kiroilukoodi

moi

MIKÄ ON KIROILUKOODI? Se saa 2 kolikkoa kuka kertoo jos kertoo hahmonsa nimen?

20

9434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on.

kiroiF2) tuo !! entarvii kolikoita! :) joten asit nyt ilmaiseksi!

• chirva

alt 0172 :D

• moi
        chirva kirjoitti:

alt 0172 :D

miten sitä käytetään?????????????????????????????????

• jiii
        moi kirjoitti:

miten sitä käytetään?????????????????????????????????

juu

• melda
        jiii kirjoitti:

juu

Teillä ei varmaankaan ole hajua minkä takia tuollainen on ja miksi se on luotu?

Sitä ei ole luotu vaan kyseinen koodi tulee toimintaan joidenkin tietokantoihin liityvien asioiden takia.

• möä

Nii, ko toine sano et se kiroilukoodi on: alt 0172 ja yks toine sano et se on kiroiF2, ni kumpa se on vai onks se kumpikaa? Voisko joku kertoo? Kiitos! :) :D =) =D P.S luulen et toi alt 0172 on joku hymiö... en tiiä...

• mä keron
        möä kirjoitti:

Nii, ko toine sano et se kiroilukoodi on: alt 0172 ja yks toine sano et se on kiroiF2, ni kumpa se on vai onks se kumpikaa? Voisko joku kertoo? Kiitos! :) :D =) =D P.S luulen et toi alt 0172 on joku hymiö... en tiiä...

jos joku halua kirolu koodit anntaa 2 kole mun uko niiden nimit on king@@@ melkeinrikaz habb12345kissa tuu habbo välillla nin keron

• miks mä ny sulle kertosin!

Alt pohjaan ja 0141 ja HETI kirosana perään (kaikki kirosanat ei toimi tos)

• tanskila92

Paina alt pohjaa.Sitten näppäeilel 999 ja päästät irti ja sitten kirjota kirosana.Ukkoni nimi on tanskila92

• NallE=

paina alt pahjaan ja paina neljä kertää viitosta(5). Toimii kaikkiin kiroilukoodeihin. Ukkoni nimi on siis NallE=

• mie1
        NallE= kirjoitti:

paina alt pahjaan ja paina neljä kertää viitosta(5). Toimii kaikkiin kiroilukoodeihin. Ukkoni nimi on siis NallE=

alt 999

tai floodaa

• ^^Makez^^

mun habbo hahmon nimi on mark007 ja täs on kaks kiroilukoodii paina alt 999 tai alt 2233 varo älä paina alt f4 jos joku käskee sillon sun habbo sulkeutuu

• terppa

kiroilukoodi on alt 3300

• moiii

moi mun hahmon nimi: zakzakzikzik:::

annatko kaks koleea? muuten ollaako kavereit habos?

• ninzu123

Oon sitte habossaki ninzu123, et voitte tul mun luo kysymää, ellette ymmärtäny. Ette te hyvät ihmiset tarttee mitää kiroilukoodii, eikä teijä tarttee kuluttaa kolejanne!!! Mä en tarttenu kolekoodii...se on paljo helpompaa -.- Täs ohjeet: Painakaa Hahmon tiedot tai Muuta hahmon tietoja. Sitten menette Asetuksiin ja siinä on kohta jossa lukee että - Ota kirosanafiltteri pois päältä, ni laittakaa siihe ruksi, ni te voitte kiroilla.

• hyvä idea

No joo'o.. Mutta jos on rekisteröinyt itsensä alle 15 v niin et voi pistää sitä pois päältä... Miten sitten?

• @¿

ehkä mut miten saa hahmon tietoihin kirosanan ettei tuu höpö

ps: tänne vastauksii [email protected]

• dfghdderg
        @¿ kirjoitti:

ehkä mut miten saa hahmon tietoihin kirosanan ettei tuu höpö

ps: tänne vastauksii [email protected]

kaikki voi ihan sanoo v!ttu påska såatana jne.

• ALT + 3322.

ALT 3322.

• oot homo

oikea kiroilukoodi on alt 12048laöjkp 950 93120 ´0 ja sen perään lisää kirosana

huom! toimii 100% varmasti kaikissa kirosanoissa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      130
      8063
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      156
      7165
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      184
      4923
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      250
      3327
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      102
      2814
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      134
      2399
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      153
      2010
    8. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      18
      1935
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      47
      1775
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      206
      1726
    Aihe