Tänne palstalle näyttää tippuvan noita Idols-halukkaiden irc-gallerianimimerkkejä. Jos koottaisiin kaikki tähän yhteen ketjuun, niin löytyisivät helpommin? ;)
Eli keitä sieltä löytyy?
Idols-semifinalistit
44
114030
Vastaukset
- löytyy
Aakkonen-yhteisöstä..
- Laura&Tiina
Swagalee
- Ursula H
...90 % miehistä ajaa kännissä ja alkoholi kuuluu jokapäiväiseen elämään eikä siinä ole mitään erikoista?
- opopoo
aaah paras
- kylkyljepjep
nimimerkillä vocalist
- Laura&Tiina
Maijapop
- Laura&Tiina
Dj-HYnna
- PieniMinä
nickillä _Fullmoon
- leijonaaaaa
löytyy nimimerkillä LaulavaLeijona
- kaikki_
tharsky,
Yanika,
Nannah83,
Swagalee,
Dj-Hynna,
mikko-setä,
grape1,
_fullmoon,
maijapop,
marqz82. - mona)
moi...mä oon moona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
panu on maailman ihanin!!!!!!!!!!!!!
kuka oot ja ikä
- failure
Tuli bongattua semifinaaleihin päässyt Jarno:
http://www.irc.fi/tharsky - Alexa.Rose
Eikö muita löydy enää?
- Alexa.Rose
yanika
vocalist
LaulavaLeijona
_FullMoon
Mikko-setä
grape1
Marqz82
Swagalee
Maijapop
Dj-HYnna
nannah83
Tharsky - johan on....
Alexa.Rose kirjoitti:
yanika
vocalist
LaulavaLeijona
_FullMoon
Mikko-setä
grape1
Marqz82
Swagalee
Maijapop
Dj-HYnna
nannah83
Tharskymikään ei vedä vertaa ihmisten uteliaisuudelle....
- ......................
johan on.... kirjoitti:
mikään ei vedä vertaa ihmisten uteliaisuudelle....
saati tyhmyydelle
- justjust,,,
johan on.... kirjoitti:
mikään ei vedä vertaa ihmisten uteliaisuudelle....
Piti sinun kuitenkin väkisin kommentoida ja lukea keskustelut?
Ja mitä tulee noihin gallerioihin sun muihin, niin tuskin ne ihmiset yleensä tunkevat pärstäänsä ja kuviaan monin eri kappalein nettiin julkisiksi jos EIVÄT haluaisi, että JOKU heitä käy katselemassa.
Että kun ihan siitä lähdetään, niin kivat sulle ja sun mielipiteille :) - aivan aivan
Alexa.Rose kirjoitti:
yanika
vocalist
LaulavaLeijona
_FullMoon
Mikko-setä
grape1
Marqz82
Swagalee
Maijapop
Dj-HYnna
nannah83
Tharskynissekin löytyy http://irc-galleria.net/view.php?nick=nzh&image_id=52090781
paitsi että sille ei näemmä voi kommentoida enää :/ - kateellinen... tjn. :)
aivan aivan kirjoitti:
nissekin löytyy http://irc-galleria.net/view.php?nick=nzh&image_id=52090781
paitsi että sille ei näemmä voi kommentoida enää :/Että joitakin tyyppejä kamera sitten suorastaan rakastaa :) Tosi kivan näkönen poika. Nassujen perusteella sopisivat tuon Idols tytön kans hyvin yhteen :) Lycka till tälle pojulle urallaan. Täytyykin alkaa seuraamaan hänen pärjäämistään.
- blaablaa
aivan aivan kirjoitti:
nissekin löytyy http://irc-galleria.net/view.php?nick=nzh&image_id=52090781
paitsi että sille ei näemmä voi kommentoida enää :/voi kommentoida nisselle..
- fiinaliina
kateellinen... tjn. :) kirjoitti:
Että joitakin tyyppejä kamera sitten suorastaan rakastaa :) Tosi kivan näkönen poika. Nassujen perusteella sopisivat tuon Idols tytön kans hyvin yhteen :) Lycka till tälle pojulle urallaan. Täytyykin alkaa seuraamaan hänen pärjäämistään.
Sopivat hyvin yhteen??? Nisse on kyl kiinnostunut tietääkseni vain pojista..sääli kyllä =)
- eheehehee
fiinaliina kirjoitti:
Sopivat hyvin yhteen??? Nisse on kyl kiinnostunut tietääkseni vain pojista..sääli kyllä =)
Onko Nisse oikeesti himpula? hö... mut omapaha on asiansa. mun pilvilinnat sortu vaik miehis ei mitää vikaa oo.,
- lål
Alexa.Rose kirjoitti:
yanika
vocalist
LaulavaLeijona
_FullMoon
Mikko-setä
grape1
Marqz82
Swagalee
Maijapop
Dj-HYnna
nannah83
Tharskyvoiku hienoo, siis daa oikeesti. nyt oot varmaan täyttäny elämäntehtäväs, lissu! xD
- elski
löysin idols-nissen nickin galleriaan se ois nzh..
- tähän asti
yanika
vocalist
LaulavaLeijona
_FullMoon
Mikko-setä
grape1
Marqz82
Swagalee
Maijapop
Dj-HYnna
nannah83
Tharsky
nzh- löytyy..
lisää tyyppejä jotka on käyny koelauluissa läytyy yhteisöstä IDOLS2006 HELSINGIN KARSINNAT..
- löytyy nikillä
Hensqli
- löytyy
nic. -50-
- älkää kommentoiko galleriassa
löytyy kirjoitti:
nic. -50-
Hei,älkää kommentoiko galleriassa esim nisseä ja annaa,toki kuvia saa käydä katsomassa.
Nisse on jo joutunut laittamaan kommentointieston päälle ja olisi hänenkin varmaan mukava jutella kavereiden kanssa siellä.
Katsokaa kuvia galleriassa ja suorituksia teeveessä,äänestäkää jatkoon ! :) - Nallefaniiii
älkää kommentoiko galleriassa kirjoitti:
Hei,älkää kommentoiko galleriassa esim nisseä ja annaa,toki kuvia saa käydä katsomassa.
Nisse on jo joutunut laittamaan kommentointieston päälle ja olisi hänenkin varmaan mukava jutella kavereiden kanssa siellä.
Katsokaa kuvia galleriassa ja suorituksia teeveessä,äänestäkää jatkoon ! :)...Ruslanas:) Hyvin se äijä laulaa anyway:)
- liittymään
Nallefaniiii kirjoitti:
...Ruslanas:) Hyvin se äijä laulaa anyway:)
- mp50
liittymään kirjoitti:
Kuka hemmetti toi -50- on?
- mööö
mp50 kirjoitti:
Kuka hemmetti toi -50- on?
-50- on eräs skandinavian hunks-tanssiryhmän jäsenistä. enkä itse ainakaan ole idols-kisassa nähnyt.
- Bööks.. :P
Katsokaa kuvia galleriassa ja suorituksia teeveessä,äänestäkää jatkoon ! :)Hei,kai me nyt saadaan niille kommata sillon kun halutaan! ;P No ihan sama.. :D
- ppia
Katsokaa kuvia galleriassa ja suorituksia teeveessä,äänestäkää jatkoon ! :)onko kristiinalla kuvia kalleriassa ?
- Minä vain.
Jannika Bergroth löytyy nimimerkillä yanika. =)
- Minä vain.
Tuollahan se jo oliki. =)
- Lizziz
Minä vain. kirjoitti:
Tuollahan se jo oliki. =)
Vähä kommaan noille KAIKILLE !! :D
- Irc-galliassa
Vai niin...
Täällä voi sitten jokainen koelauluissa luikauttanut käydä ilmoittamassa nimimerkkinsä ja samalla yrittämässä "suomenturhinjulkkis"-tähdeksi.
Mitä seuraavaksi? Puhelinnumerot ja osoitteet ?
Ihan vaikka työtarjousten takia?? Kannattaa palkata jo vaikka äiti manageriksi.- Blöösa
Voin laittaa tänne vaikka mun isän serkun pikkuveljen nikin ja sit se on julkkis!
sun kuviis mainostettii suomi24:jäs vähä oot fame.
laitetaa vaik kaikkki kel siel on kuvia tänne buah. - kpölöl
Blöösa kirjoitti:
Voin laittaa tänne vaikka mun isän serkun pikkuveljen nikin ja sit se on julkkis!
sun kuviis mainostettii suomi24:jäs vähä oot fame.
laitetaa vaik kaikkki kel siel on kuvia tänne buah.no siksihän tässää kysyttiinkin semifinalistejen kuvia, eikä kaikkien jotka paikan päällä olivat
- hnkl
Turha valittaa kun ei sitä tosiasiaa kannata mennä kieltämään, että Idols ja siihen osallistuneet nyt vain kiinnostavat ihmisiä.
Kyllä elämä on vaikeeta kun kaikesta pitää vetää papu nenään. - idolealisti
hnkl kirjoitti:
Turha valittaa kun ei sitä tosiasiaa kannata mennä kieltämään, että Idols ja siihen osallistuneet nyt vain kiinnostavat ihmisiä.
Kyllä elämä on vaikeeta kun kaikesta pitää vetää papu nenään.....kaikessa lyhkäisyydessä!!
- mä vaan
Maijapop
Dj-HYnna
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1304478Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783236- 1021530
- 881375
- 95902
- 77774
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18752- 42710
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111688