Myyn kolekoodeja!! LUE!

Montaguello

Jep.. Ostin 3 habbo seteliä, ja ajattelin, että jos joku haluaa OSTAA (Ei ilmaseksi) niin pyytäkää habbo ukkoni, Montaguello kaveriksi. Ja koska minulta on jo ennenkin peeloiltu n.4 kolekoodia ilmaiseksi, vaadin edes osan kooodien maksusta etukäteen. Ja Luotetavasti lähtee! Jos en anna kooodeja, saa ilmoittaa iiiiiiihan vapaasti hobille/ moderaatttoreille.

Jooh.. Ja lisä infoa ukolta habossa! Ja esim. 1 koodi, 2pläsää, koska koodeja on harvassa. Ja erikois tarjous, 5 6kolikon koodia UUDELLA keriksellä! Eli aika halvoilla...

Joo, ja jos et luota että annan koodit, älä edes yydä kaveriksi... No, muttta HABOSSA NÄHDÄÄN! :D Moikka.....

T.Koodi tilauksia odotteleva Montaguello :O

33

3830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkkilän Peeertti

Hei mä tilaan! Mutta anna koodit ensi! En oo peelo! Habbo ukkoni nimi on dumppi-t

• Montaguello

Ensin maksat osan koodeista, sitten saat. MOntako haluat? En mene tuohon lankaan peelo!

• Montaguello

Eli, voit jättää tilauksesi TIETENKIN myös tälle palstalle! Tarjous ei vanhennu!

• lol

ketään ei kiinnosta mikään habbo hotel, joten myy ne jutut vaikka sun enolles.

• Bilehile95

Sä oot peelo! Älä viitti, siinä ei oo mitää järkee!

• Montaguello

Älä usko, ei kukaan pakota. Ja kyselkää näiltä hahmoila, jotka ovat pyytäneet minut kamuksi ja osta neet kolekoodeja. He todistavat: Kaunotarz, .:hanibaby:. , unelmienPrinssi, pukupoika, minibilehile......... Pyytäkää heidät kavereiksi, he voivat todistaa, jos joku 95 syntynyt pikkukakara ei usko. >;)

• olla
        Montaguello kirjoitti:

Älä usko, ei kukaan pakota. Ja kyselkää näiltä hahmoila, jotka ovat pyytäneet minut kamuksi ja osta neet kolekoodeja. He todistavat: Kaunotarz, .:hanibaby:. , unelmienPrinssi, pukupoika, minibilehile......... Pyytäkää heidät kavereiksi, he voivat todistaa, jos joku 95 syntynyt pikkukakara ei usko. >;)

...ehkä vähän idioottimaisempia!?
        Ensiksi Monte vakuuttelee peelottomuuttaan, mutta jos joku sitä epäilee, alkaa hän haukkua muita peeloiksi? -Get a life.
        Ja monte, "Älä usko, ei kukaan pakota" -Kukaan ei usko, kukaan ei todellakaan pakota.

• GalleGuu
        Montaguello kirjoitti:

Kiithos! Vaihdoin ilomielin kanssasi sen j-koneen 3 kolekoodin! Ja onneksi luotin... Ja luotettva olitkin..XD

• Habottaja
        GalleGuu kirjoitti:

Kiithos! Vaihdoin ilomielin kanssasi sen j-koneen 3 kolekoodin! Ja onneksi luotin... Ja luotettva olitkin..XD

Hmh, "95 vuotias kakara" jep, ikä kertoo kaiken.
        Vituttaa tommonen sormella osottelu.. Mulla on moooonta 95 syntynyttä "kakara"kaveria, ja iha tiedoks vaan, ne on tooosi älykkäitä..

• Montaguello
        Habottaja kirjoitti:

Hmh, "95 vuotias kakara" jep, ikä kertoo kaiken.
        Vituttaa tommonen sormella osottelu.. Mulla on moooonta 95 syntynyttä "kakara"kaveria, ja iha tiedoks vaan, ne on tooosi älykkäitä..

Jooh.. Kai ne on älykkäitä, jos vertaa apinaan.. Mulla on huippu älykäs 94-syntynyt peelokamu, joka on nkoulutettu peeloilemaan ja haukkumaan kaikkkia.Nooh, en ite peeloile, ku en halua porttikieltoa ukolleni, niin se hoitaa peeloilun...

• Mr-Cool
        GalleGuu kirjoitti:

Tiiätkö kole koodia habboon??? voin antaa pari kamaa sulle ja ne on täs : matka tv,Parisänky,2 Z:ta pöytää,auringonkukka,ja ite voit valitaa viimesen jos kiinostaa lähetä tohon sähköpotii viestii...mun nick habossa on sitte mr-Cool ... kerro tai teen sulle 2kk porttarit...voin kertoo senki sulle jos annat kole koodin mulle...siis sä annat eka mulle sen ja mä sitte sen koodin...mut kamat saat eka....tai sitte et tehää sille että annat eka koodin ja saat sitte vasta kamat [ps. EN HUIJJAA JOS ANNAT SEN KOODIN NI KAMAT ON IHAN VARMANA SUN EN HUIJAA MUISTA!!!!!!!!!!!!!!!)

• sthdg
        Mr-Cool kirjoitti:

Tiiätkö kole koodia habboon??? voin antaa pari kamaa sulle ja ne on täs : matka tv,Parisänky,2 Z:ta pöytää,auringonkukka,ja ite voit valitaa viimesen jos kiinostaa lähetä tohon sähköpotii viestii...mun nick habossa on sitte mr-Cool ... kerro tai teen sulle 2kk porttarit...voin kertoo senki sulle jos annat kole koodin mulle...siis sä annat eka mulle sen ja mä sitte sen koodin...mut kamat saat eka....tai sitte et tehää sille että annat eka koodin ja saat sitte vasta kamat [ps. EN HUIJJAA JOS ANNAT SEN KOODIN NI KAMAT ON IHAN VARMANA SUN EN HUIJAA MUISTA!!!!!!!!!!!!!!!)

http://www.freewebs.com/oikeus-habboilla-kunnolla/index .htm

• jotainvaa :D

elikkä täs olis tämmönen ukko..
        hc on ollu joskus.
        14 käsi kamaa, keriksii löytyy..
        eli vaihan ukon RUNE ukkoon yli 70 lvl mielellään..
        lisää tietoja : [email protected]

• minä ja minä
        jotainvaa :D kirjoitti:

hc on ollu joskus.

vaihan sun habbo ukko mun rune ukko mikä on 123 level ja viel 2 v membu

• mro!
        jotainvaa :D kirjoitti:

hc on ollu joskus.

juu vaihan en kerro ennen kun oot kertonu sun habbo ukon nimen ja saliksen

• Pelle13

JOs annat niin tuu mun huoneseen antaa ne 3 kole koodii

• ghghghghgh

Miksi et käytä itse koodejasi?

• a

Miksi et käytä koodejasi esim. 1 koodista pyydät 2pläsää--- Saisit itse 1 koodilla 4pläsää!
        Ei helv...

• Rider-98
        a kirjoitti:

Miksi et käytä koodejasi esim. 1 koodista pyydät 2pläsää--- Saisit itse 1 koodilla 4pläsää!
        Ei helv...

Montequello, miksi myyt koodeja aikas sitä teet ni huomaat, oho misäs rahat on äiti lainaa mul vähä mä oon habossa Rider-98 pyytäkää kamuks

• ...ees...
        Rider-98 kirjoitti:

Montequello, miksi myyt koodeja aikas sitä teet ni huomaat, oho misäs rahat on äiti lainaa mul vähä mä oon habossa Rider-98 pyytäkää kamuks

...laittaa pisteet.

• pysyt
        ...ees... kirjoitti:

...laittaa pisteet.

Hiljaa, kun et tee mitään tällä palstalla hiton hölmö!

• Asdsunkanspeelo

osta kuule koleilla ite kamas äläkä peeloo kamojas raukka aww--.--

• r
    • HUIJAUSTA !

NO LOL !!!!! en oo ikin nähny noin epätoivoisii tyyppei !! toi on PEELOILUU !!!
      en kyl ala saarnata mut sanon tän lyhyesti:
      HUIJAUSTA !!!!

• Top-50

kerro koodi nii saat keriksii !! mun ukko on habos Top-50 peelosin 2 resee :D

• oot aika noob

oot aika noob jos sitä tiesit oot toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosi peelo1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Shar itse

-.- olen Sharshar enkä suvaitse tälläistä keskustelua, itselläni on vain 0 kolikkoa mutta saan ilmaiseksi kaiken sieltä kaupasta sekä ilmasen VIPin että repikää siitä :DD

• Gulp !!

lol toi shar on peelo varmaa mun ukko on : HassuNico ja oon peelo varmaa mul on 200 koleeee hehehehe

• gh,hj,

no voi jee xD
      haluuko kukaan 400 kolee? ilmaiseksi!! pyydä HassuNico kaveriks ja saat!!!

• Top-50 on peelo

Heh, no, moi, onks tää niinku luotettavaa : Jep.. Ostin 3 habbo seteliä, ja ajattelin, että jos joku haluaa OSTAA (Ei ilmaseksi) niin pyytäkää habbo ukkoni, Montaguello kaveriksi. Ja koska minulta on jo ennenkin peeloiltu n.4 kolekoodia ilmaiseksi, vaadin edes osan kooodien maksusta etukäteen. Ja Luotetavasti lähtee! Jos en anna kooodeja, saa ilmoittaa iiiiiiihan vapaasti hobille/ moderaatttoreille.

Jooh.. Ja lisä infoa ukolta habossa! Ja esim. 1 koodi, 2pläsää, koska koodeja on harvassa. Ja erikois tarjous, 5 6kolikon koodia UUDELLA keriksellä! Eli aika halvoilla...

Joo, ja jos et luota että annan koodit, älä edes yydä kaveriksi... No, muttta HABOSSA NÄHDÄÄN! :D Moikka.....

T.Koodi tilauksia odotteleva Montaguello :O siis peeloa noob :D

• Heh, no, moi, onks

Heh, no, moi, onks tää niinku luotettavaa : Jep.. Ostin 3 habbo seteliä, ja ajattelin, että jos joku haluaa OSTAA (Ei ilmaseksi) niin pyytäkää habbo ukkoni, Montaguello kaveriksi. Ja koska minulta on jo ennenkin peeloiltu n.4 kolekoodia ilmaiseksi, vaadin edes osan kooodien maksusta etukäteen. Ja Luotetavasti lähtee! Jos en anna kooodeja, saa ilmoittaa iiiiiiihan vapaasti hobille/ moderaatttoreille.

T.Koodi tilauksia odotteleva Montaguello :O siis peeloa noob :D

• muhis.best

MÄ HALUUN MUN NIMI ON MUHIS.BEST EN OO PEELO LUPAAN!

• Montaguello =no life

Montaguello, oot epätoivoinen sairas peelo, jolla ei oo omaa elämää.
      Joten haista víttu !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      91
      7540
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      122
      6285
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4407
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      233
      3034
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      90
      2618
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      32
      1898
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      129
      1531
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1514
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      762
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      693
    Aihe