ääh nyt tapahtui kauheita! Pöllin yhen jätkän se se ilmotti poliisille ku oli kuulemma yli 700 eurolla ostanu tavaraa... Ja ne selvitti mun osotteen ja sitte poliisit tuli ovelle ja tutki koneen ja löysi sieltä yhden hakkeri ohjelman ja sitte tuli 250 sakko :(
Hakkerointi nimenomaan on laitonta ja menet johonkin turvakeskukseen hakkeroimaan niin tulee mafia oven taakse ja pistää ilmat pihalle jollet linna tuomiolla pääse.
ottaen huomioon esim sen että voit hakkeroida pankkiin ja tuhota helpostikkin pankin tietokannan jolloin koko suomen kansa menettää kaikki pankki tallennukset esim, se on sinun mielestäsi sallittua?.
Mafia oven taakse hakkeroinnin takia? MItä vittua se mafiaa kiinnostaa, jos joku hakkeroi jonnekin sivulle, joka ei edes ole mafian sivu? Oot tainnu katella liikaa leffoja.
Uskon, että hakkerointi saattaa olla sallittua MUTTA ONKO TOISTEN KAMOJEN PÖLLIMINEN? Hakkerointi saattaa olla sallittua jos siitä ei aiheudu vahinkoa...
huijatkaa habossa että näin boi kopsata kamaa: kirjoita salasana mutta älä paina enteriä, muutenhan se tulee näkyviin. Sitten paina m-kirjainta ja Ctrl niin saat kaman XD kokeilkaa!
No ei se kyllä ole kivaa. Ei mullakaan ole habbossa yhtään kamaa. Ja olen yrittänyt saada, mutta siellä on niin itsekästä porukkaa, että HUH HUH!! Ja itsehän se 'tyyppi' usko siihen juttuun, nii on se kyllä senkin vika.
hakkerointi on sallitua jos ei pölli jonku kamoja tai tyyppii
hakkerointi on sallitua jos et tee mitään ongelmia nettisivuston käyttäjile tai nettisivuston perustajalle ja jos hakkeroit habossa koleja ja kamaa liikaa kuten gladiatus teki niin sinun huoneistakin jo voi päätellä että olet hakkeroinu mut ei se haittaa jos sitä kamaa löytyy
Niin sinä et koskaan jää peeloilustasi kiinni, koska et vain yksinkertaisesti osaa hakkeroida ensinkään, vaikka yrität täällä saada muut uskomaan, että olet koko Suomen paras hakkeri. Minusta on vähän naurettavaa tuollainen. Siis jos haluaisit olla oikea hakkeri, mutta et ole, niin ei siinä mitään,MUTTA tuo menee jo vähän överiksi kun yrität huijata kaikkia esittämällä hölmöä hakkeria. Niin, hyvähän se on näin chatissä sanoa...
musta vähä tuntuu et kukaa tähän keskusteluun osallistunut ei osaa kunnolla hakkeroida tai tehdä tietomurtoja esim kunnon hakkeri valmistaa omat hakkerointi ohjelmat ja harvemmin jakavat niitä... ja sait 250 euroa sakkoa hakkerointi ohjelman omistamisesta mutta on vähän vaikea uskoa tuohon koska hakkerointi ohjelman hallussa pito on laillista suomessa.
joojoo ai et vankilaan tuskimpa vaa isäs joutu kun sua teki äitis vieläkin oot homo et oo poliisi tuu meille niin katon ja hakkerointi on salittu ei poliisit tuu kyttään ovelle tuskin oon hakkeroinu jo sata kertaa ei oo tullu poliiseja ovelle tuskin ja habbo on paska paikka homot ei kai peli oo elämä uskoisitte ootte homoja teillä ei oo elämää habbo on homo paikka tuhlaatte rahaa paskaa ja jos haluutte hakkeroida tehkääse kunnolla ja usa; laisessa mul toimii mut toimii suoma laisessakin homo oikeesti vittu kun vituttaa
Kuuluukin antaa sakkoa tuollaisesta!
SEHÄN ON IKÄÄN KUN VARASTAISI TOISILTA YLI 700 euroo! Ajattele! sä olisit itekki kiukkuinen jos sulta varastettais niin pal kaikkee! Tiedän sen! Kannattaa aina ajatella milta itsestä tuntuu ennen ku tekee jotain tyhmää! meinaa kandee ajatella jos itselle tehtäis tolleen ni miltä tuntuis! Miltä sust tuntuis?
ok mut kerro se hakke rointi koodi tai se ohjelma jos se on ohjelma nii kerro mistä sen saa ja miten sitä käytetää t:@orton@ se on mun kuko ota se kaveriks
No on se kyllä sen pöllitynki oma vika.. Sillä kyllä pitäs itekki tietää, mihi uskoo ja mihin ei.. Eikös habbossa olekkin, että kun luo sinne hahmon, niin sanota kaikkee ettei kannata uskoo.. Ja on seki kyllä tosi typerää haaskata n. 700 euroa johonki näytöllä näkyvään tabaraan?!
Miun mielipide :>
SINÄ JOKA HALUAT HAXORIKSI.
VAROITUS JOS HALUAT HAX0RIXI, SE VOI PILATA ELÄMÄSI.
JOS JÄÄT KERRANKIN KIINNI, SE ON HUONO.
JA ÄLÄ USKO TUOTA HERMOSTUTTAVAA KAKARAA: HABBO HACKERI, SE ON SÄÄLITTÄVÄ KISSANRIPULI.
TÄSSÄ, ÄLÄ LUE ALEMMAKSI ENNEN KUIN OLET VALINNUT.
TÄSSÄ PARI OHJELMAA:
- ARTMONEY: SILLÄ VOIT MUUTTAA ESIM. HABBOKOLIKOIDEN MÄÄRÄÄ, MUOKATA MUITA LUKUJA
- SCRIPTOX: PYSTYT SCRIPTAAMAAN ELI MUUTTAMAAN HABBOTAVAROIDEN VÄRIÄ.
- HOBBA TOOL: VOIT FLOODATA ELI OHJELMOIDA NÄPPÄIMEN 1 NAPIN KIRJOITTAMAAN LAUSEEN/SANAN
- PÖLLIMINEN: AVAA KAKSI NETTIÄ: INTERNET JA MOZILLA FIRE FOX. SEN JÄLKEEN MENE TOISEEN NETIIN JA KIRJAUDU HAHMOLLASI SISÄÄN. MENE TOISESTA NETISTÄ TOISELLA HAHMOLLA HABBOON, NYT OLET SIELLÄ 2 HAHMOLLA. MENE JOHONIN HUONEESEEN 1. TYYPILLÄSI, SINULLA PITÄÄ OLLA HUONEESEEN OIKEUDET. MENE TOISELLA HAHMOLLASI JOHONKIN HUONEESEEN MIHIN SINUN TOISELLA HAHMOLLAKIN ON OIKEUDET. ESIM. OMAAN LAHJARIIN. OLET NYT JONKUN MUUN HAHMON HUONEESSA, SINULLA ON SINNE OIKEUDET, JA TOINEN HAHMOSI ON ESIM. SINUN HUONEESSASI JOHON SINULLA ON OIKEUDET. NYT VALITSET SIIRRÄ TAVARA. SITTEN TAVARA TULEE NS. HOLOGRAMMIN NÄKÖISEKSI. SIIRRÄ TAVARA TOISEN NETIN ALTA TOISEEN NETTIIN OMAAN HUONEESEESI. NYT TAVARA SIIRTYY HUONEESEESI JA VOIT MENNÄ POIMIMAAN SEN. TÄMÄ TAPA TUOTTAA SINULLE PALJON ILOA, EIKÄ KUKAAN SAA TIETÄÄ SIITÄ.
HELPPOA JA YKSINKERTAISTA. RIKASTUT SILMIESI EDESSÄ.
Lapsi kertoo poliisille mm. nimimerkkinsä ja muutakin tietoja.
Poliisi menee Sulakkeen konttoriin ja selvitetään siellä missä nimimerki on liikuskellut ja mitä on tehnyt.
Sitten katsotaan millä ID:llä hahmo on liikkunut pöllimispäivänä, ja ID:llä otetaan selvää missä asuu.
Ai poliisit tutki sun koneen? Ei niil ois mitään asiaa toisen koneelle, paitsi jos ois kysees VÄHÄN isompi juttu. Mitäs menee antamaan saliksia tai mitään, siis se tyyppi kelta pöllit..
Ja jos se kerta oli vain kiinni siitä, että oli ostanu 700eurolla, nii sen takia poliisit tuli. Eiei, vaan sen että pöllit. No hei mä meen pöllii nyt mun kaverilt yhen kaman nii sit saan kato sakkoo;) haha no ei vaiskaa.
hakkerit toimis nii miks mult ei oo pöllitty kamoja? tai esim. habon rikkaimmilta/tunnetuimmilta esim. noknok, senhän tyyliin kaikki tietää ja sillä on kaikki huoneet auki ja täynnä keriksiä koleja yms. eikä niitä ole pöllitty?! :D
HAkkeointiohjelmia käyttää mm. YLE kuvien ja viedeoiden muokkaamsieen. HAkkerointi ohjelmilla pystyy tekemään monenlaisia asioita ja toiset niistä on laittomia.
Ettekö te tajua, ettei Habboa voi haxata? Ettekö ole tajunneet sitäkään että viestin aloitti 5v kakara, joka halusi kusettaa kaikkia? Jos vastasit toiseenkaan kyllä, olet idiootti.
Esim. kerran 2 vuotta sitten yksi hakkeroi suomen habbossa 200 harkkoa, ja vaihto niitä johonki krääsii, ja jos ne lunasti, sai bännit. mut kummiski, jos pelkää, et saa ip selville, meette kirjaston koneelle ilman ajanvarausta. Sitten niitten on mahoton päätellä.
te kaikki 14-15 vuotiaat helarit, koneen voi tutkia, taikka tarvittaessa takavarikoida kokonaan. kaverini oli thenyt sivun, jossa ei tarvitse salasanaa, vain ukon nimen jotta saa koleja. mutta se ei toiminut ja vei habon "kotisivuille" jossa kirjoitat habon ukon ja salasanan :P key loggerilla saa tuommoisen kätevästi tehtyä, ja koneen takavarikkoon.
NYKYÄÄN HABBO ON NIIN VIRUS TORJUTTU ETTÄ SIELLÄ EI VOI EES KOPIOIDA KAMAA
HABBO FELBHA TOIMI JOSKUS SEN NIMI TAIS OLLA SIT HABBO FELBHA KATTOKAA YOU TUBES VIDE HABBO FELBHAST NIIN TIEDÄTTE
Kuka pedofiili nyt jtn 700 euroa tuhlais habboon? Habbo on vain kuvamaailma, jossa kuvat vaan liikkuu.
Ajatelkaas vähän, habbo on tyhmä paikka, menkää tekee muuta paskaa
kuka nyt ostais 700 eurol koleja määki ostan ain joskus koleja ja sit ostan avrokamaa ja myyn ne kolikoiks ni kolikot ei lopu koskaa! tavallaa mut kyl ne sit joskus loppuu. joten seteitä ontan
Niin että jos ette vielä tienneet hakkerointi on laitonta! Mitäs luulette sen olevan näin "helposti suomennettuna"? Sehän on varastamista 8D Enkä yhtään ihmettele jos rikos rekisteriinki tuli merkintä! Rikos rekisterihän vaikeuttaa töiden saamista eli kun tuota sakkoa yrität vaikka joskus maksaa voi olla että ei löydy työ ihan helposti. Voin sanoa vain:
......
Huoh... taas poliisit kiusaa viattomia....Viattomia?
Kyllä jotain vikaa täytyy olla, kun toiselta menee pöllimään.Hakkerointi on kiellettyä, joten on aivan oikeudenmukaista, että rapsahti sakot.
lol
Hakkerointi on SALLITTUA.voi voi....
Kyllä on päässä vikaa kun kuluttaa 700e olemattomaan virtuaali p****n. Taitaa olla nolife-syndrooma pojalla.NIIMPÄ
Olen kyllä TÄYSIN SAAMAA mieltä!!hahahah
Tällä työkalulla voi tehdä itselle kamoja ilmaiseksi. :D eikä kukaan huomaa mitään, eikä joudu pöllimään. http://fileme.us/19S856oh shit
hahahah et toi toimii=OLaitonta ja Kiellettyä!
Hakkerointi nimenomaan on laitonta ja menet johonkin turvakeskukseen hakkeroimaan niin tulee mafia oven taakse ja pistää ilmat pihalle jollet linna tuomiolla pääse.ottaen huomioon esim sen että voit hakkeroida pankkiin ja tuhota helpostikkin pankin tietokannan jolloin koko suomen kansa menettää kaikki pankki tallennukset esim, se on sinun mielestäsi sallittua?.
on.
Hakkerointi on hyvästä, muistakaa!no joojoo
No oma on syynsä, jos uskoo sellaseen potaskaan.emt onko se sallittua vai ei. mutta ompahan on syynsä
Mitä vittua?
Mafia oven taakse hakkeroinnin takia? MItä vittua se mafiaa kiinnostaa, jos joku hakkeroi jonnekin sivulle, joka ei edes ole mafian sivu? Oot tainnu katella liikaa leffoja.Saattaa MUTTA!!!!!
Uskon, että hakkerointi saattaa olla sallittua MUTTA ONKO TOISTEN KAMOJEN PÖLLIMINEN? Hakkerointi saattaa olla sallittua jos siitä ei aiheudu vahinkoa...huijari
ei toimi koko juttu on pelkkää huijausta siin lukeevaa että sinulla ei ole oikeutta laittaa tavaraa tännejoo joo
No ei se kyllä ole kivaa. Ei mullakaan ole habbossa yhtään kamaa. Ja olen yrittänyt saada, mutta siellä on niin itsekästä porukkaa, että HUH HUH!! Ja itsehän se 'tyyppi' usko siihen juttuun, nii on se kyllä senkin vika.NO JUST!
Mun mielest hakkeroida saa mut mä en ainakaan hakkerois missään habossa sehän on sellanen ihan paska pelikin....-.-
Ei oo peli idiootti, vaan Chat.Ei oo Chat idiootti, vaan selain-peli
hakkerointi on sallitua jos ei pölli jonku kamoja tai tyyppii
hakkerointi on sallitua jos et tee mitään ongelmia nettisivuston käyttäjile tai nettisivuston perustajalle ja jos hakkeroit habossa koleja ja kamaa liikaa kuten gladiatus teki niin sinun huoneistakin jo voi päätellä että olet hakkeroinu mut ei se haittaa jos sitä kamaa löytyyOikeesti
No yhyy... eikö vois pöllii toiste ukkoi... KAMALAA jos pöllii..... hui... ihan pyörryttää... (lol)ei nyt sentään
Enhän minä koskaan jää peeloilemisistani kiinni.Ja muuten se nimi kirjotetaan ISOLLA.
just
ketä kiinnostaa?Minä en sakottanut sinua!
Minä en sakottanut sinua lainkaan! Jouduit vankilaan!kuule "hackeri"
Niin sinä et koskaan jää peeloilustasi kiinni, koska et vain yksinkertaisesti osaa hakkeroida ensinkään, vaikka yrität täällä saada muut uskomaan, että olet koko Suomen paras hakkeri. Minusta on vähän naurettavaa tuollainen. Siis jos haluaisit olla oikea hakkeri, mutta et ole, niin ei siinä mitään,MUTTA tuo menee jo vähän överiksi kun yrität huijata kaikkia esittämällä hölmöä hakkeria. Niin, hyvähän se on näin chatissä sanoa......
No Habboa osaan ainakin hakkeroida enkä jää edes kiinni. Siitähän mun nimikin on tullut.Mutta kyllä muukin hakkerointi onnistuu...
millä ohjelmalla??
millä ohjelmalla voi hakkeroida habos???joojoo
joojoo ai et vankilaan tuskimpa vaa isäs joutu kun sua teki äitis vieläkin oot homo et oo poliisi tuu meille niin katon ja hakkerointi on salittu ei poliisit tuu kyttään ovelle tuskin oon hakkeroinu jo sata kertaa ei oo tullu poliiseja ovelle tuskin ja habbo on paska paikka homot ei kai peli oo elämä uskoisitte ootte homoja teillä ei oo elämää habbo on homo paikka tuhlaatte rahaa paskaa ja jos haluutte hakkeroida tehkääse kunnolla ja usa; laisessa mul toimii mut toimii suoma laisessakin homo oikeesti vittu kun vituttaaMUITA
mietiJees pox..
Kuuluukin antaa sakkoa tuollaisesta!SEHÄN ON IKÄÄN KUN VARASTAISI TOISILTA YLI 700 euroo! Ajattele! sä olisit itekki kiukkuinen jos sulta varastettais niin pal kaikkee! Tiedän sen! Kannattaa aina ajatella milta itsestä tuntuu ennen ku tekee jotain tyhmää! meinaa kandee ajatella jos itselle tehtäis tolleen ni miltä tuntuis! Miltä sust tuntuis?
No jees pox pox
No onko kovin järkevää tuhlata johonkin peliin +700eMun mielestä ei kovin järkevää! kyl saa hakkeroida mut omalla vastuulla !
Omituisia olette.
SE ON OMA VIKA JOS:- Pöllii ja tulee sakot
- Kertoo jolleki saliksensa että voi pölliä.
Huijaan
Jos et ole vielä huomannut, niin kusetan teitä oikein urakalla. En oo mikään hakkeri, kerjään vaan huomiota. Oikeesti oon 8-v muksu.en nyt sentään
No enhän minä ole mikään 8v kersa, kusetin...Olen 24.
eipäs
Hähää, kusetin taas! Oikeasti olen 8v kersa.Jep jep...
kannattaa hakkeroida!!Siitä tulee vaa nii hyvä mieli että huh huh!!
XD
jaa....
Mitähän hakkerointi menetelmää olet käyttäny??Haha lol.
LOL :Ditse olen hakkeroinut habossa joiltain pennuilta kamaa! se on niiiiin helppoa :D kun sen osaa vaan tehdä.
1. juttu ei nyt hullukaa 700 euroa TUNKIS JOHOKII habboon, jos tunkee nii aika sairas ihminen on.
2.ja varmasti poliisikii nauro tolle jutulle et joku nörtti oli tunkenu habboon 700e ja sit joku pölli sen tavarat! MIETTIKÄÄS VÄHÄN!
iha normaaliaha se on! että pöllii toisten tavarat habos sitä sattuu kaikille!!
kyllä sen tyypin ois pitäny nyt se tietää enneku rupes tuhlaamaasa rahasa tuollasee pelii!
ja kaikki rahatha meni iha tyhjään! siis iha niiku antais toiselle rahaa! sitä se on. tajutkaa jo.
mut omapaha ovat päätöksenne. elämä on.
ai et kättänyt 700€
Ei se pölitty tyyppi oo käyttänyt 700€ se on kättänyt jotai 50-80€ nimittäin ei yks haabo kole maksa 1€ et ajatelkaa vähä.Ja habbo on ajan viete.
Idiootti oot @make@
1 Habbo kolikko on arvoltaan 0,17 euroo. @make@ oot aika LOL.parempi vain kopsata
kertokaa miten voi kopsata habossa
ok mut kerro se hakkerointi ohjelma
ok mut kerro se hakke rointi koodi tai se ohjelma jos se on ohjelma nii kerro mistä sen saa ja miten sitä käytetää t:@orton@ se on mun kuko ota se kaveriksMiettikää
No on se kyllä sen pöllitynki oma vika.. Sillä kyllä pitäs itekki tietää, mihi uskoo ja mihin ei.. Eikös habbossa olekkin, että kun luo sinne hahmon, niin sanota kaikkee ettei kannata uskoo.. Ja on seki kyllä tosi typerää haaskata n. 700 euroa johonki näytöllä näkyvään tabaraan?!Miun mielipide :>
oops ;>
Siis tavaraan :DTässä...
SINÄ JOKA HALUAT HAXORIKSI.VAROITUS JOS HALUAT HAX0RIXI, SE VOI PILATA ELÄMÄSI.
JOS JÄÄT KERRANKIN KIINNI, SE ON HUONO.
JA ÄLÄ USKO TUOTA HERMOSTUTTAVAA KAKARAA: HABBO HACKERI, SE ON SÄÄLITTÄVÄ KISSANRIPULI.
TÄSSÄ, ÄLÄ LUE ALEMMAKSI ENNEN KUIN OLET VALINNUT.
TÄSSÄ PARI OHJELMAA:
- ARTMONEY: SILLÄ VOIT MUUTTAA ESIM. HABBOKOLIKOIDEN MÄÄRÄÄ, MUOKATA MUITA LUKUJA
- SCRIPTOX: PYSTYT SCRIPTAAMAAN ELI MUUTTAMAAN HABBOTAVAROIDEN VÄRIÄ.
- HOBBA TOOL: VOIT FLOODATA ELI OHJELMOIDA NÄPPÄIMEN 1 NAPIN KIRJOITTAMAAN LAUSEEN/SANAN
- PÖLLIMINEN: AVAA KAKSI NETTIÄ: INTERNET JA MOZILLA FIRE FOX. SEN JÄLKEEN MENE TOISEEN NETIIN JA KIRJAUDU HAHMOLLASI SISÄÄN. MENE TOISESTA NETISTÄ TOISELLA HAHMOLLA HABBOON, NYT OLET SIELLÄ 2 HAHMOLLA. MENE JOHONIN HUONEESEEN 1. TYYPILLÄSI, SINULLA PITÄÄ OLLA HUONEESEEN OIKEUDET. MENE TOISELLA HAHMOLLASI JOHONKIN HUONEESEEN MIHIN SINUN TOISELLA HAHMOLLAKIN ON OIKEUDET. ESIM. OMAAN LAHJARIIN. OLET NYT JONKUN MUUN HAHMON HUONEESSA, SINULLA ON SINNE OIKEUDET, JA TOINEN HAHMOSI ON ESIM. SINUN HUONEESSASI JOHON SINULLA ON OIKEUDET. NYT VALITSET SIIRRÄ TAVARA. SITTEN TAVARA TULEE NS. HOLOGRAMMIN NÄKÖISEKSI. SIIRRÄ TAVARA TOISEN NETIN ALTA TOISEEN NETTIIN OMAAN HUONEESEESI. NYT TAVARA SIIRTYY HUONEESEESI JA VOIT MENNÄ POIMIMAAN SEN. TÄMÄ TAPA TUOTTAA SINULLE PALJON ILOA, EIKÄ KUKAAN SAA TIETÄÄ SIITÄ.
HELPPOA JA YKSINKERTAISTA. RIKASTUT SILMIESI EDESSÄ.
Ei hän
Eihän se horokrammi näy siinä toisessa netissäok. aika hyviä ohjelmia !
noi habbo ohjelmat rulaa!!!! ja oon joskus ollut habbo hackeri ja oon pölliny joltai pennulta kamoja enkä jääny kiinni.EI TOIMINUT
Miten "Toisen netin alta toiseen nettiin " yritin mutta se ei toiminut.Musta koht tulee varmaan peelo habossa
Voisko joku TARKEMMIN selittää miten pölliminen tapahtuu 2 hahmolla?Artmoney vois olla hyödyllinen, mutt en viitti lataa vielä
ö.
toimiikos nuo ohjelmat in habbo.fi ?tässä...
miten muka toi kolikko juttukin toimii!?!?!ps:en käytä tollasii ohjelmii ku tulee viruksia!
mutta mistä noi voi ladata?
voitko laitta linkin noista hacker ohjelmista?jotain
eikö hakkeri ohjelman hallussapito oo laillista mutta sen käyttö väärään on kiellettyä... olisit sanonu et tällä koneel käy paljon muutakin porukkaano niin varmaan
no mitä muka pöllit ja miten pöllit ja eikö sun vanhemmat muka suutunu sullePLAAPLAAPLAA
ja viel yks aisia mistä se poliisi TIES MISSÄ SÄ ASUTMiten poliisi löytää pölliän?
Lapsi kertoo poliisille mm. nimimerkkinsä ja muutakin tietoja.Poliisi menee Sulakkeen konttoriin ja selvitetään siellä missä nimimerki on liikuskellut ja mitä on tehnyt.
Sitten katsotaan millä ID:llä hahmo on liikkunut pöllimispäivänä, ja ID:llä otetaan selvää missä asuu.
Siis
Siis sehän selvitetään IPEEN avulla ei ideen=)
Ja jos on tarpeeksi viisas, pystyy myös piilottamaan tuon oman ip:n sulakkeelta. Siten poliisit tai kukaan ei saa tietää missä asut.sherlock
Haha
Sä oisit joutunu vankilaan siitä jos oisit niin paljo pölliny -.- eikä mitää hitsin sakkoaLoL
Ei kakarat joudu vankilaan ja sakot siitä tulee lapsen vanhemmille.Mitäs järkeä tuossakin?
Saanko kysyä, mitä järkeä? a) Se on laitonta, koska se on varastamista b) mitä teet jollain kamalla? ne on vaan kuvia.Ootko joku idiootti vai?
...
: ' <<<<<<Wft?
Ai poliisit tutki sun koneen? Ei niil ois mitään asiaa toisen koneelle, paitsi jos ois kysees VÄHÄN isompi juttu. Mitäs menee antamaan saliksia tai mitään, siis se tyyppi kelta pöllit..Ja jos se kerta oli vain kiinni siitä, että oli ostanu 700eurolla, nii sen takia poliisit tuli. Eiei, vaan sen että pöllit. No hei mä meen pöllii nyt mun kaverilt yhen kaman nii sit saan kato sakkoo;) haha no ei vaiskaa.
jos noi..
hakkerit toimis nii miks mult ei oo pöllitty kamoja? tai esim. habon rikkaimmilta/tunnetuimmilta esim. noknok, senhän tyyliin kaikki tietää ja sillä on kaikki huoneet auki ja täynnä keriksiä koleja yms. eikä niitä ole pöllitty?! :DEn tajuu
Voisiksä ihan niinku selventää miten voi toisen netin ali siirtää toiseen. Pitääks siin olla se vtun vanha Explorel 5?-.-
HAkkeointiohjelmia käyttää mm. YLE kuvien ja viedeoiden muokkaamsieen. HAkkerointi ohjelmilla pystyy tekemään monenlaisia asioita ja toiset niistä on laittomia.Jepajee
varmaan ykski teistä ala-asteen urpoista menossa vankilaan :Dminusta habon rikkain
minä lupaan viellä että 12cool12 tulee viellä habon rikkaimpiin minä lupaan*Huoh*
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hakkerihttp://fi.wikipedia.org/wiki/Krakkeri
Höpö Se oli Tyhmä
Se Oli Aika Tyhmä Se Joka Ilmotti Oisi Ostanut Uuet Kamat -.- Eiks Nii ?Ei vittu -.-
Mistä sä 700 € taijot kätees, vetämällä käteen vai ?Voi, jos löytää oikean ohjelman.
Esim. kerran 2 vuotta sitten yksi hakkeroi suomen habbossa 200 harkkoa, ja vaihto niitä johonki krääsii, ja jos ne lunasti, sai bännit. mut kummiski, jos pelkää, et saa ip selville, meette kirjaston koneelle ilman ajanvarausta. Sitten niitten on mahoton päätellä.ärsyttävää
te kaikki 14-15 vuotiaat helarit, koneen voi tutkia, taikka tarvittaessa takavarikoida kokonaan. kaverini oli thenyt sivun, jossa ei tarvitse salasanaa, vain ukon nimen jotta saa koleja. mutta se ei toiminut ja vei habon "kotisivuille" jossa kirjoitat habon ukon ja salasanan :P key loggerilla saa tuommoisen kätevästi tehtyä, ja koneen takavarikkoon.NIIN VARMAAN!
NYKYÄÄN HABBO ON NIIN VIRUS TORJUTTU ETTÄ SIELLÄ EI VOI EES KOPIOIDA KAMAAHABBO FELBHA TOIMI JOSKUS SEN NIMI TAIS OLLA SIT HABBO FELBHA KATTOKAA YOU TUBES VIDE HABBO FELBHAST NIIN TIEDÄTTE
peelot
Kuka pedofiili nyt jtn 700 euroa tuhlais habboon? Habbo on vain kuvamaailma, jossa kuvat vaan liikkuu.Ajatelkaas vähän, habbo on tyhmä paikka, menkää tekee muuta paskaa
Kyllä
Mitäs tekee niitä hakkerointi ohjelmii nettii?Kai ne nyt on tarkotettu käytettäviks...
?
mikä hakkerointi osoite?Ihan oikein sinulle!
Kamaa ei kannata pölliä. Poliisit tekivät ihan oikein.700!?!?!?
kuka nyt ostais 700 eurol koleja määki ostan ain joskus koleja ja sit ostan avrokamaa ja myyn ne kolikoiks ni kolikot ei lopu koskaa! tavallaa mut kyl ne sit joskus loppuu. joten seteitä ontanen yhtään
En yhtään epäile, etteikö poika olisi ollut koukussa habboon. Mutta hakkerointi ei ole oikein.!? itäh?!
Siis ketä kiinnostaa ? jos ukkos on pöllitty So what? mitäpä oot tehny jtn luvatonta tai ollu jossain vtu:un tyhmässä mukana?700 E HABBOO ?
EI vittu MIKÄ NOLIFE :D:D:Dvittu
no varmaa se onkin laitonta kyl multaki on pöllitty habos kamoisama
täällä!:P hakkerointi on laitonta
Niin että jos ette vielä tienneet hakkerointi on laitonta! Mitäs luulette sen olevan näin "helposti suomennettuna"? Sehän on varastamista 8D Enkä yhtään ihmettele jos rikos rekisteriinki tuli merkintä! Rikos rekisterihän vaikeuttaa töiden saamista eli kun tuota sakkoa yrität vaikka joskus maksaa voi olla että ei löydy työ ihan helposti. Voin sanoa vain:"Ihan oma oli syy"
jos 700 euroa on tasku raha...
Eli jos 700 euroo on taskuraha eikö 250 euroa sitten ole vähemmän???????????:)
Pelottaa vähä et jää kii ja jos on käyttäny yli 2000 eke nii ehk jo kaduttas ;D...
opetelkaa ohjelmointikielii ja sit hankkikaa elämä.
Saatheti oliko 5000 kolee se on eglannin kielinen habbo
Plz kertokaaa