Mulla on vaaleat, mutta paljon ulospäin törröttävän käsikarvat ja oon tyttö!
Karvat häirittee mua, mutta en tiiä raaskinko ajaa niitä pois, koska pelkään paksua, mustaa sänkeä ja jokapäiväinen ajaminen ei innosta.
Mikä avuksi?
Ajeleeko kukaan teistä käsikarvojanne?
Karvat käsissä
14
1175
Vastaukset
- aja pois :D
mä ajan ja mul on ainaki vaa harventunu ja eikä niit tartte jokapäivä ajaaku vaik kerran viikos tai vähän useemmin tai jotain..siitä vaan kokeilemaan!!
- HairyGairy
mulla on sama juttu, mutt en raaski ajella niitä kun kaikki sanoo ett ne vain kasvaisivat yhä pidemmiksi ja silleen... mut mut tee mitä parhaaksi näet. itse olen karvainen käsistäni ja tyttönä pidän ihan ylpeästi toppeja yms. hihattomia
- pistän paremmaksi
minullapa on pitkät MUSTAt karvat käsissä ja olen tyttö. isällänikään ei ole niin karvaisia käsiä kuin minulla on. mutta en edes välitä koko karvoista. miksei käsissä saisi olla karvoja? sitä paitsi ne ovat ihan söpö piirre.
jos joku ei pidä minusta karvoineni niin saa painua vittuun. - no niin
no hoo.olet tyttö ja sinulla on käsi karvoja.öh.miksei tytöillä voi olla käsikarvoja?
ja tässä vinkki.älä ajele niitä.itse tein sen virheen joskus ja nyt kärsin siitä :( tymhä olin silloin ja tietämätön - minä vainnn...
älä missään tapauksessa mene leikkelemään.. sitten ne ainakin törröttää! mullakin on pitkät vaaleet käsikarvat ja minkä mä niille voin.. annan niiden olla!
- Jotkut pitävät karvoista
Muista että jotkut pitävät karvoista (ja jotkut kaljuista)!
- tietäjäääää
kukaan jätkä pidä karvaisista naisista, mulla ainaki tulee kylmät väreet ku ajattelenki jotain naista jolla on pitkät karvat käsissä ja säärissä, kainalokarvat ja himmee viidakko pillussa :O hyi saatana! karvat pois!
- perkele!!
hahaah!! hajoo karvoihis! niitä ku rupeet sheivaamaan niin ne kasvaa paljon paksumpina ja vahvoimpina takas! susta tulee karvanen apina!
- Stobe
Haluisin vähä pinppii. Mä haluuuuun. Haluuuuisin nyt heti hehehe
- Karviainen
Kiitos vastauksista!
Nyt kun mietin vähän enemmän, niin kyllähän nämä karvat menettelee.
Jääkööt. :D
- garva
Niin, hei ... et liene ainut tyttö jolla karvoja on :) itsellani on kanssa aika kivasti niitä, itseasiassa enemmän ku kellään näkemälläni jätkällä. Ennen häpesin niitä ihan suunnattomasti, oon joskus saanu niis palautettaki (jätkiltä huom) ja menin sitte ja ajoin ne... no lopputuloksena oli sitte 2 kertaa pahemmat käsikarvat. Nykyää en enää mieti koko juttua. Minulla on karvoja käsissä ja sillä siisti! jos jotakuta se jäiritsee nii so what? mun kädetjän ne on... maailmalle annettu naiskuva on karvaton. miksi näin on? kyllähän meilläkin niitä kasvaa...
- Karviainen
Niimpä. :)
- apina
olen 11 ja tyttö käteni ovat karvaiset mitä teen kokeilin pienenä ajaa ja no ei ne tummentuneet mut kasvoivat kyl ei oikee koulus raskii teee paitoi käyttää ku nolottaaa mut olkooonsa , mitä teen niiillle
- apina nainen
onko vaaraks menin ajelee ja nyt on kasvamas takas mitä niiile tapahtuu teinkö virheen pitääkö hävetä kaikilla muilla koulu s on lyet ja mä oon meijän luokan apina help
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama525256Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä754258Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve813761Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.742760Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1632601Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta692443Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?282365Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792219- 1491839
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko421596