Tästä "alkoi" ihmisen kehitys !

veivari

Georgiasta löydetty 1,8 miljoonaa vanha pääkallo

TBILISI, Georgia. Arkeologit uskovat löytäneensä Georgiasta maatumattoman pääkallon, jota epäillään 1,8 miljoonaa vuotta vanhaksi.
Homo erectus -lajin edustajan kallo olisi siinä tapauksessa osa vanhinta ihmisen esi-isiä koskevaa löytöä Euroopassa.
Kallo löytyi 6. elokuuta Dmanisissa, noin 100 kilometriä kaakkoon pääkaupungista Tbilisista, Georgian kansallismuseon johtaja David Lortkipanidze kertoi.
Arkeologit ovat tehneet kaivauksia alueella vuodesta 1939 asti.

Kaiken kaikkiaan arkeologit ovat löytäneet viisi luukappaletta, joiden uskotaan olevan samalta aikakaudelta. Pääkallo on niistä parhaiten säilynyt.
Tutkijat pitävät kalloa todisteena Homo erectuksen lähdöstä Afrikasta ainakin 500 000 vuotta aiemmin kuin eurooppalaisten löydösten perusteella on oletettu.Miljoonan vuoden ikäisiä ihmisen ja ihmisen kehitysopillisten esiasteiden fossiileja on aiemmin löydetty Afrikasta, Lähi-idästä ja Aasiasta, mutta ei toistaiseksi Länsi-Euroopasta.

Olemmeko kehittyneet yksin vai olemmeko "ET -jalostuksen" tulosta ?

35

2300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruusunpunaiset lasit

Ajatteles, jos olisimmekin lähtöisi jostain muualta.

• Ufoman

Miksi sitten humanoideista peräisin oleva "ihmislaji", joka teoriasi mukaan pystyisi planeettojen väliseen matkailuun puuhasteli täällä "siirtokunnassa" satoja tuhansia vuosia alkeelisten kivityökalujen kanssa?

• Ufoman kirjoitti:

Miksi sitten humanoideista peräisin oleva "ihmislaji", joka teoriasi mukaan pystyisi planeettojen väliseen matkailuun puuhasteli täällä "siirtokunnassa" satoja tuhansia vuosia alkeelisten kivityökalujen kanssa?

Jos "jalostuksen" lopputulos muistuttaa tälläistä "ihmisluomusta" ?

http://www.starchildproject.com/

Todennäköisesti näitä "kokeiluja" on maanpiirissä enemmänkin ?

Toivottavasti menään oikeaan suuntaan ihmisen kehityksessä...

• ^Vortac^
        Ufoman kirjoitti:

Meidät on kehitetty osittain täällä, mutta osittain muualla, meidät on siis oikeastasan tuotu tänne. Meidän kehomme on suunniteltu kehittyviä, nuorempia sieluja varten.. kun taas vanhemmat veljemme ovat valvoneet meitä aikojen alusta. Siis eiväthän HE käyttäneet alkeellisia työkaluja, vaan ME!

Siis meille annettiin vain vähän työkaluja ja opetusta, jotta oppisimme yhteistyötä karuissa olosuhteissa ja kehittyisimme hyvään suuntaan.

Kaikki olisi onnistunutkin hyvin, jos maapallo ei olisi kuin kirottu.. aivan, AIVAN alusta asti se on ollut yksi surun lapsi aurinkokunnassamme. Onnettomuus toisen jälkeen .. Usein juuri kun ihminen näytti kehittyvän jo hyvää vauhtia, tapahtui esim. maapallon magneettisten napojen liikahtelua (kun oli yksi ISO kuu ja yksi pienempi (nykyinen), sensijaan että se sama massa olisi jakautunut kolmeksi tasakokoiseksi kuuksi - tämä loi epätasapainoa) vuoksi kaikki tuhoutui ja jouduttiin aloittamaan alusta, mutta vahingoista viisastuneena nämä vanhemmat 'elämänkylväjät' asuttivat ensin kuut näillä ihmisalkioilla kunnes ne kykenivät jonkinlaiseen itsenäisyyteen, ja toivat heitä sitten tänne. Mutta hyvin usein mullistukset tuhosivat taas kaiken ja esim. dinosaurukset olivat näiden tuhojen synnyttämiä mutaatioita, "joita ei olisi koskaan saanut syntyä".

Öhm.. vastasiko tämä kysymykseesi?

