silloin kun kun kakarat sun muut lopettavat tilaamasta habbohotellista!
tosi asia :)
HABBO LOPETETAAN......
16
886
Vastaukset
- habbovaavavavaaa
se olisi kunnon opetus! hahahahaahahahahha
muuten kirjoitit vähäiisen väärin... - :DDDDDDDDDDDDD
tuskin ne koskaan sitä lopettaa o_O
- dhush
nii eihän.. ne lopettaa vasta silloin kun rahan tulo loppuu eli......
MUN ON PAKKO TILATA JOTAKIIIIIIINN!!!!! ÄKKIÄ!!!! IIIIIIIIKKKKKKKKK!!!
- Habbo Hackeri
Counter-Strike on itseasiassa paljon kivempi kuin joku "Habbo Hotel". Mutta onhan Habbon hakkeroiminen ja siellä peeloilu jees...
- snöff
juu onks se counterstike sotapeli?
- Habbo Hackeri
snöff kirjoitti:
juu onks se counterstike sotapeli?
Maailman paras nettiräiskintä.
- snöff
Habbo Hackeri kirjoitti:
Maailman paras nettiräiskintä.
no sittenhän mun on sen pakko ostaa! nettiräiskinnät rulezz!!
ja...................
habbohotel sucks
- kakara!!
kun mä tän otsikon näin niin mulle tuli tippalinssiin ja mun koko maiilma kaatu iiiiiihhihhihihihi!!
HABBO ON PERSEESTÄ! - ehettelijä, habbo-poju
mulle on iha sama vaik joku pelais viel jotai space invaderii, tai habboo, tai jotai peetä, ei sil oo mitää välii mitä ihmiset pelaa
- fffhfdhfd
olen odottanut että se pieru rahastin loppuisi
- nsässä
no en mää ainakaan tilaa! mun on alettava estämään mun kavereitää tilaamasta typeriä pixeli huonekalu kuviva!!
- .,.,.,.,.,.
eihän sitten ois peeloviestejäkään tai m00m1n viestejäkäää!
- noonooonono
.,.,.,.,.,. kirjoitti:
eihän sitten ois peeloviestejäkään tai m00m1n viestejäkäää!
ja kukas niitä tarvii??
- Vitun runkku
noonooonono kirjoitti:
ja kukas niitä tarvii??
Tommosta paska peliä pelaa ku jotkut 13 v teinit jotka vaa tilailee ja ovat vähä ÄX D33 M1T3N M3N33 1HQ D44 !!!!! Joo ollaan tosi kovia muijia ja jätkiä ku tungetaa rahat jonnekki hevon vitun perseeseen tekis mieli hakata koko habbon keksijä kirveellä palasiks ja juoda sen veret ja syödä sen aivot !!!!!!!!!! Minkä takia tollasta PASKAA on ees ikin menty ajattelemaankaa ?!?!?!?!?!? Saunan taakse koko sulake.
- homo habbo
Vitun runkku kirjoitti:
Tommosta paska peliä pelaa ku jotkut 13 v teinit jotka vaa tilailee ja ovat vähä ÄX D33 M1T3N M3N33 1HQ D44 !!!!! Joo ollaan tosi kovia muijia ja jätkiä ku tungetaa rahat jonnekki hevon vitun perseeseen tekis mieli hakata koko habbon keksijä kirveellä palasiks ja juoda sen veret ja syödä sen aivot !!!!!!!!!! Minkä takia tollasta PASKAA on ees ikin menty ajattelemaankaa ?!?!?!?!?!? Saunan taakse koko sulake.
vittu eihän siinä muutaku rehvastella nillä huonekaluilla jotkamaksaa aivan vitusti joku saatanan keris maksaa 10euroa
- mielipidehabbo32
VANHA HABBO TAKAS!!! Tai sit kokonaan pois!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533366
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?362972Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342208Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari412119Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa761991Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841766Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh461682Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1221547Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561444Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151330