AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / VAROITUS HÄÄPUKULIIKKEESTÄ!!!!!!!!
3 Vastausta 2 351 Lukukertaa

VAROITUS HÄÄPUKULIIKKEESTÄ!!!!!!!!

Aika huonoja kokemuksia hääpukuliikkeestä nimeltä Meslewi(Helsingissä).Ensin valehdeltiin puvun hinta,omistaja sanoi myyvänsä tosi halvalla,markoissa 2400.-,mutta huomasinkin maksaneeni 3650mk...Kun kysyin kuinka näin,omistaja sanoi puhuneensa TOISESTA puvusta joka oli ollut niin halpa,mutta minun ei olekkaan..Oli kuulemma halunnut vain mainita että niinkin halpoja on olemassa...Kuinka todistat sen että sinulle on sanottu hinnaksi se 2400,kun kuulemassa ei ollut kuin minä ja omistaja.Kumpaa uskotaan?
Stoolaan ommeltiin pari nepparia,jotka huomasin kotona olevan ihan missä sattuu,toinen keskellä huivia,toinen 20 cm reunasta.Kun soitin ja kysyin tästä,sanoivat että on vaikea ommella nepparit oikeaan paikkaan...VAIKEAA?Mukamas ammattiompelijoita,itse olen aika rähmäkäpälä,mutta en keksinyt mikä ompelussa on niin vaikeaa kun laitoin ne itse oikein.
Lisäksi puvun helma oli todella likainen ja vuoressa iso tupakalla poltettu reikä.Tiesin kyllä ostaneeni käytetyn puvun,mutta silti sen olettaisi olevan puhdas ja ehjä.
Joten viisastuneena voisi sanoa muille hääpuvun ostajille vinkiksi että VAROKAA,Meslewissä ainakin käytettiin häikäilemättömästi hyväksi sitä,että jokainen joka ostaa hääpukua,ei ole kovin usein todennäköisesti ollut samoilla ostoksilla.Myyjän itsevarmuus ja todella nopeasti tapahtuvat sovitustilanteet aiheuttavat sen verran hämmennystä,ettei tule mieleen tarkastella puvun kuntoa tai hintoja kuin jälkikäteen.Ja siloin se on myöhäistä,jokaiseen kyselyyn tulee kyllä vastaus kuin apteekin hyllyltä.Ja kyllähän se nolottaa kun tulee huijatuksi,että ei tahdo kehdata nostaa meteliä...Ottakaa mukaan ainakin joku ystävä joka on todistamassa kaikkea sovittua!!!!

jokunen vuosi sitten jotain sinistä-sivuilla

jokunen vuosi sitten jotain sinistä-sivuilla oli keskustelua kun muillakin oli ollut huonoja kokemuksia tästä liikkeestä.

Meno jatkuu edelleen samana....

VÄLTTÄKÄÄ TODELLA MESLEWI OY:STÄ OSTAMISTA...MIELESTÄMME ERITTÄIN EPÄLUOTETTAVA JUHLAPUKUJEN MYYNTILIIKE. TYTTÄRELLENI JA MIEHELLENI LUVATTIIN, TOSIN SUULLISESTI SYYSKUUSSA 2008, ETTÄ PUVUN HINTA OSTETTAESSA JA MAKSETTAESSA ON XXX € SISÄLTÄEN VANNEALUSHAMEEN JA KORJAUKSET, MITÄ PUKU VAATII (SISÄÄNOTOT YM). PUVUN SAI EDULLISEMMIN, KUN SEN MAKSOI ETUKÄTEEN!!! HÄLYTYSKELLOJEN OLISI PITÄNYT JO SOIDA ITSELLÄ SILLOIN!!! PUVUN ENSIMMÄISESSÄ SOVITUKSESSA NYT TAMMIKUUSSA NE EIVÄT ENÄÄ KUULUNEETKAAN HINTAAN ELI MYYJÄ/OMISTAJA LUPAA SUULLISESTI MITÄ VAAN SAADAKSEEN MYYTYÄ MUTTA SITTEN KUN PITÄISI LUPAUKSET LUNASTAA, HÄN VÄITTÄÄ MUUTA. JOS OSTAT KO. LIIKKEESTÄ JOTAKIN JA MYYJÄ LUPAA JOTAKIN,VAADI KIRJALLISENA, EHDOTTOMASTI. LISÄKSI EPÄYSTÄVÄLLINEN PALVELU!! EN TODELLA SUOSITTELE LIIKETTÄ!!!
MYYJÄ/OMISTAJA ON IHAN HUJARI!VAROKAA, MINULLE KANSSA VALEHDELTU HINNASTA JA TIES MISTÄ . OLEN MYÖS USEILTA MUILTA KUULLUT ETTÄ PALVELU ON KÄSITTÄMÄTTÖMÄN HUONOA JA EPÄASIALLISTA!
 /   /  /  / VAROITUS HÄÄPUKULIIKKEESTÄ!!!!!!!!

Keskusteluhaku

Laaja haku
Match.com

Aloita rakkaustarinasi

Löydä unelmiesi kumppani jo tänään! Etsi rakkautta satojentuhansien suomalaisten sinkkujen joukosta!

Facebookissa suositeltua