- Vortac

• area51

Näin omiin silmien. Kerran olet penkamassa minuun paperiä, mene siihen kun mulla oli ulkopuolinen raskaus. Ja kuukauden päästä siitä ajasta näin alienin kun hän oli sen putkiin kansa viereessä. Hän otti mieheltä jotenkiin sen,
      sitten tuli mua kohtaan. Sittenhan nukahtiin kun hän katsoi mut. Seuravana päivänä kerroin miehelle että olen raskaana. Sitten ennen joulua sain tiedä että olen raskaana. Lapsi syntyi mutta heiko ja ennen aikainen. Kolmas raskaus päätyi keskeen kun he viennyt sikiön. Ja nämä lääkärit todeneet tuulimuna. Siinä on mietimistä.
      Ja ikävä kyllä kun ufo tutkiät, heitävät ilmaan nämä tapahtumat. Siis eivät usko että tämä on tosi juttu.

• area 51

kun ne ottaneet sen sikiön pois. Ne kyllä pyyhenet sen muistiin, mutta musti palaustui ja
        oliin peloisa. Mutta selviisin tästäkiin asiasta.
        Näin myös missä ne säilytä niitä ja kasvata ne sikiöitä.

• area 51
        area 51 kirjoitti:

kun ne ottaneet sen sikiön pois. Ne kyllä pyyhenet sen muistiin, mutta musti palaustui ja

on vielä mieletön määrä mitä on pyyhitty.
        Ja sehän ammatilainen vain voi kaivata ne pinnale.

• area51
        area 51 kirjoitti:

on vielä mieletön määrä mitä on pyyhitty.
        Ja sehän ammatilainen vain voi kaivata ne pinnale.

pystytkö vielä sanomaan sen valvoja?

• area51
        area51 kirjoitti:

pystytkö vielä sanomaan sen valvoja?

ja soita sille ufo tutkijalle viellä. Miltä hän mieltä tästä asiasta. Nyt olen jo kertonnut paljon että aivan polta jo.

• area 51
        area51 kirjoitti:

ja soita sille ufo tutkijalle viellä. Miltä hän mieltä tästä asiasta. Nyt olen jo kertonnut paljon että aivan polta jo.

Ja saatekö pemistellä myös lääkärin kirjoja myös?

• area 51
        area 51 kirjoitti:

sanaakan enkä keksinnyt. Omahan moka kun ette uskotte. Pääsen vähemmälä sitten.Valvojalle.

• area 51

minusta eroon. No jos sinä etsit oikeita siepatuksi joutuneita ihmisiä. Niin hukkasit tämän mahtolisuuden. Olen todella ollut siepattu. Ja kyllä tehnyt mielikiin mennä ufo tutkijan luo. Mutta ikävä kyllä tämä ei ole Ufo tutkijoiden sivu. siis minä poistuun, ja annan
      alienille valtan kokona halitsea minut. Joskus kyllä olin katkera niile tutkimuksista että tuntennut jopa koe kaniin olemiseen. Ja kukaan ei voinut auta koska eivät tienet itekään niistä.
      Täyty sitten olla hilja ja nautiä elämästä.
      Mutta kehityn erilaila ja halusiin että joku ymmärsi niistä jotakin. En vaivan sinua ennä, ja
      anna asialle olla sitten.TODELLISUUDESSA SIEPATTU UHRI, JA OLEN JO TOTTUNUT SIEPATTUNA UHRINA OLEMISENA. En pelkään niitä ja samastuin melkein niiden tasoon.

• area 51

ottatte todeeksi ja uskotte mitä olen kirjoitannut. Ja ne ihmiset joka on siepattu.
        Minä ainakin paljastiin, mutta mitä hyötyä siinä
        on kun ette usko kuitenkaan.

• hei

Mistä päättelet, että valvoja haluaa päästä sinusta eroon? jos näin olisi nii sinun juttujasi ei julkaistaisi ainoatakaan tällä palstalla, mutta ihme kyllä niistä julkaistaan näköjään jokikinen.. ihmejututkin.

Ja jos pelkäät valvojia tai yleensäkkään jotain salaliittolaisia niin miksi kertoilet juttujasi täällä? pitäisit asiat vain omana tietonasi ja olisit hiljaa. Jos haluat tuoda julki kokemiasi asioita alieneista ja ufoista kerro niistä ihan asiallisesti ja lopeta valvoja höpinät ja sinun tarkkailu/vainoamis kertomukset. Ilmeisesti salaliittolaiset eivät ole sinua vielä eliminoineet kun siellä höpöttelet ja löytämisesi ei varmasti tuota ongelmia koska IP- osoitteesi on naurettavan helposti selvitettävissä.

