pienet on korkoprosentit

mies toisesta ulottuvuudesta

ei saatana, kun näitä lukee niin tulee mieleen että on markkonoilla liian pienellä korkoprosentilla lainaavia pikavippipaikkoja.

teidän keskimääräisellä maksukyvyllä pitäisi pitää ainakin 30% viikkokorkoa että tulisi mieleen lainata ropoakaan sillä jokatoinen on niin persauki ettei ole toivoakaan rahojen takaisinsaannista muuta kuin perinnällä joskus.

mistä teitä sikiää?

jokatoinen on jo kaikkiin mahdollisiin vippipaikkoihin auki ja ei toivoakaan että olisi taloudellisia mahdollisuuksia takaisinmaksuun.

mutta siitä huolimatta lisää pitäisi saada vippejä.

ja tuo "mä sain 100 vipin joten ooon satasen rikkaampi" kommentti, ei perkele eikö ihmisen aivokapasiteetti riitä muuhun kun ruuan paskaksi muuttamiseen ? ehkä hapen muuttamiseen hiilidioksiidiksi ?

uhhuh.ensin minä luulin näitä ihan vitsipalstoiksi mutta kyllä täällä jotkut ihan tosissaan ehkä näistä vipeistä puhuvat.

tehkää nyt jo jumalauta jotain taloudellenne , ja en nyt puhu lisävippien ottamisesta.

tämä ja tuo viereinen verkostomarkkinointifoorumin seuraaminen on meniaan ollut ihan käsittämättömän hyvä illan huumoripläjäyksen saantipaikka.

5

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskiverto

Onneksi mainitsit keskivertomaksukyky!

Mutta kuule! Kyllä näillä pikavipipankeilla on tiukka seula asiakasvalinnassa!
      Olen itsekin ihmetellyt systeemiä ja kilkuttelin eilen lainahakemuksen 2000E, 13kk.
      Täytin lomakkeen kaikki kohdat vaimoni tiedoilla.
      Vastasin rehellisesti kaikkiin KYSYTTYIHIN kohtiin.
      Vastaus oli tänään aamupäivällä koneellani.
      EI TULE LAINAA eikä kannata 6:een kuukauteen hakeakaan!

Taustaa: Meillä on yhdessä 3 asuntoa, 2 Suomessa joista toinen vuokralla ja yksi Espanjassa, emme enää vuokraa.
      Asuntojen arvoa emme ole yrittäneet arvioida mutta Espanjan asunnostamme paikallinen välittäjä tarjosi pyytämättä 125000E.
      Käyttelytilillä pidämme jatkuvasti 14000 - 19000E.
      Osakkeiden ja rahasto-osuuksien tämän hetken arvo on noin 173000E.
      Lapsille olemme lahjoittaneet yhden asunno, siirtäneet rahaa vuosien varrella verottajan salliman määrän ylimääräistä sekä kustantaneet heidän viihde-elekroniikkahankintojaan, tietokoneitaan, matkojaan ym.
      3,05%:n lainaa meillä on 45000E, emme lyhennä sitä. Maksamme kerralla pois jos näemme järkeväksi.

Vaimo on sairaseläkkeellä, ikä 57v, nettoeläke 704E/kk.
      Minä olen työttömyyseläkkeellä joka, laskentatavasta johtuen, ei voi olla edes kohtuullinen.

Mutta 2000E:n vippiä, 29,7% korolla he eivät olisi uskaltaneet myöntää!
      Toistan: Annoin rehellisesti kaikki heidän pyytämänsä tiedot!
      EI SIELTÄ AIVAN HELPOLLA RAHAA IRTOA!!!!!
      Ihmettelen, että nuoriso kuitenkin tuntuu saavan!

• mies toisesta ulottuvuudesta

että lainaa saa vain alle 25v ei omasta taloudestaan huolta pitävä /kykenevä pitämään oleva pintaliippari :D

• Keskiverto
        mies toisesta ulottuvuudesta kirjoitti:

että lainaa saa vain alle 25v ei omasta taloudestaan huolta pitävä /kykenevä pitämään oleva pintaliippari :D

Yleensä vastustan ohjailua ja holhousta mutta lapsukaisten suojelemiseksi heiltä itseltään tulisi kyllä lainsäädännöllisin toimin estää tälläinen 'pikavippipankkitoiminta'!

Reppanat ajavat takamuksensa kantoon ja sitten se kurjuus on varmaankin vielä muiden vika.
        SÄÄTELYÄ!!

• Situliini

Ihmeellistä paskanjauhamista, ei voi muuta todeta. Miksi ihmeessä jaksat nähdä vaivaa tulla tänne kirjoittelemaan ja arvostelemaan muita, jos pidät näitä (meitä) ihmisiä niin tyhminä?? Paljastitpa oivasti ettet ole heitä (minua) yhtään fiksumpi!!

• suomenmestari(kehonrakennus)

mä oon ainakin tietoinen näistä korkoprosenteista ja
      ja maksan mielelläni pari -kolme kymppiä ylimääräistä jos joku todella siis lainaa mulle huntin kun viittin vaan kirjoittaa tekstiviestin!
      AND THAT`S THE BOTTOM LINE BECOSE I SAID SO!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      98
      7791
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      136
      6523
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      179
      4655
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      240
      3192
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      96
      2703
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      62
      2124
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      147
      1808
    8. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      8
      1762
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      23
      1665
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1604
    Aihe