Tämä keskusteluosio on tarkoitettu VAIN ja AINOASTAAN Habosta keskustelemiseen, joten ei kiroilua ja haukkumista, vaan sopu pitää säilyttää.Aloitan omalla viestilläni:
Nimeni Habbo Hotelissa:Kunkkuhabbo93
Olen mukava ja iloinen persoona.
Habbo Hotel minusta:Hyvä paikka jutella netin välityksellä.
Siinä lyhyt viestini kun oikein keksi muuta.
Nyt on teidän vuoronne.
HABON PELAAJAT!
15
1153
Vastaukset
- mimmukka
mä en keksi muuta sanottavaa.
- Dragon:Eye
Minä olen mukava, ja Habbo on suosikkipelini.
Mutta en siedä että palstoilla haukutaan ja kiroillaan, minä olen aina asiallinen palstoilla.
Koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu tulevaisuudessa, ja ne jotka haukkuu ja kiroilee lopettaa tuon, koska täällä käy esim. 10-vuotiaita.- Habbo-hullu
Hahaa! Habbo on paska! Luulitte varmaan, että oikeasti tykkäisin habosta, idiot!
Te ootte säälittäviä. Runkatkaa habbo-munaanne.
- oikea-pritnii
Peelot ja haukkujat on jo vallanneet tän palstan. Ei voi mitään.
peelot ja haukkujat ovat vallanneet tämän palstan, niin minäpä alan tässä sitten vähän ilmotella asiattomista viesteistä.Ja niitähän täältä löytyy, joten jos haluatte että pysytte täällä niin parempi olla kunnolla.
T:Skunkkis- oikea-pritnii
V-Power kirjoitti:
peelot ja haukkujat ovat vallanneet tämän palstan, niin minäpä alan tässä sitten vähän ilmotella asiattomista viesteistä.Ja niitähän täältä löytyy, joten jos haluatte että pysytte täällä niin parempi olla kunnolla.
T:SkunkkisSIlloin me peeloillaan vain lisää.
PS: mitäs laitoit oman nimes näkyviin profiilisivullesi ;) - lhlkgu
sinä olet siis peelo. no sehän me kaikki jo tiedetiinki.
- ...
V-Power kirjoitti:
T:Skunkkis'' Minä olen mukava, ja Habbo on suosikkipelini.
Mutta en siedä että palstoilla haukutaan ja kiroillaan, minä olen aina asiallinen palstoilla.
Koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu tulevaisuudessa, ja ne jotka haukkuu ja kiroilee lopettaa tuon, koska täällä käy esim. 10-vuotiaita. ''
Suosiikkipeli? Se on chatti, eikä habboa voi edes pelata! -.-
saa laittaa jotain tietojaan profiiliin?
Pritnii sulta on profiili hävinny kun siellä oli "asiatonta sisältöä".- oikea-pritnii
Koska niitähän voidaan käyttää väärin ja silleen!
Ja mun profiilisivu suljettiin koska ne pritnii kopiot väitti että mä matkin niitä - Viiltäjä-Jack
*Pritnii sulta on profiili hävinny kun siellä oli "asiatonta sisältöä".*
Ette te ikinä arvaa kuka ilmiantoi oikea-pritniin profiilista ylläpidolle. :DDD
- sukkameho000111
olen samaa mieltä
- Dj.Kruunu
Moi. Oman Hahmoni Nimi On Habossa.. Ööh.. Se On Kaamea.. Kaveri Teki Sen.. Ja Aloin Käydä Sillä.. Olen krääsä Kingi x) Siis Hahmoni Nimi On.. timppaliini xDD Ääh.. Kaikki Luulevat Nimeni Takia Minua Peeloksi Tai Noobiksi.. Mutta En Ole =) Olen Habossa Hyvin Ystävällinen ja Huumorin Tajuinen. ^^ Pyytäkääs Kaveriks =D
- Djboy2
Nimeni Habbo hotellissa:djpoika2
Olen pihi ja saituri persoona
Habbo hotel minusta:hyvä paikka vittuilla teille.XD- Djboy2
ps:tämä kaikki on totta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802691On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole572632Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682578Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä852504Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu792018Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl481995Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1401853Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291422Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361422Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?141377