Accord -94 -95 iS

kommentteja

Voisiko joku vaivautua kertoon pikaisesti kommentit. Ko.auto hankinnassa.

- Jos ruostetta niin missä yleensä ensimmäisenä ?
- Kone kuulemma kestää, entä vetonivelet / vaihd.l ?
- Jakohihnan vaihtokulut ?
- Onko jotain vikaherkkiä sikakalliita el.boxeja ?
- Jotain muuta huomioitavaa ostettaessa ?

Kiitokset etukäteen jos vastasit !

9

1885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-accordin omistaja

      Itselläni oli kylläkin edellistä korimallia mut sama kone niissä on ja tekniikkassa ei taida kovin paljoa eroja olla. Itse ajoi 275-330tkm täysin ongelmitta. Kone ei syönyt öljyä ja käsittääkseni siihen autoon ei oltu tehty ihmeempiä remontteja, ei ainakaan mitään merkintöjä ollut. Katsatuksissa ei ollut vikoja. Kaverilla on accord-97 ajettu nyt 165tkm ja ei siinäkään ole ollut 2vuoden aikana mitään. Uskallan suositella ostoa!

    • oon!!

      Mulla oli pari accordia -90 ja -95. Ei ollu mitään erityisiä vikoja. Kannattaa tarkistaa vetonivelien suojakumit. Menevät rikki 200 tkm paikkeilla.
      Kannattaa vaihtaa moottorin maadoitus johto, eli akun
      miinus johto mikä menee moottorin ala osaan, niin kone rullaa paremmin ja kuluttaa vähemmän.
      Ruostetta oli molemmissa autoissa takalokasuojissa. Puskurin kiinnike kohdissa.
      Jakohihna vaihdetaan 100 tkm välein.
      maksoi markka aikana noin tonnin.
      Kannataa ostaa EXI tai IS. Niissä on kestävämpi ja tehokkaampi kone.

    • ex-accord

      omistimpa tuollaisen otsikon accordin ja ei voi kyllä mitään pahaa sanoa.

      Ehdin ajella autolla 110tkm ja myydessäni auton mittarilukema oli 275tkm. Ainoa temppu minkä teki oli stefan korkkaaminen 250tkm kohdalla. Vehon mukaan tämä on kuulema "tyyppivika", mutta ei kyllä paha tyyppivika, kun kesti 10 vuotta ja 250tkm ennen hajoamista.

      Toinen ongelma oli keskuslukitus moottorit. Kummastakin takaovesta nuo laukesivat ja kustannusta noille moottoreille tuli noin 100€, kun tein työn itse.

      Ruostetta en löytänyt mistään ja katsastusukkokin kehui peltien/alustan kuntoa. Tähän varmaan vaikutti se, että pidin auton kohtuu puhtaana, pesu noin kerran kuukaudessa.

      En voi muuta, kun suositella: Mukava ajaa, tyylikäs ja kohtuu pieni ruokainen (noin 8.5l/100km seka-ajolla).

      Seuraava auto tulee kyllä olemaan taas Accord (tosin diesel), kunhan ensin saan jostakin rahat tuohon.

    • maksaa maltaita

      eli ton ikäinen honda on ja tasaisen läpimätä ... eli ei kannata korjailla, jos ostat niin annat mennä niin kauan kuin pysyy koossa, hitswaus menee ihan hukkaan, joten siinä mielessä on harmitonta autoilua

      pakoputki jos menee, niin se on sitten kallis

      tarkista että jakohihna-asiat on kunnossa ja sitten lämmityslaitteen moottorista loppuu hiilet jossain vaiheessa

      toyota ei oo häävi mutta varaosat olis halvempia ... ruostuu kyllä samaan malliin kuin honda

    • julli

      kokeilla puhaltimen tehokkuus. kys.mallista kokemusta kahdesta autosta, ja molemmissa lämmityslaite kuin lehmänhenkäys(tyyppivika).Moottori on idioottivarma.vetonivelet,iskarit,käsijarru ja ajovalojen umpiot kannattaa tutkia.sitten vaan kovaa ajoa...

      • on se

        raitisilma suodatin. Jos suodatin on jätetty vaihtamatta puhallusteho on mainitsemasi henkäys. Itselläni puhaltaa niin perkuleesti kun otin ja vaihdoin sen.


    • kuin ostoon vaan

      Mulla itsellä -95 iS jolla ajettu jo 260tkm mutta minkään valtakunnan vikaa ei siitä vehkeestä löydy,nojaa,keskuslukitus jumittaa pakkasella pesun jälkeen. Koneessa tehot tallella todella mukavasti,öljyä ei syö ollenkaan ja ajoltaan erittäin mukava. Takakaariin sitä Hondiin ruostetta tulee jos ei pidä huolta. Erittäin suositeltava ostokohde,riippuen tietysti hinnasta.

    • ali9

      Terve mulla honda Accord 94 yhtäkkiä lämmitys pysähtyy ja ei tuu mita ilma osako joku sano etta mitäs piittaa tehen.?

      • Nikitsi

        Lämmityslaitteen puhaltimen hiilet ovat kuluneet, ne kiilaavat moottorin pysähdyksiin. Uusi puhallin motonetistä 55€.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe