mitkä olisivat tehokkaita vatsalihasliikkeitä ihan kotona tai sitten salilla.?
Miten saada vatsalihakset näkymään!?
8
7572
Vastaukset
- ...
Tiputa rasvaprossaa niin katso sitten uudestaan... lihakset ei näy läskin alta..
- Minnie88
mulla ois kanssa kova halu saada vatsalihakset näkymään ja treenaankin niitä jotain 3-4 kertaa viikossa. Monipuolisesti.Tai ainakin yritän. Näkyy niitä vähän mut ei riittävästi. Ja koska oon alipainonen niin mikään painon pudotus ei kyl tuu kyseeseen. Neuvoja?
- lii
Minnie88 kirjoitti:
mulla ois kanssa kova halu saada vatsalihakset näkymään ja treenaankin niitä jotain 3-4 kertaa viikossa. Monipuolisesti.Tai ainakin yritän. Näkyy niitä vähän mut ei riittävästi. Ja koska oon alipainonen niin mikään painon pudotus ei kyl tuu kyseeseen. Neuvoja?
Monipuolisia vatsalihasliikkeitä tekemällä saa näkyvää tulosta. esim salillakin on useita vatsalihaslaitteita. niillä tekemään vuoroparia jonkin muun liikkeen kanssa. Ja tietysti jos hyvä liike löytyy niin ei muuta ku painoa lisää. alkaa näkyä!
- tärkeetä
Minnie88 kirjoitti:
Mahdollisesti sulla on esteenä lihasten kasvulle se, että ne ei saa tarpeeksi ravinteita. Lihasten pitää saada tarpeeksi proteiinia ym. et ne pystyy kasvamaan. Jos siis olet alipainoinen luulisin, että suurin ongelma kehitykselle on se että syöt väärin = liian vähän!
- dedde
Tavallisia vatsalihaksia vedettäessä lihakset kyllä vahvistuvat mutta eivät tuu näkyviin. Yks hyvä liike mikä vaikuttaa koko vatsan lihaksiin: Asetu lattialle selinmakuulle ja siitä vaan nostelemaan ja laskemaan jalkoja SUORANA ja HITAASTI loppuun asti! Jalkojen ollessa ylhäällä 90:n asteen kulma. Sivuttaisiin vatsalihaksiin vaikuttaa myös, kun teet liikkeet kiertäen. Ns. normaaleja vatsoja mutta jäätkin puoliväliin ja kosketat vuorotellen kyynärpäällä lattiaa.
- laskelmoiva
En ole löytänyt vastausta sille kauan vatsalihaksia tulee tehdä että tuloksia alkaa näkymään. Monta kertaa (kuinka pitkiä sarjoja?) tulisi tehdä päivittäin/viikottain? Kuinka nopeasti tämän tulokset suurinpiirtein näkyy?
Jos tämän tietää niin on helpompi asettaa itselle tavotteita mistä pitää kiinni.
- osteriossikoska
Itse ole tehnyt 2kk joka viikko 3 kertaa vatsalihaksia 60 kerrallaan.
Tulokset näkyvät hyvin. - Massureeniä
Tässä tosi tehokas liike! Mene lankku asentoon, joko suorille käsille tai kyynerpäät lattialla.. ala nostaa polvia vuorotellen kohti mahaa..kyllä tuntuu ja tuloksiakin tulee!
Tsemppiä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama245037Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634046Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve743612Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472473Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602348Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl762159Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272117- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371515