Osaisiko joku sanoa mistä löytää tanssi ohjeet Las Ketchupin kappaleeseen The Ketchup song? Tai jos joku vois kertoo askeleet siihen.
the ketchup song tanssi
22
6289
Vastaukset
- Aira Samulin
Potki itseäsi vuorotellen vasemmalla jalalla alkaen persauksille. Joka neljännellä tahdilla molemmilla jaloilla yhtä aikaa.
- tanssitytö
siis eihän siinä oo mitään askelii. siinä vaan käsillä tehään niitä juttuja.
mä en tiiä et osaaks mä oikeen kunnolla selittä,mut mä yritän jotenki kertoo sen.
eli eka heilutetaan oikeeta kättä vasemman päällä 2 kertaa sit toiste päin. ja se toistuu kahen kerran. siis oikeella 2 ja vasemmalla kaks. sit heilutetaan peukaloita ylhäällä( eka oikee sit vasen, jossain olkapäitten kohalla) sit pyöritetään käsii jotenki ylös pään kohalle ja laitetaan toinen käsi pään taakse ja toinen silmien eteen. ja heilutetaan jalkoja tai oikeestaan polvii.
ja koko tanssin ajan pitäs heiluttaa persettä.
toivottavasti ymmärsit tästä jotain. kysy jos jäi joku juttu epäselväks. mut helpoiten kyllä opit kattomalla sen videon.- tanssityttö
mä unohin sanoo et tuo "kuvio" tehään kertosäkeen aikaan. sillon "muuna aikana" voi tehä vaikka salsan askelii. ku se kappalehan on salsaa
- tanssija
tanssityttö kirjoitti:
mä unohin sanoo et tuo "kuvio" tehään kertosäkeen aikaan. sillon "muuna aikana" voi tehä vaikka salsan askelii. ku se kappalehan on salsaa
Ei todellakaan ole.
- No
tanssija kirjoitti:
Ei todellakaan ole.
Kyllä muuten on.
Sanoppa varsin mitä se Sinun mielestäsi on? - tanssija
No kirjoitti:
Kyllä muuten on.
Sanoppa varsin mitä se Sinun mielestäsi on?Voin myöntää tietämättömyyden musiikkilajista tällä kertaa, mutta edelleenkin olen sitä mieltä ettei se ainakaan ole salsaa.
Olen vaikka miten yrittänyt sovittaa salsa-askeleita kyseiseen kappaleeseen,mutta en ole millään onnistunut. - bailatino
tanssija kirjoitti:
Voin myöntää tietämättömyyden musiikkilajista tällä kertaa, mutta edelleenkin olen sitä mieltä ettei se ainakaan ole salsaa.
Olen vaikka miten yrittänyt sovittaa salsa-askeleita kyseiseen kappaleeseen,mutta en ole millään onnistunut....salsa-askeleita:yks, kaks, kol, tauko, yks, kaks, kol, tauko jne.Bailatinon kehittäjä Minna ainaskin opettaa tunneilla että tän biisin aikana voi tanssii salsaa.
- tanssija
bailatino kirjoitti:
...salsa-askeleita:yks, kaks, kol, tauko, yks, kaks, kol, tauko jne.Bailatinon kehittäjä Minna ainaskin opettaa tunneilla että tän biisin aikana voi tanssii salsaa.
salsan perusaskellushan se siinä.Juuri näitä askelia kokeilin, ja ei mene rytmiin.
Bailatinon jätän omaan arvoonsa. - tanssityttö
tanssija kirjoitti:
salsan perusaskellushan se siinä.Juuri näitä askelia kokeilin, ja ei mene rytmiin.
Bailatinon jätän omaan arvoonsa.se on salsaa. ainaki mun bailatiino opettaja sano niin. ja me tanssittiinki siihen niitä askelii ja kylläne siihen "sopi"
- tanssija
tanssityttö kirjoitti:
se on salsaa. ainaki mun bailatiino opettaja sano niin. ja me tanssittiinki siihen niitä askelii ja kylläne siihen "sopi"
ei välttämättä tanssita rytmiin. Edelleenkin olen sitä mieltä, ettei tähän kappaleeseen salsan perusaskeleet eivät satu rytmillisesti oikein.
Muutenkin olen bailatinosta ja sen periaatteesta hieman varauksellinen. Sitähän mainostetaan tähän tyyliin: Bailatinossa ei vaadita tanssitekniikan osaamista, vaan tärkeämpää on luoda ilmapiiri, jossa liikkuja nauttii oman vartalon käytöstä ja kokee oppimisen ja onnistumisen riemua! Bailatinotunnin aikana nautitaan musiikista ja pidetään hauskaa yhdessä ryhmän kanssa. Kunto kohoaa melkein huomaamatta!
Mielestäni tämä jo kertoo sen, että tanssitekniikka sekä rytmi ei missään nimessä ole se pääasia.
Herääkin kysymys, mikä tausta vetäjillä on...tanssiopettajia..????...vai jonkin tutkinnon suorittaneita joilla ei ole välttämättä minkäänlaista kokemusta tanssinopettamisesta. - bailatino
tanssija kirjoitti:
ei välttämättä tanssita rytmiin. Edelleenkin olen sitä mieltä, ettei tähän kappaleeseen salsan perusaskeleet eivät satu rytmillisesti oikein.
Muutenkin olen bailatinosta ja sen periaatteesta hieman varauksellinen. Sitähän mainostetaan tähän tyyliin: Bailatinossa ei vaadita tanssitekniikan osaamista, vaan tärkeämpää on luoda ilmapiiri, jossa liikkuja nauttii oman vartalon käytöstä ja kokee oppimisen ja onnistumisen riemua! Bailatinotunnin aikana nautitaan musiikista ja pidetään hauskaa yhdessä ryhmän kanssa. Kunto kohoaa melkein huomaamatta!
Mielestäni tämä jo kertoo sen, että tanssitekniikka sekä rytmi ei missään nimessä ole se pääasia.
Herääkin kysymys, mikä tausta vetäjillä on...tanssiopettajia..????...vai jonkin tutkinnon suorittaneita joilla ei ole välttämättä minkäänlaista kokemusta tanssinopettamisesta.mulle on ollut kolme bailatino opee ja kaikki ovat entisiä kilpatanssijoita.Nyky tanssia kun seuraa, niin nähtävästi kuka tahansa voi nimittää itseään tanssijaksi. Jos pää ja kädet heiluu ja jalat vie eteenpäin.
- tanssija
bailatino kirjoitti:
mulle on ollut kolme bailatino opee ja kaikki ovat entisiä kilpatanssijoita.Nyky tanssia kun seuraa, niin nähtävästi kuka tahansa voi nimittää itseään tanssijaksi. Jos pää ja kädet heiluu ja jalat vie eteenpäin.
asian noinkin ilmaista.
Joissakin tapauksissa on myös niin, että pää ja kädet liikkuvat, mutta jalat pysyvät paikalaan. Tällöinkin jotkut kutsuvat itseään tanssijaksi...ja lavoilla näitä tapauksia esiintyy valitettavasti paljon. - chacha
bailatino kirjoitti:
...salsa-askeleita:yks, kaks, kol, tauko, yks, kaks, kol, tauko jne.Bailatinon kehittäjä Minna ainaskin opettaa tunneilla että tän biisin aikana voi tanssii salsaa.
Kyllähän salsan askellus vääntyy melkein mihin vaan lattareista. Esim cha chan kakkoselle ja kolmoselle otetaan salsan nopea, nopea, ja tripletin tilalle tulee sitten se salsan hidas. Ja se jopa svengaakin, vaikka ei aluksi uskoisi. Sambaan se ei toimi, vaikka kuinka yrittäisi.
- on muuten
No kirjoitti:
Kyllä muuten on.
Sanoppa varsin mitä se Sinun mielestäsi on?SAMBA
on muuten kirjoitti:
SAMBA
...sitä sambaksiksin väittää. Ei tosin kannattaisi ihan majuskelein huutamalla niin tehdä, sillä ei se ainakaan kovin tyypillisesti sambamusiikkia edusta.
Tästä ko. kappaleen Wikipedia-linkistä esimerkiksi ei sanaa samba löydy.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Ketchup_Song
Eikä tällä alkuperäisellä videollakaan sambata askeltakaan:
http://www.youtube.com/watch?v=RFzyYYZsxGc
Jollakin karibialaisella tanssilajilla tuota yleisesti maailmalla tanssitaan silloin, kun ei tyttöjen esittämällä koreografialla mennä. (Samba ei ole Karibialta kotoisin.)
Salsana ainakin kursseilla on tuota tanssittu. Sillä tyylillä pistellään useimmiten lavoillakin.- ohjeen antaja
tanssityttö kirjoitti:
eli jos haluat nähä sen ohjeen miten siinä tanssitaan niin pistä googleen osoite:youtube.com ja kun pääset youtubeen niin laita siihen ylhäällä olevaan palkkiin: kethcup song ja sitten tulee niin biisejä muuten siin ekas biisis on se tanssi! toivottavasti ymmärsit!!!!!!!!!!!!!!!!
- bailamos
tanssija kirjoitti:
Herääkin kysymys, mikä tausta vetäjillä on...tanssiopettajia..????...vai jonkin tutkinnon suorittaneita joilla ei ole välttämättä minkäänlaista kokemusta tanssinopettamisesta.Bailatino-ohjaajaksi pääsee vain kilpatanssitaustalla. Eikä seiihen riitä alimman luokan suorittaminen. Bailatinohan on Suomen tanssiurheiluliiton rekisteröity tavaramerkki. Siksi uskon, että bailatinossa mennään oikeaan rytmiin. Tanssikilpailuissa näet joudut heti suoraan viimeisele sijalle, jos tanssit väärään tai välirytmiin.
- bailatino
31.10 tulee MTV 3 Ihana aamu-ohjelmassa tämä tanssi ja ilmeisesti myös askeleet. Ohjelma alkaa aamulla kahdeksan aikaan. Katsele tai nauhoita jos voit. Sitten varmaan ratkeaa onko se salsaa vai humppaa.
- rivitanssi
Eikö todellakaan löydy suomenmaasta ihmistä joka tietää ketsuppitanssin aidon "tanssilakanan",sen jota tytöt tanssii videollaan.Tiedän että sellainen on olemassa myös suomeksi,en vain löydä osoitetta missä se on.Auttakaa joka tietää!!
- hahaah
minkä helvetin takia?? en tiedä mitään
niin ÄRSYTTÄÄ PASKAA KUIN JOKU LAS KETSUPPI!!!
ÄRSYTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!! - Youtubesta
Siellähän niitä muotitansseja on.
- ..............
Onko järkee vastata n. 7 vuotta vanhaan viestiin.. hohhoijaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917540Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1226285Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604407Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333034Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902618Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh311897- 1291521
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1961511Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21762"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19693