Joten ne kertomukset mitä olet kokenut alieneiden kanssa ym.. ym.. ovat varmasti ihan mielenkiintoista luettavaa, vaikka jonkinlaiset todisteet tosin puuttuvat joten on oltava täysin kertomustesi varassa. Joku kuva, ääni tms. tänne palstalle ei olisi yhtään pahitteeksi.

PS" mitä tarkoitat tuolla "valvojalla"? onks se palstasheriffi vai aivan joku muu henkilö?

• area 51
        hei kirjoitti:

Mistä päättelet, että valvoja haluaa päästä sinusta eroon? jos näin olisi nii sinun juttujasi ei julkaistaisi ainoatakaan tällä palstalla, mutta ihme kyllä niistä julkaistaan näköjään jokikinen.. ihmejututkin.

Ja jos pelkäät valvojia tai yleensäkkään jotain salaliittolaisia niin miksi kertoilet juttujasi täällä? pitäisit asiat vain omana tietonasi ja olisit hiljaa. Jos haluat tuoda julki kokemiasi asioita alieneista ja ufoista kerro niistä ihan asiallisesti ja lopeta valvoja höpinät ja sinun tarkkailu/vainoamis kertomukset. Ilmeisesti salaliittolaiset eivät ole sinua vielä eliminoineet kun siellä höpöttelet ja löytämisesi ei varmasti tuota ongelmia koska IP- osoitteesi on naurettavan helposti selvitettävissä.

Joten ne kertomukset mitä olet kokenut alieneiden kanssa ym.. ym.. ovat varmasti ihan mielenkiintoista luettavaa, vaikka jonkinlaiset todisteet tosin puuttuvat joten on oltava täysin kertomustesi varassa. Joku kuva, ääni tms. tänne palstalle ei olisi yhtään pahitteeksi.

PS" mitä tarkoitat tuolla "valvojalla"? onks se palstasheriffi vai aivan joku muu henkilö?

mitä tehdtä nyt. Tämä kieli taito vaikeuksiä kiire, jatkuva työ häiritse kertomaan ja uskalanko luota kellekään.
        Olen nähnyt näkyyjä ja luotan niihin ja sen takiä pelkään että ihmisetkiin voivat tehtä testiä kun koekaniille tekevät. Ihminen yhtä kun peto.
        Ja nyt tuntuu että mut halutaan nöyratta,mutta minut kyllä korkea voima auta siinä asiassa.
        Taitapa taita tyytyn omien siepattu kokemuksien itse,ja jos joina päiväänä kehityynkin kokonansa.
        Mutta kerran minusta tuli riesa,jonkuun mielestä. Niin antaaka asialle selvimättä.
        Totuus sielä ulkona harhaile vieläkiin, mutta kukaan ei selvittännyt vielä sen. Surulinen olo
        kun yriitin auta mikä katastroofi meitä uhka.
        Ja osa vain minulta pyyhitty(muistiista). Miten saan selville? Ja onkohan mut aina tutkitaan?
        Yhten kerran, humanoidit tulivat jopa 4 kerta,
        yö peräkkäin, ja ihme kyllä oli vain ihmettalimistä. Kun sänkyn vierren ensiin lentännyt valo pallo joka seurasi mut. Mysteri jatkakoon. Sitten suljeen silmät ja rentoutuun niin kuulen omituiset signaalit,ja sitten näin humanoidin kasvot. Ja lepoasennossa vasta ihmetelemistä kyllä on.Näin asioita mitä haluan tiedä jopa kuulen mitä ne jutelevat. Ja muutama päivän, tai vuosien päästä ne toteutu. No se siitä sitten. En ainakan haluan alistua kellekään joka haukuu mielisairaksi. Menepä todeelakin lääkärillekin selvittä nämä juttuja. Varmasti hänkiin otta sairas loman tai otta lopputilin.Minuun juttuihiin voi saada järkevä selityksen,mutta mailma ei vieläkään kehittynnyt.

• area 51
        area 51 kirjoitti:

mitä tehdtä nyt. Tämä kieli taito vaikeuksiä kiire, jatkuva työ häiritse kertomaan ja uskalanko luota kellekään.
        Olen nähnyt näkyyjä ja luotan niihin ja sen takiä pelkään että ihmisetkiin voivat tehtä testiä kun koekaniille tekevät. Ihminen yhtä kun peto.
        Ja nyt tuntuu että mut halutaan nöyratta,mutta minut kyllä korkea voima auta siinä asiassa.
        Taitapa taita tyytyn omien siepattu kokemuksien itse,ja jos joina päiväänä kehityynkin kokonansa.
        Mutta kerran minusta tuli riesa,jonkuun mielestä. Niin antaaka asialle selvimättä.
        Totuus sielä ulkona harhaile vieläkiin, mutta kukaan ei selvittännyt vielä sen. Surulinen olo
        kun yriitin auta mikä katastroofi meitä uhka.
        Ja osa vain minulta pyyhitty(muistiista). Miten saan selville? Ja onkohan mut aina tutkitaan?
        Yhten kerran, humanoidit tulivat jopa 4 kerta,
        yö peräkkäin, ja ihme kyllä oli vain ihmettalimistä. Kun sänkyn vierren ensiin lentännyt valo pallo joka seurasi mut. Mysteri jatkakoon. Sitten suljeen silmät ja rentoutuun niin kuulen omituiset signaalit,ja sitten näin humanoidin kasvot. Ja lepoasennossa vasta ihmetelemistä kyllä on.Näin asioita mitä haluan tiedä jopa kuulen mitä ne jutelevat. Ja muutama päivän, tai vuosien päästä ne toteutu. No se siitä sitten. En ainakan haluan alistua kellekään joka haukuu mielisairaksi. Menepä todeelakin lääkärillekin selvittä nämä juttuja. Varmasti hänkiin otta sairas loman tai otta lopputilin.Minuun juttuihiin voi saada järkevä selityksen,mutta mailma ei vieläkään kehittynnyt.

kertoakaan kuka yriiti tehtä mut naurun alaiseksi.

• area 51
        area 51 kirjoitti:

mennä jotain parempä tehtä. Jotain hyödyllistä,
        kun yksi pienokainen kuorsa sielä sänkyssä. Ja toinen WC:ssa. Ei taita ennä kiinosta, kun kerran yksi painostannut täälä sivuula kokoajan.
        Vaikeuneminen ja hiljantumineen on kullan arvoista. Luulkoon mut keneen vain halua, hänen reviirin(sivulle) en halua ennä tulla keskustelemaan. Ja teile joka kuunteleet, suuret kiitokset, ja menestystä elämässä.

• yx - uuno ulalla
        area 51 kirjoitti:

kuka sinua häiritsee ja tekee sinusta naurun alaiseksi ? Tulisi tähän kirjoitukseenki jonkimoista selvyyttä. KIITOS !

• area 51
        yx - uuno ulalla kirjoitti:

kuka sinua häiritsee ja tekee sinusta naurun alaiseksi ? Tulisi tähän kirjoitukseenki jonkimoista selvyyttä. KIITOS !

saa olla noin pikkusieluinen ihminen. Mutta välillä energiä tahto loppua kun joku keskustele negatiivisiä asioita. Itse katson vain hyviä ohjelmiä telkaarista ja rauhallista toiminta myös.

• area 51
        area 51 kirjoitti:

saa olla noin pikkusieluinen ihminen. Mutta välillä energiä tahto loppua kun joku keskustele negatiivisiä asioita. Itse katson vain hyviä ohjelmiä telkaarista ja rauhallista toiminta myös.

anteeksi, sille henkilölle, sille joile olen suutunnut.

• area 51
        area 51 kirjoitti:

anteeksi, sille henkilölle, sille joile olen suutunnut.

Herra velivalvooja jos olette, niin monta kerta anteeksi minä pyydän teiltä.

• area 51

selvittä oma asian, mutta taita jää selvimättä kun on työtäkiin on niin paljon. Ja kyllä varmasti UFO tutkijoilekiin kiinosta kun joku paljasta uusiä siepattu kokemuuksiä. Vain mitä mieltä te olette tästä asiasta?

• area 51 kirjoitti:

selvittä oma asian, mutta taita jää selvimättä kun on työtäkiin on niin paljon. Ja kyllä varmasti UFO tutkijoilekiin kiinosta kun joku paljasta uusiä siepattu kokemuuksiä. Vain mitä mieltä te olette tästä asiasta?

saada tarkempia tietoja sinun tapauksesta. Milloin nämä ilmiöt alkoivat sinulla ja missä ne ovat tapahtuneet?
        Tiedätkö mitään sellaisesta ilmöstä kuin "valontuojat" ? Hyviä vointeja sinulle ja koita jaksaa eteenpäin !

