Jos kerta olen raiskaaja ja pedofiili...

Runkkari31

Kerrottakoon aluksi etten ole ikinä syyllistynyt raiskaukseen tai sen yritykseen, pedofiliaan, enkä ole ikinä lyönyt naista saati sitten harrastanut satanismia.

Mutta, monet feministit kuitenkin tolkuttavat että liki jokainen (lue kaikki) miehet syyllistyvät noihin rikoksiin.

No perskele! Jos Te kerran oletatte ja odotatte että olen väkivaltainen seksuaalirikollinen, niin kenties minun pitäisikin ruveta käyttäytymään ennakkoluulojenne mukaisesti?

Nimittäin, jos kerta olen syntyessäni saanut "halun" raiskata ja lyödä, niin minkäs sille sitten voi? =)

24

1364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neiti N. Ainen

Totta puhuen en usko että jokainen mies olisi raiskaaja eikä pedofiili eikä nekrofiili eikä lyöjä. Naisviha voi ilmentyä muillakin tavoin kuin raiskaamisena tai väkivaltaisuutena!

• wendigo

Elikkä olet sitä mieltä että kaikki miehet vihaavat naisia? Niinpä varmaan...

• aatos

meille, mitä ne ilmenemismuodot ovat.

• ole mitään

agressioita miehiä kohtaan itsellään ja eikös se henkinen kiusaaminen ole ainakin tutkimusten mukaan paremminkin naisten heiniä ps. jos vastaat koeta jotenkin perustella älä vaan väitä

• Miessoturi
        aatos kirjoitti:

meille, mitä ne ilmenemismuodot ovat.

Jos nainen sanoo että 2 2 = 5, ja mies ystävällisesti vastaa, että ei kun 4, niin se on naisvihan ilmentymä.

Jos nainen astuu miehen varpaille ja mies sanoo "Au!", niin se on naisvihan ilmentymä.

Tuossa pari esimerkkiä.

• aatos
        Miessoturi kirjoitti:

Jos nainen sanoo että 2 2 = 5, ja mies ystävällisesti vastaa, että ei kun 4, niin se on naisvihan ilmentymä.

Jos nainen astuu miehen varpaille ja mies sanoo "Au!", niin se on naisvihan ilmentymä.

Tuossa pari esimerkkiä.

siis että tuo on totta?

• Miessoturi
        aatos kirjoitti:

siis että tuo on totta?

Kaikesta päätellen ainakin femakot ajattelevat noin.

• aatos
        Miessoturi kirjoitti:

Kaikesta päätellen ainakin femakot ajattelevat noin.

mietin siis, että ajatteletko sinä niin, että niiden mielestä on.

• hehheh...olet tainnut katsoa tällä viikolla tv:stä tulleen silminnäkijän jos kuvittelet, että kaikki feministit pitävät miehiä raiskaajina ja väkivaltaisina alistajina.hahhaaaa. feminismi ei ole sama asia kun miesviha. ja miesvihaksi voi sanoa tätä ahdasmielistä fanaattista käsitystä siitä että kaikki miehet ovat sikoja.ihmisillä on feminismistä tosi vääränlaisia käsityksiä. kantsis ehkä ottaa eka selvää asioista. ei sne puoleen jos tätä palstaa lukee niin en ihmettele väärän tiedon määrää....

• aatos

kerro sitten sitä oikeaa tietoa, miten niitä naisia syrjitään.

• On otettu selvää

No mistäs luulet sellaisten käsitysten tulleen? Oliskohan feministeiltä itseltään? Lisäksi asiassa ei ole mitään väärinkäsitystä, vaan feministit todella levittävät tällaisia ajatuksia aivan avoimesti. Herääkin kysymys, tiedätkö itse, mitä feminismi on?

http://mies.asia/sitaatteja.html

• Miki

"Mutta, monet feministit kuitenkin tolkuttavat että liki jokainen (lue kaikki) miehet syyllistyvät noihin rikoksiin"

Luonnollisesti, sillä feminismillä ja logiikalla ei ole mitään tekemistä keskenään. Se, että olet mies riittää tuomitsemiseen noista rikoksista -siis olet ne tehnyt tai et.

• cisma

Kaikki miehet pitävät punaisia kireitä farkkuja..no niin, housuja sitten vaihtamaan.

• pillunkiihotus

mhh tule tänne köriläs niin saat lyödä ja kiduttaa minua niin paaljoon kuin haluat ja saat repiä pilluni repaleiksi ja syödä sen sitten :) pillun karvat voit nyppiä haluamallasi tavalla opppppppppppppppgftkld,säpåx anteeksi, pilluni kiihottui :)

• hhbg

Niinhän kaikilla miehilläkin tuntuu olevan ajatus, että kaikki suomalaiset naiset ovat rumia nalkuttajia, joiden ainoa elämäntehtävä on tehdä perättömiä raiskausilmoituksia ja hakata miehiä...

• anti-profeministi-m

Minusta on ikävää, että feministien kampanjoinnin vuoksi olen miehenä oletusarvoisesti syyllinen. Tämä siitä huolimatta, että viimeisimmät tutkimukset perheväkivallasta kertovat naisten olevan siihen syyllisiä suunnilleen yhtä usein kuin miestenkin. Kuitenkin se on mies, joka poliisiasemalle lähtee vaikka mies itse soittaisi poliisit paikalle.

Mä olen joskus miettinyt mitä tekisin jos näkisin yksinäisen lapsen tekevän esimerkiksi kauppakeskuksessa jotakin itselleen vaarallista. Tähän mennessä on vaimo ollut mukana tuollaisissa tilanteissa joten hän on voinut toimia heti.

Jos olisin liikkeellä yksin niin suoraan en voisi asiaan puuttua: Miehenä olen tietenkin pedofiili, joten joutuisin ensin kiinnittämään riittävän monen ympärillä olevan ihmisen huomion itseeni ja sitten vasta reagoimaan. Jos siihen kuluvat 2 sekuntia aiheuttaisivat lapsen kuoleman niin tiedätte ketä kiittää. Itse kärsisin pelkuruudestani todennäköisesti loppuikäni.

Jos miehiä ei oletusarvoisesti pidettäisi raiskaajina ja pedofiileinä niin tasa-arvopyrkimyksilläkin olisi jotakin teoreettista mahdollisuutta onnistua. Nyt tasa-arvovaltuutetun toimistossa on varmaan ehkä yksi mies paristakymmenestä henkilökuntaan kuuluvasta ja valtuutetun työn jälki sen mukaista.

Ruikuttamisesta ei näissä asioissa tietenkään ole mitään apua. Siitä syystä johtuen perehdyn nais- anteeksi sukupuolitutkimuksen tämänhetkiseen tilaan ja alan aktiivisesti osallistua keskusteluihin. Henry Laasaselle ja Pasi Malmille kiitos siitä, että ovat tehneet hyvän päänavauksen rikkomalla keskusteluttomuuden tilan Suomessakin.

• dasdasfsfsdf

tällä hetkellä tasa-arvo asioita käsittelevässä valtuustossa on 100% naisedustus

• anti-profeministi-m

Tasa-arvoasioiden testaukseen on helppo tapa: Vaihdetaan tekstissä henkilöiden sukupuoli.

Mitä sanoisivat feministit, jos tasa-arvoasioita käsittelevässä valtuustossa olisi 100 % miesedustus? Pystyisikö ja kelpaisiko sellainen elin käsittelemään myös naisten näkökulmaa tasa-arvoasioissa?

Jos vastaus on "ei" (niinkuin se tietenkin on) niin miksi miesten puuttumista tuosta päätöksenteosta ei ole koettu ongelmana ja asiaan puututtu esimerkiksi mieskiintiöillä tai muilla miesten näkökannan huomioivilla keinoilla? Nykytilanne johtaa ja on jo johtanut tasa-arvon kannalta vahingolliseen lainsäädäntöön ja oikeuskäytäntöön.

• 2-4-6-8 Motorway
        anti-profeministi-m kirjoitti:

Tasa-arvoasioiden testaukseen on helppo tapa: Vaihdetaan tekstissä henkilöiden sukupuoli.

Mitä sanoisivat feministit, jos tasa-arvoasioita käsittelevässä valtuustossa olisi 100 % miesedustus? Pystyisikö ja kelpaisiko sellainen elin käsittelemään myös naisten näkökulmaa tasa-arvoasioissa?

Jos vastaus on "ei" (niinkuin se tietenkin on) niin miksi miesten puuttumista tuosta päätöksenteosta ei ole koettu ongelmana ja asiaan puututtu esimerkiksi mieskiintiöillä tai muilla miesten näkökannan huomioivilla keinoilla? Nykytilanne johtaa ja on jo johtanut tasa-arvon kannalta vahingolliseen lainsäädäntöön ja oikeuskäytäntöön.

Naisten harrastama poikiin kohdistuva seksuaalinen häirintä on yleistä:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9772568

http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Poikien ahdistelija on usein aikuinen nainen/1135265117154

Millä tavalla tämä huomioidaan esimerkiksi kouluympäristössä, jossa suurin osa opettajista on naisia ja puolet oppilaista poikia?

• A.Alistetut

tuo on ihan tosi. minua naisopettaja ahdisteli koulussa ja tarkoituksella kiihotti ohuilla lähes läpinäkyvillä puseroillaan, kouluterveydenhoitaja kouri muniani, töissä vanhat ämmät on munankipeitä ja ärhäköitä mäkättämään joka asiasta. feministit pitäis varustaa tekokyrvällä, molempiin reikiin ja viedä aitan taa ja lopettaa.inhoan koko sanaa, feministi, siis miehen alistaja ja nujertaja, mahtaileva öykkäri. naiasta ei ole kun vitunkarvoissa.

• Voi miten söpöä

Tämä suomi24:sen rajun yleistävät palstat alkavat näyttää jo kerrassaan herttaisilta.

• 16+6

Jos kerta olen miehiä vihaava enkä hymyile koskaan, koska olenhan nainen ja tällä palstalla, niin miksipä minäkään en käyttäytyisi ennustuksen mukaisesti?

Oletteko te ajatelleet että riidanhaluiset, yleistävät ja typerät aloitukset vain toteuttavat itse itsensä ja saavat lukijan suhtautumaan torjuvasti teihin?

• sellerisiili

no voi herran jestas.Minkäs niminen feministi aikoinaan väitti,että kaikki miehet ovat raiskaajia?Jokuhan tällaisen lauseen on joskus ilmoille heittänyt.Voin sanoa naisena,että todella törkeää vastakkaisen sukupuolen yleistämistä.Ilmeisesti tällä lauseella on haluttu pelotella nuoria naisia aikoinaan.
      Tuskin jokainen mies on raiskaaja.

• agsgag

No tuskinpa niin.

Murto-osasta psykoja yritetään syyttää koko sukupuolta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      20
      4988
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4006
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      72
      3584
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2678
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2443
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2328
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      63
      2113
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2077
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      126
      1544
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1495
    Aihe