AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Logitech x-230 kaijuttimet

Logitech x-230 kaijuttimet

19 Vastausta 1 475 Lukukertaa
Minä ostin just tollaset kaijuttimet viidel kymmenel eurol prismast ja nytko koitin niit ni ne on tosi hyvät ja basso on hirveen kova mut hei kysyisin vaa että onko teil huonoi kokemuksii kyseisistä kaijuttimista?!

Hetkinen...

Sanassa "kaiutin" ei ole j-kirjainta.

Ketä

kiinnostaa kirjoitetaanko se kaiutin vai kaijutin!? Tää ei oo mikään oikeinkirjottamisen palsta.

Niin just

Oot oikees vihaan tollasta kamalaa valitusta!!!!!!!!!!

Njo...

Kjirjoitetaan sijtten päijn perjsettä, eijpä siijnä mitjään.

moijk

heissan h-jheikki,,,kuisst panjee.

joojoo

Aivan perseestä, hajoaa viikossa,,,vie nopeesti takaisin.

Kokemuksia!

Mulla on ollut tuo kyseinen kaiutinsarja puolisen vuotta ja tyytyväinen olen ollut. Mitään ongelmia ei ole vielä ilmennyt.

Kiva kuulla

Eks niis ookki kova basso:)

Morjens

Joo, näin on.. ei sitä varmaan hirveesti pehmeempää saa noin pienellä elementillä..

Joo

Ja ne kajarit on siit ihan kivat et ne on sopivan kokoset mut hei mitä se oikee tarkottaa et ne on sateliitti kaijuttimet??

Morjens taasen

Mun mielestä noita näytön sivuilla olevia kutsutaan sateliitttikaiuttimiksi aina. Ilmeisesti sillä vaan tarkoitetaan sitä, että ovat niin pienet, että ne sijoitetaan näytön molemmin puolin lähellä kuuntelijaa ja kuuntelijaa kohti suunnattaviksi ämyreiksi..

Ok kiva kuulla

Ekan luulin et ne on langattomat mut ei ne ollu mulla on ite kannetava tietokone ja siin oli niin huonot kaijuttimet ettei saanu ees koval eikä ollu bassoo yhtään joten oli pakko saada parempi äänentoisto T.Kiittävä kysyjä

x520

ollut ihan myönteinen kokemus ... älämölyy löytyy pienen kylän tarpeeksi. ehkä basso vois olla vähän terävempi. mutta harvoin tulee kiljutettuu volumet kaakossa

kysymys

niin just tuli mieleen näis X520 kajareista että mitä varten sieltä kuuluu venäjää kun kone on kiinni ja kajarit päällä... hiljaista muminaa ja palalaikan soittoo kuuluu ... ja rajallekin on 70km matkaa .. outoo

Palailaikkaa?

Onko tuo ihan tosijuttu muuten?

Jos lähtisin leikittelemään asiallan, että mitenkä se voisi olla mahdollista, niin periaatteessa voi olla mahdollista. Kaiuttimissa itsessään on oma vahvistin ja kun tietokone ei ole syöttämässä signaalia stereolähtöön, niin voisiko kyseinen piuha toimia jopa antennina?

Silloinhan asialle olisi luonnollinen selitys.

kyllä

ihan tosi ... varsinkin kun volume on pienellä niin silloin kuuluu venäjää

tosi on

että siellä jotku igorit soittelee palailaikaa. ja se kuuluu vaikka kone on päällä, kajareitten pitää kyllä olla niin hiljaella kun voi että sitä kuuluu..

Ompa

aika jännä ilmiö, mut mahdollista kyllä.. kokeileppa sellasta juttua, että otat piuhan pois koneen takaa ja laitat kajarit päälle.. vieläkö palalaikka sen jälkeen soi?

puolijohderahjapinnat

AM- radiolähetyksen ilmaisu (siis suuritaajuisen radiolähetyksen muuttaminen pienitaajuiseen kuuluvaan muotoon) tapahtuu puolijohderajapinnan avulla.

Kajareidesi elektroniikassa on runsaasti tuollaisia puolihohdekomponentteja, ja on niissä niitä rajapintoja.

Laatuelektroniikka on suojattu radiotaajuisia häiriöitä vastaan, halvat tietokonekajarit ei. Siksi ne saattavat toimia myös AM- radiovastaanottimena. Venäläisillä on paljon tehokkaita AM- radioasemia, ja ne kuuluvat kauas.
 /   /  / Logitech x-230 kaijuttimet

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta