AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / KUUKAUDET ENGLANNIKSI...

KUUKAUDET ENGLANNIKSI...

41 Vastausta 26 593 Lukukertaa
KIRJOTTAKAA MULLE KUUKAUDET ENGLANNIKSI!!

tässäpä ne

January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December.

Kiitos.. c",)

kiitos
Monta vuotta sä olet
ihan kuin joku ei osaisi kuukausia ne löytyvät kuitenkei muualta. Sinä turhaat aikaasi tälläiseen

No

"Kuukaudet" = " Months"

Jos kaipasit kuukauden nimiä, ni tossa nekin:

January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December
hyvin osat ne mä en ees osaaa nii hyvin mut käytit varmaan jotain googleta :DD
moi moi
kiitti! :D
et osaa ees kuukausii enkuks mä oon 11v ja osasin ne jo 3 vuotta sitten
Jee
Kerro mistä ihmeestä repäsit ton "c112443aaddsswwe"n?! Koska mikä mahollisuus et toi on mun PS3 käyttäjän nimi! XD
ja mikä mahdollisuus että mä vaan katon tota chattia ja huomaan että "hei sähän oot se tyyppi jonka kaa pelaan " niin äärettömän pieni mahdollisuus
annan vinkin tommi_### kolme vikaa sensuroitu. muistuuko ?
Onko se sun ps3 käytäiujän nimi ? :DD
No jes, toi viesti on kirjotettu vuonna 2002 -.- :D lol moi mitä kuuluu mäki luen enkkuu nyt hehee oon 59 vuotias mies ja oon kiva pappa. käyn gosupermodellissa ;) ja facebook auki 24/7 :D Habbo on kans semi mesta, mun äiti on 89 vuotias ja se on elossa se on mukava nainen, mut hei ootteksteki habos? :D Gosupermodel on kyl iha best mä oon siel supermallitimantti ja oon ihku :D
Moi ölen juri a.naali wanna have good time?
Gosupappa.......älä valehtele oot pikkukakara 12 v :D
Moi
Months
'kuukaudet' on määräisessä muodossa, ja kaikki em. vastaukset ovat vääriä. Oikea käännös on: "the months".
Harmittaako ku et ite keksiny?
Oon jotenkin niin hyvä kun en osaa Suomeksi kuukausia, mutta englanniksi osaan .
Olen 12v.
No siis joo. Iteki aina mietin kumpi oli ensin toukokuu vai maaliskuu ei jotenki natsaa äkkiseltää. suomi on ainoa kieli maailmassa jossa nämä kuukaudet on käännetty omalle kielelle :p mut kuulostais tosi hölmöltä sanoo ensimmäinen septemberii tai januarii
Ei niitä ole käännetty omalle kielelle.. Kuukausien nimet ovat aikojen saatossa tulleet noiksi, mitä ne nykypäivänä ovat :)
PHP:

$kuukaudet = array (
"tammikuu" => "January",
"helmikuu" => "February",
"maaliskuu" => "March",
"huhtikuu" => "April",
"toukokuu" => "May",
"kesäkuu" => "June",
"heinäkuu" => "July",
"elokuu" => "August",
"syyskuu" => "September",
"lokakuu" => "October",
"marraskuu" => "November",
"joulukuu" => "December")
Chat suljetaan 3pv päästö t. Abmin
En tiedä oletko tyhmä, vai epäonnistunut trollaaja.
Satuitko muuten tietämään että se on "Admin" eikä "Abmin", toi sun trollaukses on aika turha..
Menit rölliin! Hah :D:D:D::::::D::::::D:D
kiitti unohin kirjan kun olis englannin koe kiitos
moiiii
kuka vois jutella mun kans ku on tylsäää :)
Google kääntäjä on iha jees jos ei osaa kuukausia englanniksi :D
Kiitos kuin kerroitte kuukaudet <3
ES ES ES ES ES ES PÄRISEEEEEE !!!! @@@@@@PPRÄÄRRIISEEE ERUROSHOPPEERR ENERGY DRINNKK K!! PÄÄRISSEE !
MATIKKA PÄÄ ON AINAKIN KUNNOSSA KUN päriiseee sain laskettua ton laskun että pääsin postaamaan PÄEISEEEE PÄROSEE JUOKAA ES !
Omg.........
Siis mitä hel***tiä luin just noi kaikki kommentit ja tulee väkisinkin mieleen että suurinosa kommentoijista on 10-13 vuotiaita ES-jonneja :'D
Olen samaa mieltä. Suurimman osan on pakko päästä aukomaan päätänsä ja näsäviisastelemaan :)
olen itsekkin lapsi mutta en ymmärrä et aletaa kirjottelee jotain turhaa ku eikö tämän sivun aihe ole "KUUKAUDET ENGLANNIKSI"
mut kiitti kuites mul on enkun sana koe
En määä muista niiit 8D Oliks yks ainaki Janyary? June July Marts? xDDD
Ainii ja yks oli April kaiti (Tuli mielee jostain syystä aprillipäivä xDDD Keskellä kesäää xDDD Jee taian olla hullu >8D)
 /   /  /  / KUUKAUDET ENGLANNIKSI...

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta