siis oikeesti voi vittu naiset,mikä siinä pihtauksessa on niin hauskaa.Kuitenkin jokaista täysissä ja sielun ja ruumiin voimissa olevaa aikuista ihmistä haluttaa seksiä varsinkin näin kesähelteillä,miks sitä ei voi vittu sit harrastaa jos haluttaa?? Siis oikeasti mä oon nyt kuukauden katellu yhden prinsessan oikuttelua,joka vitun päivä soitellaan ja tapaillaan suunnilleen joka toinen päivä mut pillua ei vaan tunnu irtoavan kirveelläkään,ei saatana voi tulla enää edes mun luokse nukkuun vaikka kuinka vonkaa.Eikä kyseessä oo edes mikään siveyden sipuli semi-neitsyt muija vaan mitä hänen kaverilta tenttasin niin hoitoja on ollu tyyliin 50,luulis et siinäkään saldossa ei enää yks tuntus missään mut vitut,ei irtoa niin ei irtoa.Eilen pikku huppelissa sit meni hermot lopullisesti ja joudun sanomaan et nyt tuut saatana mun luokse tai tää on tässä,no sehän sit oli siinä.Kuinka monta hyvää baari-iltaa ja potentiaalista pimpan saantireissua haaskasinkaan tohonkin eukkoon aivan turhaan.Sanokaa vittu suoraan heti jos ei kiinnosta muu kun pelleily ja säätäminen niin tietää heittää pyyhkeen kehään samantien.
Pihtaaminen
55
7028
Vastaukset
- et osaa tyydyttää
naista.Ei se lykkiminen auta.Opettele ekana kirjoista mistä kohtaa naistasi kiihotat.
- en..
ymmärrä, mitä lie on ollut nuoren naisen mielessä, kun noin sua kohteli.
Ensin tuli mieleen, että piti sua niin vakavasti otettavana sulhaskandidaattina, että mihinkään ei ollut kiirettä.
Mutta että noin vaan antoi sun sitten kävellä tiehesi... tosin voi olla, että ottaa sinuun yhteyttä muutaman päivän kuluttua.
Voisitko kuvitella seurustelevasi jonkun ikäisesi tai vaikkapa pari vuotta vanhemman naisen kanssa. Ymmärtäisi ehkä paremmin sun näkökantojasi.
Enivei.. ymmärrän, että sulla on paha mieli, joten tässä vähän halauksia ja päänsilitystä.jotenkin mua ei vaan sytytä ajatus oman ikäisistä saati sitten vanhemmista naisista.Siis tulihan sieltä sit tekstari et onks sulla kiire johonkin??Vittu on,3kk on ihan liian pitkä aika ilman mitään säpinää näillä keleillä ja joka paikassa vastaantulevilla virikkeillä.Hyvähän se on pihdata kun ite on todennäköisesti saanu munaa sinä aikana mitä mekin ollaan tunnettu,vaan ei meikäläiseltä perkele.Vittu nyt on oikeasti katkeruus huipussaan.
- kata22*
yrmio kirjoitti:
jotenkin mua ei vaan sytytä ajatus oman ikäisistä saati sitten vanhemmista naisista.Siis tulihan sieltä sit tekstari et onks sulla kiire johonkin??Vittu on,3kk on ihan liian pitkä aika ilman mitään säpinää näillä keleillä ja joka paikassa vastaantulevilla virikkeillä.Hyvähän se on pihdata kun ite on todennäköisesti saanu munaa sinä aikana mitä mekin ollaan tunnettu,vaan ei meikäläiseltä perkele.Vittu nyt on oikeasti katkeruus huipussaan.
Ei kuule kauheasti sytytä varmaan sitäkään typyä tollanen "vonkuja", varmaan ilmaiset asian yhtä suoraan kuin tänne kirjottaessasi. Missä hellyys?
- olen
yrmio kirjoitti:
jotenkin mua ei vaan sytytä ajatus oman ikäisistä saati sitten vanhemmista naisista.Siis tulihan sieltä sit tekstari et onks sulla kiire johonkin??Vittu on,3kk on ihan liian pitkä aika ilman mitään säpinää näillä keleillä ja joka paikassa vastaantulevilla virikkeillä.Hyvähän se on pihdata kun ite on todennäköisesti saanu munaa sinä aikana mitä mekin ollaan tunnettu,vaan ei meikäläiseltä perkele.Vittu nyt on oikeasti katkeruus huipussaan.
samaa mieltä, että 3kk on jo pitkä aika. Nainen kuitenkin pystyy olemaan pitempään ilman seksiä, joten välttämättä tyttöystävälläsi ei muita ole ollut.
Ehkä hänellä on sellaisia huonoja kokemuksia, että on tullut jätetyksi heti, kun on ensimmäisen kerran "antanut".
Pystytkö vakuuttamaan hänet, että itse et niin tekisi?
Uskoisin, että jos naisesi olisi vanhempi (kokeneempi), niin hän pystyisi joustamaan vaikkapa niin, että tyydyttäisi sut käsillään/suullaan. kata22* kirjoitti:
Ei kuule kauheasti sytytä varmaan sitäkään typyä tollanen "vonkuja", varmaan ilmaiset asian yhtä suoraan kuin tänne kirjottaessasi. Missä hellyys?
kierteleen ja kaarteleen,kait nyt jokainen täysjärkinen ihminen tajuaa mistä on kyse jos mies pyyttää naista luokseen yöksi.Enkä mä nyt sentään ihan samoin sanoin mitä tänne oon kirjottanu ole asiaa ilmaissut.
- voi aikoja voi tapoja
sun tekstistä ei kyllä löydä naisen kunnioitusta sitten millään.. mua ei ainakaan vähempää voisi kiinnostaa panna tollaisen vonkujan kanssa. Ei vaikka olisikin tsiljoona panoa takana. Ja vaikka tällä naisella onkin ollut aktiivinen elämä sänkykammarissa, niin se ei tarkoita että hän haluaisi jatkaa niin. jospa hän haluaa jotain muutakin vaihteeksi, olla varma että jutusta voi tulla jotain vakavaakin..ennen kuin hyppää sänkyyn siis. Jos sulle pillu vaan on tärkeintä niin sitä kyl luulis jollain pärstäkertoimella nykynaisilta baareissa heruavan.. jos yrmiö siis muistaa olla dokaamatta itseään pöydän alle :)
niin ei heru,luulekko etten oo yrittäny.Sen jälkeen ko siirryin kesän kunniaksi noista räkälätyyppisistä ratkaisuista keskustan baareihin ei oo ollu oikeastaan mitään säpinää moneen kuukauteen (no ok,muutama pussailijuttu mut ei niistäkään mitään tullu).Siis tässä hajoaa kohta oikeasti pää kun joka paikassa mihin kattoo näkyy entistä sexympiä naisia ja ite saat vedellä hanskaan kakteraan loppuun asti.
muuten edes yksin tässä tilanteessa.Kaveri on nyt viimeisten kuluvan kahden kuukauden aikana saanut baarista 2 kertaa muijan himaan asti,varmaan 6 puh.numeroa joitten kans on säätäny ja juossu treffeillä ja tulos:yhden kerran päässyt virittämään tuplamunalla (keksittiin hieno sana sille kun yrität virittää puolivelttoa sisään ja välillä tuntuu et se ei mee sinne kuin kaksin kerroin) yhtä noista eukoista.Missä ne helpot naiset oikein luuraa kun me ei koskaan törmätä heihin,on se saatana kumma että keskiverto parikymppisellä muijalla on kymmeniä hoitoja takanaan mutta siinä vaiheessa kun he törmää meikäläiseen tai kaveriin niin iskee se saatanan neitsymaria käytös.Ei oikeasti voi ymmärtää,kuinka vitun hyvännäkönen ja sulavakäytöksinen paskanpuhuja Suomessa pitää olla jos meinaa saada toosaa helposti.
- sinun junttimaisesta
kielen käytöstäsi. Ei heruis multakaan. Säälittävä olet. Provoinesi! Koittakaa nyt päättää, että onko sen naisen oltava huora vai madonna. Kumpaakaan ei voi yksinkertaisesti saada.
oikeasti kuvittele että mä puhun tai käyttäydyn samalla lailla oikeassa elämässä.Ja silleen selvennykseksi tässä jutussa ei oo kyse mistään vuosisadan rakkaustarinasta,pikemminkin siitä että 2 pikkasen viinaan menevää bilehilettä viihtyy (tai viihtyi) toistensa seurassa kohtuu mukavasti mutta kumpikin tajuaa ettei kummastakaan oo mihinkään vakavampaan juttuun.
- tiedän
yrmio kirjoitti:
oikeasti kuvittele että mä puhun tai käyttäydyn samalla lailla oikeassa elämässä.Ja silleen selvennykseksi tässä jutussa ei oo kyse mistään vuosisadan rakkaustarinasta,pikemminkin siitä että 2 pikkasen viinaan menevää bilehilettä viihtyy (tai viihtyi) toistensa seurassa kohtuu mukavasti mutta kumpikin tajuaa ettei kummastakaan oo mihinkään vakavampaan juttuun.
näyttäs noiden sun kirjoitusten perusteella, että IRL sä sekä käyttäydyt ja puhut juuri siten kun kirjoitat. Vai vihdoinko myönnät olevasti provo ja feikki koko olemukseltasi? Pelkkää sontaa syljet suustasi näiden foorumien palstoilla.
tiedän kirjoitti:
näyttäs noiden sun kirjoitusten perusteella, että IRL sä sekä käyttäydyt ja puhut juuri siten kun kirjoitat. Vai vihdoinko myönnät olevasti provo ja feikki koko olemukseltasi? Pelkkää sontaa syljet suustasi näiden foorumien palstoilla.
Ikävä kyllä kaikki on ihan elettyä elämää,tosin silloin tällöin pikkasen väritettynä ja kärjistettynä.Provo ehkä siinä mielessä että mä nautin ihmisten suututtamisesti mutta silti mikään juttu ei oo keksitty hatusta.
- vilperi
On tosi vittumaista. Joskus olen itsekkin tuhlannut nuortuuttani, kädestä kiinni pitämiseen. Ketään nainen ei ole 3 kk:den odottamisen arvoinen...ei siis yksikään. Kyllä sun olis jo kannattanut sanoa sille naisella jo aikaisemminkin....on tuolla paljon helpommin heruttavia naisia kuin tämä kyseinen, kandee katella jotain muita mimmejä.
- ......
koita nyt hyvä mies päättää mitä haluat! Noita sun juttujas kun on lukenut niin sulla ei taida olla aavistustakaan mitä sä haluat. Jossain jutussa kirjotat, et kuinka haluaisit "tyttöystävä" ainesta olevan naisen ja sitten toisessa "lutka tyypin". Yhtyisin siihen kirjottajaan joka kirjotti, et päätä kumman haluat molempia et voi saada -yksinkertaisesti.
Ja jos sua nyt noin kovaa panettaa ja tämä kyseinen nainen ei anna niin mene takas niihin räkälöihin ja iske joku helppo sieltä ja lopeta toi ruikuttaminen.
Ja ei mikään ihmekkään et se nainen lähti, koska kuka haluaa lähteä miehen mukaan joka sanoo "et nyt tuut saatana mun luokse tai tää on tässä" Tuohan voidaan tulkita uhkaukses... ties mitä olisit tehnyt.en käyttänyt samoja sanavalintoja mitä täällä.Kait mun on tosiaan marssittava häntä koipien välissä takas sinne paikalliseen räkälään ensvkl,vittuko siihenki on vaan 5 päivää aikaa,mä tarvin äxöniä nyt heti.
- .........
yrmio kirjoitti:
en käyttänyt samoja sanavalintoja mitä täällä.Kait mun on tosiaan marssittava häntä koipien välissä takas sinne paikalliseen räkälään ensvkl,vittuko siihenki on vaan 5 päivää aikaa,mä tarvin äxöniä nyt heti.
ei auta kuin vetää käteen... sori.
- totuus. simple as that
Et ollut tarpeeksi kiinnostava. Kannattaa opetella lukemaan rivien välistä. Naisilla ei aina ole pokkaa sanoa mitä ajattelevat tai jos haluavat laittaa poikki. Todennäköisesti tyttö halusi susta eroon ja käytti tätä keinoa.
Jos tyyppi nappaa, niin tokalla kerralla heruu.ois vaan voinu kuvitella että en mä nyt oikeasti voinu olla jokasta niitä 50 edellistä äijää surkeampi tapaus jtn ois nyt antanu mullekki vaikka sit säälistä jos ei muusta.
- ......
yrmio kirjoitti:
ois vaan voinu kuvitella että en mä nyt oikeasti voinu olla jokasta niitä 50 edellistä äijää surkeampi tapaus jtn ois nyt antanu mullekki vaikka sit säälistä jos ei muusta.
sä et ollutkaan se surkein tapaus vaan se kiinnostavin tapaus. Ja ehkä se ei antanut sulle koska se haluaa muutakin kuin vaan pelkkää munaa.
- tytsy79
...... kirjoitti:
sä et ollutkaan se surkein tapaus vaan se kiinnostavin tapaus. Ja ehkä se ei antanut sulle koska se haluaa muutakin kuin vaan pelkkää munaa.
Pakko taas ottaa opettajan rooli esiin...
Entisenä pihtarina voin esittää muutaman näkökulman.
Luulen, että todennäköisin syy on se, että tyttö haluaa sinusta jotain muuta kuin pelkkää panosäätöä. Vaikka sinä ehkä luuletkin, että teistä ei muuhun olisi, tyttö on hyvinkin voinut tehdä omassa mielessään ihan muita suunnitelmia. Varsinkin se, että se ottaa sinuun vielä yhteyttä käytöksesi jälkeen, osoittaa kiinnostusta muuhun kuin pelkkään seksiin. Ja jos tämä tyttö kerran saa seksiä niin helposti, niin miksi se sitten jäisi siihen vielä hengaamaan jos olisi vain sen perässä.
Silloin kun olin vielä sinkku, harrastin seksiä vain niiden miesten kanssa joista en ollut kiinnostunut missään muussa mielessä. Näin ei ollut vaaraa siitä, että olisin jäänyt emotionaalisesti kiinni vääriin tyyppeihin. Seksi kylläkin oli ihan surkeaa ja näin jälkeenpäin ajatellen muutaman tyypin kanssa olisi kannattanut ehdottomasti kokeilla, mutta jostain syystä en koskaan uskaltanut.
Olin varmasti todella raivostuttava muutaman tyypin kannalta, koska tapailimme silloin tällöin usean kuukauden ajan, enkä sitten kuitenkaan antanut. Minulle riitti vallan mainiosti yhdessä nukkuminen ja muu kähmintä, parhaiten tilannetta ehkä kuvastaisi se, että en yksinkertaisesti uskaltanut harrastaa seksiä.
Minulle seksi kuitenkin tarkoittaa sitä, että joudun paljastamaan itsestäni jotakin,(henkisessä mielessä), tai ehkä sanoisin, että siinä on hetken jotenkin suojaton, (varsinkin jos saa), (en siis tarkoita suojaamatonta yhdyntää:), joten näiden tyyppien kanssa joiden kanssa minulla oli jo jonkinlainen henkinen "connection", en ehkä halunnut paljastaa itsestäni kaikkea. ÄÄÄH, tämä nyt kuulostaa vähintäänkin joltain psykoanalyysi-Harlekiinilta...
Mutta, siis, tuntemattomien ihmisten tai niiden kanssa joihin ei ollut vaaraa ihastua, oli helpompi harrastaa seksiä, koska silloin ei ollut niin paljon pelissä.
Toisekseen äijien ja kaverien väitteisiin siitä kuinka monelle joku on antanut, ei ehkä kannata luottaa. Itsekin kyllä nukuin ja pussailin hyvinkin monen sällin kanssa, mutta seksiä tai muuta kähmintää en kuitenkaan harrastanut kuin harvojen ja valittujen kanssa. (Eivät tosin välttämättä olleet mitään loistavia valintoja).
Ikä vaikuttaa myös paljon, vanhempana osaa jo nauttia asioista eri lailla, ja on itsevarmempi.
Tiedän, että tästä oli vaikea saada mitään tolkkua, menköön nyt tähän naisen logiikan piikkiin.
Olen kyllä aika pettynyt siihen, kuinka ajattelet siitä tytöstä, vaikka ehkä todellisuudessa toimitkin tai sanoit hieman toisin. Ajattelen, siis olen, vai miten se menikään... tytsy79 kirjoitti:
Pakko taas ottaa opettajan rooli esiin...
Entisenä pihtarina voin esittää muutaman näkökulman.
Luulen, että todennäköisin syy on se, että tyttö haluaa sinusta jotain muuta kuin pelkkää panosäätöä. Vaikka sinä ehkä luuletkin, että teistä ei muuhun olisi, tyttö on hyvinkin voinut tehdä omassa mielessään ihan muita suunnitelmia. Varsinkin se, että se ottaa sinuun vielä yhteyttä käytöksesi jälkeen, osoittaa kiinnostusta muuhun kuin pelkkään seksiin. Ja jos tämä tyttö kerran saa seksiä niin helposti, niin miksi se sitten jäisi siihen vielä hengaamaan jos olisi vain sen perässä.
Silloin kun olin vielä sinkku, harrastin seksiä vain niiden miesten kanssa joista en ollut kiinnostunut missään muussa mielessä. Näin ei ollut vaaraa siitä, että olisin jäänyt emotionaalisesti kiinni vääriin tyyppeihin. Seksi kylläkin oli ihan surkeaa ja näin jälkeenpäin ajatellen muutaman tyypin kanssa olisi kannattanut ehdottomasti kokeilla, mutta jostain syystä en koskaan uskaltanut.
Olin varmasti todella raivostuttava muutaman tyypin kannalta, koska tapailimme silloin tällöin usean kuukauden ajan, enkä sitten kuitenkaan antanut. Minulle riitti vallan mainiosti yhdessä nukkuminen ja muu kähmintä, parhaiten tilannetta ehkä kuvastaisi se, että en yksinkertaisesti uskaltanut harrastaa seksiä.
Minulle seksi kuitenkin tarkoittaa sitä, että joudun paljastamaan itsestäni jotakin,(henkisessä mielessä), tai ehkä sanoisin, että siinä on hetken jotenkin suojaton, (varsinkin jos saa), (en siis tarkoita suojaamatonta yhdyntää:), joten näiden tyyppien kanssa joiden kanssa minulla oli jo jonkinlainen henkinen "connection", en ehkä halunnut paljastaa itsestäni kaikkea. ÄÄÄH, tämä nyt kuulostaa vähintäänkin joltain psykoanalyysi-Harlekiinilta...
Mutta, siis, tuntemattomien ihmisten tai niiden kanssa joihin ei ollut vaaraa ihastua, oli helpompi harrastaa seksiä, koska silloin ei ollut niin paljon pelissä.
Toisekseen äijien ja kaverien väitteisiin siitä kuinka monelle joku on antanut, ei ehkä kannata luottaa. Itsekin kyllä nukuin ja pussailin hyvinkin monen sällin kanssa, mutta seksiä tai muuta kähmintää en kuitenkaan harrastanut kuin harvojen ja valittujen kanssa. (Eivät tosin välttämättä olleet mitään loistavia valintoja).
Ikä vaikuttaa myös paljon, vanhempana osaa jo nauttia asioista eri lailla, ja on itsevarmempi.
Tiedän, että tästä oli vaikea saada mitään tolkkua, menköön nyt tähän naisen logiikan piikkiin.
Olen kyllä aika pettynyt siihen, kuinka ajattelet siitä tytöstä, vaikka ehkä todellisuudessa toimitkin tai sanoit hieman toisin. Ajattelen, siis olen, vai miten se menikään...että se on miehelle sen helpompaa tuo eka kerta, varsinkin jos on tuntenut jo näin pitkään eikä mitään oo ehtinyt tapahtua.Sitäpaitsi kaikki paineet pitäis olla meikäläisellä,mä oon kuitenkin se mies jolla on kaiken muun lisäksi ne fyysiset suorituspaineetkin ja kaiken kukkuraksi mä oon aika paljon kokemattomapikin, mutta silti puhdas halu voittaa kaikki paineet tällä hetkellä mennen tullen.Jotenkin mä yritän lohduttautua sillä että niihin 50 on pakostakin mahtunut ainakin 1 minsan muna (tämän tiedän faktana koska kerran tuli juttua tästäkin asiasta) ja 1 katkis joten pelkästään fyysisestikkin ajatellen mä en mitenkään voi olla ainakaan heikoin esitys neidin tähänastisista hoidoista.Eikä tuohon saa seksiä helposti juttuun voi vedota naisen kohdalla,tottakai kohtalaisen näköinen nuori nainen joka pukeutuu suht lutkahtavasti ja on aina sikakännissä baarissa saa seksiä ihan milloin lystää,ehkä se tässä just mättääkin että meidän kännit ei koskaan kohtaa,ne kerrat kun musta on tuntunu et hän ois ollu valmis tuhmaileen niin mä oon ollu liian kännissä ehdottaakseni mitään ja aina kun ite oon vonkunut kun pieni vauva niin hän on ollut selvinpäin.
- tytsy79
yrmio kirjoitti:
että se on miehelle sen helpompaa tuo eka kerta, varsinkin jos on tuntenut jo näin pitkään eikä mitään oo ehtinyt tapahtua.Sitäpaitsi kaikki paineet pitäis olla meikäläisellä,mä oon kuitenkin se mies jolla on kaiken muun lisäksi ne fyysiset suorituspaineetkin ja kaiken kukkuraksi mä oon aika paljon kokemattomapikin, mutta silti puhdas halu voittaa kaikki paineet tällä hetkellä mennen tullen.Jotenkin mä yritän lohduttautua sillä että niihin 50 on pakostakin mahtunut ainakin 1 minsan muna (tämän tiedän faktana koska kerran tuli juttua tästäkin asiasta) ja 1 katkis joten pelkästään fyysisestikkin ajatellen mä en mitenkään voi olla ainakaan heikoin esitys neidin tähänastisista hoidoista.Eikä tuohon saa seksiä helposti juttuun voi vedota naisen kohdalla,tottakai kohtalaisen näköinen nuori nainen joka pukeutuu suht lutkahtavasti ja on aina sikakännissä baarissa saa seksiä ihan milloin lystää,ehkä se tässä just mättääkin että meidän kännit ei koskaan kohtaa,ne kerrat kun musta on tuntunu et hän ois ollu valmis tuhmaileen niin mä oon ollu liian kännissä ehdottaakseni mitään ja aina kun ite oon vonkunut kun pieni vauva niin hän on ollut selvinpäin.
Varmaankin on, mutta tarkoitinkin sillä vastahakoisuudella seksiin naisen kohdalla sitä, että kyse ei ehkä niinkään ole suorituspaineista. Useimmat naiset kuitenkin kokevat seksin, (ainakin jossain vaiheessa elämää), hetkeksi, jolloin jakavat henkisesti itsestään jotain. Toivottavasti miehilläkin on edes joskus näitä hetkiä...
Joten jos tyttö on ihastunut sinuun, tai toivoo suhteeltaan jotain vakavampaa, hän ehkä pelkää antautumista "henkisesti", (vaikkakin se nyt käytännössä tarkoittaa fyysistä, (heh onneksi tämä taas kuulostaa todella loogiselta sepustukselta)). Ja siksi haluaa vielä venata ja katsoa millä mielellä oikein olet jutussa.
Fyysisyydestä vielä sen verran, että kyllä naisetkin miettivät selluliittejään ja rintojaan ja kaikkea mahdollista, kuten onko nätit pöksyt jalassa ja sääret ajeltuina.
Yksi mahdollisuus, mikä on kyllä nykyaikana aivan mahdollinen, on se, että hänellä on esim. kondylooma tai vastaava, (mikä on varmaan n. 80%:lla väestöstä, mutta toisilla vain oireettomana), ja miettii sopivaa hetkeä kertoa se.
Enkä itse ole koskaan ajatellut seksin suorittamisessa vastuun olevan vain miehellä, kai siinä naisenkin pitäisi jotain tehdä.
Tämä on kyllä jo tullut jo aikaisemmin esille, mutta kännissä seksi on yleensä aina huonoa, joten koetapa lähestyä asiaa selvinpäin. - tytsy79
yrmio kirjoitti:
että se on miehelle sen helpompaa tuo eka kerta, varsinkin jos on tuntenut jo näin pitkään eikä mitään oo ehtinyt tapahtua.Sitäpaitsi kaikki paineet pitäis olla meikäläisellä,mä oon kuitenkin se mies jolla on kaiken muun lisäksi ne fyysiset suorituspaineetkin ja kaiken kukkuraksi mä oon aika paljon kokemattomapikin, mutta silti puhdas halu voittaa kaikki paineet tällä hetkellä mennen tullen.Jotenkin mä yritän lohduttautua sillä että niihin 50 on pakostakin mahtunut ainakin 1 minsan muna (tämän tiedän faktana koska kerran tuli juttua tästäkin asiasta) ja 1 katkis joten pelkästään fyysisestikkin ajatellen mä en mitenkään voi olla ainakaan heikoin esitys neidin tähänastisista hoidoista.Eikä tuohon saa seksiä helposti juttuun voi vedota naisen kohdalla,tottakai kohtalaisen näköinen nuori nainen joka pukeutuu suht lutkahtavasti ja on aina sikakännissä baarissa saa seksiä ihan milloin lystää,ehkä se tässä just mättääkin että meidän kännit ei koskaan kohtaa,ne kerrat kun musta on tuntunu et hän ois ollu valmis tuhmaileen niin mä oon ollu liian kännissä ehdottaakseni mitään ja aina kun ite oon vonkunut kun pieni vauva niin hän on ollut selvinpäin.
hei, piti vielä sanomani, että olet kuunnellut liikaa jonkun katkeran naisen selostuksia huonosta seksistä.
Itse voisin antaa "anteeksi" vaikka kuinka epäonnistuneen suorituksen, jos vain olisin vakuuttunut siitä, että miehellä on muitakin tunteita minua kohtaan, kun panoastia.
Luulen minuutinmuna ym. juttujen johtuvan lähinnä siitä katkeruuden tunteesta, että naiselle on valjennut, että häntä käytettiin hyväksi. Tällöin saa edes jotain revanssia retostelemalla ympäriinsä sillä, kuinka huono se oli. Ja kuinka lyhyt. Miehistä itsetuntoa kun on niin helppo loukata.
Ainoastaan se, että ei seiso, voi olla paha juttu ja vaan sen takia, että nainen luulee, ettei ole riittävän haluttava. JOs saat käsityksen muuttumaan, kaikki on hyvin. Kaikilla vähänkään normaaleilla ja järkevillä naisilla riittää kyllä ymmärrystä, jos kaikki ei mene niinkuin suunniteltiin, varsinkin silloin jos on muitakin tunteita.
Eli summasummarum, tämän takia kannattaisikin jättää seksi tilanteisiin, jolloin on muitakin tunteita ja tunnetaan riittävän hyvin, koska silloin se on yleensä myös parempaa.
TAi sitten vain pelkkää fyysistä himoa eikä tunteita ollenkaan, ( tosin toimii harvoin käytännössä).
- ...........
Itse aloittelin seurustelua vuosia sitten mukavan miehen kanssa. Ihastuminen oli molemmin puolista.
No niin siinä kävi, että munaa siltä ei saanu, ei sitten millään. Kaikkeni yritin, olisin todella halunnut jotain säpinää "silläkin puolella" tämän upean miehen kanssa. Mielestäni se olisi täydentänyt suhteen tarvittavalle tasolle. Kuukausi siinä oltiin yhdessä, mutta sitten oli pakko jo nostaa kytkintä.Sain hänen ex-tyttöystävältään kuulla, että he eivät olleet harrastaneet seksiä koko 4kk suhteensa aikana.
En halunnut seksitöntä parisuhdetta. Nykyään olemme ihan hyvissä väleissä kaveripohjalta.mikähän siinäkin äijässä oli vikana,ei toi ihan normaalilta kuullosta.Veikkaisin et joko vehkeet ei pelannu tai ne oli mallia kuollu katkis.Oikeastaan kaikista eniten tässä jutussa vituttaa se että kun me oltiin aika usein terassilla bissellä niin siinä tuli juteltua seksistä,existä ja yms muista jutuista aika paljon ja tämän myötä meikäläisen tavallisesti niin korkea selvinpäin ekan kerran kynnyskin ehti laskea jo melkein olemattomaksi.Naureskeltiin muun muassa yhdelle hänen kaverin ex-hoidolle joka oli ollu oikeesti ja liioittelematta mallia kuollut katkis,vittu kyllä ihmiset ja naiset osaa oikeasti olla julmia.Niitä juttuja kuunnellessä osas oikeasti olla hetken iloinen omasta normivehkeestä.
Sä olet kyllä huipputyyppi. :) Kiitos kun laitat näitä juttujasi tänne, saan jotain hupia tylsiin työpäiviini. Ihan kipeänä olen taas nauranut. *anteeksi* Oletko harkinnut ryhtyväsi kirjoittamaan jotain pakinoita tai jotain, kun osaat käyttää oivaltavan hauskoja sanavalintoja? (Kohta joku kivittää mut, mutta ehkä mulla vaan on outo huumorintaju.)
Kokeile onneasi taas syksyllä ilmojen viiletessä, eihän näillä helteillä jaksa edes ajatella, saati sitten peuhata hikisenä.plagiointisyytteen koska suurin osa näistä läpistä syntyy meidän sikahyvän kaveriporukan illanistujaisissa viinan ja pilven innoittamina.Kun 5 viinaan menevää nuorta miestä säätää ja koheltaa ympäri pk-seutua pillun kiilto silmissään 3 päivänä viikossa niin siinä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista hauskaa pikku kommellusta.Ja jos vanhat merkit pitävät yhtään paikkansa niin syksy tuo tullessaan tuulen,sateet ja jos mahdollista niin vielä nykyistäkin heikomman flaksin muijamarkkinoilla jtn tuskin kannattaa laskea senkään varaan mitään.
- Asiasta huvittunut
Onko tullut mieleen, että siitä sessiosta pitäisi sinun lisäksesi myös jonkun muun saada jotakin?
kaikkeni oisin yrittäny ja enempään en pysty,jos se ei ois riittäny niin minkäs sille sit mahtaa.
- Asiasta huvittunut
yrmio kirjoitti:
kaikkeni oisin yrittäny ja enempään en pysty,jos se ei ois riittäny niin minkäs sille sit mahtaa.
No tekstistä saa lähinnä sen mielikuvan, että sun mielessä on ainoastaan se, mitä sillä pimpsalla on sun pippelille annettavaa. Eikä toisin päin.
Ja jos minä miehenä sain tämän käsityksen, pelkään miettiäkin minkä käsityksen se tyttö sun aikeista sai...
- nippanappa
kunnon äijä meininkiä! :D mut asiaan, eli pääsitkö edes käsikähmään?
jtn. kättä hosuihin viritystähän juhannuksena oli mut kun neiti oli silloinkin niin saatanan kännissä että se ois ollu jo jonku sortin raiskaus jatkaa yhtään pidemmälle.Nyt kun miettii niin ei ollu kovin realistista kyllä edes odottaa että tollasen uhkavaatimuksen jälkeen kukaan lähtis messiin mut oli kertakaikkiaan pakko näpäyttää kun vitutti ja panetti niin sikana.
- akak
Viimeistään kolmannella tapaamiskerralla kysyt, että seurustellaanko me. Ja jos vastaus on myöntävä sanot, että mennäänkö meille yöksi (tai teille). Jos kumpikaan ei käy niin sanot että se on moro sitten.
- ......pistepirkko
Mä olen pisimmillään pitkittäny vähän yli kuukautee. Käytii joka viikko treffeillä ja lämmiteltiin, kerran jopa tosiaa nukuttii vierekkäin ennenkuin vihdoin käytiin hommiin kuin kiimaset kissat. Ja kyllä oli hieno kokemus! Ei paremmasta väliä!
Mies odotti omasta halustaan vaikka totesi ja vaikeroi miten vaikeeta se on mutta toisaalta, sanoi että hyvää kannattaa aina odottaa ja että hieno kokemus tämäkin. Kavereilleen totesi, että nyt on kunnon tyttö eikä sellasen kanssa käydä heti itse asiaan vaan edetään tyylillä.
Mun pitkittäminen johtu siitä, että en koskaan nai ensimmäisillä, en toisilla vaan kolmansilla, ja miehet on tykänneet. Tämän kyseisen miehen kanssa kolmas kerta kyllä venyi pidemmälle ihan siksi, että epäröin koko juttua. Vaikka kiinnosti, järki sanoi toista. Ja mies oli vaan niin periksiantamaton että oli päättänyt saada haluamansa siitäkin huolimatta että oli perillä mun epäröinnistä.
Mutta tohon sun juttuun... voi olla näinkin tai sitte ihan vain niin, että tytöllä oli jotain mitä ei tahtonut sinulle tulevan. Ja vaikka mieli tekeekin, ei se tarkota että sitä kävisi kaikkien kanssa kävis touhuumaa.
Parempaa onnea sun naisvalinnoilles! Kohta alan naittaa sulle jotain määrätietoista mutta myötämielistä laatunaista joka kouluttaa sinusta ehdan hamesankarin:)aluksi et ois voinu olla menkkojen vika mut sekin osoittautui vääräksi olettamukseski kun otin ja kysyin suoraan onko syy siinä,ei kuulemman ollut.Siis tää on aivan uskomatonta pelleilyä,sunnuntaisen episodin jälkeen jossa tilanne päätty siihen et mä otin ja lähdin kävelemään himaan sanomatta sanaakaan (ok,mä oon hieman drama queen) muija sit soittaa eilen aivan kun koskaan ei ois mitään tapahtunutkaan,mä et onko tässä nyt joku pahemman luokan communication brakedown kun eilen kävi miten kävi ja nyt pitäs taas lähteä hengailemaan johonkin.Ei voi ymmärtää tätä naisten pelleilyä.
- hyvä
yrmio kirjoitti:
aluksi et ois voinu olla menkkojen vika mut sekin osoittautui vääräksi olettamukseski kun otin ja kysyin suoraan onko syy siinä,ei kuulemman ollut.Siis tää on aivan uskomatonta pelleilyä,sunnuntaisen episodin jälkeen jossa tilanne päätty siihen et mä otin ja lähdin kävelemään himaan sanomatta sanaakaan (ok,mä oon hieman drama queen) muija sit soittaa eilen aivan kun koskaan ei ois mitään tapahtunutkaan,mä et onko tässä nyt joku pahemman luokan communication brakedown kun eilen kävi miten kävi ja nyt pitäs taas lähteä hengailemaan johonkin.Ei voi ymmärtää tätä naisten pelleilyä.
..että nainen ei ottanut nokkiinsa, vaan haluaa jatkaa suhdetta.
Sama päämäärähän teillä selvästi on, mutta nopeus on eri.
Jos kerran viihdytte toistenne seurassa, niin turhaan rupeat "parempaa" etsimään, kun aarre voi olla siinä silmiesi edessä. Sun pitää opetella olemaan kärsivällinen, ei aina toimita sun mielihalujen mukaan! hyvä kirjoitti:
..että nainen ei ottanut nokkiinsa, vaan haluaa jatkaa suhdetta.
Sama päämäärähän teillä selvästi on, mutta nopeus on eri.
Jos kerran viihdytte toistenne seurassa, niin turhaan rupeat "parempaa" etsimään, kun aarre voi olla siinä silmiesi edessä. Sun pitää opetella olemaan kärsivällinen, ei aina toimita sun mielihalujen mukaan!kieltämättä sit lopulta sulin puhelimessa,katellaan.Sunnuntainen ängsteily johtu kait enimmäkseen siitä että tuli oltua 3 pv putkeen reissussa ja joka päivä myös juotua jtn. ja näin ollen myös tuo itsesaastutus jäi vähemmälle.Jotenki kaikki kompensoitui sunnuntai-iltana hermojen menetykseksi kun ei vaan pysty käsittämään miks toinen ei voi lähteä messiin vaikka kuinka yrität leperrellä,kutitella ja kikkailla.
- sun..
yrmio kirjoitti:
kieltämättä sit lopulta sulin puhelimessa,katellaan.Sunnuntainen ängsteily johtu kait enimmäkseen siitä että tuli oltua 3 pv putkeen reissussa ja joka päivä myös juotua jtn. ja näin ollen myös tuo itsesaastutus jäi vähemmälle.Jotenki kaikki kompensoitui sunnuntai-iltana hermojen menetykseksi kun ei vaan pysty käsittämään miks toinen ei voi lähteä messiin vaikka kuinka yrität leperrellä,kutitella ja kikkailla.
täytyis opetella kanavoimaan energiaasi eri tavalla; sekin on tottumiskysymys.
