m-market

taas sama aihe

Eikö ketään muita häiritse M-Marketin ja ympäristön törkyisyys. Helvetti, se on ku kaatopaikka. Ja kehtaa äijä vielä mainostaa, että nyt enemmän parkkitilaa...jaa, missä? Kun kaikki piha-alueet ja ympäristö täynnä sitä sen rakennusjätettä ja noita ns. "sosiaalitiloja" ja muita vastaavia vaunuja.

30

5735

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ytytytytytytytyty

Kyllä häiritsee. Mutta ei siellä ole pakko asioida. Itse en enää käytä sitä kauppaa. Äänestä jaloillasi!

• M MARKET?

mikä on m-market

• .............
        M MARKET? kirjoitti:

mikä on m-market

Huhtisten kauppa. Entinen Spaar.

• valmiiseen

maailmaan, jossa ei ole mitään rakennettavaa vaan kaikki on valmista. Tälläisia ihmisiä kutsutaan uusavuttomiksi.

• asiakas

joo oli munkin mielestä outoa että puolet parkkitiloista peitetiin rakennuskamalla pahimman jouluruuhkan aikana..eikö sitä olisi voinut tehdä kun ruuhkat on ohi..........itse käytän kauppaa kun on sopivasti matkan varrella..

• asiakas
        asiakas kirjoitti:

joo oli munkin mielestä outoa että puolet parkkitiloista peitetiin rakennuskamalla pahimman jouluruuhkan aikana..eikö sitä olisi voinut tehdä kun ruuhkat on ohi..........itse käytän kauppaa kun on sopivasti matkan varrella..

Huhtisten kaupan kauppias on ahkera ja toimelias mies.Turha häntä on uusavuttomat juipit haukkua.
        Aina ystävällinen tervehdys ja auttamassa missä tarviikin.Ja joka rakennusvaiheessa on "kaatis"näkymä.Iso Kiitos Marko kauppiaalle.Jaksamme odottaa uuden laajennuksen valmistumista.

• keijoinen
        asiakas kirjoitti:

Huhtisten kaupan kauppias on ahkera ja toimelias mies.Turha häntä on uusavuttomat juipit haukkua.
        Aina ystävällinen tervehdys ja auttamassa missä tarviikin.Ja joka rakennusvaiheessa on "kaatis"näkymä.Iso Kiitos Marko kauppiaalle.Jaksamme odottaa uuden laajennuksen valmistumista.

Niin on. Hyvä lihatiski ja kaikkea!

• Sill-fisk gillande kvinna ...
        asiakas kirjoitti:

Mina katter tycker om mat i M-butiken i Borgå och också jag själv. Här är grannarna lite udda och nervösa bara. Lite tålamod med katthuset och butiken.

• muttamutta
        Sill-fisk gillande kvinna ... kirjoitti:

Mina katter tycker om mat i M-butiken i Borgå och också jag själv. Här är grannarna lite udda och nervösa bara. Lite tålamod med katthuset och butiken.

aivan mutta me kaikki ei syödä kissanruokaa.... ;)

• ihan vieressä

Jepjep. Asun kyseisen MMMM-marketin (kuulostaa navetalta) vieressä ja kieltämättä ottaa päähän tuo kaikki kura ja törky. Toisaalta Huhtisella on tarvetta isompaan kauppaan. Aika aikaansa kutakin, katsotaan mitä Raikko saa aikaiseksi. Äijäparalla on vaan tapana haukata joka asiasta liian iso pala....

• Olet niin oikeassa

"Äijäparalla on vaan tapana haukata joka asiasta liian iso pala"

Joo, valitettavasti ukko kuvittelee pystyvänsä mihin vain. Ei siinä mitään, mutta lapset ehkä haluaisivat nähdä muutakin...

• pekka m

Hei, Suomi 24.fi keskustelussa käsitellään parhaillaan sitä huhtisen m-markettia.

• -mä-

en tiedä muutakun että Seinäjoen m-marketissa tuntuu olevan hyllyssä halvempi hinta kuin kassalla monessa tuotteessa.

• Onko aina jotain valittamista?jummi jammi,jos ne nytt kerrankin tekee remppaa ja yrittää pitää kaupaa muussakin paikoissa kuin keskustassa niin mä ainakin kannustan huhtiksen kaupaa,jos ei kelpaa teille niin miks valittaa turhasta asiasta?ihmetyttää vaan sellasia joka aina vaan valittaa,kun kerran on muitakin paikkoja ja miks et valita näsin s-markettia?valita sitäkin ja samalla kaikki muita kauppoja jotka on joskus ollu ramppa kohteita...HEJJA PÅ HUKTIS BUTIKEN!!!många håller tummarna för er,bra betjäning o glada miner,d kommer man långt med...=)

• pekka m

Kaveri kertoi, että ei käy siellä Huhtisten M-kaupassa, koska siellä olisi huonoa tavaraa myynnissä. Kaveri asuu siellä Karhunpolulla. Kuuluu olevan erikoinen kauppa. Sinnehän voisi järjestää sight-seeingejä? Pekka

• entinen asiakas

Jooph.yleisessä tiedossa on ollut pitkään,että myyvät pokkana vanhaa tavaraa hyllyissä.Ja kaiken lisäksi yksi Porvoon kalleimpia jos ei kallein kauppa.
        Eilen kaupassa käydessäni huomasin,että kananmunat heidän hyllyssään menneet viikko sitten vanhaksi,mutta en sitten väsyneenä huomannut äidinmaitokorvikkeesta päiväystä tarkistaa..
        Oli mennyt n.2kk sitten vanhaksi.
        Tyttö huusi ja oksenteli koko yön.Oli viimeinen kerta kyseisessä kaupassa..

• pekka m

Valvooko porvoon terveystarkastajat sitä m-markettia?

• Entinen asiakas 2

Olen ajatellut tosissani ilmoittaa terveysviranomaisille kyseisestä kaupasta. Monesti on tullut (kävellyt) vastaan homeisia hevi-tuotteita ja pilaantunutta lihaa. Esimerkiksi ennen juhannusta leivoshyllyssä oli jo viikon vanhoja leivonnaisia, jotka nököttivät siististi hyllyssä 2vk juhannuksen jälkeen.. Että sellaista tuoreutta.

Ja mitä hintoihin tulee, monesti hyllyssä on aivan väärä hinta, joka osoittautuu kassalla puolta kalliimmaksi. Kun asiasta huomauttaa ystävällisesti, saa murhaavan katseen kassaneidiltä. Myöskin tervehtiminen tuntuu olevan heille ylivoimaisen haastavaa.

Minusta Valintatalossa on/oli hyväksihavaittu käytäntö, että jos löytää vanhan tuotteen hyllystä, saa samanlaisen ilmaiseksi. Toisaalta, moinen idea veisi M-marketin kuukaudessa konkurssiin.

• entinen asiakas
        Entinen asiakas 2 kirjoitti:

Olen ajatellut tosissani ilmoittaa terveysviranomaisille kyseisestä kaupasta. Monesti on tullut (kävellyt) vastaan homeisia hevi-tuotteita ja pilaantunutta lihaa. Esimerkiksi ennen juhannusta leivoshyllyssä oli jo viikon vanhoja leivonnaisia, jotka nököttivät siististi hyllyssä 2vk juhannuksen jälkeen.. Että sellaista tuoreutta.

Ja mitä hintoihin tulee, monesti hyllyssä on aivan väärä hinta, joka osoittautuu kassalla puolta kalliimmaksi. Kun asiasta huomauttaa ystävällisesti, saa murhaavan katseen kassaneidiltä. Myöskin tervehtiminen tuntuu olevan heille ylivoimaisen haastavaa.

Minusta Valintatalossa on/oli hyväksihavaittu käytäntö, että jos löytää vanhan tuotteen hyllystä, saa samanlaisen ilmaiseksi. Toisaalta, moinen idea veisi M-marketin kuukaudessa konkurssiin.

Minun mielestäni tällainen toiminta kielii joko ammattitaidon puutteesta tai täydellisestä välinpitämättömyydestä.Olen aiemmin itsekin vain niellyt nurinani enkä ole viitsinyt huomauttaa mikäli maidosta on päiväys mennyt.siinä vaiheessa,kun oman lapsen terveys on vaarassa pilaantuneen tuotteen vuoksi loppuu minullakin ymmärrys.Joku varmasti vetää tästä johtopäätöksen,että olen huono isä,kun en katso päiväystä maitotuotteesta ennen kuin annan sitä vauvalle.Vetäköön,siinä myönnän virheeni.Tästä viisastuneena katson aina päiväykset ja ko.kaupassa en enää asioi.Kyllähän vahinkoja sattuu mutta kun omalle kohdalle saman kaupan entisenä asiakkaana näitä sattunut 10 kertaa liian usein.

P.s
        sanoivat yöllä terveyskeskuksessa,että kesällä pilaantuneen maitotuotteen antaminen lapselle iso ripuliriski,joten kaikki vanhemmat olkaa viisaampia,kuin allekirjoittanut ja katsokaa lasten ruoista aina päiväykset.

• kaikki!
        entinen asiakas kirjoitti:

Minun mielestäni tällainen toiminta kielii joko ammattitaidon puutteesta tai täydellisestä välinpitämättömyydestä.Olen aiemmin itsekin vain niellyt nurinani enkä ole viitsinyt huomauttaa mikäli maidosta on päiväys mennyt.siinä vaiheessa,kun oman lapsen terveys on vaarassa pilaantuneen tuotteen vuoksi loppuu minullakin ymmärrys.Joku varmasti vetää tästä johtopäätöksen,että olen huono isä,kun en katso päiväystä maitotuotteesta ennen kuin annan sitä vauvalle.Vetäköön,siinä myönnän virheeni.Tästä viisastuneena katson aina päiväykset ja ko.kaupassa en enää asioi.Kyllähän vahinkoja sattuu mutta kun omalle kohdalle saman kaupan entisenä asiakkaana näitä sattunut 10 kertaa liian usein.

P.s
        sanoivat yöllä terveyskeskuksessa,että kesällä pilaantuneen maitotuotteen antaminen lapselle iso ripuliriski,joten kaikki vanhemmat olkaa viisaampia,kuin allekirjoittanut ja katsokaa lasten ruoista aina päiväykset.

On kyllä todellakin ihme,jollei ole terveysvalvonnan erityislistalla.
        On tähänkin talouteen tullut tutuksi ko.kaupan "tuoreus".
        Vielä kun aina saa törkeää palvelua palauttaessaan vanhaksi menneen tuotteen niin loppui tässäkin perheessä siellä käynti.
        Pitäköön "tuoreutensa",itse äänestän jaloillani..

• kannustus
        Entinen asiakas 2 kirjoitti:

hinnat on aina kohdallaan,niitä pitää vain osata lukea..minusta m-marketin kauppias on reipas ja rehellinen,olen its työskennellyt pienemmässäkin kaupassa ja niin ne päivämäärät joistakin tuotteista vaan jää tarkistamatta kun päivän päätteeksi on ihan loppu,eikä markon tehtävään kuulu päivämäärien tarkistus,se on henkilökunnan vastuulla..marko ajattelee asiakkaiden parasta kaikissa tilanteissa, ja työntekijöille hän on hyvin kiltti.

• ei kannusta
        kannustus kirjoitti:

hinnat on aina kohdallaan,niitä pitää vain osata lukea..minusta m-marketin kauppias on reipas ja rehellinen,olen its työskennellyt pienemmässäkin kaupassa ja niin ne päivämäärät joistakin tuotteista vaan jää tarkistamatta kun päivän päätteeksi on ihan loppu,eikä markon tehtävään kuulu päivämäärien tarkistus,se on henkilökunnan vastuulla..marko ajattelee asiakkaiden parasta kaikissa tilanteissa, ja työntekijöille hän on hyvin kiltti.

tarkastus henkilökunnan vastuulla.He tekevät työtänsä.Vastuu on aina kauppiaalla. Sinä nyt siirrät
        ongelmaa muiden syyksi.Ootko kauppiaan hyvä kaveri vai itse kauppias?Ja mitä tohon kiltteyteen
        tulee,en viitsi edes alentua kertomaan.Mielipiteitä on monia,mutta tosiasiat puhuvat puolestaan.

• S-ketju!
        kannustus kirjoitti:

Vertaappa kuules Polar 15%:aa vaikkapa keskustan S-marketin Polar 15%:aa, niin huomaat kuinka iso ero on hinnassa, jossain vaiheessa oli lähes 3€. Huomattu kyllä muissakin tuotteissa.

Asioin mieluummin muualla.

