Eli mulla ei toimi äänet: oon kokeillut katsoa piuhat, asentanu koneen mukana tulleet ajurit, Kaijuttimet on ehjät jne.
Kun meen laitehallintaan ja siitä Ääni-, video- ja peliohjaimet niin siel on kohta "realtek ac 97 audio" ja sen päällä keltaisella pohjalla musta huuto merkki.
Niin osaako kukaan kertoa missä vika...
ps. Vika tuli sen jälkeen kun vorkkasin koneen :(
Realtek AC 97 audio
16
29263
Vastaukset
- Make.
Oletko päivittänyt äänikortin ajurit ? Käy kattomassa tuolta http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=14&PFid=23&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false
- Topias 1
Mulle kävi samoin, äänet hävis ku ajoin vistan. Ei toimi ei, mistähän sais ajurit vai palautanko tään halvatun vistan takaisin kaupaan, ei ollu ihan halpa,,,,,eikä äänet toimi
- aaaaaaaaa
mitä tarkottaa vorkkaus? jos ajurit on samat kuin aiemmin ja edelleen keltanen raksi niin eiköhän se sillon meinaa että hajalla on. kokeile vielä asentaa koko windows uusiks, sillä korjaantuu monet viat.
- joonasa
toi "vorkkaus" tarkottaa et tyhjäksi
- Piru_
joonasa kirjoitti:
se semolevyn tarkka merkki&malli. Sitten googlesta etsit emolevyn tiedot. Katsot, että mikä realtekin piirisarja sitä ääntä siellä luo. Sitten imet sille piirisarjalla soveltuvat ajurit ja asennat.
Asensin eilen xp professionalin ja äänet oli hukassa. Neljäs AC 97 ajuri vasta toimi. Otin aina vaan usimman AC97-ajurin, enkä taristanu sitä piirisarjaa - hienoa isot pojat osaa!!
joonasa kirjoitti:
olen 13w poika ja vittuilenpa nyt teille tässä.
siis se ei ole "vorkkaus" vaan sana on "forkkaus" joka tulee englannin sanasta "format" Kova forkattu=tyhjennetty kokonaan
mutta paskat mistää vorkkauksesta joku kovin nörtti taas siellä!!!! p.s. en ole nörtti
xd ASD n00bs - Herra Anonyymi
hienoa isot pojat osaa!! kirjoitti:
olen 13w poika ja vittuilenpa nyt teille tässä.
siis se ei ole "vorkkaus" vaan sana on "forkkaus" joka tulee englannin sanasta "format" Kova forkattu=tyhjennetty kokonaan
mutta paskat mistää vorkkauksesta joku kovin nörtti taas siellä!!!! p.s. en ole nörtti
xd ASD n00bsSe ei ole 13w vaan 13v, joka tulee suomenkielen sanasta vuotta.
- jahlam
Herra Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole 13w vaan 13v, joka tulee suomenkielen sanasta vuotta.
oletpas varsinainen pilkun nussija
- Höhläm
jahlam kirjoitti:
oletpas varsinainen pilkun nussija
Eikö pilkunnussija ole yhdyssana?
- Aatuf
Höhläm kirjoitti:
Eikö pilkunnussija ole yhdyssana?
Hyvin te vedätte!
- Jippiijei
Aatuf kirjoitti:
Hyvin te vedätte!
Tais tulla vähän offtopicia? =S
- 13W :D
Herra Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole 13w vaan 13v, joka tulee suomenkielen sanasta vuotta.
hahahahahahhaaaa niimpä :D
- bmw525i
moi mul sama vika eik tunnista ku yhen ulos tulon eli äänen et vaiha johon paikka nii kuuluu äänet
- teinix-
karvanoppasilviani kerää 0-400m alle 13sek
- amis-teppo
teinix- kirjoitti:
karvanoppasilviani kerää 0-400m alle 13sek
Mun amis korollassa on kierot takavanteet.. Ja ankara pörinäpönttö. ja kyllä lähtee!!!!
- CS_Jonne
amis-teppo kirjoitti:
Mun amis korollassa on kierot takavanteet.. Ja ankara pörinäpönttö. ja kyllä lähtee!!!!
Nih.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802691On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole572631Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682578Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä842499Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu771999Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl481995Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1401853Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291422Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko351420Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?151351