Olen miestenvihaaja

miestenvihaaja

Ensimmäinen mieheni häipyi parhaan ystäväni kanssa.
Toinen mieheni pahoinpiteli minut sairaalakuntoon.
Kolmas mieheni varasteli minulta rahaa ja juhli ne pois.
Neljäs mieheni eli kokonaan kustannuksellani.
Kukaan näistä miehistäni ei osallistunut kodin tai lastenhoitoon.
Nyt minä olen miestenvihaaja.
Mikä neuvoksi?

57

1935

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnon mies

      katsoppa peilin...olisi syytä..hmm...

      • Tytsy

        No niinpä tietenkin.
        Uhrissahan se syy on.Joojoo...


      • Kanssasisar

        No ei tuo ny vaikuta kovin hyvältä neuvolta.
        Minun mielestäni kaikki miehet vois vaikka ampua.


      • heikki
        Kanssasisar kirjoitti:

        No ei tuo ny vaikuta kovin hyvältä neuvolta.
        Minun mielestäni kaikki miehet vois vaikka ampua.

        onko sanna sillanpää päässyt vapaaksi?????????


      • Pang-pang
        heikki kirjoitti:

        onko sanna sillanpää päässyt vapaaksi?????????

        Eikös se Sanna oltu raiskattu.
        Niin että hänenkin elämänsä olivat miehet pilanneet.
        Ja valtio vei vielä Sannan omaisuudenkin.
        Tosi sikamaista naista kohtaan.


      • smurffiina

        on vain niin, että ihmisiä ja usein kilttejä ihmisiä kohtaavat onnettomuudet (työpaikka- ja koulukiusaus).Syy vyöryy eiaggressiivisen hämmentyneen uhrin niskaan."Mikähän vika siinä on, kun kaikki sille huutaa ja pahoinpitelee?" Kyseessä on vain yksinkertaisesti ihminen, jota käytetään kaatopaikkana. Se miten päästä eroon katkeruudesta onkin toinen asia samoin kuin se kuinka oppia pitämään puolensa sortumatta väkivaltaiseen käytökseen ja siitähän kysyjä varmaan on juuri kiinnostunut.


      • Sanna
        Kanssasisar kirjoitti:

        No ei tuo ny vaikuta kovin hyvältä neuvolta.
        Minun mielestäni kaikki miehet vois vaikka ampua.

        Minun mielestäni kaikki feministit voisi vaikka ampua.


      • Perse
        Pang-pang kirjoitti:

        Eikös se Sanna oltu raiskattu.
        Niin että hänenkin elämänsä olivat miehet pilanneet.
        Ja valtio vei vielä Sannan omaisuudenkin.
        Tosi sikamaista naista kohtaan.

        Kyllä me miehet ollaan paskoja!!
        Me syödään naisten ruuat juodaan viinat ja käytetään rahat huoriin. Kyllä!! ihan jokamies!!
        Mäkin asun huoran kanssa ja se laittaa mulle ruokaa ja mää nussin sitä aina kun siltä tuntuu... eli oon sen pari kertaa raiskannu!!
        se on kivaa!! täytyy myöntää!! oonhan mies!!


      • ping-pong
        Perse kirjoitti:

        Kyllä me miehet ollaan paskoja!!
        Me syödään naisten ruuat juodaan viinat ja käytetään rahat huoriin. Kyllä!! ihan jokamies!!
        Mäkin asun huoran kanssa ja se laittaa mulle ruokaa ja mää nussin sitä aina kun siltä tuntuu... eli oon sen pari kertaa raiskannu!!
        se on kivaa!! täytyy myöntää!! oonhan mies!!

        Totta varmasti joka sana.
        Täysin uskottava tarina.


      • Ping-pong
        Sanna kirjoitti:

        Minun mielestäni kaikki feministit voisi vaikka ampua.

        Ei ku sovinistit.Käytit väärää sanaa.


      • Sanna
        Ping-pong kirjoitti:

        Ei ku sovinistit.Käytit väärää sanaa.

        Ei kun feministit. Olet nyt sekoittanut asiat päässäsi.


    • varattu kunnollinen mies

      Sulta puuttuu kyky löytää kunnollinen mies.

      • miestenvihaaja

        Ei kunnollista miestä ole olemassakaan, satuolentoja ovat vain, naisten mielikuvituksen miesten itsepetoksen tuotteita.
        Miehet ovat alistavia hyväksikäyttäjiä joka ikinen.


      • varattu kunnollinen mies
        miestenvihaaja kirjoitti:

        Ei kunnollista miestä ole olemassakaan, satuolentoja ovat vain, naisten mielikuvituksen miesten itsepetoksen tuotteita.
        Miehet ovat alistavia hyväksikäyttäjiä joka ikinen.

        Saat ajatella miehistä ihan mitä haluat. Mä lähden nyt oman kultani viereen nukkumaan...
        heh.. feministit on sitte idiootteja....
        MMMMM-MOI.. =)


      • Mies=Sika?
        miestenvihaaja kirjoitti:

        Ei kunnollista miestä ole olemassakaan, satuolentoja ovat vain, naisten mielikuvituksen miesten itsepetoksen tuotteita.
        Miehet ovat alistavia hyväksikäyttäjiä joka ikinen.

        ...minkälaisen vastauksen haluat sitten saada?Yritänpä auttaa:"Joo, kaikki miehet on sikoja".Helpottiko?


      • Tytsy
        Mies=Sika? kirjoitti:

        ...minkälaisen vastauksen haluat sitten saada?Yritänpä auttaa:"Joo, kaikki miehet on sikoja".Helpottiko?

        " Joo, tyhmiä me ollaan, joka ikinen äijä, mutta me toivomme, että te viisaat naiset opetatte meitä ja teette meistä kunnon miehiä".


      • Pahvi
        Tytsy kirjoitti:

        " Joo, tyhmiä me ollaan, joka ikinen äijä, mutta me toivomme, että te viisaat naiset opetatte meitä ja teette meistä kunnon miehiä".

        No tuleppa tytsy ja tee minusta kunnon mies...
        Luulen että kunnon miehen löydettyäsi juoksisit pakoon,sillä olet rakastunut vihaasi niin paljon ettet siitä tohtisi luopua.


      • Tytsy
        Pahvi kirjoitti:

        No tuleppa tytsy ja tee minusta kunnon mies...
        Luulen että kunnon miehen löydettyäsi juoksisit pakoon,sillä olet rakastunut vihaasi niin paljon ettet siitä tohtisi luopua.

        Minäkö muka vihainen?
        Minähän vain omistaudun miesten opettamiselle kunnon miehiksi, kun heidän äideillään ei ilmeisesti ollut aikaa tähän tärkeään pedagogiseen toimintaan.
        Kun miehet oppivat olemaan kunnolla, paranee koko maailma.


      • varattu kunnollinen mies
        Tytsy kirjoitti:

        Minäkö muka vihainen?
        Minähän vain omistaudun miesten opettamiselle kunnon miehiksi, kun heidän äideillään ei ilmeisesti ollut aikaa tähän tärkeään pedagogiseen toimintaan.
        Kun miehet oppivat olemaan kunnolla, paranee koko maailma.

        "Kun miehet oppivat olemaan kunnolla, paranee koko maailma"... Ja taas kaikki miehet yleistetään. Mulla on hyvä äiti ja musta tuli kunnollinen. Suomessa on varmasti paljon hyviä miehiä. Mutta arvatenkin te kaikki naiset, jotka olette täällä juttelemassa, olette etelä-Suomesta. Siellä sekä miehet että naiset ovat SUURIMMAKSI osaksi pinnallisia minäminäminä-tyyppejä, jotka eivät katso kuin ulkonäköön ja varallisuuteen seksi. Sitten mennään yhteen ja kun vähän tulee "ongelmaa", ja huomataan että keskustelu toisen kanssa ei onnistu, harrastukset ym. ovat aivan erit, niin enää ei jakseta olla yhdessä ja erotaan. Ennen eroa tulee ehkä pettämistä ym.

        Mitä oon katellu noita teidän vaatimuslistoja miehiä kohtaan, niin saatte olla tosi kauan ilman kunnollista miestä.

        ..Meille miehille riittää naisessa kaksi asiaa:
        1. Kaksi tissiä
        2. Tussu

        heh heh......
        No vitsit sikseen...