• minä---

Ostin kyseisestä kaupasta viikkolehden joka oli viikonvanha
      joten vaihtamaan ja pyytämään että poistaisivat vanhat lehdet
      myynnistä kun uusi oli jo ilmestynyt....ei pahoittelua tai muuta.
      Loppui siinä kaupassa käynti siihen kun kysyin limun hintaa
      ja vastataan kyllä kassa kertoo jos liian kallis sinulle jätä kassalle
      se siitä asiakaspalvelusta.......

• Koi-80

Kovasti tuntuu Uusimaassa mainostavan eli aktiivisuutta kyllä löytyy. Ite en ole koskaan ko. kaupassa käynyt, mutta tän ketjun lueskeltuani mielenkiinto kyllä heräsi.

M-markethan on juuri sellainen yksityinen kauppa, jota ihmiset peräänkuuluttaa isojen ketjujen vallatessa lisää tilaa. Eli tukekaa Ämmää. :)

• mimmiss

Kauppaa on nyt laajennettu ja rempattu n. 4 vuotta eli pitäisi alkaa olla jo hypermarketin tasoa ja kokoa. Kiinnostaisi siis tietää, että koskahan tuo mahtanee valmistua? Ensimmäisenä valmistuneita osia aletaan jo korjailla, kun ovat hajonneet tai jääneet kesken ja lahonneet tässä muutaman vuoden aikana. Vai onko tosiaan niin, että halvalla saa vain paskaa? Työmiehissä ei taida olla yhtään suomenkielistä...

• kassa 3
        mimmiss kirjoitti:

Kauppaa on nyt laajennettu ja rempattu n. 4 vuotta eli pitäisi alkaa olla jo hypermarketin tasoa ja kokoa. Kiinnostaisi siis tietää, että koskahan tuo mahtanee valmistua? Ensimmäisenä valmistuneita osia aletaan jo korjailla, kun ovat hajonneet tai jääneet kesken ja lahonneet tässä muutaman vuoden aikana. Vai onko tosiaan niin, että halvalla saa vain paskaa? Työmiehissä ei taida olla yhtään suomenkielistä...

voin kertoa että tuo vanha tavara on ihan normaalia,pakatut lihat päiväyksen jälkeen pois paketeistaan,marinadi päälle tai jauhelihaksi ja lihatiskiin myyntiin!Ihanaa mikä lihatiski!!kauppias näyttää asiakkaille aina niin iloiselta mutta nuunareita kohtaan on ihan toista!!

• HÄIRITSE!!!!!!

TIPPAAKAAN. LOPETTAKAA TÄÄ TYPERÄ KETJU, MOKOMAT NARISIJAT! SIIVOTKAA MAISEMAT TALKOILLA JOS NOIN NYPPII!

• klliiss

Mene itse siivoamaan. Alkaa pikkuhiljaa tympimään kun ei tuo näytä ikinä valmistuvan!! Hyvä jos sinua ei häiritse, veikkaan, että 85 %:a huhtisissa asuvista alkaa häiritsemään. Itse käyn muualla kaupassa, ihan jo hintojen ja tuoreuden takia...

• Ai mää vai?

Kaupan ulkopuolella jatkuvasti roskaa ja roska-astiat täynnä. Myydään edelleen tuotteita, joissa päiväys on vanha. Liha- kalatiski näytttää hyvin epäsiistiltä, en ikinä ostaisi sieltä mitään. Joudun asioimaan siellä pelkästään hätätapauksissa.

Uskomatonta, ettei kauppias tee asioiden eteen mitään. Tämä ketju on vanha ja vielä samat asiat täällä esillä. Itse muutin Huhtisiin maaliskuussa 2011 ja inhottaa aina ensin katsoa tuotteesta päiväys, ennenkuin sen voi laittaa ostoskoriin. Joskus olen vasta kotona huomannut vanhan päiväyksen.

Kassat ovat kyllä ihan ystävällisiä, siinä ei ole moittimista. Kauppias vastaa kaikesta kaupassa, me asiakkaat voimme sitten tehdä päätöksen olla asioimatta siellä. Ehkä ostan sen maidon jatkossa R-kiskalta ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4959
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      59
      3974
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      71
      3549
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      100
      2880
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2708
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2433
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2318
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      59
      2099
    Aihe