Mitä teen?

tiedän saliksen

Mitä mä teen ku mä tiedän yhen ukkelin saliksen, se vaan anto sen mulle vaikka en ois halunnu ja sillä on kamaa? En tiiä mitä mä teen ku se ei oo käyny habossa vissiin pitkään aikaan.

MITÄ MÄ TEEN?

15

1271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikea-pritnii

Pölli se, kun vielä voit!!! Älä jätä niin hyvää tilaisuutta käyttämättä!

• oikea-pritnii

Jos salis on virheellinen niin ei voi mitään

• vaikka mieti?

Lähetät viestin sille tyypille, jonka salasana sulla on ja kysyt häneltä, miksi hän antoi salasanansa sinulle. Mutta voihan olla, että salasan on virheellinen, että hän antoi keksityn salasanan. :)

Että ensimmäisenä kuitenkin sinuna katsoisin, toimiiko se salasana edes, sillä jos ei toimi, niin sittenpähän voit unohtaa koko jutun. Mutta jos toimii, niin sitten voit kysyä tältä tyypiltä tuon mitä ehdotin.

Mutta mutta mutta, jos pöllit hänen kamansa, voi hän tehä susta rikosilmotuksen ja sä saisit porttikiellon. Ja porttikielto ei ole vain yhdelle hahmollesi, joka rikkeen on tehnyt, vaan siltä koneelta ei voi tulla habboon millään hahmolla. Tosin kaipa tuo voi vaihdella ja porttikiellon pituus..

• oikea-pritnii

Kamoja ei korvata jos on antanut saliksensa
        Eikä muutenkaan voi tulla rikosta koska käyttäjä itse on antanut saliksensa!!

• tiedän saliksen
        oikea-pritnii kirjoitti:

Kamoja ei korvata jos on antanut saliksensa
        Eikä muutenkaan voi tulla rikosta koska käyttäjä itse on antanut saliksensa!!

ei se oo virheellinen salis, kokeilin

• Erkki-Kaisa Kukkelström

Lisää meseesi [email protected]

Myyn mm. Habbitia, hobba toolia, ja Hax-XVI-performance-tool .

Ottaisin sen salasanan kovin mielelläni. Haluaisin testata erästä porttikiellon poisto ohjelmaa siihen, jolla saa bännejä / voi poistaa niitä. Voisitko antaa salasanan ja nimen, ihan tutkimustarkoitukseen? Lisäisin hahmolle kolme samea palkaksi.

Ota pian yhteyttä. :)

• Sellaisa

Sellaisia ohjelmia ei olekaan! Yrität vain saada toisia ottamaan keylogger-viruksen ja sitten pöllit kaikkien salasanan!

• tiedän saliksen

varsinaisesti se ei tiiä että mikä mun habbo nimi on koska se ei antanu salista habos

• siivouspalvelu

Pyydät hahmon siivouspalvelu kamuks, ja lähetät saliksen sille! Siis mulle! Sitten huoles olisivat tipotiessään etkä joutuis kärsiin omantunnontuskist!!!!!!

• Esci93

Voit joko pölliä hahmolta kamat tai sitten antaa asian olla. On oikein antaa asian olla, mutta, jos suunnittelet vieväsi kamat, kannattaa lähetellä viestejä hahmolle ja kysellä onko tämä lopettanut ja vasta ehkä kuukauden päästä viedä kamat. Ja, jos tyyppi tulee valittamaan kamojen pöllimisestä, voit aina sanoa, ettei häntä näkynyt ja, että hän oli kertonut salasanansa.

• Anti-G

Mitä järkee pöllii kuukauden päästä!?! Heti vaan kamaa käteen PRKL! Pöllit ja vielä lopuks hankit ikuiset porttarit sille!

• idiootti varma

ÄLÄ kirjaudu sisään hänen hahmollaan.
      Unohda koko salasana.
      ÄLÄ kerro sitä kenellekään muulle!
      Käske kaveriasi vaihtamaan salasana!

Jos noudatat noita ohjeita voit olla hyvällä omalla tunnolla!

Mutta olet melkoinen peelo jos varastat hänen kamansa!

Jos kaverisi haluaa lopettaa habon ja antaa sinulle kamansa hän antaa ne sinulle vaihtomaatissa tai laittaa huoneeseesi! Itse et mene koskemaan hänen hahmoonsa! MUISTAKKIN SE!!

• oikea-pritnii

KIRJAUDU sisään hänen hahmollaan.
        MUISTA salasana.
        KERRO se kaikille! (laita hahmolle ekaks bannit)
        KÄSKE kaveriasi menemään bannitulla hahmolla sisään (väitä ensin että sillä on vitusti kamaa)!

Jos noudatat noita ohjeita voit olla hyvällä omalla tunnolla!

Ja olet todella rikas jos varastat hänen kamansa!

Jos kaverisi haluaa lopettaa habon ja antaa sinulle kamansa hän antaa ne sinulle niin että sinä menet hänen hahmollaan sisään ja pöllit sen kamat! Et siis mene ottamaan niitä esim. vaihtomaatista etkä silleen että se laittaa kamat sun huoneeseen! MUISTAKKIN SE!!

• et90

no tietenkin rupeet idiootto käyttään sitä!!!

• vastaus kysymykseesi

Kerro kaverilles että et tiedä miten käyttää tyyppiä. Mutta muista "valhe auttaa aikansa totuus pitää paikkansa"

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      91
      2671
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      52
      2618
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      71
      2577
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      79
      2478
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      76
      1996
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      47
      1987
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      140
      1843
    8. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      29
      1412
    9. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1395
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      18
      1296
    Aihe