää pohdintaa.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä18811708- 298184
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586156Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715086- 404858
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai484460Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1114349- 1183825
- 813323
- 481811