mikä on isoin onnettomuus tai vahinko minkä olet nähnyt tai kuullut tapahtuvan.
mää oon kuullu et jollai meni kuula poskesta sisään
:S
airsoft onnettomuus
13
861
Vastaukset
- 14v softaaja
kaveri kaatui yhden pelin aikana kun lähdimme vetäytymään ja kompastui johonkin ja löi päänsä.
pyörtyi vähäksi aikaa. ei pahempaa, mutta ei tullut 2 kierrokseen peliin. - villelelele
Yks tyyppi juoksi pimeässä huoneessa, kahtoin taakseen ja jatkoin matkaa. Heti kun katse oli eessä hän törmäri metalliseen pannuhuoneen oveen. Eipä muuta ku otsa auki ja vertä valu kauheasti. Lääkäriinhän siinä nopeaa lähdettiin.
- Nimetön
kaverini hyppäsi ikkunasta ulos ja nivelsiteet meni en iä oikein miten
- silmään...
Mun eno ampu seinää jostai metri pääst ilma maski ja se kimpos sitä silmää.
- aeaghre
Kaveri pelleili AaKoollaan ja ampu grilliin josta se kimpos silmäkulmaa. Luojan kiitos ei menny silmää.
- poika -17v
kerran osu kuula käsivarteen ja sitä koski pikkusen mutta äiti tuli ja laitto laastarin ja puhals siihe.
- rainbowduck69
tosi söpöä
- poika -17v
rainbowduck69 kirjoitti:
tosi söpöä
juu
- Miika 7.v
Kerran minulle tapahtui niin että joku ampui minua kahden metrin päästä mossperkilllä ja se osui minua poskeen ja äiti hoivasi ja laittoi siihen laastarin ja jatkoin peliä...ja..ja...ja
- rainbowduck69
tosi herttasta
- Earhole
ittelläni meni kuula korvakäytävään :D
- omglolxD
Se on kyl pahinta ku leikkii aseil ilma suojii... tapahtuu helposti ties mitä. Turvallisuus ennen kaikkea :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917560Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1226305Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604427Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333054Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902628Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh321918- 1291541
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971524Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21772"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19713