Cannibal Corpse

hannibal horse

Kertokaapas hauskimpia biisin nimiä Cannibal Corpselta. Ja niitä parhaimpia biisejä myös, vaikka mielestäni tuossa bändissä ei ole mitään muuta kiinnostavaa kuin nuo biisin nimet ja lyriikat. Musiikki taas on sellasta monotinista, itseääntoistavaa sontapuuromörinää että voi hyvää päivää! Onko niillä oikeasti mitään HYVIÄ kappaleita jotka erottuisivat muusta tuotannosta.
Hauskimmat biisin nimet ainakin omasta mielestäni ovat Meat Hook Sodomy, Fucked with a Knife, Addicted to Vaginal Skin, Mummified in a Barbed Wire ja Rotten Body Landslide.
Onko tosiaan ketään joka oikeasti kuuntelisi tosissaan tätä bändiä? :D

20

1560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • corpsesta

      Cannibal Corpsen lyriikat on mielestäni tehty ihan vakavissaan. Ihmiset sanovat, että ne ovat "huumoria", koska eivät ymmärrä, että joku murhaaja tms. voi oikeasti ajatella niin.

      Jokatapauksessa loistava bändi ja jokainen levy on erinomainen.

    • Funnyball Forsse

      Mä kuuntelen! Ja se on kuule sitten vitun taiteellista musiikkia, että turvat kii vaan!

      • .......................

        Cannibal Corpse on paskaa örinärytkytystä. Uhmaikäiset teinit varmaan tykkää tuostakin paskasta.


      • Juu!!
        ....................... kirjoitti:

        Cannibal Corpse on paskaa örinärytkytystä. Uhmaikäiset teinit varmaan tykkää tuostakin paskasta.

        Me ollankin kato fiksumpii ku me ollaan jo 19 ja kuunnellaa Madonnaa!


      • Punttari
        Juu!! kirjoitti:

        Me ollankin kato fiksumpii ku me ollaan jo 19 ja kuunnellaa Madonnaa!

        On niitä bändejä jotka jakavat mielipiteitä todella paljon... ei tosin kuulu itselläaivan kärki listaan mutta hyvä kummiskin :)


      • et semmosta

        ja tosi mahtava laulaa mukana


    • ohaC

      "Kertokaapas hauskimpia biisin nimiä Cannibal Corpselta."

      I CUM BLOOD. Ehdottomasti. Live -versio herättää itsessäni aina hilpeyttä.

      "Ja niitä parhaimpia biisejä myös, vaikka mielestäni tuossa bändissä ei ole mitään muuta kiinnostavaa kuin nuo biisin nimet ja lyriikat.

      Musiikki taas on sellasta monotinista, itseääntoistavaa sontapuuromörinää että voi hyvää päivää!"

      Hammer Smashed Face on ikisuosikki tältä bändiltä. Ja onkai se niitten kovin hittikin.

      Oletko koskaan edes kokeillut kuunnella kyseistä bändiä? Siis oikeasti ja kunnolla? Esimerkiksi parilla uusimmalla levyllä on sellainen groove, että ei ole paremmalla väliä.

      "Onko tosiaan ketään joka oikeasti kuuntelisi tosissaan tätä bändiä? :D"

      On. Ainakin minä. Harvemmin, mutta aina joskus. Viimeeksi eilen.

    • Barbaric

      Kyllä täälläkin ihan tosissaan kys. bändiä kuunnellaa. Äskettäin vasta levykin tuli tilattua (Bloodthirst).

    • tykkäääää

      kuten ace ventura leffasta voimme todeta. Huumoribändihän tuo onkin :D

      • kaukana siitä

        Ei ole todellakaan mikään huumoribändi. Turo´s Hevi Gee ja Lapinlahden Linnut ovat huumoribändejä. CC tekee musiikkinsa tosissaan, yrittäen löytää siihen ihmismielen pimeimpiä ja kipeimpiä alueita. Aina kun löytyy tällainen bändi, mikä shokeeraa, jotkut sanovat että juu, huumoria. Kun eivät voi käsittää, että tällaistakin musiikkia voi tehdä tosissaan.


      • hannibal horse
        kaukana siitä kirjoitti:

        Ei ole todellakaan mikään huumoribändi. Turo´s Hevi Gee ja Lapinlahden Linnut ovat huumoribändejä. CC tekee musiikkinsa tosissaan, yrittäen löytää siihen ihmismielen pimeimpiä ja kipeimpiä alueita. Aina kun löytyy tällainen bändi, mikä shokeeraa, jotkut sanovat että juu, huumoria. Kun eivät voi käsittää, että tällaistakin musiikkia voi tehdä tosissaan.

        sekin lähinnä vaan huvittaa entistä enemmän että tyypit tekee tätä tosissaan veren maku suussa (kirjaimellisesti). ehkä se sävy millä asiat esitetään aiheuttaa tämän. mielestäni noissa corpsen biisien nimissä huumori pilkistää esiin aika vahvasti.


      • Rausku
        hannibal horse kirjoitti:

        sekin lähinnä vaan huvittaa entistä enemmän että tyypit tekee tätä tosissaan veren maku suussa (kirjaimellisesti). ehkä se sävy millä asiat esitetään aiheuttaa tämän. mielestäni noissa corpsen biisien nimissä huumori pilkistää esiin aika vahvasti.

        Kyllähän hemmot tekevät musiikillisen puolen tosissaan, lyriikatkin siinä mielessä tosissaan että niistä tulee rumia ennemmin kuin leppoisaa lallattelua. Ei se kuitenkaan mikään uskonto ole, eli bändi osaa itsekin naureskella kappaleidensa kipeille aihepiireille. Vähän sama homma kuin kauhuelokuvat: kyllä parhaimmillaan ne tosissaan pelottavat/shokeeraavat, mutta jälkeenpäin niille voi rennosti naureskella.

        Ja musiikki on hyvää, mutta vähän niin kuin AC/DC: ei kauheasti vaihtelua, menoon tykästynyt osaa oikeasti nautti jo erillisistä biseistäkin. Ei ole älytöntä mökellystä, teknisesti hyvin toteutettua. Tykkään. Ymmärrän toki, jos ei kaikille mene läpi. Onhan tulinen ruokakin monelle samaa typerää poltetta, oli se sitten intialaista tai meksikolaista.


    • KINKILÄ

      Cannibal corpsea olen kuunnellut jo aikas kauan aikaa ja monet ovat sitä mieltä että onhan se musiikillisesti itsensä toistamista, mutta meikäläinen pitää aikas monesta kyseisen bändin levystä enkä lähde tässä kiistelemään sen enempää heidän musiikillisesta annistaan,livenä on kyseinen bändi nähty 3.kertaa ja joka keikka on ollut hyvä.En tiedä miten heidän biisiensä nimet joku yhdistää huumoriin, mutta huomiota herättäviä ne ainakin ovat mm. nekropedophile on yksi muita voisi olla I cum Blood,Hatched Through the head,Worm infested,Uusimmalta albumilta on jäänyt päähäni eka biisi time to kill is now.Kannattaisi kuunnella kyseiseltä bändiltä kaikki albumit läpi niin kyllä sieltä erottuu hyvät ja mieleen jäävät biisit niistä "sontapuuromörinöistä".

    • MarG

      Tämän keskustelun innoittaman kuuntelin "Hammer Smashed face" kappaleen ENSIMMÄISTÄ kertaa elämässäni....siis ihan eka kosketus kyseiseen bändiin :P

      JA olen tottunut kuulemaan (ei metallin kuuntelija ystäviltäni) useaan otteeseen kommentin "ei tosta örinästä saa mitään selvää"..
      Nyt tulin itse siihen tulokseen myös....En saanut paskaakan selvää sanoista, mitä tolla laulajalla on suussa..."syöpä"..?

      • noheijuu

        no hei kuunteleppa bändiä nimeltä waking the cadaver tai jotain sinnepäin ja muuten kuuntelen itekkin kaikke örinää ja just cannibal corpsee ja silleen mä ja mun faija ollaan black metallin, death metallin ja heavy metallin superfaneja. \m/ (>


    • G0REH0UND

      I cum blood, Blunt force castration, Addicted to vaginal skin, She was asking for it, Fucked with a knife on hauskimpia, paras kappale on varmaankin Hammer smashed face, tai ainakin oma suosikkini

      • G0REH0UND

        Ja lisäksi: Kun kerran Jim Carreykin tykkää ni onhan sitä fanattava..!


    • korpsettaja

      Itsehän en kyennyt lopettamaan hekottelua todella pitkään aikaan kun lueskelin Cannibal Corpsen levynkansia ja törmäsin biisinnimeen "Sanded Faceless".

      Parhaimmillaan kyseisen bändin musiikki on ehdottomasti livenä, kun itse on tarpeeksi päissään osallistuakseen moshpittiin täysin vailla itsesuojeluvaistoa.

    • let them eat metal

      Just äsken tulin corpsen keikalta nosturista. Ja oli muuten hemmetin kova keikka. Niin kuin aina tällä bändillä. Ja oon muuten tosissani. Kuuntele sä vaan sitä sunrise avenueta.

    • keesee

      Kuka tässä on sanonut sunrise avenueta kuuntelevansa ? taidat siis itse tykätä siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1739
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1370
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1342
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe