Loeptan habon ja kamaa on kertynyt. Jaan ne pois.
Tee vain itsellesi lahjari niin vien kamat sinne.
Muutama päivä voi kestää että älkää herpaantuko.
Lopetan habbon, jaan kamat.
33
1515
Vastaukset
- Niinuskainen on habbonimi
elikkä mun nimi on siis
Niinuskainen
toivottavasti saan kamaa! Kiitos! - HLNTTARL.
nimi siis on HLNTTARL. (piste mukaan nimeen)
anna ees jotain pliiis- Alumiinipaperi
Just niin.
Nimi: ...lovetush...
Ois kiva saada ees jotain.. :>
- SUKKAUKKELI
Niin tosiaan antakaa se nimimerkkinne. Aloitan jaon ensi viikon maissa.
Mikebox--94 kirjoitti:
Mulle saa laittaa! Nimi: Mikebox94
saa viedä lahjariini kamaa.
Nimi:Kunkkuhabbo93- sou-bouman
V-Power kirjoitti:
saa viedä lahjariini kamaa.
Nimi:Kunkkuhabbo93tänne mun lahjariin kamaa
ukon nimi:jenskapoori - Jeejee!
Nimimerkki: Jubbiwamma laita kamat lahjotus huaneeseen!
- smiley
hei oikeestikkii voitkoantaa kamaa voit antaa vaikka kuinka paljo mun ukon nimi on sitte amateelius jos voisit viiä sen ukon huoneesee ihan sairaastikamaa olisin tosikiitollinen jos vaan saisin nimittäin multa varastettii just sikanasti kamaa.
- SUKKAUKKELI
En jaakaan kamojani teille luuserit!
Minusta tulee vielä Habbon rikkain tyyppi kun peeloilen kamanne itselleni, te surkeat nobot!
HA HA HA HA HA!- ..............
...
- sou-bouman
et toi ei anna kamaa toi on peelo (PEELO) mut en mä ees oliskaa halunnu kamaa pyh jos joku haluais....:P
- Habbot
habbo nimes??Mun nimi on sit Slurp: et voit antaa kyl mulle kamaa
- CoobraC
Mulle ja mun kamulle mun nimi on siis CoobraC ja mun kamun Letanic.
Haluun yllättää kato ton mun kamun se on habossa, runessa ja oikessaelämäs
mun paras kamu. - =--isa--=
mulle nimel =--isa--= pliis
- rey.m1
ettekö älynny se lähetti että ei jaakkaa kamoja
se huijas se sano peeloilenvansa kamaa ja että pääsis habon rikkaimmaks
- habbo kyselijä
mullekkin vois viedä.*hymyilee*minun ukon nimi on tim-tin.vie sinne lahjariin kamaa
- Habboilija
Juu mäki tarvisin köyhä nääs oon niin ja nimi: Xenesis
- huulipunkki
mun nimi on LOTTTO-NERO eli sille vie sen LAHJARIIN
- SUKKAUKKELI
Olen PEELO, en ole jakamassa kamaa!!!
- Deelia...
SUKKAUKKELI kirjoitti:
Olen PEELO, en ole jakamassa kamaa!!!
Tuo jälkimmäinen saattoi olla ihan hyvin feikkikin, koska rekisteröimättömiä nim. merkkejä voi käyttää kuka tahansa muu. Voinhan minäkin nyt kirjoittaa viestin Nim. sukkaukkeli, vai?????? Tottakai.
- SUKKAUKKELI
Deelia... kirjoitti:
Tuo jälkimmäinen saattoi olla ihan hyvin feikkikin, koska rekisteröimättömiä nim. merkkejä voi käyttää kuka tahansa muu. Voinhan minäkin nyt kirjoittaa viestin Nim. sukkaukkeli, vai?????? Tottakai.
Luulojesi takia minun piti rekisteröidä nimimerkki, jotta saisin todistettua ettei tunnustukseni ollut mikään feikki.
EN SIIS EDELLEENKÄÄN OLE JAKAMASSA KAMOJANI, NOBOT!
- SUKKAUKKELI JR.
Joo siis toi SUKKAUKKELI onkin mun isäpappa. Lällällää :p
Se jakaa kamaa habossa ja penistä oikees elämässä. Oon ylpee isästäni. Vaikka se kähmiikin aina välillä naapurin Mirkkua hameen alta. Isä lahjottaa kamat. Tehkää lahjari ni saatte sen kanat, kamat ja munat. - asdas
tuu mun lahjarii
- habbo kyselijä
mulle.nimi on tim-tin
- kakhkjhskfgb
mulle munkon nimi on warcdragon
- batruska
antakaa kamaa lahjarii ja ettikää nimel repa4
ihanat kaverit antaa- Viiltäjä-Jack
Ette te mitään kamaa saa. Senkus olette niin toivekkaita.
- rystlola
hahmolle rystlola
keriksiä - 123
halu aisin 6 pläsää ja 2 joulukuusta ja 1 armas-pöydän ja ukon nimi on jolle lahjotat ne on lovex.10
- 675
jos etlaita niita nkamoi ni9 valitan hoballe ja ne ilmottavat poliisille t:lovex.10
- wgEs
jos etlaita niita nkamoi ni9 valitan hoballe ja ne ilmottavat poliisille t:lovex.10
- mofk
mun ukon nimi on sit jonsku150 että kamaa tulemaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?553163Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n552349Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä282261Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari882249Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa1082156Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh721872Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971623Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http601389Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1421342Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1801238