niin... ketokaas mulle näitä ''bugeja'' habossa.. siis esim miten tavarat saa leijumaan katonrajaan...
kertokaas..
T. Habottaja123
Habbo bugit huonekaluilla
32
6261
Vastaukset
- DelaRosa
Habbon paras bugeissa on QuaRock niminen hahmo...
se osaa yli 20-40 bugia kamojen avulla...
se kamuks ja kysy siltä (jos se hyvväkksyyppi) Hihihii... hienoja bugeja paljon... lewoillakin näköjään voi tehä bugeja :O- mariohullu
Levoil bugei? Kuka ei osaisds?
- Zortek
Tavarat saa katonrajaan leijumaan kun laitat kaksi Z-Pöytää päällekkäin ja nostat aina alemman ylemmän päälle, näin Z-pöydät nousevat katon rajaan, sitten vain laitat niiden päälle tavaran. Tämän voi myös tehdä pylväillä sun muilla sellaisilla joidenka päälle pystyy laittamaan tavaraa.. asetat tavaran pylvään päälle ja sitten otat pylvään pois tavaran alta
- Geguli
Kannattaa laittaa z-pöytiä poly baaritiskien päälle ja sit siirtää zetoja toisiensa päälle :D
- samsuli1
leijuttaminen on iha helppoo laittaa vää jotai pöytii esim päällekkäi ja sit ku ne on seinän rajalla ni laittaa eswim kampauspöydän siihe ni näyttää et se olis ilmassa tai seinän päällä. mun nimeä en kerrä mut alkaa s:ällä ja loppuu 1 köseen okei se on samsuli1
- danh-jetli
hZAB
- Ihq D44. BuG44J4.
Noniin täs pari coooool bugii.
Eliks s. tarttet 2 rollee. laita ne rollaan toisia vastakkain sit laitat siihen pääl z pöytä.
Sit z pöydän pääl vaik pläsä. sit otat z-pöydän pois. Pläsä siis rollautuu toista rollea päin ja toinen rolle tönää sen takas. KOKOAJAN. SIt just kun se pläsä tulee toiselle rollelle laitat siihen nopsaa toisen pläsän. siin on päällekkäin 2 pläsää.
1 minun 100 bugistani. Osaan laittaa esim 6 tavaraa päällekkäin ovimattoja ovien alle sit osaan pistää kamat pois näkyvistä. Niin korkeelle et niit ei näy. osaan rikkoo avaruusalusoven. osaan rikkoo rollen. osaan rikkoo suihkulähteen. osaan rikkoa megateeveen. Joo ainakin 100 eri bugii kysy lisää hahmolt ..... eli en kerro mun nimee mut habbos siin on 5 kirjainta- joonasm
onko sun nimi aho41? bug44j4?
- Aho41
joonasm kirjoitti:
onko sun nimi aho41? bug44j4?
Löysin tän keskustelun vahingos ku kirjotin habbo nimeni googleen ;D (Aho41) Mutta en oo toi tyyppi joka kerto noi asiat, osaan kyl mieki monia MONIA bugeja
- -50cent112
Aho41 kirjoitti:
Löysin tän keskustelun vahingos ku kirjotin habbo nimeni googleen ;D (Aho41) Mutta en oo toi tyyppi joka kerto noi asiat, osaan kyl mieki monia MONIA bugeja
Miten Pystyy olla naku habbossa.
- Habbijukko
kerron simmotteen bugin että:
1. otatte 3/6 Hello-mattoo
2. laita ne samaan kohtaan
3. odota 10 sek
Älä ota mattoja pois jos ei tapahdu mitään oota vaan
P.S en oo varma onko toi bugi mutta se toimii! - mäkitalo.joni
Miten saa ovimattoja ovien alle?
- Pena123456789
Habottaja123:tavarat saa leijumaan katonrajaan silleen kun pistät pöydän siihen lattialle ja sen päälle jonkun kaman sit taas siirrät pöydän sen kaman päälle jne... Sit kans yks bugi on sellane tarviit 8 z pöytää ja yks suuntaisen oven pinoot ne z pöydät siihen sit pistät niiden päälle sen oven ja otat muutaman z pöydän pois kaksoisklikkaat sitä ovaa ja meet niiden z pöytien läpi! (jos teet sen oikein) :D
- aleksi
ne saa leijumaan siten että lastaat pöytiä päällekkäin ja sitten laitat tavaran niiden päälle ja poistat pöydät tavarasi alta siinä se.
- J-net
LUE LÄPI ENNENKUIN ALOITAT.
Tarvitset: 4 rolleria, z pöydän ja muutamia tavaroita (jotka vievät 1 ruudun)
Valmistelu: Laita 4 kasaan niin, että laittaessasi tavaran 1 rollereista, se kiertää niissä ympyrää. Laita z pöytä kiertämään rolleille, ja laske tavara (esim Matka tv) z päälle, ja ota z-pöytä pois.
Ja loput ohjeesta:
Telkkareita voi olla esim 4. Ja nyt vaikeimpaan osuuteen.
Juuri ennen kuin tv kerkeää(ei samanaikasesti, vaan ENNEN) seuraavalle rollerille, laita z pöytä sen eteen. Jos molemmat pysähtyy, ÄLÄ YRITÄ UUDESTAAN, vaan odota kunnes ne liikkuu jälleen. Jos molemmat liikahtaa samanaikaisesti niin, että TV nousee ylöspäin, homma hanskassa ja ota zeta pois.
Nyt, otat toisen matkateeveen ja laitat samaan aikaan sen siihen rollerille, jolle se on menossa, niin, että tv:t menee päällekkäin.
Jos haluat niitä lisää, jatka vaan samaan malliin. mutta tällä kertaa sinun tarvitsee nostattaa telkut 2 kertaa, että kolmas mahtuu niiden alle.
Jos haluatte nähdä, miten homma etenee, kutsukaa kamuksi hahmo BLACKTEAR - Habbo-PukkiT
Sillee Että Laita Vaik 5 Lahjaa Ja niitte Päälle Matto!
- Habbolainen
Olis kiva tietää, et miten vois saaha ittensä huoneen ovelle. Tietääks joku? Näin kerran ku yks teki mut eii kertonu, miten se sen tekee. Kiitos jos joku kertos :D
- .:Nelli.:
miten joku sotkiessa saa maton ilmaan vaikka on sellasta kamaa minkä päälle ei voi laittaa kamaa?
- Lolled1
.:Nelli.: kirjoitti:
miten joku sotkiessa saa maton ilmaan vaikka on sellasta kamaa minkä päälle ei voi laittaa kamaa?
Miten voi tehä kloonei? Koska 2 internettii ei voi enään käyttää.
- HoroHansunHohto peli
Lolled1 kirjoitti:
Miten voi tehä kloonei? Koska 2 internettii ei voi enään käyttää.
Avaat explorerin ja mozillan ja kummallaki habboon kylä lähtee. Mulla ainaki toiminu vaik kui pitkää
- VilleV1
Sillee et on esim tuoli huonees. Klikkaa oven ruutua ja nopeesti klikkaa tuolin ruutua ni se bugaa sen siihen ruutuun. Habbolaiselle. Habbo nimi: VilleV1 (Minun habbo ukko =)
- AXEMAX92
VilleV1 kirjoitti:
Sillee et on esim tuoli huonees. Klikkaa oven ruutua ja nopeesti klikkaa tuolin ruutua ni se bugaa sen siihen ruutuun. Habbolaiselle. Habbo nimi: VilleV1 (Minun habbo ukko =)
eelikkä ensikski tähä tarviirollei z-pöytii paljon pistä eka rolle sen molemmille puolille z-pöytä sit rollen päälle z-pöytä z-pöydän päälle role sit nosta ne z-pöydät tiedät kyllä miten nosta ne niin et ne on tokan rollen tasolla ja tee sama ku ekalle rollelle jatka niin kaua ku jaksat. ps:en oo testannu mut mun kamu kerto tän oon muute haboss AXEMAX92 myös pyyä kamuks:)
- nakuna!
Lolled1 kirjoitti:
Miten voi tehä kloonei? Koska 2 internettii ei voi enään käyttää.
pistä vaikka google grome ja normaali netti kum paan ki habbo sit sillee
- PikkuBuGi..
No,Meet vaikka 7 ruudun päästä sun huoneen ovesta.Sitten,laitat vaikka z-pöydän/baaritiskin huoneeseen,klikkaat ovea ja klikkaat niin kauan sitä tiskiä/z-pöytää,että se jää siihen ovelle.SIINÄ ON SULLE VASTAUS :)
- Jree1
No mul on yks bugi siihen tarttee
-kaksi kamaa jonka päälle voi laittaa muutakamaa. Käytän nyt sanaa kassakaappi.
-teleportti parin
-ruusun,bambukasvin,levyn jonkun tollasen
Laita kassakaapit päällekäin lattialle ja toinen teleportti niiden päälle.laita kasvi tai vastaava kama kasan eteen. laita vapaaksi jäänyt teleportti kamakasan viereen ja mene siitä.poimi teleportit, alimmainen kassakaappi ja kasvi. Varo ettet liiku . Nyt sun päässä on jotakin outoa. (jos se oli baarikaappi tai kassakaappi niin kun sen avaa sun pää näkyy siält) - Habboilija2
Esim. polyfon baaritiskeillä laittaa sinne mutta esim. rolleja ei voi laittaa ...
- eeeessuuuu
No emt.. :P
- shield902siisti
laittakaa levy jarolle hyrrää levylle sit lappaatte kamoi rollelle (1-ruutusia ei tuoleja vasta tuoli lopussa) onnnee mun ukko shield902siisti kamui
- shield02tyyppi
joo toimii sain ihan sika hienon kristalli kallo vuoren kun lappasin ja keksin pinota lahjoille
- en ole homo
haistakaa paska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kaikki homot ketkä on chattaillut tässä paskassa chatissä
- MilenBugit
Tällä kanavalla on hyvii bugeja. Siel on muitaki videoita, ku bugeista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381