on se kumma kun

paikalla ollut

kun siviilissä leikitään noin hemmetin kovista ja hakataan naisia ja joitain puliukkoja.mutta kun ollaan lusimassa niin itketään kuin pikku tytöt on heinolankin pojille tullut linnassa äitiä ikävä!!olihan yhtäkin romani mätkiny linnassa turpaan tämä on tosi sillä olin itse paikalla v...sai turpaansa aika nolo jätkä

27

8141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dääm

juu niinhän se on uhotaan ja kehutaa "liivikavereilla" (jota ei oikeesti tunneta) ja kun koppi kolahtaa ni sit itketää.ja sit ku pääsee jostain keravalta lomille ni sit selitetää kuinka on tutustuttu joihinki "kovan luokan" gangstereihin.joo joo...niin niin...oon nimittäin sivusta kattonu koht 10 vuotta tai en nyt niin sivustakaan...

• däämm

nii ja sit lomien loputtua palataan kiltisti takas ja ollaan niin nöyrää poikaa...uhotaa et tunnetaa kaikki vaikka ei tunneta ketää.ja kumminkin istutaa sellissä yksin päivät pitkät...

• haaa

missähän tämä on tapahtunut ajattelin nimittäin kiittää tätä kyseistä mustalaista!!!=)

• ex heinolalainen

tämä tapahtui 1995-1996 mikkelin läänillä.minäkin satuin olemaan paikalla.ei mennyt turhaan ne lyönnit.

• kik
        ex heinolalainen kirjoitti:

tämä tapahtui 1995-1996 mikkelin läänillä.minäkin satuin olemaan paikalla.ei mennyt turhaan ne lyönnit.

kysyin parilta tutulta kukaan niist ei muista liikkuneensa k.i:n kanssa ellet ole vaihtanu sukunimeä...

• yleistä!!!!

Tämähän ei ole tapahtunut kuin kerran, ja vitustako sen tietää mikä luuseri siellä on silloin ollut istumassa. Eikä täällä kaikki naisia ja spurguja hakkaa, ainoastaan arkipäivää pelkäävät narkit tekee niin...

• mix

ne saatanan tommolan narkkarit ja "kovikset" hakkaa pikkupoikia naisia ja juoppoja eli niitä jotka on heikompia kun kokoisilleen ei mahdeta mitään niin onhan se kovuus jollain näytettävä.ja sitten kun tulee vastaan semmonen joka ei kestä isottelua ni sit itketää ja anotaa polvillaan...hah...paskahousuja täynnä koko heinola! onneks en enää asu siellä!!!

• SYYTÖN

SIIS OLEN NOI 30,V, NAINEN JOTA ROKARI M IHET LÖI TULI LÄJÄ PÄIN MIEHIÄ NAISE PÄÄLE SIIS ONKO NÄM'Ä HEINOLAN MIEHET MIEHIÄ??AIKA RAUKKA MAISTA TOUHUA KUN TULEVAT MIEHET NAISTEN PÄÄLE AIKA NÖSSÖJÄ AIKA SÄÄLITTÄVÄKSI LAITTAA HEINOLAN MIEHET ITTENSÄ ET TÄYTYY SÄÄLIÄ VAIN NÄITTE MIESTEN TOUHUJA

• jhg
        SYYTÖN kirjoitti:

SIIS OLEN NOI 30,V, NAINEN JOTA ROKARI M IHET LÖI TULI LÄJÄ PÄIN MIEHIÄ NAISE PÄÄLE SIIS ONKO NÄM'Ä HEINOLAN MIEHET MIEHIÄ??AIKA RAUKKA MAISTA TOUHUA KUN TULEVAT MIEHET NAISTEN PÄÄLE AIKA NÖSSÖJÄ AIKA SÄÄLITTÄVÄKSI LAITTAA HEINOLAN MIEHET ITTENSÄ ET TÄYTYY SÄÄLIÄ VAIN NÄITTE MIESTEN TOUHUJA

kun ei ne muuhun pysty...

• karkuun jotain
        mix kirjoitti:

ne saatanan tommolan narkkarit ja "kovikset" hakkaa pikkupoikia naisia ja juoppoja eli niitä jotka on heikompia kun kokoisilleen ei mahdeta mitään niin onhan se kovuus jollain näytettävä.ja sitten kun tulee vastaan semmonen joka ei kestä isottelua ni sit itketää ja anotaa polvillaan...hah...paskahousuja täynnä koko heinola! onneks en enää asu siellä!!!

vittuuko tääl uliset.. ehkä se on palvelus itselles että muutit pois.... =)

• vaan
        SYYTÖN kirjoitti:

no voi voi.mitäs uliset jos ite oot ittes tohon tilanteeseen ajanut.

• gfyhj
        karkuun jotain kirjoitti:

no tietenkin se on palvelus mut vituttaahan se kun kavereita uhkaillaan ja hakataa...

• mietippä vähän...
        karkuun jotain kirjoitti:

jos heinolan opiskelu tarjonta on niin pientä että joudun toiselle paikkakunnalle menee opiskelee niin voihan sitä karkuun muuttamisesksi tietty kutsua!ai kaikki jotka on muuttanu heinolasta pois niin on lähteny karkuun jotain???

• anna hakata
        SYYTÖN kirjoitti:

itseäsi. Pistä Heinolan poliisilaitokselle vihjetietoa mokomista rokareista. Tee se vaikka nimettömänä kirjekuoressa. Anna kaikkien tekijöiden nimet, näiden käyttämät ajoneuvot, olin/asuinpaikat, mitä myyvät, missä ja kenelle, miten velanperintä tehdään ja niin edelleen... Voin sanoa, että johtaa toimiin. Kaikki ketkä pelkäävät, antakaa vihjeitä nimettöminä.

• menit?
        mietippä vähän... kirjoitti:

jos heinolan opiskelu tarjonta on niin pientä että joudun toiselle paikkakunnalle menee opiskelee niin voihan sitä karkuun muuttamisesksi tietty kutsua!ai kaikki jotka on muuttanu heinolasta pois niin on lähteny karkuun jotain???

ja mitä opiskelemaan?

• niin.....
        menit? kirjoitti:

ja mitä opiskelemaan?

helsinkiin kauppatieteiden kandidaatiksi...ei oikein onnistu heinolassa.ja sitä paitsi siellä on asuttu jo niin monta vuotta niin eiköhän paikkakunnan vaihdos tee hyvää kenelle tahansa...

• tosin
        anna hakata kirjoitti:

itseäsi. Pistä Heinolan poliisilaitokselle vihjetietoa mokomista rokareista. Tee se vaikka nimettömänä kirjekuoressa. Anna kaikkien tekijöiden nimet, näiden käyttämät ajoneuvot, olin/asuinpaikat, mitä myyvät, missä ja kenelle, miten velanperintä tehdään ja niin edelleen... Voin sanoa, että johtaa toimiin. Kaikki ketkä pelkäävät, antakaa vihjeitä nimettöminä.

luulen kyllä, että Heinolan poliisit tietää kyllä joka jätkän ja niiden toimet.

• jepjeps
        tosin kirjoitti:

luulen kyllä, että Heinolan poliisit tietää kyllä joka jätkän ja niiden toimet.

joo kyllä ne poliisit tietää paljon mutta jos ei ole näyttöä vaan pelkkiä puheita niin onhan se aika vaikea tuomita.kyllähän ne taitaa tietää kuka sen korkiakoskenkin on vieny mennessään mutta jos ei ole näyttöä tai ruumista niin mitäs ne sille voi??½!!

• veto mielestäni
        niin..... kirjoitti:

helsinkiin kauppatieteiden kandidaatiksi...ei oikein onnistu heinolassa.ja sitä paitsi siellä on asuttu jo niin monta vuotta niin eiköhän paikkakunnan vaihdos tee hyvää kenelle tahansa...

lähteä opiskelemaan, en moiti niitä jotka Heinolaan on jäänyt, mutta tosiasiahan se on että Heinolan tulevaisuuus ei ruusuiselta näytä. Työttömyys kasvaa, alkoholisoituneisuutta ja huumeidenkäyttöä nähtävissä ihan kaupunkikuvassa. Heinolassa on osaavaa ja tyokykyistä porukkaa, jota herrat ei näe, yrittäisivät tehdä jotain asian eteen vielä kun voivat.

• tälläinen
        jepjeps kirjoitti:

joo kyllä ne poliisit tietää paljon mutta jos ei ole näyttöä vaan pelkkiä puheita niin onhan se aika vaikea tuomita.kyllähän ne taitaa tietää kuka sen korkiakoskenkin on vieny mennessään mutta jos ei ole näyttöä tai ruumista niin mitäs ne sille voi??½!!

Korkeakoski on sitten kadonnut? Kuulin jotain huhua joitakin vuosia sitten... mutta en tiedä oliko totta vai tarua, vai mitä, enkä muista nimeekä... ajan muistan.

• tietoa
        tälläinen kirjoitti:

Korkeakoski on sitten kadonnut? Kuulin jotain huhua joitakin vuosia sitten... mutta en tiedä oliko totta vai tarua, vai mitä, enkä muista nimeekä... ajan muistan.

olikos 94 tai 95 kun katos matkalla kumpelista kotiansa.ei ole kauaa kun poliisi tv:ssäkin oli juttuu.

• 1234
        jepjeps kirjoitti:

ja ilmoittakaa jos tiedätte tästä korkiakosken asiasta jotain eikö omaa tuntoanne yhtään kolkuta.eikö teistäkin olisi hyvä jos asia selviäisi ja syylliset tuomitaan ei keneltäkään henkeä saa viedä ottakaa nyt ihmiset järki käteenne ja soittakaa vihjeenne poliisiin...se pieninkin vihje!!!!!!!!!!!!

• tämän huhun vuonna 2001 lop...
        tietoa kirjoitti:

olikos 94 tai 95 kun katos matkalla kumpelista kotiansa.ei ole kauaa kun poliisi tv:ssäkin oli juttuu.

tai oikeammin eräs henkilö toitotti sitä mulle muutamaankin kertaan humalassa..
        että joku kadonnut henkilö olisi pakattu autontakakontissa "Kusarin" uunien vai prässien läpi.-ja ettei sitä tulla ikinä löytämään. En nyt ihan tarkkaan muista, mut sen muistan että sain siitä kertomuksesta jopa traumoja ja painajaisia(olen herkkä ihminen) moneksi kuukaudeksi!
        Myöhemmin kun asia ei lakannut häiritsemästä, kysyin tältä henkilöltä sitä uudestaan, niin hän vissiin lohdutukseksi sanoi minulle ettei se pitänyt paikkaansa, ettei hän sellaista ole sanonut. Kyllä hän sanoi!
        Ai kamala mikä kaupunki tää Heinola on...!!!

• "huhun kuulija"
        1234 kirjoitti:

ja ilmoittakaa jos tiedätte tästä korkiakosken asiasta jotain eikö omaa tuntoanne yhtään kolkuta.eikö teistäkin olisi hyvä jos asia selviäisi ja syylliset tuomitaan ei keneltäkään henkeä saa viedä ottakaa nyt ihmiset järki käteenne ja soittakaa vihjeenne poliisiin...se pieninkin vihje!!!!!!!!!!!!

mihinkään täällä, vaan haluan että minut jätetään rauhaan. Olen saanut niin tarpeekseni tästä kaupungista ja varsinkin tämän kaupungin portieereista, että hermot on menneet, ja terveyteni taso laskenut nolliin, ahistaa koko tämä paikkakunta! Lähtisin pois jos pystyisin.

• yksi sana...
        "huhun kuulija" kirjoitti:

mihinkään täällä, vaan haluan että minut jätetään rauhaan. Olen saanut niin tarpeekseni tästä kaupungista ja varsinkin tämän kaupungin portieereista, että hermot on menneet, ja terveyteni taso laskenut nolliin, ahistaa koko tämä paikkakunta! Lähtisin pois jos pystyisin.

eli siis: en halua 'sekaantua' mihinkään täällä.

• vaan että
        tämän huhun vuonna 2001 lop... kirjoitti:

että joku kadonnut henkilö olisi pakattu autontakakontissa "Kusarin" uunien vai prässien läpi.-ja ettei sitä tulla ikinä löytämään. En nyt ihan tarkkaan muista, mut sen muistan että sain siitä kertomuksesta jopa traumoja ja painajaisia(olen herkkä ihminen) moneksi kuukaudeksi!
        Myöhemmin kun asia ei lakannut häiritsemästä, kysyin tältä henkilöltä sitä uudestaan, niin hän vissiin lohdutukseksi sanoi minulle ettei se pitänyt paikkaansa, ettei hän sellaista ole sanonut. Kyllä hän sanoi!

näitä huhuja ja paskanpuhujia on kylä täynnä, niin vain asianomainen tietää mitä on tapahtunut... Paskanpuhujista vielä sen verran, että aika moni kännipäissään nostattaa itseään keksityillä jutuilla...

• tuulesta temmattu!!
        tämän huhun vuonna 2001 lop... kirjoitti:

juu olen minäkin kuullut vaikka mitä mutta ei niitä uskalla kertoa eteen päin ettei itelle vaan "vahingossa" tapahdu mitään.baareissa kuulee aika paljon kaikenlaista kun ihmiset kännipäissää kehuu tietojaa toisille ja mitä parempi juttu on ni sitä kovempi jätkä on...

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4919
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      54
      3925
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3503
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2858
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2658
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      136
      2397
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      57
      2289
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2084
    Aihe