Jos tekisitte vaihteeksi jotain tavallisuudesta poikkeavaa tyttöystäväsi kanssa. Viina pois kuvioista ja ehdota naisellesi esim. pyöräretkeä. Menkää yhdessä johonkin uuteen paikkaan, pois noista samoista kuvioista. - ......pistep
yrmio kirjoitti:
aluksi et ois voinu olla menkkojen vika mut sekin osoittautui vääräksi olettamukseski kun otin ja kysyin suoraan onko syy siinä,ei kuulemman ollut.Siis tää on aivan uskomatonta pelleilyä,sunnuntaisen episodin jälkeen jossa tilanne päätty siihen et mä otin ja lähdin kävelemään himaan sanomatta sanaakaan (ok,mä oon hieman drama queen) muija sit soittaa eilen aivan kun koskaan ei ois mitään tapahtunutkaan,mä et onko tässä nyt joku pahemman luokan communication brakedown kun eilen kävi miten kävi ja nyt pitäs taas lähteä hengailemaan johonkin.Ei voi ymmärtää tätä naisten pelleilyä.
...että jos toinen ei pysty syytä kertomaan tai keskustelemaan(ja sinä olet ilmaissut ymmärtäväisesti olevasi valmis keskustelemaan mikä on?)on tosiaan ehkä vaan parempi vetää peli poikki ja jaykaa matkaa.
- PRINSESSA
...pitaahan elamassa JANNITYSTA olla...!:):)
- nakka
Siis oikeesti, varmana se nainen ties mitä olit vailla ja testas sun halus olla muutakin kuin panomies...no todistit ittes tolla typerällä ruinaamisella.
Eli ajatteletko mitään muuta kuin pillua, kun näet naisen?!
Sanotaanko näin, että kyllä se paskaluonnekin sieltä mairean tekohymyn takaa näkyy. Jotkut muijat nyt on tyhmiä ja panee kaikkien kanssa, mutta ei kaikki. Toiset kyllästyy sellaseen elämään.
Ota ja tumputa nyt parisataa kertaa niin tuo turhautuneisuus vähän häviää ja sitten voit lähteä tutustumaan naisiin rentona ja saaneena.ensimmäiseksi en ajattele,varsinkaan nyt heinäkuussa kun kaikki kynnelle kykenevät tuntuvat pukeutuvan sikamaisen seksikkäästi.Tumputukset tuli hoidettua jo eilen mut eipä se tuota jalkovälissä kytevää kutkaan kokonaan kadottanu,eli sorry mut i am what i am.
- joitain
asioita itsestään selvinä. Et voi tietää monenko kanssa nainen on aiemmin ollut! Kysy suoraan, jos se sua kovasti vaivaa.
Mitä sä itse pidät naisesta? Onko se tärkeämpää, kuin muiden mielipiteet/olettamukset?
Mitäköhän juttuja nainen on kuullut susta puhuttavan? Uskooko nainen niihin, vai tekeekö itse omat johtopäätökset?
Mieti vaihtoehtoja ja niiden seurauksia; oletko mieluummin yksin vai tämän naisen kanssa?hänen paras kaveri ainakaan liioitteli noissa jutuissa,pikemminkin päin vastoin.Sanotaanko näin että hän on ihan jees hengailu seuraa näin arkisin kun ei oo mitään muutakaan tekemistä (mennään mm. tänään pelaan tennistä) mut en mä elämästäni (vkl elämästä ja paremman etsimisestä) ala luopumaan hänen vuokseen missään nimessä,ei vaan oo sitä samaa fiilistä mikä oli yhden edellisen muijan kanssa josta oisin ottanut vaimon vaikka heti.Kait hän kuvittelee et mä oon aika sikamainen pukki ja naisten hyväksikäyttäjä paskiainen kun on nähnyt meikäläisen meninikiä baarissa muutaman kerran ja kuullut juttuja mitä oon selittäny kännissä.Kyl sen sitäpaitsi huomaa kaikesta että ei tässä jutussa oo kumpikaan ihan 100 lasissa mukaan,selvinpäin meidän treffailu menee aina samaa kaavaa:jutellaan kaiken maailman paskajuttuja pari tuntia samaan tapaan kuin 2 kaveria ois liikenteessä ja jossain vaiheessa hän alkaa kaivaa laukusta aikataulukirjaa ja purkkaa ja siitä tietää et kohta tulee se vitun kiusallinen hetki kun halataan ja heitetään muutama pussailu ja se on siinä,kummallakaan ei vaan tunnu olevan sitä sikamaista poltetta mikä pakottais toistensa kimppuun.
- sä..
yrmio kirjoitti:
hänen paras kaveri ainakaan liioitteli noissa jutuissa,pikemminkin päin vastoin.Sanotaanko näin että hän on ihan jees hengailu seuraa näin arkisin kun ei oo mitään muutakaan tekemistä (mennään mm. tänään pelaan tennistä) mut en mä elämästäni (vkl elämästä ja paremman etsimisestä) ala luopumaan hänen vuokseen missään nimessä,ei vaan oo sitä samaa fiilistä mikä oli yhden edellisen muijan kanssa josta oisin ottanut vaimon vaikka heti.Kait hän kuvittelee et mä oon aika sikamainen pukki ja naisten hyväksikäyttäjä paskiainen kun on nähnyt meikäläisen meninikiä baarissa muutaman kerran ja kuullut juttuja mitä oon selittäny kännissä.Kyl sen sitäpaitsi huomaa kaikesta että ei tässä jutussa oo kumpikaan ihan 100 lasissa mukaan,selvinpäin meidän treffailu menee aina samaa kaavaa:jutellaan kaiken maailman paskajuttuja pari tuntia samaan tapaan kuin 2 kaveria ois liikenteessä ja jossain vaiheessa hän alkaa kaivaa laukusta aikataulukirjaa ja purkkaa ja siitä tietää et kohta tulee se vitun kiusallinen hetki kun halataan ja heitetään muutama pussailu ja se on siinä,kummallakaan ei vaan tunnu olevan sitä sikamaista poltetta mikä pakottais toistensa kimppuun.
odotat jotain suuria tunteita!? Siinä on vaan se ikävä puoli, että tällaiset tunteet on yleensä tosi lyhytkestoisia.
Minusta toi teidän suhde kuulostaa hyvälle. Sun mielikuvituksella keksitte varmaan lisääkin mukavia harrastuksia (selvinpäin!).. kukapa nainen vois vastustaa noin mukavaa miestä! sä.. kirjoitti:
odotat jotain suuria tunteita!? Siinä on vaan se ikävä puoli, että tällaiset tunteet on yleensä tosi lyhytkestoisia.
Minusta toi teidän suhde kuulostaa hyvälle. Sun mielikuvituksella keksitte varmaan lisääkin mukavia harrastuksia (selvinpäin!).. kukapa nainen vois vastustaa noin mukavaa miestä!loppuheitto jonkun sortin sarkasmia kenties?....
- sarkasmia..
yrmio kirjoitti:
loppuheitto jonkun sortin sarkasmia kenties?....
.. vaan mun rehellinen mielipide! Olet mukava.
- oisin...
sun tyttösi tilanteessa niin oisin tyytyväinen valintaani (pihtaamiseen). Tuntuu siltä ettet välitä tytöstä tippaakaan, vaan haluaisit häneltä vain seksiä. Tyttö ehkä testaa sinun kiinnostustasi ja antaa sitten kun tietää, että olet vakavasti kiinnostunut hänestä. Tyttö ehkä myös odottaa oikeaa hetkeä, eli sitä että teille kasvaisi molemminpuolisia tunteita. Monikaan nainen ei pysty seksiin ilman tunteita, toisin kuin miehet.
jokaista edellistä hoitoa kohtaan on ollut sikamaisen suuria tunteita,paskan marjat.Oon tullut siihen tulokseen että kaikki johtuu jostain ujostelusta ja jännityksestä,ensvkl perkele juotan hänet sopivaan känniin ja jos ei sitten ala tapahtumaan niin luovun koko ideasta saada seksiä häneltä.Ei tää silti paha diili ollut,sainpahan edes tenniskaverin.
- M25...
yrmio kirjoitti:
jokaista edellistä hoitoa kohtaan on ollut sikamaisen suuria tunteita,paskan marjat.Oon tullut siihen tulokseen että kaikki johtuu jostain ujostelusta ja jännityksestä,ensvkl perkele juotan hänet sopivaan känniin ja jos ei sitten ala tapahtumaan niin luovun koko ideasta saada seksiä häneltä.Ei tää silti paha diili ollut,sainpahan edes tenniskaverin.
kuulin mun naiselta että sitä on nussittu todella isolla kyrvällä joskus väkisin, ei hän siis siitä koosta tietenkään sanonu mutta tiedänpähän vaan.
niin sano sä mielipitees että kandeeko sitä enää tökkiä mun pienellä normivehkeellä ollenkaan? kun exät on saanu origameja kyllä mun kans mutta tuntuu tuon kans ettei se oikeesti nauttis. että onko mitään mahdollisuutta että nainen olis kärsiny tästä "raiskauksesta" oikeesti? vituttaa vaan niin sairaasti ku on niin pieni pippeli. - vaikuttaa
yrmio kirjoitti:
siltä, et sulla on jonkinmoinen pakkomielle saada seksiä tältä naiselta. Vai kuinka?
Ja eihän siinä mitään pahaa ole, jos panettaa niin sit panettaa, mut tuo et juotat hänet känniin ja kellistät sänkyyn niin ei kyl ole mikään hyvä juttu. Ajattele nyt vähä hei! Mimmi herää aamulla sun vierestä ja hyvä jos edes muistaa mitään... siitä voi syntyä paha morkkis ja se voi tuntea pelkkää vastenmielisyyttä sua kohtaan johtuen siitä mitä teit, et siinä menis sit sun tenniskaveri.
Ja joku päivä tapaisit tämän "paremman" ja tämä nainen menis ja sanois sille, et yrpällä on tapana juottaa naiset känniin ja kaataa sänkyyn. Vois tapahtua niin, et tämä parempi ottais ja lähtis... vaikuttaa kirjoitti:
siltä, et sulla on jonkinmoinen pakkomielle saada seksiä tältä naiselta. Vai kuinka?
Ja eihän siinä mitään pahaa ole, jos panettaa niin sit panettaa, mut tuo et juotat hänet känniin ja kellistät sänkyyn niin ei kyl ole mikään hyvä juttu. Ajattele nyt vähä hei! Mimmi herää aamulla sun vierestä ja hyvä jos edes muistaa mitään... siitä voi syntyä paha morkkis ja se voi tuntea pelkkää vastenmielisyyttä sua kohtaan johtuen siitä mitä teit, et siinä menis sit sun tenniskaveri.
Ja joku päivä tapaisit tämän "paremman" ja tämä nainen menis ja sanois sille, et yrpällä on tapana juottaa naiset känniin ja kaataa sänkyyn. Vois tapahtua niin, et tämä parempi ottais ja lähtis...mitään sikalärvejä vaan ihan sen verran et pahimmat ujostelut ja estot katoaa.Ja kyllä,jonkun sortin pakkomieleteestä voi kait puhua jo tässä vaiheessa kun on kuukausi jahkailtu.Sitäpaitsi eipä täs just nyt oo mitään muitakaan säätöjä päällä kun kaupan kassaneidinkään kans hommasta ei taida tulla mitään jtn pakko kattoa tää loppuun jos ei meinaa olla koko kesää ilman mitään säpinää.
- tyttö 23v
50 miehen jälkeen naisella saattaa olla aikalailla käytetty olo... Sitä ehkä haluaa selvittää jossain vaiheessa, et haluaisko joku mies jotain muutakin naisesta, kuin seksiä. Sitä ehkä haluaa poistaa itseltään helpon hoidon leiman. Tää helppous tässä naisessa sua alunperin vissiin puoleensa vetikin...
Jos sä et välittänyt tästä naisesta oikeasti, niin mitään et oo menettäny, mutta jos välitit, on suuttuminen ehkä viimesin virhe, mikä tuossa tilanteessa kannattaa tehdä. Tulee vaan mieleen, et oikean ratkaisun teki kun ei antanu. Sä oot pettyny, ku just sun kohdalla tää nainen päätti ruveta siveäks.Se ei kerro mistään muusta ku siitä, ettet arvostanu häntä sen enempää ku nää 50 muuta jätkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1274452Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783220- 1021510
- 881348
- 95889
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18723Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706- 50704
- 42697
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111673