AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Amigo

Amigo

9 Vastausta 2 391 Lukukertaa
Veneen kyljessä nimi Amigo(veneen merkki). Kyseessä on n.4.70m pitkä pulpettivene.Kukahan näitä valmistaa tai on valmistanut? Mikä mahtaa olla laatu ja ajo-ominaisuudet? Aika kevyeltä vaikuttaa.

Miksi

tälläisiä ei saada hoitoon?

niinpä...

Positiivista tässä on kuitenkin se, että ymmärrät itse tarvitsevasi hoitoa...

Onpa

että olet hieman selvinnyt siitä huumeiden tai viinan aiheuttamasta sekavuustilasta mikä vallitsi silloin, kun vastasit alkuperäiseen viestiin. Koitahan tervehtyä!!!

Kiitos vain

Olen fäö niminen mies. Naisen sukupuolielintä en ole ikinä saanut, koska olen ruma ja lihava.Veneistä tiedän kaiken, aivan kaiken. Työpaikalla viihdytän työtovereitani nolaamalla itseäni ja pilkkaamalla itse lyhyyttäni(167cm)

KG-vene

Amigoja ainakin 80-luvulla. Ihan asiallinen vene tietääkseni. KG-veneen nykytilasta ei minulla ole tietoa.

Itselläni

oli usean vuoden,kokoisekseen ihan hyvä,naapuri tuon osti ja on nyt n.10 vuotta sitä käyttänyt.Ei mikään valtamerien ylittäjä mutta käyttökelpoinen.
20 heppasella parhaimmillaan,ilmeisesti melko laadukaskin koska vieläkin toimii eikä ole mistään kohtaa ratkennut.Pohjatulppa kannattaa poistaa ja kuiduttaa reikä umpeen.
Osta pois jos sellasta tarvitset ja hinta on sopiva.

Kiitokset

asiallisista vastauksista.
Tätä yhtä ketjuun osallistunutta, (joka näköjään on tätäkin nimimerkkiä käyttänyt)haluan muistuttaa siitä, että tutti kannattaa pestä aina ennenkuin laitat sen takaisin suuhun.

ostin uuden

vuonna -86 suoraan valmistajalta joka oli Arjope Oy. Minkäänlaista pohjatulppaa ei ollut vaan sen joutui asentaan itse. Oli n. 10 vuotta mulla ja koneina 9.9 nelarista 30.seen Jammuun.

Amigo veneitä valmisti

Amigo veneitä valmisti joku yritys Kiuruvedellä joskus.
 /   /  /  / Amigo

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta