liittymän irtisanominen

kymysys

Pystyykös soneran laajakaistan irtisanomaan netistä käsin, vai miten tuon helpoiten pistää pois?

18

34220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähetä

      kirjekyyhkyy

    • thompson

      Soita aspaan tai jos olet avaamassa uutta laajakaistaa kilpailijalta, niin tee valtakirja niin he sulkevat sun vanhan liittymän kun uusi avautuu.

      • ei onnistu

        netin tai puhelimen kautta.vain kirjallinen huomioidaan siinäpä se onkin.Minulla oli sama juttu.tosta toisen laajakaistan ottamisesta en tiedä ,mutta kaippa se mahdollista jotta ne ilmoittaa ja sulkee toisen.


      • pertti2
        ei onnistu kirjoitti:

        netin tai puhelimen kautta.vain kirjallinen huomioidaan siinäpä se onkin.Minulla oli sama juttu.tosta toisen laajakaistan ottamisesta en tiedä ,mutta kaippa se mahdollista jotta ne ilmoittaa ja sulkee toisen.

        irtisanominen onnistuu puhelimitse yksityishenkilöltä. Sen sijaan toisen operaattorin "valtakirjairtisanominen" ei ainakaan Soneralla onnistu, imho.


      • thompson
        pertti2 kirjoitti:

        irtisanominen onnistuu puhelimitse yksityishenkilöltä. Sen sijaan toisen operaattorin "valtakirjairtisanominen" ei ainakaan Soneralla onnistu, imho.

        ainakin minä allekirjoitin tampereen puhelimen myymälässä valtakirjan, jossa dna valtuutettiin irtisanomaan minun sonera laajakaistaliittymä.


      • pixell
        thompson kirjoitti:

        ainakin minä allekirjoitin tampereen puhelimen myymälässä valtakirjan, jossa dna valtuutettiin irtisanomaan minun sonera laajakaistaliittymä.

        Määkin odotan TamPulta kirjettä jossa on tarjous uudesta ja valtakirja aikasemman liittymän irtisanomisesta ja just soneran, ei kai ne sellaisia tekisi jos se ei toimisi.


      • Senaatti
        ei onnistu kirjoitti:

        netin tai puhelimen kautta.vain kirjallinen huomioidaan siinäpä se onkin.Minulla oli sama juttu.tosta toisen laajakaistan ottamisesta en tiedä ,mutta kaippa se mahdollista jotta ne ilmoittaa ja sulkee toisen.

        Pitäs riittää!
        Hovissa jo ighan kuutamolla kohistaan että kyllä niillä on valtaa tätnä päivänä


    • Heddas

      Menen tänään suoraa johonkin Soneran toimistoon ja irtisanon liittymän. Mun liittymän hinta nousi 49 euroon (2M/512). Protesti se on pienikin protesti.

      Ilmoittiko Sonera teille liittymän hinnan noususta. Minä en muista saaneeni ilmoitusta.

      • Heddas

        Pitäisi tutkia ennen kuin hutkii.
        Lasku kattoikin puolitoista kuukautta ja johtui laskutustavan muuttumisesta. On edelleen 33,90€.

        Nolottaa...


    • kippuli

      Soneran laajakaistan pystyt irtisanomaan asiakaspalvelun kautta. Jos olet ottamassa toiselta operaattorilta laajakaistaa (paitsi dna ja welho) sonera kuuluu vaihtotilaus operaattoreihin, mikä mahdollistaa sen että toinen operaattori irtisanoo laajakaistan sinun puolesta. Sen toisen operaattorin vain pitää myöskin kuulua vaihtotilaus operaattoreihin. Operaattorit näet osoitteessa www.vaihtotilaus.fi

    • Pera123456789

      Kauank ns irtisanmisaika on, eli suljetaanko liittymä kuinka pian irtisanomisesta?

      • kun...

        Heti kun maksat viimeisen laskun. Katkaisevat vaikka olisi vielä maksettua aikaa. ERt ole enää kunnioitettava asiakas vaan roskasakkia. Näin minulla.


    • Irtisanomaan

      Joka palvelun ja maksamaan tämän Soneran numeron jaarittelut ja odotukset.

    • Bye bye Sonera

      Maksuton palautusosoite (mokkulan 14 vrk:n kokeilujaksolla):
      Itella Logistics Oy
      E-varasto / Sopimustunnus 627 191
      Satamatie 37
      37800 Toijala

    • JaanaP

      Osaako joku kertoa mihin osoitteeseen Soneralle voi lähettää kirjallisesti irtisanomisilmoituksen maksukanavista? En jaksa enää jonottaa asiakaspalveluun, soittopyyntöhin ei ollut aikoja.
      Lisäksi haluan kaikesta Soneraan liittyvistä asioista tehdä kirjallisesti jotta jää todisteet kuluttajavirastoa varten.

    • Eerotietämätönvanhus

      Matkapuhelinliittymäni PAKETTI 100 (24) tehty 1.4.09 ja irtisanottu 11.4.11,mutta
      samaan aikaan lisänä tullut Sonera Data Porras perhepalvelu joka olikin jäänyt voimaan, kun ei ymmärretty, että se on sanottava erikseen? kun lasku tuli tästä niin kysyin miksi ko on voimassa, vaikka ei ole koko sonera liittymää enää, ei voi kun on vuoden taas eteenpäin maksettava, näin on maksettu kun ei poikki saanut, kyllä ihminen on hölmö kun mitään ei auteta, jos itse ei tajua, liittymän irtisanominen ei katkaise kuitenkaan- jäi ikävä maku; ei voi harmitella, tuskin koskaan Soneraa!

      • Huijaritpois

        Kyllä noissa aina riittää aina kuukauden irtisanomisaika sen määräajan jälkeen. Älä välitä mitä huijarit kirjoittaa. Kirjoita sinä jotain vastaavaa tekstiä, ja kerro heille uudet ehtosi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe