Ylistyskuorot adventtikirkoissa

olen kuullut

Minkä nimisiä ylistyskuoroja on adventtiherätysliikkeellä ja mistä voisin ostaa heidän ylistysCD-levyjänsä?

12

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi kysellä

Luterilaisen viidesläisryhmän ylistys CD-levyjä ei valitettavasti ole myynnissä. Valitamme puutosta!

• Tinapata.

Kiroileeko ne adventisteja stereona sillä levyllä?

• Anders Lillqvist

Tietääkseni Ilona esiintyy joulukuussa, kun Betelistä lähetetään TV-jumalanpalvelus.

• basi-isti

Tietääkseni Ilona on väkisin kasattu tilapäiskuoro
        toimien TV-lavastuksena ainoastaan jouluisin.
        Kuuluu sarjaan vadin kiilloitus ulkopuolelta?

• Anders Lillqvist
        basi-isti kirjoitti:

Juttelin juuri äsken Ilonasta vastaavan kanssa. Sinä taidat olla oikein hieno muusikko. Meille riittää ihan tavalliset laulajat. Ilona laulaa vilpittömästi Jumalan kunniaksi kiitosta Herralleen.

• Anders Lillqvist
        basi-isti kirjoitti:

Imperials-yhtyeen tulkkina Suomessa. Heitähän sinä et ehkä tunne, koska eivät taida olla niin kuuluisia, että täyttäisivät sinun vaatimuksesi.

• K-toimelta

Kerroit, että nuoruudessa sinulla piti olla henkilökohtainen hengellinen kasvattaja monien vuosien ajan. Teille muodostui eräänlainen myös opillinenkin suhde näiden vuosien aikana.
        Tämä kirja sinun täytyy hankkia jotta ymmärtäisit paremmin itseäsi ja voisit solmia tervehenkisiä suhteita terveisiin adventistinaisiin taidollisuudella.
        Tämä kirja on tosi edullinen johtuen omakustannushinnasta joka peittää ainoastaan vain kulut.

Tie traumasta tervehtymiseen
        Daniel A. Hughes
        Daniel A. Hughes, amerikkalainen psykologi, on erikoistunut hoitamaan lapsia ja nuoria, joilla on vaikeita tunne-elämän ja käyttäytymisen häiriöitä. Monet hänen asiakkaistaan ovat kärsineet vakavasta kaltoin kohtelusta, laiminlyönnistä ja toistuvista menetyksistä, minkä johdosta he eivät halua eivätkä osaa muodostaa suhdetta sen enempää terapeuttiinsa kuin sijaiskasvattajaansa.
        Lue lisää »

Lisää tuote ostoskoriin

Hinta: 43,00 e

• K-toimelta kirjoitti:

Kerroit, että nuoruudessa sinulla piti olla henkilökohtainen hengellinen kasvattaja monien vuosien ajan. Teille muodostui eräänlainen myös opillinenkin suhde näiden vuosien aikana.
        Tämä kirja sinun täytyy hankkia jotta ymmärtäisit paremmin itseäsi ja voisit solmia tervehenkisiä suhteita terveisiin adventistinaisiin taidollisuudella.
        Tämä kirja on tosi edullinen johtuen omakustannushinnasta joka peittää ainoastaan vain kulut.

Tie traumasta tervehtymiseen
        Daniel A. Hughes
        Daniel A. Hughes, amerikkalainen psykologi, on erikoistunut hoitamaan lapsia ja nuoria, joilla on vaikeita tunne-elämän ja käyttäytymisen häiriöitä. Monet hänen asiakkaistaan ovat kärsineet vakavasta kaltoin kohtelusta, laiminlyönnistä ja toistuvista menetyksistä, minkä johdosta he eivät halua eivätkä osaa muodostaa suhdetta sen enempää terapeuttiinsa kuin sijaiskasvattajaansa.
        Lue lisää »

Lisää tuote ostoskoriin

Hinta: 43,00 e

Minulla ei ole ollut sijaiskasvattajaa, vaikka itse niin luulisikin. En tiedä.

Kyse oli vain Raamatun teologisista kysymyksistä.

Olen elämässäni ymmärtänyt aina hyvin itseäni elämässäni, vaikka muut eivät.
        Jeesus on kasvattaja, ja Raamatun sana, vaikka aina ei olisi hyvin voinut ja jaksanut. Uupumus teettää tepposensa. Ei muuta.
        Ingentig annat.
        Olen jo 48 vee ja aikuinen.

Siunausta
        jari laurila

• Uskolyasi kuin lapsi
        jarlau kirjoitti:

Minulla ei ole ollut sijaiskasvattajaa, vaikka itse niin luulisikin. En tiedä.

Kyse oli vain Raamatun teologisista kysymyksistä.

Olen elämässäni ymmärtänyt aina hyvin itseäni elämässäni, vaikka muut eivät.
        Jeesus on kasvattaja, ja Raamatun sana, vaikka aina ei olisi hyvin voinut ja jaksanut. Uupumus teettää tepposensa. Ei muuta.
        Ingentig annat.
        Olen jo 48 vee ja aikuinen.

Siunausta
        jari laurila

Sinäkin tarvitsit silloisessa elämäntilanteessa kasvatusta koska olit luonteesi vuoksi uskoltasi kuin lapsi.

K-toimella on hyvä kirja juuri sinua varten. Hanki se ihmeessä oman eheytymiseksi ja terveytesi takia.
        Tämä kirja on adventistitohtoreiden suosittelema juuri sinunlaisillesi.
        Hapuilusi ja eksymisesi uskontiellä tapahtui kun olit nuori uskova, onneksi järkeisoppi voitti sinut ja sait olla vuosien ajan parhaimmassa mahdollisessa adventisti ohjauksessa.

• Uskolyasi kuin lapsi kirjoitti:

Sinäkin tarvitsit silloisessa elämäntilanteessa kasvatusta koska olit luonteesi vuoksi uskoltasi kuin lapsi.

K-toimella on hyvä kirja juuri sinua varten. Hanki se ihmeessä oman eheytymiseksi ja terveytesi takia.
        Tämä kirja on adventistitohtoreiden suosittelema juuri sinunlaisillesi.
        Hapuilusi ja eksymisesi uskontiellä tapahtui kun olit nuori uskova, onneksi järkeisoppi voitti sinut ja sait olla vuosien ajan parhaimmassa mahdollisessa adventisti ohjauksessa.

MInä en huomioi henkilökohtaisia viestejä joita ei ole kirjoitettu omalla nimellä.

Sinausta
        jari laurila

• Toimi Änäkäinen
        jarlau kirjoitti:

MInä en huomioi henkilökohtaisia viestejä joita ei ole kirjoitettu omalla nimellä.

Sinausta
        jari laurila

Miksi rupesit yht'äkkiä boikotoimaan K-toimea?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      18
      4084
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      51
      3864
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3373
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2848
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2688
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2648
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      97
      2620
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      114
      2337
    9. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      57
      2077
    10. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      66
      1981
    Aihe