moips!
Ylihuomenna olisi lähtö vaimon kanssa Goalle. Mieltä askarruttaa kuitenkin muutama kysymys:
-Missä kannattaa vaihtaa valuuttaa?
-Suositeltava budjetti kahdelle viikolle?
-Mielipiteitä Skootterin/auton vuokrausesta?
-Must nähtävyydet?
-Poikkeaako Intia suuresti esim. Thaimaasta johon ihastuimme viime talvena?
Tyhmiä kysymyksiä mutta niin on kysyjäkin :)
re: Vinkkejä kaivataan.
En osaa muihin kysymyksiin oikeastaan vastatta kuin tuohon viimeiseen. Thaimaassa ja Intiassa tuli käytyä samalla reissulla, joten jonkinlainen käsitys maista syntyi. Goassa en käynyt ja Goa eroaakin kuulemma muusta Intiasta aikalailla ja ehkä sieltä saattaa löytyäkin Thaimaan tapaista rentoutumista. Lyhyesti sanottuna Intia on paskainen paikka ja Thaimaa paratiisi siihen verrattuna.Thaimaan matkakertomukseni deletoitiin, kun se nähtävästi oli jollekin liikaa. Tässä kuitenkin Intian reissusta jotain.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000863&posting=22000000010849335
Me pärjättiin lapsen kanssa...
Delhiin tultiin yöllä ja meidät vietiin hotelliin, joka tuntui olevan syrjäkujalla. Mutta aamulla paikka oli ihan normaali. Ei edes kerjääjiä!!! Mä sanoin ensin, etten uskalla tulla ulos, mutta kun uskaltauduin, tuli ihan Goa'mainen olo. Monta kertaa porukka sanoo, ettei Goa ole Intiaa, muttei minulla Delhissä sen kummallisempi olo ollut, kuin Goassa! Ihmisiä ja liikennettä oli vain enemmän! Siellä oltiin viikon verran. Mumbaissakin ollaan oltu viikko. Siellä meiltä huijattiin silmänkääntötempulla 500 rupiaa, (väitettiin 100 rupiaksi), mutta muuten pärjättiin ja käytiin Film Cityssäkin(aahhh) ja nähtiin Aamir Khanin tuottaman leffan tekoa, (ikävä kyllä ei itse tuottajaa...:) )Haluan aina uudelleen Intiaa. Köyhyyttäkin siellä on kyllä! ;)
Kuch Kuch Hota Hai!