Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
Mulle riittäisi halaukset
29
1751
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
No riittäisi. Herää vain kysymys, et miks ei enempää?
- AnonyymiUUSI
Mitä sitten haluisit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten haluisit
No kyllähän sun pits ite ottaa. Älä oleta, että se olen minä, joka ottaa yhteyttä. Miehen kuuluu saalistaa..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kyllähän sun pits ite ottaa. Älä oleta, että se olen minä, joka ottaa yhteyttä. Miehen kuuluu saalistaa..
Ei kuulu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan kuulu, ei olla mitään eläimiä 😂
- AnonyymiUUSI
Näin pitkään odottanut ja rakastanut ja sulle riittää lämmin käsi. 🖕Next!
M>N- AnonyymiUUSI
Tuskinpa oli kaivattus kuitenkaan. -sivusta
- AnonyymiUUSI
No kummallista kun et sille sitä kerro
- AnonyymiUUSI
en osaa muuta
- AnonyymiUUSI
Opettele!
- AnonyymiUUSI
Juu kun olet sukua niin ei kyllä muuta.
- AnonyymiUUSI
Riittää kyllä. Antaa voimaa elämään.
- AnonyymiUUSI
Ps. Oikeasti tuntuu hyvältä halata sinua. Olet lämmin ihminen kaikinpuolin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Oikeasti tuntuu hyvältä halata sinua. Olet lämmin ihminen kaikinpuolin.
No mutta halauksesta on jo pari-kolme vuotta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mutta halauksesta on jo pari-kolme vuotta.
Mutta silti sulle riittää halaukset ja juttelu? No mut sehän on kaunista. Niin mullekin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta silti sulle riittää halaukset ja juttelu? No mut sehän on kaunista. Niin mullekin.
No vois halauksia olla vähan niin kuin useammin
- AnonyymiUUSI
Mulle olis riittäny pelkät juttelut ja kaveruus.
- AnonyymiUUSI
Mä olen koko ajan luullut että sulle ne ei riitä.
Naiselta - AnonyymiUUSI
Mulle riittää tää ihan hyvin
Kuka nyt todellisuutta tarvitsee kun tää on helpompaa. - AnonyymiUUSI
Kyllä minulle sellainen suhde rakas sopisi... Kirjoitin kuin hänelle ihanalle H naiselle.
- AnonyymiUUSI
Nykyään ainakin kaikki riittää. Juttelusta ja halauksestahan se lähtee ja lopputuloksen näkee vasta ajan kanssa.
- AnonyymiUUSI
Ei riitä. Halaukset ja kädestä piteleminen ehkä alkuun, mutta pidemmän päälle ei riitä. Parisuhde on minulle myös seksuaalinen suhde.
- AnonyymiUUSI
Ei käy. Pitää vähintään rinnoista puristella.
- AnonyymiUUSI
En mä uskalla halata. Tiedä mihin se veis. 🫣
- AnonyymiUUSI
mulle riittäisi halaukset, Tina.
- AnonyymiUUSI
Tahdon sen naisen omaksi. Pussaisi ja olisi loppuelämän uskollisesti vierelläni ja minä hänen.
- AnonyymiUUSI
Minulle siis riittää että hän, nainen, tulee ja menee naimisiin kanssani. Sitoutuu elämään kanssani loppuelämän. Elämään yhdessä kuin olisimme kaksin yksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulle siis riittää että hän, nainen, tulee ja menee naimisiin kanssani. Sitoutuu elämään kanssani loppuelämän. Elämään yhdessä kuin olisimme kaksin yksi.
Nämä tarvitsee kertoa ääneen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitää kertoa sille naiselle edes jotain.
En usko että se on ajatustenlukija.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1133570Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.313079Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1302614Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2012033En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v131924Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦141882- 351861
- 1201820
- 291751
- 351694