Ite käytän usein mustia suoria farkkuja ja sinistä farkkutakkia tai sitten pitempää mustaa nahkatakkia. Ja farkkutakin kanssa on ehkä parempi joku t-paita, mutta tuon pitemmän takin kanssa mun mielestä kauluspaita on tyylikkäämpi. Ja jalassa voi olla tennarit tai bootsit, mutta jos on nahkatakki, niin sillon parempi bootsit. Ja en tykkää että rotsi ja farkut on samanväriset, eli sinisen farkkutakin kanssa mustat farkut ja joku kirkkaanvärinen tai musta t-paita, ja sitten mustan pitemmän nahkatakin kanssa siniset farkut, mutta joskus joutuu pitämään mustiakin. Ja ottaa välillä päähän, kun ei meinaa löytyyä hyvin istuvia farkkuja. Mulla on parit mustat Dallasin farkut, jotka on mun mielestä ihan jees. Ne on kokoa 34, oon 184 cm ja 97 kg.
Sitten hiusmuotia oon kans miettinyt. Mulla oli joskus letti melkein puoleenselkään, mutta se oli aika huonossa kunnossa ja se alko vituttaa mua ja muutenkin kun pitkätukille aina vittuillaan. Ja mun faijakin(64) jaksaa aina toitottaa, että pitkät hiukset on tarkotettu naisille ja ne ei sovi kenellekään miehelle. Ja joskus nuorempana aina riideltiin faijan kanssa siitäkin, ja mulle jäi traumoja. Mutta oikeestaan en välttämättä haluakaan mitään ''hevilettiä''. Ajoin sitten kaljuksi, mutta ei se sopinut mulle ollenkaan(halusin vaan kokeilla, tiesin sen kyllä) ja nyt tukka on kasvanut muutaman kuukauden. Aattelin että sellanen elvis-fleda vois olla aika tyylikäs, sellanen torttu ju nou?
Joo, kertokaas omia ajatuksianne ''rock-henkisestä'' pukeutumisesta.
Oon vähän pienissäni tässä, niin tää nyt on tällanen hassu avautuminen, so what, hehe.
Millasta on rock-henkinen pukeutuminen?
3
1845
Vastaukset
- kuulostaa.
Kuulostaa hyvältä. Ainut kommenttini oikeastaan onkin se, että tukka saa olla melkein millainen vain, kunhan se on edes kohtuullisen hyvässä kunnossa.
Ja vähärasvainen torttu sitten, jos tortun haluat. Nahkatakki ei tykkää hiusrasvasta - käytä vaikka vaahtoa. - Kettukarkki
joo olipa avautuminen. en ota muuten kantaa ku et pitkä tukka on varsin miehekäs, hyvinhoidettuna se on ilo silmille. torttu on hassu tosi isoilla miehillä, jotenkin tortun koko pitäis suhteuttaa kropan kokoon ja liian pieni ei lähde. Kaarle Viikatteella on hyvä sopusuhta! iso mies ja iso torttu.
- PiFfin homo
Munasilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama245037Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634046Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve743612Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472473Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602348Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl762159Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272117- 1351654
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371515