• area 51
        Solarman kirjoitti:

saada tarkempia tietoja sinun tapauksesta. Milloin nämä ilmiöt alkoivat sinulla ja missä ne ovat tapahtuneet?
        Tiedätkö mitään sellaisesta ilmöstä kuin "valontuojat" ? Hyviä vointeja sinulle ja koita jaksaa eteenpäin !

Valotuojiista, ole kilti jos tiedät. Olen nyt aivan hako tiellä. Ja ihmitelenkiin mitä minulle alkoi tapahtumankiin. Kun jo tiedän kuka mene minnekin suunta jo etukädeen, ohoh.Alkooi kyllä elämäkiin muutumassa, kummalisen suuntan.

• area 51

Onkohan siepatuja, ufo tutkijat, tiedemiehet,ja muut tutkijat ovat hulluja? Ikäävä kyllä ymmärys vain puutu joka estä ymmärtämään toinen toisiä.

• Ufoman

Mitä tämä "area 51" yrittää oikein selvittää?

• heti kahjo
        Ufoman kirjoitti:

jos ei osaa puhua suomea kunnolla.

• area 51
        heti kahjo kirjoitti:

jos ei osaa puhua suomea kunnolla.

Kun minuun meneisyydestä on tapahtunnut ikäävä tapahtuma. Ja kyllä jokainen suutu jos hänen elämästä(meneisyydestä) rupea kieroudella puhua.
        Mutta ihminen han on erehtyväinen joskus eiköös niin. Onhan sullakiin arpiä elämässä on ollut?

• Kuukummitus!!!
        Ufoman kirjoitti:

Olen keltainen kuukummitus!!! Hu-huu...hyi kun on paha olo....YRJÖÖÖÖ...!!!

• area 51
        area 51 kirjoitti:

Kun minuun meneisyydestä on tapahtunnut ikäävä tapahtuma. Ja kyllä jokainen suutu jos hänen elämästä(meneisyydestä) rupea kieroudella puhua.
        Mutta ihminen han on erehtyväinen joskus eiköös niin. Onhan sullakiin arpiä elämässä on ollut?

hauskoja juttujakiin ollut. Kun en ole ymmärtännyt mitä toinen tarkoiti, ja joskuus se tuo kyllä ongelmiä että joku toinen on suutunnut ja väärin ymmärtännyt.Aluusa en osannut suomea
        niin heti ollut väärin käsityksiä vaika tarkoitiin kyllä hyvä niile.

• area51
        Kuukummitus!!! kirjoitti:

Olen keltainen kuukummitus!!! Hu-huu...hyi kun on paha olo....YRJÖÖÖÖ...!!!

Että kuu vaikutta naisiihin mulle se anta unettomuuta.

• area 51
        area51 kirjoitti:

Että kuu vaikutta naisiihin mulle se anta unettomuuta.

vaikuuta vieläkiin kuun kauta. Se on kyllä hauska
        ilme minut kyllä ihmiset pelkäänet kun nukuin silmät auki ja katsoin kuuta, se oli tapahtunnut halovein aikaana. hahahahahaha.

• noin..
        area 51 kirjoitti:

En ole huomannut, että täällä olisi joku puhunut sinun menneisyydestäsi ja vieläpä kieroudella. Uskon, että täällä ei kukaan tunne sinua ja vielä vähemmän tietää menneisyydestäsi. Ainoa joka on puhunut jotain jonkinlaisesta menneisyydestäsi olet ollut sinä itse. Ilmeisesti olet ollut ahkeraan alieneiden käsittelyssä? Miten nämä ensimmäiset alien kontaktit alkoivat ja mitä erityistä teit elämässäsi ennen ensimmäisiä alien kontakteja?

• nefer-titi

Tutkiessani ihmisen kehityshistoriaa olen tullut siihen tulokseen,että ominaankehittyminen tähän malliin on mahdotonta niin lyhyessä ajassa.Luonnonvalintaan ym. mutaatioihin perustuva kehitys on hidasta,ja tarkoituksenmukaista.Näin ollen olisimme edelleen simpanssiasteella varmaan.Väkisin tulee mieleen jonkinlainen asteittainen asioihin puuttuminen ,mutta kysymys siitä kuka on muutoksen tekijä ja miksi onkin sitten asia erikseen..

• engeli....

voivat puutua alienit, ja ne kyllä huolehtivat siitä asiasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      142
      8164
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      158
      7364
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      185
      5025
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      252
      3378
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      104
      2852
    6. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      8
      2669
    7. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      155
      2526
    8. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      181
      2392
    9. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      12
      1959
    10. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      18
      1955
    Aihe