        Jos te hyvät naiset ette enää kävelisi se vaatimuslista kädessä miehiä etsimässä, niin löytäisitte varmasti hyvän kunnollisen miehen. Katselkaa myös sellaisia miehiä jotka eivät esim baareissa pyöri ympärillänne, vaan ovat hieman syrjemmällä. Potkikaane hännystelijät syrjään, ja katelkaa niitä hieman ujompia(ei välttämättä ujoja) tyyppejä.

        Onnea etsintään...


      • Peikkotyttö
        varattu kunnollinen mies kirjoitti:

        "Kun miehet oppivat olemaan kunnolla, paranee koko maailma"... Ja taas kaikki miehet yleistetään. Mulla on hyvä äiti ja musta tuli kunnollinen. Suomessa on varmasti paljon hyviä miehiä. Mutta arvatenkin te kaikki naiset, jotka olette täällä juttelemassa, olette etelä-Suomesta. Siellä sekä miehet että naiset ovat SUURIMMAKSI osaksi pinnallisia minäminäminä-tyyppejä, jotka eivät katso kuin ulkonäköön ja varallisuuteen seksi. Sitten mennään yhteen ja kun vähän tulee "ongelmaa", ja huomataan että keskustelu toisen kanssa ei onnistu, harrastukset ym. ovat aivan erit, niin enää ei jakseta olla yhdessä ja erotaan. Ennen eroa tulee ehkä pettämistä ym.

        Mitä oon katellu noita teidän vaatimuslistoja miehiä kohtaan, niin saatte olla tosi kauan ilman kunnollista miestä.

        ..Meille miehille riittää naisessa kaksi asiaa:
        1. Kaksi tissiä
        2. Tussu

        heh heh......
        No vitsit sikseen...

        Jos te hyvät naiset ette enää kävelisi se vaatimuslista kädessä miehiä etsimässä, niin löytäisitte varmasti hyvän kunnollisen miehen. Katselkaa myös sellaisia miehiä jotka eivät esim baareissa pyöri ympärillänne, vaan ovat hieman syrjemmällä. Potkikaane hännystelijät syrjään, ja katelkaa niitä hieman ujompia(ei välttämättä ujoja) tyyppejä.

        Onnea etsintään...

        Voi luoja, mitä vuodatusta.

        Minä voin omasta puolestani sanoa, etten ole Etelä-Suomesta, vaan keskeltä ja maalta. Ja samanlaisia paskoja miehet täällä ovat kuin muuallakin.

        Mitä vaatimuslistaan tulee, minun suurin vaatimukseni on tulla huomioduksi ihmisenä, ei tissien ja vitun telineenä. Se tuntuu kuitenkin olevan pääsääntöisesti liikaa. Kun on kerran tissejä annettu, ei kelpaa enää kuin naitavaksi.

        Kunnollinen mies on taruolento, joita ei ole olemassa missään.


      • kermaleivos
        Peikkotyttö kirjoitti:

        Voi luoja, mitä vuodatusta.

        Minä voin omasta puolestani sanoa, etten ole Etelä-Suomesta, vaan keskeltä ja maalta. Ja samanlaisia paskoja miehet täällä ovat kuin muuallakin.

        Mitä vaatimuslistaan tulee, minun suurin vaatimukseni on tulla huomioduksi ihmisenä, ei tissien ja vitun telineenä. Se tuntuu kuitenkin olevan pääsääntöisesti liikaa. Kun on kerran tissejä annettu, ei kelpaa enää kuin naitavaksi.

        Kunnollinen mies on taruolento, joita ei ole olemassa missään.

        Koska vain tissit ja tussu ovat ne tärkeimmät asiat niin sehän tarkoitaa, että naisen ja miehen välillä ei ole henkistä elämää. Jos kuitenkin haluaa seksiä niin siitä vaan pelikentälle.


      • ( o )?
        varattu kunnollinen mies kirjoitti:

        "Kun miehet oppivat olemaan kunnolla, paranee koko maailma"... Ja taas kaikki miehet yleistetään. Mulla on hyvä äiti ja musta tuli kunnollinen. Suomessa on varmasti paljon hyviä miehiä. Mutta arvatenkin te kaikki naiset, jotka olette täällä juttelemassa, olette etelä-Suomesta. Siellä sekä miehet että naiset ovat SUURIMMAKSI osaksi pinnallisia minäminäminä-tyyppejä, jotka eivät katso kuin ulkonäköön ja varallisuuteen seksi. Sitten mennään yhteen ja kun vähän tulee "ongelmaa", ja huomataan että keskustelu toisen kanssa ei onnistu, harrastukset ym. ovat aivan erit, niin enää ei jakseta olla yhdessä ja erotaan. Ennen eroa tulee ehkä pettämistä ym.

        Mitä oon katellu noita teidän vaatimuslistoja miehiä kohtaan, niin saatte olla tosi kauan ilman kunnollista miestä.

        ..Meille miehille riittää naisessa kaksi asiaa:
        1. Kaksi tissiä
        2. Tussu

        heh heh......
        No vitsit sikseen...

        Jos te hyvät naiset ette enää kävelisi se vaatimuslista kädessä miehiä etsimässä, niin löytäisitte varmasti hyvän kunnollisen miehen. Katselkaa myös sellaisia miehiä jotka eivät esim baareissa pyöri ympärillänne, vaan ovat hieman syrjemmällä. Potkikaane hännystelijät syrjään, ja katelkaa niitä hieman ujompia(ei välttämättä ujoja) tyyppejä.

        Onnea etsintään...

        Siis yksitissinen ei tulisi kysymykseen?
        Niitäkin on nykyaikana aika paljon kun tuo rintasyöpä on melko tavallista.


      • ( o )?
        varattu kunnollinen mies kirjoitti:

        "Kun miehet oppivat olemaan kunnolla, paranee koko maailma"... Ja taas kaikki miehet yleistetään. Mulla on hyvä äiti ja musta tuli kunnollinen. Suomessa on varmasti paljon hyviä miehiä. Mutta arvatenkin te kaikki naiset, jotka olette täällä juttelemassa, olette etelä-Suomesta. Siellä sekä miehet että naiset ovat SUURIMMAKSI osaksi pinnallisia minäminäminä-tyyppejä, jotka eivät katso kuin ulkonäköön ja varallisuuteen seksi. Sitten mennään yhteen ja kun vähän tulee "ongelmaa", ja huomataan että keskustelu toisen kanssa ei onnistu, harrastukset ym. ovat aivan erit, niin enää ei jakseta olla yhdessä ja erotaan. Ennen eroa tulee ehkä pettämistä ym.

        Mitä oon katellu noita teidän vaatimuslistoja miehiä kohtaan, niin saatte olla tosi kauan ilman kunnollista miestä.

        ..Meille miehille riittää naisessa kaksi asiaa:
        1. Kaksi tissiä
        2. Tussu

        heh heh......
        No vitsit sikseen...

        Jos te hyvät naiset ette enää kävelisi se vaatimuslista kädessä miehiä etsimässä, niin löytäisitte varmasti hyvän kunnollisen miehen. Katselkaa myös sellaisia miehiä jotka eivät esim baareissa pyöri ympärillänne, vaan ovat hieman syrjemmällä. Potkikaane hännystelijät syrjään, ja katelkaa niitä hieman ujompia(ei välttämättä ujoja) tyyppejä.

        Onnea etsintään...

        Siis yksitissinen ei tulisi kysymykseen?
        Niitäkin on nykyaikana aika paljon kun tuo rintasyöpä on melko tavallista.


      • ( o )?
        varattu kunnollinen mies kirjoitti:

        "Kun miehet oppivat olemaan kunnolla, paranee koko maailma"... Ja taas kaikki miehet yleistetään. Mulla on hyvä äiti ja musta tuli kunnollinen. Suomessa on varmasti paljon hyviä miehiä. Mutta arvatenkin te kaikki naiset, jotka olette täällä juttelemassa, olette etelä-Suomesta. Siellä sekä miehet että naiset ovat SUURIMMAKSI osaksi pinnallisia minäminäminä-tyyppejä, jotka eivät katso kuin ulkonäköön ja varallisuuteen seksi. Sitten mennään yhteen ja kun vähän tulee "ongelmaa", ja huomataan että keskustelu toisen kanssa ei onnistu, harrastukset ym. ovat aivan erit, niin enää ei jakseta olla yhdessä ja erotaan. Ennen eroa tulee ehkä pettämistä ym.

        Mitä oon katellu noita teidän vaatimuslistoja miehiä kohtaan, niin saatte olla tosi kauan ilman kunnollista miestä.

        ..Meille miehille riittää naisessa kaksi asiaa:
        1. Kaksi tissiä
        2. Tussu

        heh heh......
        No vitsit sikseen...

        Jos te hyvät naiset ette enää kävelisi se vaatimuslista kädessä miehiä etsimässä, niin löytäisitte varmasti hyvän kunnollisen miehen. Katselkaa myös sellaisia miehiä jotka eivät esim baareissa pyöri ympärillänne, vaan ovat hieman syrjemmällä. Potkikaane hännystelijät syrjään, ja katelkaa niitä hieman ujompia(ei välttämättä ujoja) tyyppejä.

        Onnea etsintään...

        Siis yksitissinen ei tulisi kysymykseen?
        Niitäkin on nykyaikana aika paljon kun tuo rintasyöpä on melko tavallista.


      • Tytsy
        kermaleivos kirjoitti:

        Koska vain tissit ja tussu ovat ne tärkeimmät asiat niin sehän tarkoitaa, että naisen ja miehen välillä ei ole henkistä elämää. Jos kuitenkin haluaa seksiä niin siitä vaan pelikentälle.

        Miehet eivät kehity, eikä niillä ole mitään henkistä elämää, ei ainakaan naisen kanssa.
        Ei niitten kanssa voi muuta kuin nussia ja tapella.On ne niin yksinkertaisia tyyppejä.


      • Jarno
        Tytsy kirjoitti:

        Miehet eivät kehity, eikä niillä ole mitään henkistä elämää, ei ainakaan naisen kanssa.
        Ei niitten kanssa voi muuta kuin nussia ja tapella.On ne niin yksinkertaisia tyyppejä.

        Osaatko sinä tavata "it-se-kes-kei-nen ku-si-pää"..?


      • Tippaleipä
        Jarno kirjoitti:

        Osaatko sinä tavata "it-se-kes-kei-nen ku-si-pää"..?

        Sinä näytät osaavan.
        Entäs pas-ka-pää put-ki-ai-vo-uk-ko?
        Osaatko tuon?


      • leivos1
        kermaleivos kirjoitti:

        Koska vain tissit ja tussu ovat ne tärkeimmät asiat niin sehän tarkoitaa, että naisen ja miehen välillä ei ole henkistä elämää. Jos kuitenkin haluaa seksiä niin siitä vaan pelikentälle.

        Vovatko tissit olla tärkein syy kolmetoistavuotiselle suhteelle? Alkaa harmittaa, kun suhde painottuu tissiin eikä henkiseeen puoleen! Kuka voi kenenkään puolesta sanoa, mikä suhteessa on tärkeintä?


      • Leivos1
        Tytsy kirjoitti:

        Miehet eivät kehity, eikä niillä ole mitään henkistä elämää, ei ainakaan naisen kanssa.
        Ei niitten kanssa voi muuta kuin nussia ja tapella.On ne niin yksinkertaisia tyyppejä.

        Moikka, vasta äsken mut erotettiin kolmetoistavuotisesta miesystävästä, joka jaksoi siihen saakka teeskennellä rakastettuani... kunnes vaimo sai vihdoin tietää. Siihen päättyi suhde. Mom Dieu! Vihaan miehiä! Ainakin just nyt!


    • Jeesus

      Ostin puoli miljardia siementä. Ensimmäinen oli haljennut, toista en kastellut, kolmas oli mätä ja neljännen pudotin. Kaadoin säkin pois koska vihaan siemeniä!!!!

      • miestenvihaaja nro12233000022

        No nyt selvis kaikki kertaheitolla.
        Jeesus pelasti minut.
        Amen.


    • Joopa sitä saa mitä

      Joooooooooooooooooooooooopati jooooo
      aina hait sitten itseäsi tasokkaampaaa miestä
      niin kuin 80% naisista tekee

      miehn pitää antaa siemenensä että nainen saa komean pojan ja tyttären

      jooooooo katso kuinka poikani on kasvanutkin isoksi ja komeaksi


      nainen on kuin merinorsujen naaras, mitä isompi äijä mitä pitempi kärsä sitä varmeemin irma istuu jalat levällään alla ja kitisee kun iso mies panee

      ja otttaa tietysti astuttmisestaan palkkion pikku naisen pussista, kuka sitä nyt hyvää siementä ilmaiseksi. hyvästä uroksesta aina maksettava koirien kennelissä ja hevosta astuttaessa ja niin se menee lopulta naistenkin osalta



      jus tollanne aina miesten hyödynnettävä on just se merilehmä aina suurten urosten pelejä nuolemassa

      • adf adsf

        Et sitten yhtään vanhempaa viestiä löytänyt. Jos tuo viestiketju olisi lapsi niin ikäönsä puolesta se olisi juuri päässyt kolmannelle luokalle...


    • Entisvanhaan

      noita kutsuttiin mustiksi leskiksi.

    • omas on syy

      Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin...o

    • hahahehehihi

      Valitettavasti moni hyvä mies on korjattu talteen aika päiviä sitten, ja jäljelle jää reppanat miehet ja reppanat naiset jotka yrittää saada rakkautta elämäänsä, eivätkä tosiasiassa tunne ihmistyyppejä lainkaan vaikka tällainen silmään kusisi.

      Vihaa kaikkia miehiä. Vitun lapsellista. Jos ei ensimmäisestä huonosta suhteesta opi, niin todennäköisesti turpaan tulee jatkossakin.

      Terveisiä.

    • alkonmyyjäthakkaa

      Itse en ainakaan pystyisi tekemään mitään tytöille, koska tiedän aika hyvin että hengenvaarallista on jos vaikka lyö nyrkilläkin, muutenkin luuseri-miesten touhua naisten lyöminen.

      Ja tytöiltä kuulee joskus hassuja juttuja että mitä on tapahtunut kaupungeissakin.

      Yleensä poliiseja tai muita nämä naisten hakkaajat..

    • PA kollinen

      Tuksuko siellä marisee, nolasit ministerin, luuletko vielä isoja diilejä syntyvän?

    • kjbgjgföl

      Mene peilin eteen.

      Mieti millaisissa ympyröissä pyörit.

    • Just-miinali

      Tuli tuossa mieleen tuosta yksitissisyydestä se vanha juttu kun miesten kalsareita mainostettiin tuplasepaluksella, se oli sitä atomiajan vaikutusta kun miehille alkoi kasvaa kaksihaarainen. Juu, että kaikkia voi olla moneen lähtöön, mutta vihalla ei kannata itseään vuorata, viha rusentaa vain itseä. Ei kaikki ole niin hirveän vakavaa, naurakaa pikkuisen siinä nyrkinpuristelujen välillä.

    • hereillähh

      haters gona hate

    • wewefwefwtt

      lovers gonna love, i dont even want none of them above, i wanna piss on you, yes i do, piss on you, i pee on you. Drip drip drip.

      Only thing gonna make my life complete,is to turn your face into a toiletseat

      • tears of golden love

        Are you female? Want to meet?


    • Ryhdy lesboksi

      Tai osta dildo.

      Sillä siitä selviää.

    • arvostan_kaikkia

      Aaargh !!!
      Miten ihmiset voivat olla noin tyhmiä. :D
      Vika ei ole ainoastaan miehissä tai naisissa vaan molemmissa on vikoja ja hyviä asioita.

      Sanoit muuten "varattu kunnollinen mies" että vihaat yleistämistä, (sama täällä)
      mutta silti yleistit kun puhuit Etelä-Suomalaisista. Oletko edes tavannut paljon ihmisiä Etelä-Suomesta ? Oletko asunut siellä ? Älä sinäkään yleistä ennen kuin tosissaan tiedät mistä puhut. Slangisi/murteesi ei ainakaan tullut etelästä. (:
      (tai mistäs minä sen tiedän miten puhut... sanoin vain...)

      • asdasdasdasdasdasdas

        Heh... Hiamasen vanhahko viesti juu (:
        Kaikki naiset ja miehet on yhtä idiootteja, onko nyt hyvä ?


    • j k

      en osa sanoa

    • neuvoksi

      Miten ihmeessä sä sellaisia miehiä vedät puoleesi? Kyllähän se niin on että jokainen on mieltynyt jonkin tyyppisiin persooniin ja sinä ilmeisesti olet taipuvainen ihastuun sellaisiin joista sitten näemmä paljastuu noita ikäviä puolia. Mitä yhteistä heissä oli ? Nyt voisit miettiä sitä ja jos törmään mieheen jolla on sama yhteinen tekijä tiedät että siihen ei kannata ihastua. Minun kohdalleni on sattunut vain hyviä miehiä ja ilmeisesti jokin yhteinen tekijä heissäkin on ollut mikä on saanut minut ihastumaan heihin. Ehkä se avoimuus ja tietty herkkä puoli niinkuin lapsirakkaus joka näkyi heti alkumetreillä? Kyllä heissäkin vikoja on ollut mutta minä ilmeisesti vaistoan koska joku vetää roolia ja koska on oma itsensä. Isompia yllätyksiä ei tullut.
      On totta että useat naiset joita on kohdeltu huonosti ottavat seuraavankin miehen jossa on sama piirre. Täytyisi ilmeisesti lähteä ihan vieraille alueille hakemaan se mies ja katsoa jotakin joka ei heti tunnu niin puoleensa vetävältä. Jotakin sellaista joka tuntuu ei niin oman tyyppiseltä.
      Tutustua rauhassa.

      • PAHA POIKA!=HOT?

        -siis yhdyn täysin edelliseen


    • kyssäri101

      Moi,
      Teen kaikki asiat mitkä liittyvät keittiöön, pesen pyykit ja huolehdin lapsista, elätän perheen enkä käy baareissa (tuossa kaikki mitä saan aikaan).

      miinuksena on että olen täydellinen sofvaperuna (tosin painoindeksi kunnossa).

      Vaoni kaipaa koko ajan haasteita, matkustelua ym ja on jo kerran kärähtänyt pettämisestä (sen verran perinteitä kunnoittaen että kyseinen kaveri sai nenänsä kipeäksi).
      Tuokin mikä on sopiva(unelma) mies tai nainen vaihtelee niin paljon että tyypillinen renttu mies sopii osille ja toisaalta kiltti siippa toisille, mitä aloittaja on etsimässä?

    • Saitte mitä halusitt

      Ettekö te rakkaat ihmiset ole tajunneet sitä karua tosiasiaa että jos miehestä löytyy epäkohtia niin naisen vikahan se on. Jos taas naisesta löytyy valittamisen aihetta niin tottakai se on naisen omaa syytä.

    • zöpy

      älä huora valehtele !!!!!!!!!

    • Naistenalalysoija

      Seksistisyys koskee vain miehiä mutta entäpä naisia ei todellakaan.
      http://www.youtube.com/watch?hl=fi&v=4JA4EPRbWhQ Loistava Vasta väitös tälläiselle soopalle. Naiset ovat lyhyesti suuri osa turhamaisia ja pikkumaisia sekä ylimielisiä ja pahimmat mustamaalaukset tulee ämmiltä. Naiset ovat teeskentelyn ja manipuloinnin mestareita. Etkä takuulla löydä millään teinityttöä esim ylä asteelta johon tuo kuvaus ei sopisi. Lisäksi Naiset ovat pahimpia valittajia mitä maa päällä kantaa. Tiedoksi vain naisten viha ei huoleta pätkän vertaa muussa mielessä. kuin se että he tekevät kaikkesi maineen tuhoamiseksi.

    • Änkyrä oppia....

      Viisimiestä jo mätkinyt aloittajaa !! vieläkään se ei ole oppinut mitään, on nää suomilehmät sitkeitä.....

    • dfrfgtgh

      Syytä biologiaasi. Sinulla on huono miesmaku. Pidät narsisteista.

      Me miehet olemme samanlaisia, me pidämme hyväksikäyttävistä tunteettomista bimboista.

      Siksi minusta tuli MGTOW. Olen ennemmin MGTOW kuin, että alan vihaamaan naisia, jotka vain käyttäytyvät luontonsa mukaan.

      Toki yleinen väite on, että MGTOW:t ovat naisten vihaajia, mutta se ei oikeastaan pidä paikkaansa. He ovat alussa pettyneitä, koska heiltä on viety koko elämän mittainen harhaluulo tosirakkaudesta, mutta tosiasiassa MGTOW:t ovat naisten ymmärtäjiä. Meille naiset eivät ole mysteeri, vaan kipeä totuus.

    • Realissimo

      Olet ilmeisesti vähälahjainen, jota kusetetaan joka mutkassa. Yritä seuraavaksi löytää tasoisesi partneri - vai eikö kelpaa?

    • I'm the Master

      Turpa kii femakko.
      Levitä haaras ja alistu isännällesi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe