Gerbiili nimiä ?

nimi44

Kertokaa jotain ihania ja suloisia gerbiilien nimiä kun ostan maanantaina jo kiirush !!!

214

16130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gerbsu

      poika:

      aku
      valtteri
      valtsu
      aksu
      tiku
      taku
      toffu
      tofy
      laku
      kirppu

      tyttö:

      wanessa
      toffy
      tofu
      kirppu
      laku


      noo. tossa jotain. en keksinyt mitää oikee hyviä, mut kuha laitoin vaa noo..toivottavasti löydät sitten jostai (ehkä et tästä) sopivan...:)

      • lakutofu

        Kiitos nimistä :)

        mielekäs löytyi..

        gerbiilien nimeksi tuli: Laku ja tofu :)


      • viuhahhahtaja
        lakutofu kirjoitti:

        Kiitos nimistä :)

        mielekäs löytyi..

        gerbiilien nimeksi tuli: Laku ja tofu :)

        Elisabet Rehnillä oli ennen kaksi koiraa nimeltään Suku ja Laku. Taisivat olla nöffejä.


      • Anonyymi
        lakutofu kirjoitti:

        Kiitos nimistä :)

        mielekäs löytyi..

        gerbiilien nimeksi tuli: Laku ja tofu :)

        Oooo


      • Anonyymi
        lakutofu kirjoitti:

        Kiitos nimistä :)

        mielekäs löytyi..

        gerbiilien nimeksi tuli: Laku ja tofu :)

        Toffee ja laku


    • gerbiili-fani

      Tässä on jotai..
      Tiku. Taku, Nipsu, Nappi,Fiona, Toffee, Blac Jack,Nelli,Manu, Masi, Pippuri,Marianne,Lollipop,Söpö,Lilli,Fasu,Ruusu,Tytti,
      Tintti, Siiri, Roomeo, Aksu, (jos on kaks poikaa ni Matti ja Teppo=)XD)sakari,Peruna,Ollie,Leo, Vilperi, Hunaja...Siin oli aikas paljo. Voitko sitten vastailla mitkä nimet annoit? =)

      • tepa the depa

        Mun lemppari nimet: Tiuhti, Viuhti, Mortti, Vertti, Aku, Mikki, Iines, Minni


      • niina-92
        tepa the depa kirjoitti:

        Mun lemppari nimet: Tiuhti, Viuhti, Mortti, Vertti, Aku, Mikki, Iines, Minni

        =)=)=)


      • Gerbiilit-Hullu

        Mun gerbbujen nimet on Lilli=Pew Rew, Black= Black, Blackle=Black , Brownle = Agouti, Minni = Honey Fox
        :-D


      • xD

        moi mä annoin mun gerbiileille nimeks tiuhti ja viuhti mun mielestä ne kuulosti kivoilta koska mun gerbiilit on vähän villeja ja ne kuulostaa vähän villeiltä ;D kiitos nimi ehdotuksista kivoja on! ;)


      • -.-
        tepa the depa kirjoitti:

        Mun lemppari nimet: Tiuhti, Viuhti, Mortti, Vertti, Aku, Mikki, Iines, Minni

        Moi mä annoin mun gerbiileille nimeks tiuhti ja viuhti ne on aika ujoja mut kyllä ne on jo vähän tottunut! Kiitos hianoista nimistä ne ovat aivan ihania ! Hei vaika tiedän että te vaan annatte nimiä grpsuille mutta voitko sä auttaa mua mä tarttisin vähän apua niin että ku mulla on ne kerpsut ja ne tarttisi jotain leikki hommia niin voisiko nille tehdä sellaisen kun rotilla on sellainen vähän niinkuin riippu keinu??


      • Möömmmeell
        -.- kirjoitti:

        Moi mä annoin mun gerbiileille nimeks tiuhti ja viuhti ne on aika ujoja mut kyllä ne on jo vähän tottunut! Kiitos hianoista nimistä ne ovat aivan ihania ! Hei vaika tiedän että te vaan annatte nimiä grpsuille mutta voitko sä auttaa mua mä tarttisin vähän apua niin että ku mulla on ne kerpsut ja ne tarttisi jotain leikki hommia niin voisiko nille tehdä sellaisen kun rotilla on sellainen vähän niinkuin riippu keinu??

        Mulla on ollut roborovskeja joitten nimet oli Tiuhti ja Viuhti


      • ehehhehehehehhehehhe
        -.- kirjoitti:

        Moi mä annoin mun gerbiileille nimeks tiuhti ja viuhti ne on aika ujoja mut kyllä ne on jo vähän tottunut! Kiitos hianoista nimistä ne ovat aivan ihania ! Hei vaika tiedän että te vaan annatte nimiä grpsuille mutta voitko sä auttaa mua mä tarttisin vähän apua niin että ku mulla on ne kerpsut ja ne tarttisi jotain leikki hommia niin voisiko nille tehdä sellaisen kun rotilla on sellainen vähän niinkuin riippu keinu??

        Heipparallaa ! Kuules, mulla oli gerbiilejä joitten nimet olivat myös: Tiuhti, Viuhti ja Nipsu x) Hassu yhteensattuma!


      • bkklymöissckoyfcv
        ehehhehehehehhehehhe kirjoitti:

        Heipparallaa ! Kuules, mulla oli gerbiilejä joitten nimet olivat myös: Tiuhti, Viuhti ja Nipsu x) Hassu yhteensattuma!

        Meillä taas on Tiuhti, Viuhti ja Niisku:D


      • uu jee
        -.- kirjoitti:

        Moi mä annoin mun gerbiileille nimeks tiuhti ja viuhti ne on aika ujoja mut kyllä ne on jo vähän tottunut! Kiitos hianoista nimistä ne ovat aivan ihania ! Hei vaika tiedän että te vaan annatte nimiä grpsuille mutta voitko sä auttaa mua mä tarttisin vähän apua niin että ku mulla on ne kerpsut ja ne tarttisi jotain leikki hommia niin voisiko nille tehdä sellaisen kun rotilla on sellainen vähän niinkuin riippu keinu??

        Mun gerbsut oli kans tiuhi ja viuhti tiuhti kuoli joten vaihdoin viuhdin kinuskiksi


    • Hettu

      Mun gerbiilien nimet on Nöpö, Roope, Roni ja Mikki. Haluasin seuraaville gerbiileille nimeksi Nipsu, Minttu, Nappi.. yms. :)

      • gerbiili-fani

        moiks! Ni mitkä nimet annoit gerbiileillesi? Ois kiva tietää...=)


      • .

        Mulla on gerbiili nimeltään nipsu! :) Nimi tuli ihan siitä kun se oli aluksi todella ujo. Ja toinen gerbiilini on Höpsö, sekin saanut luonteenpiireistään nimen. Se puri pikkusena melkeinpä kaikkea. (: Mutta nyt se on sairas ja luultavasti lopetetaan piakkoin. :( Uus gerbiili siis vanhalle hakusessa :) Mennään käymään tässä viikon sisällä kaupungissa niin saan sieltä etsiä sopivaa. Toivottavasti löytyy. Gerbiilini ovat reilut 3 vuotta vanhoja, joten ei Nipsullakaan enää kauaa elinaikaa ole, mutta kyllä hänelle kaveri siksi ajaksi pitää saada! :o


      • Kepura -.-
        . kirjoitti:

        Mulla on gerbiili nimeltään nipsu! :) Nimi tuli ihan siitä kun se oli aluksi todella ujo. Ja toinen gerbiilini on Höpsö, sekin saanut luonteenpiireistään nimen. Se puri pikkusena melkeinpä kaikkea. (: Mutta nyt se on sairas ja luultavasti lopetetaan piakkoin. :( Uus gerbiili siis vanhalle hakusessa :) Mennään käymään tässä viikon sisällä kaupungissa niin saan sieltä etsiä sopivaa. Toivottavasti löytyy. Gerbiilini ovat reilut 3 vuotta vanhoja, joten ei Nipsullakaan enää kauaa elinaikaa ole, mutta kyllä hänelle kaveri siksi ajaksi pitää saada! :o

        Meillä oli gerbiili yksin 1,5 vuotta elossa, koska kamut kuoli. Jos niille antaa todella paljon aikaa ja ne toipuu kavereiden kuolemasta ni ne voi olla yksinkin.


      • örkkii
        . kirjoitti:

        Mulla on gerbiili nimeltään nipsu! :) Nimi tuli ihan siitä kun se oli aluksi todella ujo. Ja toinen gerbiilini on Höpsö, sekin saanut luonteenpiireistään nimen. Se puri pikkusena melkeinpä kaikkea. (: Mutta nyt se on sairas ja luultavasti lopetetaan piakkoin. :( Uus gerbiili siis vanhalle hakusessa :) Mennään käymään tässä viikon sisällä kaupungissa niin saan sieltä etsiä sopivaa. Toivottavasti löytyy. Gerbiilini ovat reilut 3 vuotta vanhoja, joten ei Nipsullakaan enää kauaa elinaikaa ole, mutta kyllä hänelle kaveri siksi ajaksi pitää saada! :o

        moi mulla oli kaks gerboo joiden nimet oli Raksu ja Remu(Remppa) Remppa kuoli ja aattelin et Raksukin kuolee varmaan koht ja ostin sit kaks lisää varmuudeks annoin niitten nimeks Nipsu ja Napsu ja nyt mul on kolme koska Raksu ei kuollukkaan. :)


      • iippagerbiilius
        gerbiili-fani kirjoitti:

        moiks! Ni mitkä nimet annoit gerbiileillesi? Ois kiva tietää...=)

        nuggetti vaalean puun värinen. lumi valkoista ja harmaata. nasu harmaa ,ehtii nimet vaihtua vielä kun en ole saanut omia gerbuja vielä mutta häkki on katettu jo!!
        saan gerbsut seuraavalla viikolla aluksi nimet oli nugetti,nelli ja nasu eli vaihdoin vain nellin nimen!!


    • Gerbut<3

      Mulle on tulossa joulukuun puol välissä 2 gerbiiliä... :) en tie vie et kumpia tyttöjä vai poikia... mut pitäs keksiä vielä nimet??? ;9

      • looolo

        eka halusin niiden nimiks Namu ja Mussukka mut si selvis et ne on poikii ni niide nimiks tuli suklaa ja toffee mut ne kuulosti liian tyttömäisilt jote annoin niiden nimeks Jeti ja Jepe mut ne oli liian oudot nimet jote niiden nimiks tuli Max ja Mäx.


    • aeaa96

      nii yks nimi on RuFFe!

    • joku

      no tiiän pari esm:Vili,Pena,Hali ja Lissi

    • Gerbiili<3

      Hmjaa.. oisko Muffe söpö nimi?

      • emppu=)

        Esim. Raksu, Ville, Kalle, Juusto tai Muffini. Jos on tyttö nii Anna, Mimi, Tytsi tai lulu:)


      • Anonyymi
        emppu=) kirjoitti:

        Esim. Raksu, Ville, Kalle, Juusto tai Muffini. Jos on tyttö nii Anna, Mimi, Tytsi tai lulu:)

        minun mielestä possu oisi hyvä


    • JJultsku<3

      Tässä jotain: Tiku, Taku, Aku, Pluto, Hessu, Toffee...jne...

    • Chikusou

      on myös kahden gerbu herran nimen mietintä alkamassa. Niiden pitäisi jotenkin sopia _Laku_ nimen kanssa. Sillä aijon tutustuttaa kaksi gerbiiliä, yksinäiseen Laku herraan, jonka veli Tofu lähti luotamme eilen ;<

      • Rosapandan

        ostan gerbbuja laku nimiseltä emolta nimiä? musta ja musta valkonen?


      • vuonis hullu

        anna nimeks papu


      • Anonyymi

        No tohon sopisi erinomaisen hyvin Lakritsi ja Salmiakki. :D


    • Sendra

      Sokeri, Nepsu, Reppana, Nöpö, Cindy, Cenna, Cera, Topsu, Kaneli, Keksi, Suklaa, Cola, Helmi, Tessa, Pisara, Pirpana, Noppa, Diana, Misty, Hippu, Hipsu, Tosca, Cappuchino, Ruska, Lumi, Neppi, Taika, Fanta, Fanni, Pikkupeto, Tihku, Kikka, Emppu, Jessi, Minni, Nakke, Takku, Minde, Iina, Milli, Tutti, Bansku, Dumbo, Jumbo, Hissu, Penni, Bella, Bessa, Hopsu, Tiksu, Pätkis, Namu, Luna, Sisu, Sipsu, Mustikka, Nappi, Sunny, Sundra, Sugar, Genna, Dumle, Kiki ja Pöpö. Ois kiva jos edes lukisit nuo.

      • Sendra

        Kinuski, Minka, Papu, Toffie, Nenna, Naku, Mindi, Kira, Kinder, Tiku, Taku, Lime, Luca, Venus, Tähti, Jupiter ja Siru.


    • äkkiä!!

      Joo.. eli mäki tarviin lisää nimi ehdotuksia! Eli mulle EHKÄ tulossa gerppu tyttö tai poika en tiiä mut nimiä tarvitaan!! Mitä tykkäätte jos ois vaikka joku näistä nimistä; Manteli, Nasta, Dana...... Nyt en enää tietty muista niitä prkl! XDD Mutta ertokaa hyvii nimii! esim minkä nimisii gerppui teil on tai muutenki kaikkii kivoi nimii..ku noist aijjemist mikää ei oikee iskeny

      • .

        Sanoit että teille on tulossa yksi gerbiili? Tiedäthän että gerbiileillä tulisi aina olla lajitoveri eikä niiden tulisi asua yksin?


      • paapottaja
        . kirjoitti:

        Sanoit että teille on tulossa yksi gerbiili? Tiedäthän että gerbiileillä tulisi aina olla lajitoveri eikä niiden tulisi asua yksin?

        lajitoveri gerbuilla pitää olla. Kahdesta ei ole enempää vaivaa kuin yhdestä. Tuo Manteli kuulostaa ihan kivalta minusta. Oliskohan apua:

        http://www.hesekoira.fi/37

        Koirien nimiä, mutta useimmat käy myös jyrsiöille.


      • gerbbufani
        paapottaja kirjoitti:

        lajitoveri gerbuilla pitää olla. Kahdesta ei ole enempää vaivaa kuin yhdestä. Tuo Manteli kuulostaa ihan kivalta minusta. Oliskohan apua:

        http://www.hesekoira.fi/37

        Koirien nimiä, mutta useimmat käy myös jyrsiöille.

        Mulle on tulossa kolme gerbiiliä syksy 2009 - kevät 2010! Ne on tyttöjä! Oon keksiny vasta 2 nimet! Yhen nimi on Kiti ja toisen nimeks tulee Muru! en oo keksiny yhelle nimee ! ja tos ylhääl mikää ei iskeny nii kertoisittekos viel vähä nimiii.....?


      • miiilja
        gerbbufani kirjoitti:

        Mulle on tulossa kolme gerbiiliä syksy 2009 - kevät 2010! Ne on tyttöjä! Oon keksiny vasta 2 nimet! Yhen nimi on Kiti ja toisen nimeks tulee Muru! en oo keksiny yhelle nimee ! ja tos ylhääl mikää ei iskeny nii kertoisittekos viel vähä nimiii.....?

        kaneli,musu,pusu,kirppu..:)mullekki tulee huomenna kolme poika gerbiiliä.:)


      • avuton !
        . kirjoitti:

        Sanoit että teille on tulossa yksi gerbiili? Tiedäthän että gerbiileillä tulisi aina olla lajitoveri eikä niiden tulisi asua yksin?

        mitä mun pitää tehä kun sain pari päivää sitten gerpiilin joka on yli 3vuotias ja sen sisko kuoli vähä aikaa sitten niin pitäisikö minun hankkia uusi sille kaveriksi vaikka olen senkaa joka päivä ja kauvan .teen sille kaikkia temppu ratoja jne...?mutta aijon hankkia kaksi uutta sellasia nuoria ,mutta ne ei varmaa tuu sitten toimeen sen kanssa?


      • litsukka
        gerbbufani kirjoitti:

        Mulle on tulossa kolme gerbiiliä syksy 2009 - kevät 2010! Ne on tyttöjä! Oon keksiny vasta 2 nimet! Yhen nimi on Kiti ja toisen nimeks tulee Muru! en oo keksiny yhelle nimee ! ja tos ylhääl mikää ei iskeny nii kertoisittekos viel vähä nimiii.....?

        oisko Mussukka tai Litsukka hyvä nimi?


      • Ei välttämättä
        . kirjoitti:

        Sanoit että teille on tulossa yksi gerbiili? Tiedäthän että gerbiileillä tulisi aina olla lajitoveri eikä niiden tulisi asua yksin?

        Puhun kokemuksesta. Meidän gerbu eli 1,5 vuotta ilman lajitoveria, kun kamut kuoli. Jos joka päivä pitää sylissä ja käy juttelemassa ni gerbiili ei tarvii kaveria. Mutta jos ei oo aikaa niin paljon ni sitte on eri asia.. Mutta muistakaa jokatapauksessa, että niillä pitää olla mielekästä tekemistä, missä ei voi sattua haavereita ;)


    • nepa757

      Tytölle:

      Napsu, Nappi, Hunaja, Bella, Apila, Minttu, Manteli...

      Pojalle:

      Sulo, Vili, Robin, Pippuri...

      =))))

      • gerbbufani

        Olisiko karamelli hyvä nimi gerbiilille? Ne gerbiilit mitkä saan ovat honey fox,Argente,Argente cream- tai yellow fox:in värisiä!
        http://www.gerbiiliyhdistys.fi/gerbiilit/varikuvat.html
        tossa on niitä eri värejä! veikkaan et saan yellow fox:in värisiä mut kuitenkin jonkun noista neljästä! :D


      • 0__O
        gerbbufani kirjoitti:

        Olisiko karamelli hyvä nimi gerbiilille? Ne gerbiilit mitkä saan ovat honey fox,Argente,Argente cream- tai yellow fox:in värisiä!
        http://www.gerbiiliyhdistys.fi/gerbiilit/varikuvat.html
        tossa on niitä eri värejä! veikkaan et saan yellow fox:in värisiä mut kuitenkin jonkun noista neljästä! :D

        Karamelli kuulostaa ihan kivalta! Muita kivoja olisivat myös Kinuski, Toffee, tai Toffie, ja ne käyvät tuon värisille gerbuille. Honey on myös kiva nimi, tai Hunaja.


      • gerbbufani
        0__O kirjoitti:

        Karamelli kuulostaa ihan kivalta! Muita kivoja olisivat myös Kinuski, Toffee, tai Toffie, ja ne käyvät tuon värisille gerbuille. Honey on myös kiva nimi, tai Hunaja.

        No annan varmaan sen nimeksi toffee,tai jonku sen tapaisen!


      • 566
        gerbbufani kirjoitti:

        No annan varmaan sen nimeksi toffee,tai jonku sen tapaisen!

        anna suffeli eli suffe


      • Nethu
        566 kirjoitti:

        anna suffeli eli suffe

        hauskoja karkkinimiä. Tuo Suffeli, Dumle, Pätkis...


      • gerbbufani
        Nethu kirjoitti:

        hauskoja karkkinimiä. Tuo Suffeli, Dumle, Pätkis...

        no mietin sitä suffelia, mutta en ole vieläkään varma siitä yhden gerbiilin nimestä! Eli ssaa ehdotella vielä nimiä :)


      • Meri_o_o
        gerbbufani kirjoitti:

        no mietin sitä suffelia, mutta en ole vieläkään varma siitä yhden gerbiilin nimestä! Eli ssaa ehdotella vielä nimiä :)

        tässä kivoja nimiä: Tofu, Nekku, Laku, Herkku, Minttu, Muru, Sokeri, Namu... haluatko ruokanimiä?


      • Pethra
        gerbbufani kirjoitti:

        no mietin sitä suffelia, mutta en ole vieläkään varma siitä yhden gerbiilin nimestä! Eli ssaa ehdotella vielä nimiä :)

        Chili, Maissi, Tosca, Sugar, Papu, Nuga ja Mustikka, ja nimiin olen tyytyväinen


      • dobby gerbba
        Pethra kirjoitti:

        Chili, Maissi, Tosca, Sugar, Papu, Nuga ja Mustikka, ja nimiin olen tyytyväinen

        Oisko Dobby tai Winky


      • vuonishullu

        kiitos annan gerbiilin nimeks manteli


    • Belindan gerbiilit

      Tässä on meidän gerbiilien nimet, niitä on 12:

      Tytöt: Taika, Hilla, Kuura, Lakka ja Pätkä

      Pojat: Noki, Rousku, Peto, Nukka, Toffe, Fami ja Kipinä

      • gerbbufani

        annan sille nimeksi minttu tai jonkun muun ruoka nimen! sipsikin olisi minusta ihan kiva! Mikä teistä olisi paras nimi??

        Minttu

        Toffee

        Sipsi

        Karamelli

        Honey(hunaja)

        ja voitte ehdotella vilä ruoka nimiä!


      • Nauh___
        gerbbufani kirjoitti:

        annan sille nimeksi minttu tai jonkun muun ruoka nimen! sipsikin olisi minusta ihan kiva! Mikä teistä olisi paras nimi??

        Minttu

        Toffee

        Sipsi

        Karamelli

        Honey(hunaja)

        ja voitte ehdotella vilä ruoka nimiä!

        Ehkä tuo Toffee olisi paras. Ja vielä ruokanimiä:

        Cola, Maissi, Herkku, Nekku, Caramel, Pipari, Nuga, Omppu, Karkki, Piparminttu, Keksi.


      • Gebu.neku
        gerbbufani kirjoitti:

        annan sille nimeksi minttu tai jonkun muun ruoka nimen! sipsikin olisi minusta ihan kiva! Mikä teistä olisi paras nimi??

        Minttu

        Toffee

        Sipsi

        Karamelli

        Honey(hunaja)

        ja voitte ehdotella vilä ruoka nimiä!

        Jaffa
        Domino (Siis tarkoittaa niitä keksejä)
        Fami
        Daim
        Toffie
        Suklaa
        Pippuri
        Patukka


      • gerbiilifani
        gerbbufani kirjoitti:

        annan sille nimeksi minttu tai jonkun muun ruoka nimen! sipsikin olisi minusta ihan kiva! Mikä teistä olisi paras nimi??

        Minttu

        Toffee

        Sipsi

        Karamelli

        Honey(hunaja)

        ja voitte ehdotella vilä ruoka nimiä!

        Paras tytön nimi on Luna.


      • vilmapupu

        mullä on kaksi gerbiiliä ostetaan tyttö ja ne tekee poikasii joten keksin jo nimet


        tytöt: pinni,ponnari,letti ja tusetti


        pojat: juusto,napsu,hipsu ja hapsu


      • vuonishullu
        gerbbufani kirjoitti:

        annan sille nimeksi minttu tai jonkun muun ruoka nimen! sipsikin olisi minusta ihan kiva! Mikä teistä olisi paras nimi??

        Minttu

        Toffee

        Sipsi

        Karamelli

        Honey(hunaja)

        ja voitte ehdotella vilä ruoka nimiä!

        laku karkki hattara vanilja jäätelö yms


    • 3Gerb

      Ei nimillä välttämättä ole niin kiire kun sitten kun elukat tulee niin niiden persoonallisuuden mukaan on kiva antaa nimet! meille kin kävi niin ja hyvin kävi koska jokaisella on omanlaisensa ja sopiva nimi! ;)

      • Epäilty

        Aatu, Aadolf, Aapo, Aapeli
        03.01. Make, Maikki, Manteli, Mamma
        04.01. Unelma, Ulrika, Ursula
        05.01. Smirre, Simi, Simba, Simppa
        06.01. Pigi, Pirre, Pirskatti, Piipero
        07.01. Örtti, Örtsi, Ötö, Örkki
        08.01. Toivo, Touho, Toffo, Töpsy
        09.01. Nero, Nefertiti, Niku, Neppari
        10.01. Zorro, Zico, Zita
        11.01. Emma, Emmi, Emily, Elvi
        12.01. Satu, Stella, Saimi, Sessan
        13.01. Åke, Åke-Kisse
        14.01. Räpsy, Rääpäle, Riski, Rosen
        15.01. Tipsu, Tapsu, Titta, Tiuku
        16.01. Anglia, Amalia, Aliisa, Alannah
        17.01. Kari, Karri, Konrad, Konsta
        18.01. Bisse, Bosse, Bubble, Bykov
        19.01. Suzy, Susa, Susanna, Skrållan
        20.01. Fransu, Franz, Frasse
        21.01. Vili, Viinanen, Vilho, Valto
        22.01. Iitu, Iita, Iida-Stina, Iidi
        23.01. Chanel, Chisimaio, Cilla, Cisse
        24.01. Kauko, Kake, Kaarlo, Karkki
        25.01. Mussukka, Missukka, Mitzy, Mindy
        26.01. Osku, Oskari, Oswald, Ozzy
        27.01. Pusse, Pummi, Pulteri, Purre
        28.01. Toni, Topi, Topikatti, Töppönen
        29.01. Joona, Joonas, Joonatan, Jope
        30.01. Viljo, Viki, Vikke, Viktor
        31.01. Pilli, Pulla, Palle, Pablo

        01.02. Sipi, Sebi, Semppu, Severi
        02.02. Muikku, Muska, Musse, Mouru
        03.02. Bobo, Bobbo, Bubba, Buuba
        04.02. Lutu, Lurjus, Ludde, Luikku
        05.02. Bella, Grizabella, Benbella, Blanca
        06.02. Miisa, Miisu, Misuli, Missan
        07.02. Harmo, Harmi, Harmis, Helppis
        08.02. Kisu-Misu, Kisu-Mirri, Kisuli, Kiska
        09.02. Gampsu, Gaston, Gato, Gubbe
        10.02. Jagge, Jassu, Jahvetti, Jasse
        11.02. Lulu, Lola, LouLou, Lolle
        12.02. Nöpö, Nuppu, Näpsä, Nöösi
        13.02. Kikka, Killi, Kinuski, Kymppi
        14.02. Anna, Anni, Amanda, Aisha
        15.02. Unto, Unski, Uuno
        16.02. Lalli, Lallu, Lillu, Linus
        17.02. Missi, Masse, Mosse, Mozart
        18.02. Ziggy, Zirre, Zinzi
        19.02. Ykä, Yrjö, Yntty-Pöö, Ytte
        20.02. Findus, Fiigus, Frasselina
        21.02. Kassinen, Kattinen, Koskinen, Konttinen
        22.02. Nippe, Nappe, Napsu, Nappo
        23.02. Hilma, Hilda, Helmi-Orvokki
        24.02. Gusse, Gusper, Gustav, Gizmo
        25.02. Åzzy, Ossi, Oiva, Olli-Kolli
        26.02. Molli, Millie, Mimmu, Misku
        27.02. Donna, Doris, Dora, Damen
        28.02. Bimbo, Bambi, Bambo, Bobbi
        29.02. Terroristi, Teodor, Tiuhti, Tiltu

        01.03. Valde, Vanhis, Viiru, Vili-Vilperi
        02.03. Juuso, Julle, Julius, Jusu
        03.03. Cassius, Caesar, Casimir, Casper
        04.03. Iivana, Iivari, Ipana
        05.03. Sami, Santtu, Salli, Sarah
        06.03. Pörrö, Pörri, Pirri, Picasso
        07.03. Eppu, Eetu, Emppu, Epo
        08.03. Töpö, Takku, Taavi, Tossan
        09.03. Rölli, Rolle, Rossi, Robin
        10.03. Arttu, Artturi, Arhippa, Aki
        11.03. Vinku, Vinski, Vikku, Willie
        12.03. Ujo, Untamo, Ufo
        13.03. Bruno, Brutus, Bonus, Buster
        14.03. Lilli, Lotta, Lyyli, Lempi
        15.03. Ringo, Rilla, Riina, Ramona
        16.03. Miki, Miku, Mökö, Mikke
        17.03. Tipi, Tiusku, Tiikeri, Tirri
        18.03. Elmo, Elmeri, Ellu-Kolli, Eros
        19.03. Pippi, Piipi, Pilkku, Peikko
        20.03. Siru, Siiri, Sissi, Sintti
        21.03. Ida, Iines, Inkku, Iukku
        22.03. Cindy, Candy, Candala, Carmen
        23.03. Jesse, Jaska, Jalmari, Jammu
        24.03. Diva, Donitsi, Dina, Daphne
        25.03. Miiru, Mirre, Miuku, Mauku
        26.03. Otto, Olli, Onni, Osq
        27.03. Garfield, Gagamel, Goljat, Gar-Danin
        28.03. Hemmo, Hektor, Hermanni, Hercules
        29.03. Nekku, Nessu, Nestori, Nuutti
        30.03. Zapu, Zaza, Zella, Zelloween
        31.03. Kille, Kalle, Kitinä, Kirppis
        Cidi, Cissy, Cetullus, Queen
        02.12. Eddie, Edward, Edvin
        03.12. Rape, Rambo, Remus, Risto-Paha
        04.12. Mari, Maija, Manta, Martha
        05.12. Nany, Nancy, Nappula, Nipa Nelli
        06.12. Lippana, Leksu, Lara, Lex
        07.12. Kiku, Kissa, Kössi, Kapteeni
        08.12. Väinö, Väiski, Visa, Vinsentti
        09.12. Auvo, Aamos, Anselmi, Atle
        10.12. Penni, Peppi, Piccolo, Pepsi
        11.12. Tarzan, Tahvo, Tappinen, Tauno
        12.12. Sisi, Silkki, Sinuhe, Sirius
        13.12. Heta, Hertta, Hilly, Hilkka
        14.12. Puppe, Pikkunen, Pena, Pipari
        15.12. Jylppy, Jysky, Juniori, Jyri
        16.12. Fransesca, Flora, Friidu, Frilla
        17.12. Hippu, Hippi, Hipsu, Hiski
        18.12. Sasu, Samu, Santeri, Svartis
        19.12. Torsti, Tumpula, Tumppi, Tussan
        20.12. Penny, Peetu, Pötsi, Pommi
        21.12. Aino, Assi, Äitikissa
        22.12. Vindy, Vihtori, Vippe, Viu
        23.12. Bill, B.B King, Bitti, Billan
        24.12. Alli, Armi, Aili, Anneli
        25.12. Tyty, Titi, Tiitu, Tillintilli
        26.12. Selma, Soffi, Sofia, Sumppi
        27.12. Joni, Jori, Joppe, Jospi
        28.12. Fjodor, Fedja, Feija, Fox
        29.12. Hilu, Hissu, Hasse, Hansu
        30.12. Miu, Miio, Mini, Miusu
        31.12. Kunkku, Kingi, Kaveri, Kölli

        T: Epäilty


      • Epäilty
        Epäilty kirjoitti:

        Aatu, Aadolf, Aapo, Aapeli
        03.01. Make, Maikki, Manteli, Mamma
        04.01. Unelma, Ulrika, Ursula
        05.01. Smirre, Simi, Simba, Simppa
        06.01. Pigi, Pirre, Pirskatti, Piipero
        07.01. Örtti, Örtsi, Ötö, Örkki
        08.01. Toivo, Touho, Toffo, Töpsy
        09.01. Nero, Nefertiti, Niku, Neppari
        10.01. Zorro, Zico, Zita
        11.01. Emma, Emmi, Emily, Elvi
        12.01. Satu, Stella, Saimi, Sessan
        13.01. Åke, Åke-Kisse
        14.01. Räpsy, Rääpäle, Riski, Rosen
        15.01. Tipsu, Tapsu, Titta, Tiuku
        16.01. Anglia, Amalia, Aliisa, Alannah
        17.01. Kari, Karri, Konrad, Konsta
        18.01. Bisse, Bosse, Bubble, Bykov
        19.01. Suzy, Susa, Susanna, Skrållan
        20.01. Fransu, Franz, Frasse
        21.01. Vili, Viinanen, Vilho, Valto
        22.01. Iitu, Iita, Iida-Stina, Iidi
        23.01. Chanel, Chisimaio, Cilla, Cisse
        24.01. Kauko, Kake, Kaarlo, Karkki
        25.01. Mussukka, Missukka, Mitzy, Mindy
        26.01. Osku, Oskari, Oswald, Ozzy
        27.01. Pusse, Pummi, Pulteri, Purre
        28.01. Toni, Topi, Topikatti, Töppönen
        29.01. Joona, Joonas, Joonatan, Jope
        30.01. Viljo, Viki, Vikke, Viktor
        31.01. Pilli, Pulla, Palle, Pablo

        01.02. Sipi, Sebi, Semppu, Severi
        02.02. Muikku, Muska, Musse, Mouru
        03.02. Bobo, Bobbo, Bubba, Buuba
        04.02. Lutu, Lurjus, Ludde, Luikku
        05.02. Bella, Grizabella, Benbella, Blanca
        06.02. Miisa, Miisu, Misuli, Missan
        07.02. Harmo, Harmi, Harmis, Helppis
        08.02. Kisu-Misu, Kisu-Mirri, Kisuli, Kiska
        09.02. Gampsu, Gaston, Gato, Gubbe
        10.02. Jagge, Jassu, Jahvetti, Jasse
        11.02. Lulu, Lola, LouLou, Lolle
        12.02. Nöpö, Nuppu, Näpsä, Nöösi
        13.02. Kikka, Killi, Kinuski, Kymppi
        14.02. Anna, Anni, Amanda, Aisha
        15.02. Unto, Unski, Uuno
        16.02. Lalli, Lallu, Lillu, Linus
        17.02. Missi, Masse, Mosse, Mozart
        18.02. Ziggy, Zirre, Zinzi
        19.02. Ykä, Yrjö, Yntty-Pöö, Ytte
        20.02. Findus, Fiigus, Frasselina
        21.02. Kassinen, Kattinen, Koskinen, Konttinen
        22.02. Nippe, Nappe, Napsu, Nappo
        23.02. Hilma, Hilda, Helmi-Orvokki
        24.02. Gusse, Gusper, Gustav, Gizmo
        25.02. Åzzy, Ossi, Oiva, Olli-Kolli
        26.02. Molli, Millie, Mimmu, Misku
        27.02. Donna, Doris, Dora, Damen
        28.02. Bimbo, Bambi, Bambo, Bobbi
        29.02. Terroristi, Teodor, Tiuhti, Tiltu

        01.03. Valde, Vanhis, Viiru, Vili-Vilperi
        02.03. Juuso, Julle, Julius, Jusu
        03.03. Cassius, Caesar, Casimir, Casper
        04.03. Iivana, Iivari, Ipana
        05.03. Sami, Santtu, Salli, Sarah
        06.03. Pörrö, Pörri, Pirri, Picasso
        07.03. Eppu, Eetu, Emppu, Epo
        08.03. Töpö, Takku, Taavi, Tossan
        09.03. Rölli, Rolle, Rossi, Robin
        10.03. Arttu, Artturi, Arhippa, Aki
        11.03. Vinku, Vinski, Vikku, Willie
        12.03. Ujo, Untamo, Ufo
        13.03. Bruno, Brutus, Bonus, Buster
        14.03. Lilli, Lotta, Lyyli, Lempi
        15.03. Ringo, Rilla, Riina, Ramona
        16.03. Miki, Miku, Mökö, Mikke
        17.03. Tipi, Tiusku, Tiikeri, Tirri
        18.03. Elmo, Elmeri, Ellu-Kolli, Eros
        19.03. Pippi, Piipi, Pilkku, Peikko
        20.03. Siru, Siiri, Sissi, Sintti
        21.03. Ida, Iines, Inkku, Iukku
        22.03. Cindy, Candy, Candala, Carmen
        23.03. Jesse, Jaska, Jalmari, Jammu
        24.03. Diva, Donitsi, Dina, Daphne
        25.03. Miiru, Mirre, Miuku, Mauku
        26.03. Otto, Olli, Onni, Osq
        27.03. Garfield, Gagamel, Goljat, Gar-Danin
        28.03. Hemmo, Hektor, Hermanni, Hercules
        29.03. Nekku, Nessu, Nestori, Nuutti
        30.03. Zapu, Zaza, Zella, Zelloween
        31.03. Kille, Kalle, Kitinä, Kirppis
        Cidi, Cissy, Cetullus, Queen
        02.12. Eddie, Edward, Edvin
        03.12. Rape, Rambo, Remus, Risto-Paha
        04.12. Mari, Maija, Manta, Martha
        05.12. Nany, Nancy, Nappula, Nipa Nelli
        06.12. Lippana, Leksu, Lara, Lex
        07.12. Kiku, Kissa, Kössi, Kapteeni
        08.12. Väinö, Väiski, Visa, Vinsentti
        09.12. Auvo, Aamos, Anselmi, Atle
        10.12. Penni, Peppi, Piccolo, Pepsi
        11.12. Tarzan, Tahvo, Tappinen, Tauno
        12.12. Sisi, Silkki, Sinuhe, Sirius
        13.12. Heta, Hertta, Hilly, Hilkka
        14.12. Puppe, Pikkunen, Pena, Pipari
        15.12. Jylppy, Jysky, Juniori, Jyri
        16.12. Fransesca, Flora, Friidu, Frilla
        17.12. Hippu, Hippi, Hipsu, Hiski
        18.12. Sasu, Samu, Santeri, Svartis
        19.12. Torsti, Tumpula, Tumppi, Tussan
        20.12. Penny, Peetu, Pötsi, Pommi
        21.12. Aino, Assi, Äitikissa
        22.12. Vindy, Vihtori, Vippe, Viu
        23.12. Bill, B.B King, Bitti, Billan
        24.12. Alli, Armi, Aili, Anneli
        25.12. Tyty, Titi, Tiitu, Tillintilli
        26.12. Selma, Soffi, Sofia, Sumppi
        27.12. Joni, Jori, Joppe, Jospi
        28.12. Fjodor, Fedja, Feija, Fox
        29.12. Hilu, Hissu, Hasse, Hansu
        30.12. Miu, Miio, Mini, Miusu
        31.12. Kunkku, Kingi, Kaveri, Kölli

        T: Epäilty

        Tiuhti olisi myös kiva nimi.

        T: Epäilty


      • Wanes
        Epäilty kirjoitti:

        Tiuhti olisi myös kiva nimi.

        T: Epäilty

        Wikkelä, Viuhu, Hoppu, Jymy, Jyrä, Pikku-Peto, Peto....


      • gerbbufani
        Wanes kirjoitti:

        Wikkelä, Viuhu, Hoppu, Jymy, Jyrä, Pikku-Peto, Peto....

        jooo! No jos se on sellainen hunajan värinen niin annan sen nimiksi tietty hunaja! Ja jos se tykkää herkuista sen nimeksi tulloo herkku,sipsi,minttu,kinuski tai karamelli ja jos se on oikein villi sen nimeksi tulee.......... peto :)


      • hahhhaa
        gerbbufani kirjoitti:

        jooo! No jos se on sellainen hunajan värinen niin annan sen nimiksi tietty hunaja! Ja jos se tykkää herkuista sen nimeksi tulloo herkku,sipsi,minttu,kinuski tai karamelli ja jos se on oikein villi sen nimeksi tulee.......... peto :)

        nyt saa ihmisten herkkuja antaa... :)) Ja nimen voi tosiaankin antaa vasta sitten, kun saa luonteen selville, meidän toinen gerbu oli aluksi tosi arka eikä antautunut kiinni, niin se sai nimekseen Tender, eli Tende. Toinen taas on äkäpussi, ja on nimeltään Kiukku.


      • hgfhg
        gerbbufani kirjoitti:

        jooo! No jos se on sellainen hunajan värinen niin annan sen nimiksi tietty hunaja! Ja jos se tykkää herkuista sen nimeksi tulloo herkku,sipsi,minttu,kinuski tai karamelli ja jos se on oikein villi sen nimeksi tulee.......... peto :)

        Ööö siis yksi gerbiili? Gerbuja pitää olla aina vähintään kaksi, yksin pitäminen on eläinsuojelulain vastaista.
        Peto kuulostaa kivalta nimeltä ;P sille kaveriksi vaikka hirmu, häijy tms
        tai jos suloisella linjalla mennään niin just noita jotain herkkujen nimiä ;)


      • gerbbufani
        hgfhg kirjoitti:

        Ööö siis yksi gerbiili? Gerbuja pitää olla aina vähintään kaksi, yksin pitäminen on eläinsuojelulain vastaista.
        Peto kuulostaa kivalta nimeltä ;P sille kaveriksi vaikka hirmu, häijy tms
        tai jos suloisella linjalla mennään niin just noita jotain herkkujen nimiä ;)

        Niin kun saan 3 gerbiiliä mutta en ole keksinyt yhdelle nimeä!?!??!? Mutta ne 2 joilla on nimet niin ne ovat kiti ja muru! Ja haluaisin sille 3 nimeksi jonkun ruoka nimi! Mutta ei sillä ole vielä mitään kiirettä!


      • hghg
        gerbbufani kirjoitti:

        Niin kun saan 3 gerbiiliä mutta en ole keksinyt yhdelle nimeä!?!??!? Mutta ne 2 joilla on nimet niin ne ovat kiti ja muru! Ja haluaisin sille 3 nimeksi jonkun ruoka nimi! Mutta ei sillä ole vielä mitään kiirettä!

        Ymmärsin siis väärin ;P ajattelin ihan että vain yhtä gerbiiliä hankkimassa yksineläjäksi, anteeksi hajamielisyys xD tulee joskus luettua viestejä hieman niin ja näin ja väärinymmärrettyä


      • nirppina
        gerbbufani kirjoitti:

        Niin kun saan 3 gerbiiliä mutta en ole keksinyt yhdelle nimeä!?!??!? Mutta ne 2 joilla on nimet niin ne ovat kiti ja muru! Ja haluaisin sille 3 nimeksi jonkun ruoka nimi! Mutta ei sillä ole vielä mitään kiirettä!

        Maissi, Sipsu (tarkoittaa sipsiä), Fami, Dumle, Coca, Muffin, Lakka ja Bansku.


      • gerbbufani
        hghg kirjoitti:

        Ymmärsin siis väärin ;P ajattelin ihan että vain yhtä gerbiiliä hankkimassa yksineläjäksi, anteeksi hajamielisyys xD tulee joskus luettua viestejä hieman niin ja näin ja väärinymmärrettyä

        joo ei se mitään! Cola,hunaja ja sellaiset ovat kivoja nimiä luna vaikkei se olekkaan ruoka nimi


      • Anonyymi
        Epäilty kirjoitti:

        Aatu, Aadolf, Aapo, Aapeli
        03.01. Make, Maikki, Manteli, Mamma
        04.01. Unelma, Ulrika, Ursula
        05.01. Smirre, Simi, Simba, Simppa
        06.01. Pigi, Pirre, Pirskatti, Piipero
        07.01. Örtti, Örtsi, Ötö, Örkki
        08.01. Toivo, Touho, Toffo, Töpsy
        09.01. Nero, Nefertiti, Niku, Neppari
        10.01. Zorro, Zico, Zita
        11.01. Emma, Emmi, Emily, Elvi
        12.01. Satu, Stella, Saimi, Sessan
        13.01. Åke, Åke-Kisse
        14.01. Räpsy, Rääpäle, Riski, Rosen
        15.01. Tipsu, Tapsu, Titta, Tiuku
        16.01. Anglia, Amalia, Aliisa, Alannah
        17.01. Kari, Karri, Konrad, Konsta
        18.01. Bisse, Bosse, Bubble, Bykov
        19.01. Suzy, Susa, Susanna, Skrållan
        20.01. Fransu, Franz, Frasse
        21.01. Vili, Viinanen, Vilho, Valto
        22.01. Iitu, Iita, Iida-Stina, Iidi
        23.01. Chanel, Chisimaio, Cilla, Cisse
        24.01. Kauko, Kake, Kaarlo, Karkki
        25.01. Mussukka, Missukka, Mitzy, Mindy
        26.01. Osku, Oskari, Oswald, Ozzy
        27.01. Pusse, Pummi, Pulteri, Purre
        28.01. Toni, Topi, Topikatti, Töppönen
        29.01. Joona, Joonas, Joonatan, Jope
        30.01. Viljo, Viki, Vikke, Viktor
        31.01. Pilli, Pulla, Palle, Pablo

        01.02. Sipi, Sebi, Semppu, Severi
        02.02. Muikku, Muska, Musse, Mouru
        03.02. Bobo, Bobbo, Bubba, Buuba
        04.02. Lutu, Lurjus, Ludde, Luikku
        05.02. Bella, Grizabella, Benbella, Blanca
        06.02. Miisa, Miisu, Misuli, Missan
        07.02. Harmo, Harmi, Harmis, Helppis
        08.02. Kisu-Misu, Kisu-Mirri, Kisuli, Kiska
        09.02. Gampsu, Gaston, Gato, Gubbe
        10.02. Jagge, Jassu, Jahvetti, Jasse
        11.02. Lulu, Lola, LouLou, Lolle
        12.02. Nöpö, Nuppu, Näpsä, Nöösi
        13.02. Kikka, Killi, Kinuski, Kymppi
        14.02. Anna, Anni, Amanda, Aisha
        15.02. Unto, Unski, Uuno
        16.02. Lalli, Lallu, Lillu, Linus
        17.02. Missi, Masse, Mosse, Mozart
        18.02. Ziggy, Zirre, Zinzi
        19.02. Ykä, Yrjö, Yntty-Pöö, Ytte
        20.02. Findus, Fiigus, Frasselina
        21.02. Kassinen, Kattinen, Koskinen, Konttinen
        22.02. Nippe, Nappe, Napsu, Nappo
        23.02. Hilma, Hilda, Helmi-Orvokki
        24.02. Gusse, Gusper, Gustav, Gizmo
        25.02. Åzzy, Ossi, Oiva, Olli-Kolli
        26.02. Molli, Millie, Mimmu, Misku
        27.02. Donna, Doris, Dora, Damen
        28.02. Bimbo, Bambi, Bambo, Bobbi
        29.02. Terroristi, Teodor, Tiuhti, Tiltu

        01.03. Valde, Vanhis, Viiru, Vili-Vilperi
        02.03. Juuso, Julle, Julius, Jusu
        03.03. Cassius, Caesar, Casimir, Casper
        04.03. Iivana, Iivari, Ipana
        05.03. Sami, Santtu, Salli, Sarah
        06.03. Pörrö, Pörri, Pirri, Picasso
        07.03. Eppu, Eetu, Emppu, Epo
        08.03. Töpö, Takku, Taavi, Tossan
        09.03. Rölli, Rolle, Rossi, Robin
        10.03. Arttu, Artturi, Arhippa, Aki
        11.03. Vinku, Vinski, Vikku, Willie
        12.03. Ujo, Untamo, Ufo
        13.03. Bruno, Brutus, Bonus, Buster
        14.03. Lilli, Lotta, Lyyli, Lempi
        15.03. Ringo, Rilla, Riina, Ramona
        16.03. Miki, Miku, Mökö, Mikke
        17.03. Tipi, Tiusku, Tiikeri, Tirri
        18.03. Elmo, Elmeri, Ellu-Kolli, Eros
        19.03. Pippi, Piipi, Pilkku, Peikko
        20.03. Siru, Siiri, Sissi, Sintti
        21.03. Ida, Iines, Inkku, Iukku
        22.03. Cindy, Candy, Candala, Carmen
        23.03. Jesse, Jaska, Jalmari, Jammu
        24.03. Diva, Donitsi, Dina, Daphne
        25.03. Miiru, Mirre, Miuku, Mauku
        26.03. Otto, Olli, Onni, Osq
        27.03. Garfield, Gagamel, Goljat, Gar-Danin
        28.03. Hemmo, Hektor, Hermanni, Hercules
        29.03. Nekku, Nessu, Nestori, Nuutti
        30.03. Zapu, Zaza, Zella, Zelloween
        31.03. Kille, Kalle, Kitinä, Kirppis
        Cidi, Cissy, Cetullus, Queen
        02.12. Eddie, Edward, Edvin
        03.12. Rape, Rambo, Remus, Risto-Paha
        04.12. Mari, Maija, Manta, Martha
        05.12. Nany, Nancy, Nappula, Nipa Nelli
        06.12. Lippana, Leksu, Lara, Lex
        07.12. Kiku, Kissa, Kössi, Kapteeni
        08.12. Väinö, Väiski, Visa, Vinsentti
        09.12. Auvo, Aamos, Anselmi, Atle
        10.12. Penni, Peppi, Piccolo, Pepsi
        11.12. Tarzan, Tahvo, Tappinen, Tauno
        12.12. Sisi, Silkki, Sinuhe, Sirius
        13.12. Heta, Hertta, Hilly, Hilkka
        14.12. Puppe, Pikkunen, Pena, Pipari
        15.12. Jylppy, Jysky, Juniori, Jyri
        16.12. Fransesca, Flora, Friidu, Frilla
        17.12. Hippu, Hippi, Hipsu, Hiski
        18.12. Sasu, Samu, Santeri, Svartis
        19.12. Torsti, Tumpula, Tumppi, Tussan
        20.12. Penny, Peetu, Pötsi, Pommi
        21.12. Aino, Assi, Äitikissa
        22.12. Vindy, Vihtori, Vippe, Viu
        23.12. Bill, B.B King, Bitti, Billan
        24.12. Alli, Armi, Aili, Anneli
        25.12. Tyty, Titi, Tiitu, Tillintilli
        26.12. Selma, Soffi, Sofia, Sumppi
        27.12. Joni, Jori, Joppe, Jospi
        28.12. Fjodor, Fedja, Feija, Fox
        29.12. Hilu, Hissu, Hasse, Hansu
        30.12. Miu, Miio, Mini, Miusu
        31.12. Kunkku, Kingi, Kaveri, Kölli

        T: Epäilty

        Onko gerbsujen nimipäivä kalenteri? Awwwwwsss 😍😍


    • gerbiili1445454554

      Omien gerbiilien nimet: Omppu ja Mörtti. Molemmat yli 3 vuotiaita, ja alkoivat tappelemaan yllättäin siinä' parin vuoden ikäisinä. Onneksi on VALTAVA häkki jonka laitoin verkolla puoliksi, jotta voivat vielä nuuskia toisiaan. Aina, kun yritän päästää niitä keskenään nii molemmat yrittävät tappaa toisiaan ja veri lentää... kirjaimellisesti! Enää en päästä niitä lähekääin, sillä sen verkonkin läpi yrittävät pahoinpidellä toisiaan =(. mutta onneksi molemmat elävät vielä, ja virtaa riittää =) Molemmat jyrsivät 5 rullaa pahvia päivässä :D

      • tietäjä15

        Tenho pojalle, Miina tytölle. (ne on tommosia vanhoja) Jajos jotain monerdimpaa niin Cola pojalle, Siina tai Typy tytölle!


      • Jou Jou
        tietäjä15 kirjoitti:

        Tenho pojalle, Miina tytölle. (ne on tommosia vanhoja) Jajos jotain monerdimpaa niin Cola pojalle, Siina tai Typy tytölle!

        RIllirousku ja Isonapa :D


      • ..
        Jou Jou kirjoitti:

        RIllirousku ja Isonapa :D

        Minulla gerbupojat Ringo ja Kamu


    • T-light

      Itelläni kolmen gerbutytön nimet ovat Alic (Lausutaan Alis), Rosli ja Desme. Olen suuri Twilight-fani ja yleensä muokkaan näiden nimiä. Saan kaksi degutyttöä joiden nimeksi tulee Mily (Muokattu Emilystä) ja Luna (Uusikuu on espanjaksi Luna Nueva). Gerbiilieni nimiksi mietittiin ensin Dominoa, Digestiveä ja Murua joista lempinimet olisivat olleet Domi ja Digsu. Jos tykkää jostain elokuvasta, niin niitä nimiä voi hieman muokata ja näin saat omaperäisen nimen =)

    • Dannu111

      onko ne poikia

    • Dannu111

      kiki mulla on yks sen niminen gerbiili

      • jeeepsss

        no mul on kolme poika gerbsuu ja niitten nimet on Elmeri,Jalmari ja Ilmari :D


    • Gerbujen omistaja

      Mun gerbiileitten nimet on: Ahmatti ja Paholainen (Pahis). Ahmatti on honey fox ja Pahis Nutmeg...

    • Jyrsijä

      Mun mielestä gerbiili pojille sopis vaikka Tiku ja Taku,
      tai Wili ja Pate. Mutta gerbiili tytöille sopis vaikka Lilli ja Lulu,
      tai Matilda ja Mette.

    • Gerberat

      Nä ois tosi hyviä nimiä: Lilli, Minni, Black, Kalle, Kille, Pippuri, Milli, Onni, Monni, Neula, Hurmuri, Nooa, Tiku, Taku, Pätkä ja Peto. Jos tykkäsit näistä nimistä niin vastaa jotain!

    • Gerbiilityttö

      Tässä meidän gerbujen nimet: Tipsu (vaalea, tekee metkuja), Mikki (musta ahmatti) Vili (hassunnäköinen pöhköpää).

    • 13+8

      topi ja tessu:) tuli mieleen, vaik ite tykkään jos nimet ei liity mitenkä toisiinsa.

      itellä oli kinuski, mut se kuoli kuukaus sitte:) oli agouti ja ihan pienenä jotenki kellertävän punanen... olin tosi huolissaan sen kaverin, gabin puolesta, kyl huomaa, ettei gerbiileit oo tarkotettu yksinäisyyteen. se oli ihan hukas ja surullisen näkönen, mut onneks sain kaks gerbiilivauvaa sen kavereiks:)

    • elcarhantt

      ööö.... chinka ois mun mielest kiva en keksi muuta.

    • Tässä olisi nimiehdotuksia:

      Hipsu,Tipsu,Niksu,Nipsu,Hippu,Laku,Lumi,Lilli,Naksu,Raksu,Tiuku,Domino,Minttu,Manteli,Rasmus,Juksu,Pähkinä,Rusina,Ninni,Napsu,Nuutti,Myy,Mymmeli,Tuutikki,Jolanda,Toffee, Toffifee,Lakritsi

    • %%%%%%%%%%%%%%%

      Mun gerbujen nimet on :

      Valteri
      Lumi
      Hiutale

      ja täs on esi merkejä :

      Aksu
      manteli
      Pruno
      Tiku
      Taku
      Lilli

    • MakejaMoke

      Mun gerbujen nimiks tullee Maisa ja Moona. :)

      • hunkalapukala

        mun gerbujen nimet

        frodo
        vaknar
        robert
        oscar
        fiona
        glaus


    • lovegerbil

      Moi tässä olisi pari gerbiilin nimi
      Luna, Sulo, Laku, Sami, Simo, Bella, Daisy, Laura ja Sissi. Mun gerbiili nimi on ainakin Sami, Simo ja Sulo, mun mielestäni ne on ihana nimi ja rimmaa aika hyvin.

    • lovegerbil

      moi tässä on pari gerbiilin nimi
      Luna, Laura, Sami, Sulo, Simo, Laku, Daisy, Riina, Honey, Sissi ja Saara. Mun gerbiilin nimi on ainakin Sami, Simo ja Sulo, mun mielestäni ne on ihani nimijä ja rimmaa aika hyvin.

    • &

      ovat nimeltään Vauhti & Muksu. 8--D

      • Colattttaahhaaa

        ehkä enemmän hamsterin nimi mut kuiteski.


      • minävaan, joosälkääv
        Colattttaahhaaa kirjoitti:

        ehkä enemmän hamsterin nimi mut kuiteski.

        Musta Honey olis kiva, jos saan gerbiililejä ( kinuun sitä äitiltä ), ni laittaisin ehkä niiden nimiks:
        Poika: Tiku, Taku, Topsu, Pallero, Venni, Sose, Hessu , Honey (sanoisin sen niinku Hani), Pikku ukko, Spirit, Ukkeli, Mörkö, ym.

        Tyttö: Mussukka, Yasmine, Flower, Peppi, Minni, Iines, Milli, Miina, Medi, Myy, Lempi, Mindy, Shamina, Regina, Rossiina, Linda, Inka, ym.


      • :)
        minävaan, joosälkääv kirjoitti:

        Musta Honey olis kiva, jos saan gerbiililejä ( kinuun sitä äitiltä ), ni laittaisin ehkä niiden nimiks:
        Poika: Tiku, Taku, Topsu, Pallero, Venni, Sose, Hessu , Honey (sanoisin sen niinku Hani), Pikku ukko, Spirit, Ukkeli, Mörkö, ym.

        Tyttö: Mussukka, Yasmine, Flower, Peppi, Minni, Iines, Milli, Miina, Medi, Myy, Lempi, Mindy, Shamina, Regina, Rossiina, Linda, Inka, ym.

        Annan mun gerbiilien nimiks Fani ja Laku 2 tyttöä!
        Muuten tiätääkö joku onko pojat vai tytöt vilkaampia?
        Kummat vois ottaa tytöt vai pojat?


      • gebu
        :) kirjoitti:

        Annan mun gerbiilien nimiks Fani ja Laku 2 tyttöä!
        Muuten tiätääkö joku onko pojat vai tytöt vilkaampia?
        Kummat vois ottaa tytöt vai pojat?

        Pulla

        Pommi

        Penni

        Meitin poitzut ;D


    • Kanifani<6969
    • CotedePablo!BEST!

      Gerbiilit

      • samakutoi

        Zorro*


    • ninni 37

      tosi hyviä nimiä.

      mulla on kaks poikaa ni otin noi matti ja teppo =)

    • Gerbils<3

      Mun gerbiileideni nimet on:
      Gold King = honey fox (lempinimi Vilho tai Huli))
      Hui Kauhistus Macupichhu Perttu = smoke (kasvattajalta, lempinimi Perttu)
      Hui Kauhistus Pippuri = black (Lempinimi Pippuri, kasvattajalta)

      Lisäksi:
      R.I.P. Silver Junior = lilac pied (Vilhon veli, kuoli tyzzerin tautiin 1 vuotiaana, lempinimi Junnu)
      x)

    • aws

      mun gerbuil on (pojat) nacho:nutmeg, laku:black, dumle:agouti ja entiset oli little stuart "nynny" "stuart" :pied ja pieni ja tosi kiltti ja rauhallinen, zorro "läski" :musta ja oli iso ja isoegoinen :D

    • elkkuz

      mulla on 2 uros gerbuu joitten nimet on lalli ja aksu =)

    • eläinfani6565

      Moi! Mulla oli kolme uros gerbuu mutta yksi piti lopettaa kasvaimen takii mutta mun gerbujen nimet on ja oli : Valtteri, Lumi ja Hiutale.

    • Whataa!

      Omat on Lotta ja Lilli

    • :3

      Joku sanoo, onko Haisuli tyhmä nimi ;) Saan tällä viikolla kaks poikagerbiiliä, ja mietin niille nimiä... En keksi toista, mut mieles on käyny ainakin Kirppu ;D

    • :3

      ^Nyt keksin nimet... Niistä tulee Haisuli & Hemuli ;) Hei saahan gerbiilille muuten antaa kaikkee samaa mitä hamsuillekkin? =)

    • Joosee

      Mä sain eilen 3 tyttö gerbiiliä. Annoin nimiksi Muru [lilac], Nuppu [black], ja Nöpö. [black]
      En viel erota kumpi blackeistä on kumpi mutta toivottavasti keksin jonkin tavan, millä saan Nupun ja Nöpön erotettua. ;)

    • lovegerbils

      Mun gerbiileitten nimet on: Vili ja Pontso:)

    • Gerpiilin omistaja

      Mulla on Vinski niminen.Sen veli kuoli hiljattain mut sain eilen sille kaks kaverii ja niille pitäs keksii nyt nimet.

    • Dreamcatcher-80

      Meidän gerbiiliaikaan kuuluivat
      Naksu, Pippin, Merri, Kangsteri, Max, Dusty, Lucifer, Kia, Misty, Pähkinä, Elenniella, Tähti, Hippu, Xena, Nibblet, Kapteeni Koukku, Orion, Cattna, Mistä Moinen ja Kiukkukuuri... Nyt on talo hiljainen kun ei rapise terraariot.. Vielä...

    • jj

      mä annan mun omille gerbiileille nimiks Amy ja Ama, Cola ja Chili, Spirit ja Smoke, Peanut ja Pineapple, Money ja Honey, Dingo ja Luca, Mac ja Mars, Snooki ja Snowy, Onion ja Cookie, Diva ja Dina, Liz ja Jen tai Queen ja Alic

      joten kiitosta kaikille jotka ehdotti näitä nimii :))))

    • nälkä kasvaa syödess

      Voi gerbiili raukkaa.. en minä ainakaan haluaisi olla Onion (Sipuli) tai mikään Pineapple (mäntyomena/ananas).

      Jos kerran ruuannimet miellyttää, suosittelen nimeksi Kalakukkoa, Riisipiirakkaa tai Mämmiä.

      • zippyli

        rössypottukin vois olla ihan kiva ;)


    • gerbuleena

      mulla olis pari ehotusta:

      puikula pampula niksu pallero pompula viksu söpö pikku-pikku pähkinä vipeltäjä viipottaja tiku taku lumipallo pumpulipallo vili vilistäjä tiuku tiuhti viuhti tuikku ja pörhö

    • Gerbut

      mun gerbun nimi on kiki, kili ja kilpa. mun aiemmat gerbun nimi ovat sami,simo ja sulo.

    • suttu

      Hissu, Didi, Melli, Mantu, Hazel, Angel, Enkeli, Manna.
      Siinä ois pari...

    • Gerbun omistaja!<33

      minä saan n.viikon päästä 2 gerbiiliä mutta nimiä olin ajattellut
      TYTTÖ:nimu,nipsu,pikku,pikku ja mörkö
      POIKA:reko,romeo,tikru(tiikeri)
      P.S minusta olis aika tyhmää antaa jonkun ruuan nimi gerbulle KEKSIKÄÄ ITSE!!!!
      paljon kivempiä tulis!!

    • :DD

      Huomasin tosi monessa nimiehdotuksissa nimen Nipsu. Hassu sattuma, sillä mulla on kolme gerbiiliä joiden nimet on: Nipsu, Ruuti ja Helme :D

    • throedown

      Meillä on kaksi tyttöä, tiuku ja ninni :)

    • gerbigerbi

      Mulla on kaks tyttöö nimiä vailla väreinä niillä olis grey agouti /
      agouti ja sitte vielä slate (: nimet niille ;D

    • gerbiilit<33

      Mulla on kolme gerbiiliä ja niitten nimet on Luna, Fiona ja Daalia=))

    • Gerbuliini

      Mulla on kaks poika gerbiiliä : ) mietin tämmösiä nimiä ku :

      POIKA: Romeo, Leo, Nappi, Noppa, Vili, Robin, Mikki, Nekku tai Laku

      TYTTÖ(en ollu varma kummat otan...): Taika, Iines, Minni, Mimi, Jade, Lumi, Pusu,

      päädyin sitten POIKIIN ja nimiin SAMU ja NAMU... Nimet tuli matkalla eläinkaupasta kotiin...

      • RosaPandan

        Mä antaisin pojalle: aki hunaja keksi suklaa karkki
        tytölle: uni umu nudi angel cami


    • Gerbiilim omistaja

      Nulla on Hippi ja Yoko

      • ???

        Miksi tää keskustelu vaa jatkuu vaika tää on kirjotettu 2006?


    • edesmenneet

      Mulla on ollut aika monta gerbiiliä ja niiden nimet on ollut Laku,Dumle,Hasse,kaneli,Domino,Hattara,muffi,Manteli,Pippuri. Ja sitten on tulossa kaks tyttöö joko Rahka, creme, pie, alboliina aamun rusko ja cinnamon

    • SALLLLYYYYYYYYYYYYYY

      PIPSA VIIVI LOLA

      OISKO JOKU NÄISTÄ HYVÄ TOIVON ETTÄ KELPAA

    • gergerbiibiilili

      kertokaa pliis jotain nimii poika gerbiilille!! ku ostan ens viikol...

    • Gerbufani -98

      Mulla on ollut/on gerbiilejä nimiltään:
      Pojat: Sirius (black), James (Agouti) ja Pablo (Agouti gollared)

      Tytöt: Bella ja Cindy

      //Sirius, Pablo, James ja Cindy on jo kuolleet, mutta Bella on vielä virkeä kuin peipponen! :) Harmiksi vaan sillä ei ole kaveria, kun Cindy kuoli ja turha enään on tutustuttaa, kun Bella on jo yli 2v.. :( Mutta hyvin on pärjännyt yksin, kun leikin sen kanssa joka päivä!

    • Gerbiilifani -98

      Omat gerbiilini ovat olleet: Sirius, Pablo, James, Cindy ja Bella.

      Bella on vielä elossa, mutta sen kaveri, Cindy kuoli pari kk sitten, eikä Bella huoli uutta kaveria. Ja muutenkaan uusi kaveri ei kannata kun Bella on jo 2v ja jos sille laittaa saman ikäisen uuden kaverin, syntyy tappeluita ja jos laittaisin poikasen, Bella kuolisi vanhuuteen ja poikanen jäisi yksin. :(

      • kolme gerbua

        ensin mulla oli kaks gerbiiliä mortti(musta), vertti(valkoinen), mutta vertti kuoli ja sitten lähdettiin hakemaan mortille kaks kaveria; vili ja vilperi (molemmat saman värisiin eli joku mustan ja ruskeen sekotus) , mä totutin ne toisiinsa ja kyl ne tuli pari vuotta toimeen keskenään mut sit yht äkkiä ne rupes tappelee(en tiä mistä johtu) iha et tuli iha verta, no mä yritin totuttaa ne uudestaa mut ei ne enää tottunu, mortti sai sitte oman terran ja on se ny siellä asustellu about 3 vuotta ja iha hyvin se siellä yksinänsä asustelee, ku sille juttelee ja se täytti tossa 10. 4(2012) 4 vuotta. ja onhan vili ja vilperi mulla ollu kohta 4 neljä vuotta kohta (kesäkussa kait)


    • Rosetta, Vidia, Alvin, Tero, Simon, Jeanette, Lumianna, Mieranna, Miradoora, Ariel, Iines, Eedit, Sofia, Lydia, Sandra, Charlie, Wendy, Sarafiina.. Siinä oli jotain nimiä..

      • ihanaa

        tulee vähä myöhäs mut PILLI ja PULLA ois aivan ihania...:)


    • LaQuu

      Mun gerbujen nimet on Laku, Cola ja Toffee

    • houhouhouqw

      Heh mun 2 gerbiilin nimet ovat tiuhti ja viuhti :D

    • Minä vaan.

      Moi
      Meidän gerbiilien nimet on:

      Ninni = Black


      Nelli = Silver point


      :)

    • nimiä

      Miedän tyttöjen nimet; Candy, Gina, marshmallow, Lumi
      Pojat; Ässä, Leo ja Toto

    • gugagug

      No tyttöjä ois: Victoria & Princess (:

    • Valzu

      Mulla ois pari nimeä:
      Poika:pörrö,laku,täplä,urho,tiuhti,viuhti,mörkö,taneli,kaneli,nappi,raksu,höpö ja vilpertti
      Tyttö:minttu,wilma,tytti ja söpö
      Toivottavasti tykkäsitte!

    • Failssssss

      Nana, Netta, Neiti, Näpsä, Nella, Face, book, Felicia, Erica, Mimi, Mimmi, Malla, Meme, Maisa, Minni, Chream, Cleo, Willow, Smith, Justin, Bi*ber, Selena, Gomez, TBritney, Speas, Lady, Gaga

    • Gerbiilit<3

      Tässä ois:

      Lupu, tupu , hupu ,tiuhti , viuhti , niiskuneiti , popi , kenraali , kessu , karkki , sipsi , taffel , cocis , sprite , iines , aku , roope , suola , pippuri , sokeri , kaneli , sokru , hessu , pluto , rachel , run , max , mäx , rosa , rose , yms.. Mä rakastan Gerbiileitä!
      Siinä oli sitten PARI nimi ehdotusta. :D toivottavasti tykkäätte! ;))

      Ite tykkäsin noista kaikista

    • gerbsut<3

      Voiko gerbiileille antaa höykän purua?

    • Quideli

      Tiuku, Nipsu, Napsu, Lumi, Minttu, Laku, Toffee, Lilli, Piki, Nelli, Kinuski,

    • gerbiili fani <3

      MOI KAIKKI GERBSU FANIT!!!
      Itse olen saamassa kaks gerbiiliä,en tosin vielä tiedä milloin....Täällä on tosi hyviäkin nimi ehdotuksia ja tykästyin nimiin: Laku,Pepe,Nipsu,Piki.Musta pojalle kiva nimi olis myös Max.

    • pastillero

      MOIK, mulla on ollu 9 vuoden ajan ihania gerbiilejä, Sokeri ja Kipinä ovat vielä elossa (jo seniorihiirejä 3v4kk) ja muita unohtumattomia siimasuippeleita olivat: Vipsu, Höpsy, Kutka eli Kutekesu tai Kutkis, Pähkinä, Pueno, Laku eli Lakutaurus, Kaneli, Leevi, Vispilä, Pippuri ja Kuukus. Pastilli ja Sipsi olisivat myös hauskoja nimiä =) Piip suip.

    • gerb45

      voiko tyttö gerbiilien nimet olla fonza ja kata?

    • Gerbut<3

      Me ostetaan kaksi gerbsua jonkun ajan päästä ja jos ne on tyttöjä niin ne
      on varmaan Tilda ja Hilda:) ,mut jos ne on poikia niin en tiiä vielä. Ehkä Aksu vois
      olla toinen, mut en tiiä toista.. (EHDOTUKSIA !) :D
      Mulla on ollut jo ennestään Tiku &Taku , Minni & Melli , Heppu & Speedy

    • shaars

      Päätin mun gerbiileille täältä nimet. toffee ja lulu. :) KIITOS!

    • Danskufa

      Laku

    • geg

      meille olis toulos kaks gerbiiliä tyttö ja poika joten tarttisin paljon nimiä mut mun mielest pablo olis hyvä nimi gerbiilille

    • Gerbiilimummo

      Juusto,Pelle,Milla,Miina,Minni,Janne,Essi,Tessi,Lola,Heinähattu,Vilttitossu,Liinu, Tiinu, Jääräpää,Max,King,Felix,Lumi,Jupiter, Roni,Poppis.

      • .R.H.

        Mä saan mustan Tyttö gerbun.


        Sen nimeksi ehkä tulee Mustikka.


    • GerbiiliFani

      Moi toivottavasti joku vastaa tähän kun kattelin noita nimiä tossa niin ihania ja kivoja nimiä mut mieleisiä ei löytyny tarvisin 2 tyttö gerbiilin nimee nyt ja ei mitään tipu tapu ja topi ihan saa olla pitkiä hienostuneita vaikka ihmisten nimiä!

      Ja tos nyt jotain ehdotuksii jos joku tarvii:

      Fiona
      Artturi
      Alisa
      Cecilia
      Roxane
      Melissa

      Jotain tommosta hienostuneenpaa mut
      Ei sillä et gerbiilin nimeks ei sopis joku papu mut
      Mä halun vähä sivistyneemmän.

      Ps. En oikein keksiny tota nimimerkkiä :D

      • Joku?

        Kivoja nimiä gerbiilifanilla!

        Mäki tykkään tommosista!
        Mä saan tytön ja pojan ehkä ja halusin nimen pitkän kaavan mukaan.
        Joten taidanpa miettiä noita...


    • yciti

      Mun gerbujen nimet on Luna ja Laku.

    • apua mullekkin :D

      Mulla oli 2 gerbiiliä, mutta nyt ennen uutta vuotta, 28.12 toinen kuoli ;( ja tuo yks, on tuolla ihan yksin, saan 2 uutta tyttö gerbua, kajaanin eläinplaneetalta :) ehdotelkaa nimiä :) Ne mun kaks edellistä gerbiiliä oli, mustia ja en enää tunnistanu, nyt en siis tiedä kumpi on elossa ja kumpi kuollut :( harmittaa, koska nuo gerbiilit on ollu mulle jo varmaa vähä ylivuoden, enkä oo oppinu tunnistaa, nyt se kuollu, on pakastimessa odottamassa kesää, ja hautausta

      • KiitänJaRakastanGerb

        voi sua :< no aina joku kuolee :


    • minisusi

      nimiä olis
      (tyttö)
      amy
      anna
      annabelle
      anastasia
      ansku
      bella
      bellatrix
      muru
      prinses
      karkki
      keksi
      kulta
      silver
      gold
      diamond
      ittelläni oli 2 poika gerbuveljest aki ja turo
      mut 4.1.2013 turo kuoli apaattiin ja nyt aki o yksin
      mun äiti huomen hakee 2 poikagerbiilii jostain ja me annetaa aki nummelan petpointtii.

    • kiitänJaRakastanGerb

      Kiitos ihan oikeesti !! (: Mä oon saanu täältä paljon nimiä. saan 2 tyttö gerbiiliä ja annan (ehkä) nimiksi Naksu ja Nappi :) Tai Naksu ja Noppa tai Naksu ja Muffe :) Kiitos paljon kaikki !! En olisi keksinyt millään nimiä ilman teitä!!

    • gigguli

      Mulla on ollu gerbuilla niminä mm. Namu, Raksu, Nöpö, Tsingis, Khan, Skizzo, Nacho, Macho, Taco, Hubba, Bubba, Simba ja Kovu :)

      • Gerbiilitonsöpöjä

        Okei(: Mun gerbiileistä tulee Raksu & Muffe. tai Nappi ja Noppa (: söpöj nimii


    • zalandonkenkä

      mulla on kaksi poika gerbuu ja neljä tyttöö (:
      tyttöjen nimet on lady , hani , diva ja daisy ( black , honeyfox , black ja nutmeg (; )
      ja poikien nimet on : silver point = nipsu ja yellow fox = tofu
      ja jotai nimii kitä ei (kai :D) ooviel sanottu nii dublo,lego ja ...piltti xd ei tuu muit mielee (;

    • Lolli ja Honey

      Lollipop & Honey on mun lempparit ja samal mun gerbujen nimet (Tyttöjä)

    • Ger ger gerbiili

      Jtn stuba,simba,sebastian,ferdando ja gabriel

    • LoverGerbil

      Mä saan kanssa tai no ehkä 2 gerbiilii. asia on ihan 50/50 ;D no oon jo kuitenkin päättäny niitten nimet xD Ne on Apila ja Princes :)

    • rottat<3jeah

      rotta on paras nimi anna kaikkien nimeks vaa rotta jos mulla ois gerbeeli nii senn nimi ois rotta

    • Berbiili

      Mun ihanilla gerbiileillä on nimet stuard little (stutti) ja smutti

    • tässä

      poika:
      Tiku ja Taku
      Nipsu ja Hipsu

      Tyttö:
      Hilma ja Vilma

    • Tui Tui

      Mun tytteleiden nimet on Honey ja Lollipop

    • Pumpuli pallo

      meillä on 3 gerbiili veljestä... Laku, Tofu ja Pumpuli :D

    • ninjijn

      Moips! Oisko naarasgerbuile hyvät nimet Tiuhti ja Viuhti vai onko liian poikamaisia?

    • amppa:)

      onha tiyhti ja viuhti tosi söpöt nimet:3 mutta mun mielestä ehkä pojille enemmä mutta toi siis on vaa mun mieli pide! mulla lopetettii toine tyttö äsken.. R.I.P miina

    • Hieman jäljessä....

      Nipsu, tipsu, hipsu, hapsu, kepura, kurpitsa, hipsutin, nipsutin, töpökkä, kappura, keppura, kipura, teppana, viku, walle, coocie

      Siinä oli vähän erikoisempiaki nimiä

    • hheeeiijj

      Mulla itellä on ollut Iitu, Iina, Uni ja Sasha ja tuo viimeinen eli Sasha kuoli nyt maanantaina :( Haettiin tänään kyllä kolme uutta, mulle kaks ja pikkuveljelle yks :)
      Pikkuveljellä on black - Apila ja ite en oo keksiny vielä noille nimiä, mutta väriltään tyttöset ovat nutmeg ja nutmeg collared :)

    • hyppymyyrä

      Hei!

      Tosin aihe on melko vanha,
      mutta vastaan kuitenkin tähän jotain..


      - Mulla on nyt
      sama ongelma. Varaan Lauantaina kaksi urosgerbiiliä ja nimiä etsin
      kovasti. Värit ovat varmaan black / agouti, tai kaksi samanväristä.

      Nythän minulla on enää yksi gerbiili,
      sen veljen (agouti) kuoltua. Vili joka nykyisin mulla on, on lilac.

      No Huli ja Vili oli omien
      gerbiilien nimet. Vapaasti saa ottaa niitä nimiä käyttöön! :)

      Vili oli vain niin ihana nimi gerbiilille, pakko oli valita se.
      - Esimerkiksi; Tyrsky, Muste, Touho, Tahvo, Pepper, Kaneli, Sugar..
      Ja voihan Sugar olla naaraankin nimi..

      Ja naaraillekin jotain;
      Usva, Lumi, Tähti.. No siinä kolme, olen mainio
      katsokaas keksimään nimiä! ;)

    • äippä.

      Mun lapsellani on nyt kaks mustaa gerbiili -poikaa: Noki ja Piki.

      Ennen näitä oli kaks tyttöä; Viivi ja Valo ( Viivi oli vaalean harmaa ja Valo semmonen kerman värinen) Näille väreille ilmeisesti on ihan "oikeet" nimityksetkin mutta en niitä tiedä :)

    • Maimma mammali

      Minua miellytti nuo Nipsu ja Cola

    • joku735927

      mikä nimi sopii musta valkoselle gerbiilille

    • Muru bby <3

      itellä on ollu kaks tyttöö: Lumi ja Muru. ja sitten 5 poikaa: Kaneli,Kookos, Honey, Läski :DD Ja Pikku-Pippuri ( perustuu äitiinsä Pippuriin c: )

    • Kristalliananas

      Saatiin just eilen uudet enkelit, Luna ja Ruut (tyttöjä siis kummatkin).
      Aijempien gerbsujen nimiä ovat olleet Sirius, Pablo, James, Bella ja Cindy. :)

    • gerbulover

      Minusta Lumikki on aika söpö nimi.

    • Gebiili

      Vanu on musta tosi ihana nimi :)

    • gerbsu

      Moi mitä kivoja nimiä keksisitte greyagoutille (tytölle) ja agoutille(pojalle).
      siis naaras ja uos eri häkessä ja on kamut molemilla!

    • Assassiini

      Voivoi kun on jo vanha keskustelu, mutta tässä vielä pari ehdotonta suosikkinimeäni pojille Sparta ja Assassiini

      • hunaja,lumikki,kuu,savu

        Minun gerbutytöillä on nimet

        Honey= argente cream.
        Snow White= DTW / valkoinen ja rubiinin punaiset silmät.
        Luna(espanjaksi tarkoittaa kuuta)= smoke
        Smoke= smoke


    • Pöpmppä

      Täydelliset nimet on Zingish ja Khaan

    • Pöpmppä

      Ja ai niin, ne nimet sopii niin tytöille kuin pojille

    • 1234567891

      Mun gerbiiletten nimet tulee olemaan ac ja dc

    • nimiä

      Omien nykyisten ja entisten gerbujen nimet on Annika (argente cream) ja Anna (argente cream), Honey (argente cream) ja Lollypop (argente cream), Snow White (DTW albiino) ja Luna (Smoke)

    • Gerbu

      Mulla ois tulossa kaks tyttö gerbiilii nii voitteko antaa nimi ehdotuksia

    • Sinnisann

      Mulle tulee 2 tyttö gerbiiliä niin voitteko antaa nimi ehdotuksia🐹

      • Asiakaspalvelia

        Tiuhti ja Viuhti


    • Nimett

      Mulla on 2 hiirtä Joppe ja Vinski

    • Heta
      Pinja
      Aada
      Tinja

      Kalle
      Luukas
      Nuutti
      Peetu

    • juhmu_typy

      Pojalle: Roomeo, Tim, Taneli, Rami, Napsi, Nipsu, Myrsky, Purri, Murmeli, Nasu, Vili,Laku, Mini, Kaneli ja Töpsö

      Tytöille:Lumi, Vinky, Licky, cookie, Pinku, Luna, Aava, Minttu, Rosa

    • Anonyymi

      Moi,oisko kellään nopeita nimi ehdotuksia kahdelle poika gerbiilille nimittäin meille on tulossa ne pojat tänään😬

    • Anonyymi

      Moi, oisko jollain kolmelle gerbiilille jotain kivoja nimiä? Ei vielä tiietä, ketkä gerbiilit juuri meille tulee, mutta nimiä oon jo miettiny. Mustikka, Minttu ja Manteli ois kivat, mut, jos ei näytä niilt? Kellä ois ehotuksii tyttö- ja poika gerbiilien nimiks?

    • Anonyymi

      Mun gerbiilien nimet on latte ja kookos
      (tyttöjä)

    • Anonyymi

      ...

    • Anonyymi

      Tästä ei ole kyllä enää apua mutta mun kääpiöhamsun (ei siis gerbiilin)nimi oli pallo(oikea koko nimi oli staarin lumipallo)

    • Anonyymi

      Kaikil tyylii Tiuhti ja Viuhti ym. Muumi nimiä gerbsniminä... Tuntuu vähän kaukaselta, kun kaverin kax kissanpentua on Tiuhti ja Viuhti ja oma keppari on Muumi. xD

    • Anonyymi

      Meillä oli aikoinaan neljä. Kaksi oli mustia, niiden nimet oli Sademyrsky (pikkusiskon idea hahah) ja Hiillos. Yksi oli harmaa (se on jo kuollut mutta oli aikoinaan mun) ja sen nimi oli Usva, yksi oli kermanvärinen ja nimeltään Vanilja. Vaniljaa kutsuttiin pitkälti Vanskuksi. Jos on jollekki apua tosta niin kivv!

    • Anonyymi

      Mulla oli kolme tyttö gerbiiliä ja heidän nimet olivat Leenu,Liinu ja Tiinu(Aku Ankasta hehe)Toivottavasti tästä on jollekkin apua;))moikka!!

    • Anonyymi

      Nova,Nelli,Mola

    • Anonyymi

      Mulle on tulossa jossain vaiheessa kaks gerbiiliä ja ne on tyttöjä.niiden nimiksi tulee joko Iines ja Minni tai Tiuhti ja Viuhti :)

    • Anonyymi

      Pähkinä pipari manteli kaneli

    • Anonyymi

      Öö no manteli kaneli vaahto slaim pipari mansikka mustikka pähkinä kerma pippuri

    • Anonyymi

      legit tiiän et tää on tehty joskus 20v sitte, mut jos joku näit kuitenki lukee nii mun gerbiilien nimwt on Hessu ja Hyrrä

    • Anonyymi

      Tää on tehty ikuisuus sitte, mut hommasin kasvattajalta pari pv sitten kaks gerbiiliä ja must jotenki tuntuu et ne pelkää mua😭. En kerro gerbujen nimiä, koska ne on senverran harvinaiset, mut auttakaaaa!

      • Anonyymi

        Anna niiden rauhassa totutella uuteen ympäristöön, voit laittaa kädellesi herkkuja ja asettaa käden terraarioon, jos gerbiilit tulee syömään kädestä niin ÄLÄ yritä nostaa, anna niiden tottua sinuun:)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe