AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / KUUME NOPEASTI!!!

KUUME NOPEASTI!!!

64 Vastausta 6 314 Lukukertaa
hei! Veli tiedustelee armeijasta, että kuinka olisi mahdollista saada nopeasti lyhytaikainen kuume? En tiedä mikä on taustalla, mutta hän ei vissiinkää metsäleirille haluaisi lähteä. Toivon että saisin nopeasti vastauksia!

veljesi on

Ei siellä tarvita kuumetta, vaan selkärankaa...

Puolix poltettu

tietty ilman filtteriä kitusiin ja se siit.
Tärykalvon voi puhkaista naulalla.
Yx hyvä on kaataa punaista mehua kurkkuun kielen ohi niin ettei koko suu ole punainen.
Eli värjäät kurkkus punasex.
Sit voi lyödä vasaralla päähänsä tosi kovaa.

Tommonen

Veli tarttis urhoollisuusmitalin. Haistakoon paska jos ei yhtä mettäleiriä pysty käymään.

jees

tehän positiivisia olette. :) kiitos vain kaikista neuvoista :)

Kuules

kun tämmöisiä selkärangattomia olis ollu maata puolustamassa tuolla 30-40 -lukujen vaihteessa, vois se sunkin veljes tänä päivänä kokea kunnollista armeijakuria suurvallan kasarmilla. Miettikää sitä veljen kanssa oikein porukalla. Itkee nyt muutaman päivän mettäkeikasta ku toiset oli vuoskaudet mettässä, että saatais tommonen lusmujen sukupolvi aikaseks.

Varoitan VAARA!

Syö tulakan verran tupakan puruja niin ihan saletti että on kuumetta.. 42 astetta 2 viikkoa.
menemällä kouluun tulee kipeeksi!!!!! :)
Not possible.
tässä aivan paras resepti, miten saa juoman jolla saa takuuvarmasti kuumetta...

juoman ohjeet:

Ota lasi ja pistä sen pohjalle 5 cm kuumaa vettä.
Lisää 1 tl hiivaa. Purista siihen viellä kokonaisen sitruunan mehut ( puristimella )
ja lisää ½ tee pussin " sisällöstä " lasiin ( ihan sama mikä maku :D ). sitten pistä siihen hammas tahnaa ja sekoita se muihin aineisiin ( lasissa) niin, että hammastahna ei ole möykky lasin pohjalla. se on valmis... HUOM, SAATTAA TULLA MYÖS OKSENNUS TAUTI KUUMEEN SIJAAN... Ja tulokset mun testauksesta:
1 .kerta: kuumetta 2 päivää
2 .kerta: kuumetta 4 päivää
3.kerta: oksennus tauti 2 ½ päivää
2.kerta: kuumetta 1 päivä.
kuinka pian tuli kuume ?
Hyi ***** minkä makusta tosta tuli! Mut nyt vaa ootellaan, että nouseeko se kuume...
Jos jollekki on tullu tost kuume ni mä oon JUMALA! Join ton litkun ja sit ootin pari tuntiii ja sit mul oli 35 astetta alilämpöä... Mut toisaalta korvasin hiivan ruokasoodalla ja leivinjauheella :D
pitääkö kaikki juoda?
Voiko sitruunan tilasta laittaa jotain muuta? Ku sitruunaa ei oo kotona
Kuinka paljon sitä hammastahnaa pitää laittaa??
Paljonko hammastahnaa pitää laittaa
Onko nipsu100 ohje turvallinen? (:
Testasin tota ja mulla tuli tunnis 37.5 nyt oon oottanu jonku 3h ja kuumetta 38.2 :) Että minulla ainakin toimi ja juu on turvallinen kunhan ei laita liikaa hammastahnaa ettei saa xylitoli myrkytystä =/
siis hyi hitto kun oli pahaa! toivottavasti tämä nyt onnistuu ja mieluiten kuumeena :)
hyi tuo juoma hyi yäk! Jos tuo ei toimi niin...
Voi saatanan tyhmät jotka menitte juomaan tota juomaa! Tuo on täyttä huijausta korkeintaan saatte myrkytystilan. Siis faktaahan on se että kylmyys ei aiheuta kuumetta, vaan helpottaa tautien leviämistä elimistössä. Siksi paras vaihtoehto saada kuume olisi hommata kehoon bakteereja ja viruksia kylmässä ollessa. Joten menkää vaikka syömään ruokaa paljailla pesemättömillä käsillä ja olkas vain kylmässä. Kylmässä nukkuminenhan antaa jo itsestään kurkkukivun, köhän ja nuhaa. Sen lisäksi pitäisi saada pahanlaatuisia bakteereja jotta voisi saada kuumetta.
Jaa kyllä vaan kummasti toi juoma tuntuu toimivan
"tässä aivan paras resepti, miten saa juoman jolla saa takuuvarmasti kuumetta...

juoman ohjeet:

Ota lasi ja pistä sen pohjalle 5 cm kuumaa vettä.
Lisää 1 tl hiivaa. Purista siihen viellä kokonaisen sitruunan mehut ( puristimella )
ja lisää ½ tee pussin " sisällöstä " lasiin ( ihan sama mikä maku :D ). sitten pistä siihen hammas tahnaa ja sekoita se muihin aineisiin ( lasissa) niin, että hammastahna ei ole möykky lasin pohjalla. se on valmis... HUOM, SAATTAA TULLA MYÖS OKSENNUS TAUTI KUUMEEN SIJAAN... Ja tulokset mun testauksesta:
1 .kerta: kuumetta 2 päivää
2 .kerta: kuumetta 4 päivää
3.kerta: oksennus tauti 2 ½ päivää
2.kerta: kuumetta 1 päivä."

Kuinka pitkän ajan päästä toi tehoaa?
Ite join n. tunti sitten (oli muuten ***** pahaa) niin kestääks siin kuinka kauan?
pitääks kaikki juoda ??
Hei voiko sitruunan tilalle laittaa mitään muuta?!
Saakelin idiootit.. menkää nuolemaa saunanlauteita ja vessanpönttöjä niin saatte yllätystaudin... ite antasin melkee mitä vaa että tulisin terveeks. :( iha perseestä tää kuume :( ja se inttipoika joo joutais lukemaan vaikka historiakirjoja ja ampumaa ittesä...
pistä kuumemittari perseeseen ja anna olla sielä 5 minuuttia ei väliä vaikka piippaa sen jälkee ota pois ja oota 30 sekunttia ja pistä suuhun ja hypi toisella jalalla toimii varmasti
On nää melko mielenkiintosia vinkkejä.

Kuume ei ihan hetkessä tule, helpommin saa flunssan nukkumalla alasti ilman peittoa varsinkin näin kylmällä.
ei helkkari että naurattaa kun miettii että jotkut oikeasti kokeilee tuota juomaa epätoivossaan :D "voi tulla joko kuume TAI VÄLILLÄ oksennustauti! myös ripuli 25% ajasta" :DDD vain suomi24sella!
Jos on tavallinen mittari, hinkkaa sitä esim sääreäsi tai jalkaasi vasten, kitka aiheuttaa lämpöä ja näin et itse oikeasti edes sairastu! Toinen vaihtoehto on hinkata esimmerkiksi käsillä otsaa niin kauan että se on tulikuuma ja menee sitten valittamaan vanhemmilleen että on kuumeinen, jos vanhemmat ovat idiootteja, tämä menee läpi! :--) että joo o..MUT ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ NIELKÖ HAMMASTAHNAA!! EI TOIMI KOKEILIN ITE, JA PAHA OLO VAIN!
syö inkivääriä 247 ;D
En tiedä miten saisi kuumeen mutta tiedän miten voi ainakin huijata että olisi kuumeessa eli hinkkaa kuumemittaria housuihisi jonkun aikaa mutta älä kuitenkaan liian kauan sillä muuten tulee liikaa mittariin lämpöä.

Itse saan mittarin näyttämään 37 kolmella hinkkauksella :D
Hinkkasin 10 kertaa nii tuli 42.37 :D
Toimii!
Syökää vaan hammastahnaa. Natriumfluoridi (joka on hammastahnojen vaikuttava aine) on MYRKKY. Jopa 5-10 g puhdasta ainetta riittää pysäyttämään 70 kg ihmisen sydämen. ja pienemmät annokset taas aiheuttavat verenkierto ym. häiriöitä. On muuten samaa ainetta kuin rotanmyrkky.
Siis menette todella juomaan ton litkun ?! :O
Myös oon kuullu että menet suihkuun, ja menet ikkunan luokse sen jälkeen niin aivan varmasti olet flunssassa / kuumeeessa... !
voit myös laittaa kuumemittarin kuumaan veteeen kokeilin toimii siit tulee 43.4
No ihme ettei noutaja jo tullut hakemaan. Teinien hommaa tuo, kasvakaa aikuisiksi.
noutaja kimmo parkkisenniemi sano
parrkisenniemen kimmo sano tee itsari en tee leskinen oulu
karjasilta
En pystyny ees juomaan loppuun... oli se niin hirveetä
Ei sitä kuumetta noin vaan saa (valitettavasti;), vaikka kuinka haluaisi. Kahvinpurut (2tl, enempää ei menny) ei nostanu ainakaan mun ruumiinlämpöä yhtään. Itsensä kylmettäminenkään ei kuumetta nosta, jos ei ole virusta, nimimerkillä tätäkin kokeillut. Hammastahnaa en ole kokeillut, mutta en usko senkään aiheuttavan kuin korkeintaan huonoa oloa.
Töissäkin kaikki muut oli yhessä vaiheessa kipeenä (mahatautia ja flunssaa/influenssaa), mutta mulla on kai sitten hyvä vastustuskyky, kun minä olin koko "pöpökauden" täysin terve. Ei se kai ole tervettä toivoa itseänsä kipeäksi, mutta kun joskus ylimääräiset vapaat olisivat tervetulleita tähän stressaavaan arkeen.. Stressin ja epäterveellisen ruokavalion pitäis heikentää vastustuskykyä, ei vaan mun vastustuskykyä.;)
Hyi hele kui pahaa toi yks ohje oli yöök
Nyyyh menin syömään sillee aika paljon hammastahnaa kuolenkohan?
et kuole punaseksi pää voi muuttua
mene vatsahuuhteluun
oyks
haluun kuumen heti
mie voin antaa ilomielin tän kohta 2 viikkoa kestänä flunssan kaikkine oireineen.. ja kuumeen.. menen mielummin töihin ku sairastan.
Kuinka kauan pitää odotta että toi juoma vaikuttaa? Join n15min sitten, laitoin kuivahiivaa. Toivottavasti toimii oli meinaa niin helkutin pahaa.
Imin tee pussia
PS ei auttanu :(
Menin suihkuun ja laitoin jääkylmälle. Sitten kun tulin pois sieltä suihkusta ja menin omaan huoneeseeni nukkumaan (märillä hiuksilla) niin en ollu aamulla kipee. :c
Muita vaihtoehtoja?
ENKÄ TODELLAKAAN ALA SYÖMÄÄN MITÄÄN TUPAKAN/KAHVIN/TEEN PURUJA!
syö tupakkaa vaikka ......ja suomen puollustus voimat muutenki turha ja paska laitos joten ns isänmaalliset hyss me ei tehdä puollustus voimilla mitään tänäpäivänä tässä massa ei mua huvita ainakaan verorahoja laittaa leikkimiseen !!!
pelllolla juoksee kuolee sivusta parempi
hanki uutta'
022101 362051 775902 755114 008621 116885 684213 568752
signaaleja päähän tulee hyökkää takaisin
laittaa elketroniikka laitteet saa s seölvileignaalit
new york tytöt sano joku siellä
poliisi.fi
tahar square
ready or not utube
Wonderful site. A lot of useful information here. I’m sending it http://anxietyattackscure.org/ to some pals ans also http://insideiphone.org/ sharing http://ipadhelpmanual.com/ in delicious. And obviously, http://easyflipping.net/ thank you on your http://i-netwebdesign.com/ effort!
Kylmäkalle kainaloihin ja jalkoihin (7min), sitten vaa nautiskelet kylmässä suihkussa! Älä juo! ja sitten nukkumaan!
syö 420 lusikallista sokeria. toimii aina saat vihermyrkytyksen ja kuumetta 37,2 astetta! ripulikin saattaa tulla!
 /   /  /  / KUUME NOPEASTI!!!

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta