Hyvin usein Porvoossa kuulee puhuttavan miten POSITIIVINEN AJATTELU on ratkaisu kaikkiin ongelmiin. Se että musta yritetään nähdä valkoisena, johtaa kuitenkin kokonaisvaltaisen todellisuuden tajun yhä psykoottisempaan hämärtymiseen, jossa puurot ja vellit menevät sekaisin, ja jossa tulee kova tarve löytää sijaiskärsijöitä... Siis sellaisia joiden naamaan tuo torjuttu pahuus, ja EU:n sairaimman paikkakunnan koppava pimeys voitaisiin projisoida, jonka koti ja omaisuus voitaisiin hävittää ja ajaa uhri maanpakoon....
Kuten olemme lukeneet, tälle leikille on nyt kuitenkin tullut loppu vastaan.
Miksi Porvoo sai niinkin ikävän roolin , se johtuu monesta muustakin asiasta, joiden takia Evankelis- Luterilaisen kirkon johto on saanut syytteen Strasbourgin oikeuteen..Valitussa menettelytavassa on kyse on samasta, kuin Raamatussa kerrottu tapaus, jolloin Jeesus otti pois erään tytön riivaajahenget ja siirsi ne lähellä olleeseen sikalaumaan. Nuo siat juoksivat välittömästi alas jyrkänteeltä ja kuolivat.
Tästä kuvauksesta näkyy se energian häviämättömyyden laki, että myös se musta voima on JOSSAIN oltava... Jos muu maailma siitä puhdistetaan, kaatopaikka on perustettava. Vasta sitten kun koko puhdistusprosessi ja viimeinen suuri taistelu ( pohjanmaan akan sota ) on läpikäyty, pahuus hävitetään kokonaan.. Jeesuksen ajan juutalaiset eivät muutoin itse syöneet, eivätkä siis itse olleet sikoja, joten ihmisten ja sikojen välistä yhteyttä ei siinä mielessä ollut, kuin mitä tämänpäivän jenkki-Suomessa. Evoluutiomme tässä vaiheessa ei ole perusteltua käyttää viattomia luontokappaleita demonien sjoitteluun . Eläimet kärsivät aikamme pinnallisen raakuuden ja välinpitämättömyyden takia jo muutoinkin aivan kohtuuttomasti..
Koska porvåålaistyyisten ihmisten pääasiallinen ravinto on sika, ja koska he itse ovat myös käytöksensä ja kultuurinsa perusteella kahdella jalalla kulkevia, huumeita täyteen pumpattuja sikoja, on täydet perusteet tehdä heistä tuo alas jyrkänteeltä syöksyvä lauma joka kantaa koko muun maailman synnit. Kuten osoitteen www.box55.pp.fi eri tiedostot lukemalla huomataan, he ovat itsekin oikein fiksuja sijaiskärsijöiden käyttämisessä ja sitäpaitsi Porvoon kirkko on syyllistynyt synneistä pahimpaan, sellaiseen, johon Raamatun mukaan ei ole anteeksiantoa. Syitä on monia mutta ne jotka uskovat Jumalan voimaan ja henkisen todellisuuden olemassaoloon, ( nimittelemättä sitä mielisairaudeksi ) muuttakoot pois tai tehkööt kuvatun katumusmatkan Jerusalemiin ensi kesänä.
Tällä palstalla olevista kirjoituksista havaitsee miten pimeitä ja tyhmiä porvoolaiset todellakin ovat.. Kun puhutaan kollektiivisesta tietoisuudesta ja kultuuripohjan löytämisestä, nämä sotkevat asiaan KOMMUNISMIA.. Juuri tämän saman vainoharhan takia USA niminen rosvovaltio , joka pelkää tunnustaa yhteisvastuun olemassaoloa, haluaa pinnallistaa kaikki maailman ihmiset yhtä tyhmiksi kuin mitä he itse ovat..''Me olemme samassa veneessä, emme voi loukata yhtäkään näistä pienemmistä, loukkaamatta itseämme''..Tämä kollektiivisen pohjan todistava doktriini on Jeesuksen sanoma, mutta sitä ei tuollainen Bushin kaltainen fariseus ja teeskentelijä tietenkään ymmärrä. Sitä eivät ymmärrä super- privatisoituneet porvoolaiset, eikä Suomen terveyslainsäädäntö. Jos ja kun he edellenkin väittävät, ettei mitään kollektiivista kulttuuripohjaa eikä henkistä ole olemassa ja että kyse on vain mielisairaudesta, pyydän huomaamaan että
siinä tapauksessa edistyksillisin yliopistoväki on myös tullut ''hulluiksi'', jopa pinnallisessa Amerikassa.
Princetonin yliopistossa on nimittäin meneillään hanke,
jossa etsitään ihmiskunnan henkistä yhteyttä. Eri puolilla maailmaa on
laitteita, "munia", jotka seuraavat ihmisten tunnereaktioita. Hankkeen
puuhamies Roger Nelson uskoo päässeensä globaalin tietoisuuden, eli
ykesyden tajun, kollektiivisen jäljille. Siis siihen jonka olemassaolon mm. C.G Jung huomasi..
Tutkimusvälineenä on satunnaistapahtumageneraattorit, joita on 54
kappaletta eri puolilla maailmaa. Niitä sanotaan muniksi, koska
laitten ensimmäiset mallit olivat munan
muotoisia. Muna arpoo sattumanvaraisessa järjestyksessä lukuja 1 ja 0.
Joskus lukusarja poikkeaa normaalista satunnaiskuviosta. Tutkijoiden
mukaan syynä ovat ihmisten kollektiiviset tunteet".
New Yorkin iskupäivänä 11. syyskuuta 2001 mittauslaite tuotti
poikkeuksellisen jyrkän poikkeaman "tietoisuuskäyrässä" ja se alkoi jo
hieman ennen kuin koneet osuivat World Trade Centeriin ja tieto iskusta
levisi maailmalle. Ne siis tiesivät etukäteen että maailma kohta
järkyttyisi..
Tieteen kuvalehden jutussa todetaan että "meitä ympäröivä ´todellinen maailma´ ja me
itse, eli sielumme, koostuvat samasta materiasta". Eli olemme yhtä ja
samaa, emme erillisiä. Tai vaikka olemme erillisiä silti olemme paradoksaalisesti yhtä. Tämän
ymmärtämiseksi tarvitaan syvällisempää viisautta, kuin mitä USA:n
tai Suomen hallinnoilla on..Siitä syystä nuo vaaralliset hullut on herätettävä
ja raahattava kansainväliseen oikeuteen.
Vahvan kultturipohjansa tiedostavassa Saksassa sensijaan hallinto on vielä
järjissään ja heidän aloitteestaan myös Ranska ja Venäjä alkoivat muistaa mitä se sota oikeastaan tarkoittaa.. Kuolevia, revittyjä ihmisiä, itkeviä orpoja lapsia, valtavaa hätää ja kärsimystä..
... Olen taas kerran ollut hyvin ylpeä saksalaisista.. Mutta samaa en voi sanoa
juutalaisista. Israelilaiset pitävät itseään herran kansana ( herrakansana ) ja luulevat voivansa tehdä mitä lystää, vaan tuomiopäivä on tulossa... Jonain kesänä, jota tarkemmin ei ole paljastettu, juutalaisten Messias ja Euroopan Unionin uusi kuningas saapuu
Öjymäen suunnasta Via Dolorosalle kansainvälisen , laulavan, nauravan mopokulkueen mukana ja silloin on oleva Jerusalemissa loppu vanhalle systeemille..Mutta ellei juhlaa ja kulkuetta järjestetä,
on mahdollisuus että Jerusalem tuhotaan atomipommilla ja että muutoinkin
tuosta sodasta tulee maailmanlaajuinen inferno. Rakkauden Jumala antaa ihmisille vapaan tahdon joko tuhota tai pelastaa itsensä. Kyse on valinnasta, uskotteko ja seuraatteko maailman mahtavinta miestä George W Bushia, vaiko minua , maineetonta, kotimaastani häädettyä , pölyistä maankiertäjää, jota väitetään saatana-systeemin ( SS ) oppien mukaan mielipuoleksi....
Olen huutavan ääni Impivaaran avohakatusta korvesta ja vaadin että aivan samoin kuin Saksan hallinto pantiin aikanaan kansainväliseen tuomioistuimeen, nyt sinne on vietävä
tämän ajan natsit eli USA, Suomi ja Israel ! Vaikka minulla itselläni on kaukaa juutalaisperäiset juuret , enkä näinollen voi itseäni vihata , väitän että tämän ajan juutalaiset ovat unohtaneet perinteittensä parhaat osat. Vain tuo herra doktriini on muistettu.
Juutalaisten traditiossa ei nimittäin alunperin eritelty ''vasemmistolaisuutta ja oikeistolaisuutta'' tai esim. tunnetta ja järkeä, henkisyyttä ja materiaalisuutta ollenkaan sillä
tavoin kuin mitä sitten myöhemmin tapahtui..Erillisyyttä pidettiin
perkeleen luomuksena..Eheys ( kaksijakoisuudesta luopuminen ) tarkoitti
samaa kuin pyhyys ja se oli myös taiteen syvin olemus sekä
tarkoitusperä...Näistä syistä johtuen tuo kansa on ollut poikkeuksellisen lahjakasta niin tieteen kuin taiteenkin alalla ..He osasivat ammentaa luovuutta kollektiivisesta pohjasta, ja tie sinne syntyi UNITION , ykseyden ymmärtämisen kautta..
Nykytermein sanoen ''vasemmistolainen ajattelu'' piti sisällään
kollektiivisen edun ymmärtämisen, sen että ''valtio olemme me'',
yksilöitten summa.. Olemme tietyllä tapaa samassa veneessä emmekä voi
loukata yhtäkään näistä pienimmistä loukkaamatta itseämme. Paitsi että
Jeesus korosti tätä, myös juutalainen Karl Marx sekä hänen sivistyneet
kapitalistikaverinsa kuten Engels ja muutamat muut saivat '' sätkyjä''
nähdessään miten alle kymmenvuotiaita kakaroita pantiin tekemään
hiilikaivoksissa 15 tunnin työpäiviä.. Tästä syntyi kommunistinen
manifesti ja se siis lähti INHIMILLISESTÄ SÄÄLISTÄ sekä juutalaisten
perinteestä, Platonin sekä Jeesuksen ajattelutavasta . Lopullinen
totuus asioista ei ole ''joko tai'' dualistisen mustavalkoinen, kuten
Stalinin seuraajat ja toisaalta amerikkalaiset ja suomalaiset rosvokapitalistit
luulottelevat..Ns. paradoksaalisen logiikan mukaan, joka perinteiselle
juutalaisuudelle sekä kaikille muillekkin viisaille ihmisille on
tyypillistä , meidän tulee ymmärtää PAITSI kokonaisuuden etu, myös
yksilön etu ja
sen vapaus..
Kun molemmat on hoidettu ja tasapainossa,
sekä yksilö että valtio voivat mainiosti. Niiden välillä ei ole
sellaista ristiriitaa kuin mitä tämä iät ajat jatkunut juupas- eipäs
keskustelu ja vasemmisto- oikeisto, hullu-terve
jaottelijat kuvittelevat. Jos jompi kumpi on pelkästään tajuttu, kyse on
''mielisairaudesta''.. Siis lyhyesti, sekä kommarit että porvarit ovat
hulluja , yksisilmäisiä pässejä. Sitä ovat myös aikamme juutalaiset ja
muut fundamentalistiuskovaiset .
Juutalaiset ovat siitä ikävää sakkia että heistä löytyy äärimmäinen viisaus ja tyhmyys. Nykyisen Israelin politiikka on täyttä psykoosia jossa ei viisaus eikä
rakkaus kuki . Koin sen itse paettuani jenkki-Porvoosta v. 1996 jossa minua
oli syytetty ''vääristä mielipiteistä'' ja väärästä kulttuurista.. Tultuani ''luvattuun maahan '' minut yritettiin pääsiäisenä 98 Nasaret nimisessä kaupungissa tappaa syystä että olin keskustellut
''väärien ihmisten'' kanssa ja että Jerusalemin poliisit olivat
ajoneuvooni murtautuessaan löytäneet sieltä ''vääriä mielipiteitä''
esittäviä matkatoimittajan muistiinpanoja.
On tiettyjä asioita joista jenkkien johtamassa totalitäärisessä
maailmanjärjestyksessä ei näköjään saa puhua eikä kirjoittaa ja se asiantila
rajoittaa taiteen ja ajattelun vapautta ..Nykymaailmassa heillä on vain
yksi totuus, aivan kuten Saksan ruskeapaidoilla taannoin oli, ja joka
suomalaisissa ''isänmaan rakastajissa ja urheiluhulluissa '' on jäänyt tosi ikävästi päälle junnaamaan.
Tarkemmin katsoen , olemme kaikki hulluja, unessa, terapian
tarpeessa, sanoi eräs suomalainen rautatietyöläinen Yrjö Kallinen, jota
Suomen fasistinen hallinto oli pannut peräti neljä kertaa konekiväärin
eteen ampumistarkoituksessa, mutta jonka pelottoman ja säteilevän
olemuksen takia tapporyhmää johtava upseeri oli kerta kerran jälkeen
päättänyt perua tulikomennon. Samatenhan tarjottiin
Sokrateelle mahdollisuutta vapautua väärän tuomion langettamasta
kuolemasta, mutta hän ei suostunut vaan kuoli Jeesuksen tavoin uhrina
ihan piruuttaan, sanoen sureville jälkeenjääneille ''ettei kunnon
miehelle voi tapahtua mitään pahaa , ei eläissään, ei kuollessaan'' .
Kun yritetään vetää teräsmuuria henkisen todellisuuden ja empiirisesti mitattavan
tiedeperäisen maailmankuvan väliin, on huomattava että tuo '' Berliinin muuri'' on monin paikoin jo pahasti rakoillut. Sisäistä todellisuutta joogameditaation, uskonnollisten näkyjen tai edistyksellisen hiukkasfysiikan keinoin havainnoitaessa on PÄÄSTY YHTÄPITÄVIIN LOPPUTULOKSIIN !
Eräs Porvoon ja mahdollisesti koko Suomen tuhoa koskevista ennusteista tuli
Australiasta. .
Nancy Gunders on australialainen profeetta, joka asuu Queenslandin
osavaltiossa . Se voima jota hän kutsuu ''Herraksi '' ilmestyi hänelle kehottaen
välittämään sanoman sille kansalle, joka hänelle näytettäisiin. Herra ei ollut
koskaan aiemmin puhunut hänelle Suomesta tai suomalaisista; Se oli hänelle täysin
tuntematon maa aivan kuten monille australialaisille. '' Herra '' näytti Nancy
Gundersille sisäisenä visiona lumisen maiseman, metsää ja ihmisiä, jotka
vaelsivat karvahatut päässään. Metsä oli kuusipuumetsää, jollaista ei Nancy
ollut aiemmin nähnyt. Herra kehotti Nancya rukoilemaan tämän LOPUN maan puolesta,
sillä vaikeat ajat ovat tulossa sille. Tämän jälkeen Herra näytti ilmestyksessä ison
raskaan oven. Sen taakse oli lukittu tärkeä asiakirja, joka koski tiettyjä laillisia
asioita. Mutta siitä puuttui vielä kaikkein tärkein: allekirjoitus. Tätä
allekirjoitusta siihen ei saisi tulla, jotta Suomi säästyisi. ( MYÖHEMMIN SAATUJEN
TIETOJEN MUKAAN TUO SUOMEN LAIN, IHMISOIKEUDEN JA KODIN TURVAN RIKKOVA , ALLEKIRJOITUS TEHTIIN JA PORVOON ''LÄHTÖLASKENTA'' SEN MYÖTÄ ALKOI..
Näky jatkui: Sitten oven eteen ilmestyi vaalea nainen, jota profeetta ei ollut
koskaan nähnyt. Nancy Gundersille sanottiin, että tämä nainen lähtee viemään
varoitussanomaa Suomeen. Nancy ei tiennyt, miten löytäisi tämän ilmestyksessä
näytetyn naisen, mutta Herra lähetti hänen luokseen vierailulle Brisbanesta profeetan
nimeltään Joekie Turner. Hänelle Nancy kertoi näyn ja Turner kertoi tuntevansa
erään suomalaisen evankelistan, joka oli lähdössä lähiaikoina Suomeen. Joekie
ja Nancy matkustivat yhdessä Anne Miettisen luokse Brisbaneen.-Nancy Gunders
nähdessään Annen puhkesi huutamaan: ´Tämä on se! Tämä on se ilmestyksessä
näkemäni nainen! Juuri samannäköinen!´ Siinä yhteydessä kun Nancy Gunders alkoi
kertoa Annelle tarkemmin saamaansa näkyä, Herra näytti hänelle toisen ilmestyksen ja
-yksityiskohtaisemmat tiedot Suomen kohtalosta.
Ilmestys tähdestä
Näin suuren tumman pilven ilmestyvän taivaalle Suomen ylle. Siitä tuli ihmisen käden muotoinen ja sen sormet levittäytyivät kattamaan maan laidasta laitaan. Samassa Suomen ylle laskeutui myös Jumalan käsi, joka piti kämmenellään jotakin. Käsi aukesi ja siinä oli kirkas tähti. Herran käsi esitteli tätä tähteä näyttäen sitä kaikelle taivaalle ja hän sanoi: ´Kyllä
tämä on minun tähteni, joka kerran loisti kirkkaana. ( Helsingissä havaitsivat
samoihin aikoihin muutamat ev.lut kirkon-pastorit miten Suomen ylle ilmestyi
DAAVIDIN TÄHTI-.. sitten se kuitenkin hiipui pois )..Sama havainto tehtiin
Amerikassa, josta minulle tuli useita , hämmästyneitä viestejä..
Paitsi että minulle kerrottiin tähän vastaus hävitetyn kotini raunioilla
-Porvoonseudun avohakatussa kuusimetsässä , myös monilla muilla , esim tällä
Nancyllä on asiaan selitys:
´ Sitten minä näin Herran asettavan toisen kätensä tähteä pitelevän käden
päälle ja hän kätki tähden näkyvistä sanoen: ´Minun kirkkauttani ei ole se, joka
siitä nyt loistaa.´-Herra katseli varjostettua tähteä ja sanoi: ´Mennyt ja nyt
ovat kohdanneet. Epäjumalanpalvonta ja uskonnollinen petos ovat nyt huipussaan. Mutta jos
minun-omani jälleen palaavat minun luokseni, niin minä pyyhin pois kaiken pelon
heistä ja teen heidät puhtaiksi. Minun kirkkaat veteni tulevat jälleen virtaamaan
heidän keskellänsä saastumattomina ja minun totuuteni annetaan sellaisella
selkeydellä, että jokainen polvi notkistuu ja jokaisen huulet vapisevat, kun sydämet
uudistuvat. Suuri pimeys on nyt tullut Suomeen . Haluatteko kääntyä, minun lapseni? Tulkaa minun luokseni, pienokaiseni, kun teillä vielä on tilaisuus siihen. Tarttukaa minun käteeni,
niin minä nostan teidät ylös ja me kuljemme yhdessä ja minun kallis kirkas tähteni
tulee loistamaan Suomessa jälleen kirkkaampana kuin koskaan.
Ilmestys: varoitus
Totuus on, että uusi ajanjakso on alkamassa ja toinen päättymässä, mutta
minä pidän kaiken tasapainossa kädessäni. Lapseni, se maailma, jonka sinä tunnet, ei
tulee enää kauan olemaan. En voi kätkeä kasvojani näiltä hirvittävyyksiltä enää
-kauempaa. Kuulen kauhistuttavaa itkua päivin ja öin. ( Suomi on Unionin
sairain ja surkein maa, jossa yksinäistyminen, alkoholismi, huumeet , avioerot,
mielisairaudet, itsemurhat ovat maksimaalisessa mitassa.. Suomen sisällä vastaavasti
mitaten sairain paikkakunta on Porvoo, ja tuohon kaupunkiin, jonka hiippakunta vieläpä
syyllistyi Pyhän Hengen pilkaan,-on odotettavissa Harmakedonin rankin
jyrinä..KOLLEKTIIVISEN-TIETOISUUDEN PEITTÄVÄ ESIRIPPU TULEE MURTUMAAN,
joukkoviestimien väkivallalla , teeskentelyllä-ja metelillä täyteytyt
-''maljat'' vuotavat ylitse, ihmiset näkevät massahallusinaatioita , ajautuvat
massapsykoosiin ja tappavat toinen toisensa, aivan kuten Ilmestyskirjassa on kuvattu..)
Näky jatkui: Minä rakennan sillan pimeyden yli tieksi ulos monille, jotka ovat
toivottomasti eksyksissä. Minä tulen näyttämään valon tälle tielle, joka on
pimeässä. Kaikki ei ole kadotettua. Vaikka monet ovat hävinneet erämaahan, monet
tulevat myös selviytymään sen läpi elämään. Ne, jotka ovat tuomitsevia, painuvat
alas tuhon tietä.-Minun rakkauteni, minun elämäni, minun totuuteni on avain
elämään. Minä olen elämän antaja. Pidä kiinni siitä ja juokse hyvä juoksu vielä
kun minun valoni loistaa sinun edessäsi. ( osallistu ensi kesän tiejuhlaan )
Tämä tulee koskettamaan monia muita ja rohkaisee heitäkin yrittämään ylös ja
eteenpäin. Tämä juoksu tulee olemaan esikuvana muille minun valostani. Näin tulee
olemaan, kunnes kaikkialla on ollut tilaisuus nähdä minun totuuteni valo ja kuulla
täydellinen totuuteni.
Nyt on muutoksen aika jokaiselle suomalaiselle. Älkää enää odottako. Jokaiselle
asialle auringon alla on oma aikansa. Tiedän jokaisen ihmisen aikajakson auringon alla,
ja tuon heitä esiin omalla ajallansa, samoin kuin annan levon. Näen kaikki heidän
menemisensä ja tulemisensa. Minä tiedän jokaisen ajatukset, hyvät ja pahat, jo ennen
kuin ne sanotaan. Tiedän kaikkien ihmisten sydämet. Ei ole mitään, mitä en tietäisi.
Minä sallin kavalien vaurastua oman aikansa, mutta tulen asettamaan vanhurskaat heidän
ylitsensä - juuri ne, joita he ovat pitäneet pilkkanaan ja vaivanneet.....-Minä
annoin aikaa heille parannukseen, että he voisivat pelastua ja mennä polvilleen. Jos he
polvistuvat, tulen vuodattamaan rakkauteni heidän ylleen ja he näkevät jälleen minun
suuren voimani. Minä annan anteeksi, jos he antautuvat minulle kokonaan. Minä
-tulen rakastamaan ja parantamaan heidät, jos he antautuvat.-Ne, jotka
puhdistetaan tulella, tulevat olemaan minun majesteetillisessa rakkaudessani, joka virtaa
heidän suoniensa läpi. Silloin he eivät tule näkemään ihmistä enää ihmisen
silmin, vaan minun silmieni kautta niin kuin vauva näkee. Vanhat asiat katoavat, uudet
asiat näkyvät.-Mutta jotkut lapsistani eivät ole petoa parempia, petoa, joka
vaanii nuoria ja vanhoja. He ovat käyneet lepäillen odottamaan repiäkseen heidät.
Minä olen nähnyt lapsieni jo ensipäivästä lähtien pettävän toinen toistaan.
Joidenkin suut ovat kuin ammottava hauta. ( vrt. Hillary Clintonin lanseeraama
-tapa pitää suuta auki ääriasennossa )-
He käyttävät imartelevia
sanoja ja ihmisviisauden sanoja väittäen, että ne ovat minusta lähtöisin. Mutta se on
valhetta. He tyhjentävät uhrinsa täysin ja sen jälkeen heittävät heidät hautaan
elävinä eivätkä huoli heidän avunhuudoistaan. ( erisorttisten hihhulien
lukemattomat seurakunnat ) He käyttävät lahjoja, joita minä olen antanut heille,
mutta vääntävät jokaisen sanani ja tekevät ne tyhjiksi, nämä jotka vaanivat minun
pienoisiani. Minä tulen antamaan vaikeudet heille. He totisesti tulevat tuntemaan minun
kauhuni tulemisen ja pakenevat. Olen antanut heille monta tilaisuutta antautumiseen ja
anteeksiantoon, mutta he ovat sokeita, kuulemattomia paimenia. He tulevat tuntemaan minun
kauhuni iskun. Näin tulen tekemään ennen kuin he katuvat. Lapseni, älä nojaudu
ihmisviisauteen, joka vain hämmentää sinut. Kuuntele minun taivaallista
viisauttani.Opettele olemaan yksi minun lampaistani, joka kuulee minun ääneni. Kouluta
minun omiani kuulemaan, minun pienoisiani. Minä olen alku ja loppu, Alfa &
Omega.
Henkimaailmassa räjäytetään
-Herra oli kehottanut Nancy Gundersia rukoilemaan kiireesti Suomen puolesta.
Nancy meni vuorelle rukoilemaan. Hän alkoi itkeä ja rukoilla Herralta armoa Suomelle.
Yhtäkkiä hän kuuli korvin kuultavan miehen äänen, joka sanoi: Äkkiä pois
tältä vuorelta ! Nancy alkoi juosta alas kiireen vilkkaa ihmetellen tapahtumaa.
Hän tunnisti kyllä Herran äänen, muttei tiennyt, miksi sanat sanottiin. Nancyn
päästyä vähän matkan päähän kuului kauhea pamaus aivan kuin vuori olisi haljennyt
tai särkynyt. Sen jälkeen oli hiljaista. Vuori seisoi edelleen pystyssä. Nancy luuli
vuoren haljenneen, mutta sellaisesta ei jälkeäkään. Hän tajusi sen, että ääni oli
todellakin kuulunut ja että särkyminen oli tapahtunut henkimaailmassa Suomen kohdalla.
Tämä räjähtäminen on tapahtunut tosiasia, ja se on pantu merkille erittäin monien
uskovaisten ja eri puolella olevien selvännäkijöiden toimesta. Useimmat heistä
viittaavat siihen suuntaan, että ainoa pelastautumistapa on SYSTEEMIN SYNNINTUNNUSTUKSET, ''VIIMEISET TUOMIOT'' joissa selvitetään maailmaa johtavien kansakuntien ja kirkkojen todelliset motiivit ja
tehdyt rikokset.. Yksittäisten kansalaisten kohdalla paras lääke väistämättömään muutoskriisiin on
TIELLE LÄHTÖ, TIE..LA
STRADA..VIA, EX HODOS..ei mitään selityksiä, vain sormi viittava tielle..Joka on
kerrottu osoitteessa www.box55.pp.fi
Suomen evankelis- luterilainen kirkko joutuu myös alistumaan tutkintoihin. Ote Strasbourgiin toimitetuista asiakirjoista .
VASTAAJA 9
HELSINGIN SUURKIRKON SEURAKUNNAN JOHTO
Helsingin Tuomiokapitulille jätettyä haastepyynnön osaa haluan lisätä ja täsmentää koskemaan paitsi helvetin tulemista vaativien doktriinien ylläpitoa, myös jouluna 2000
tapahtunutta pyhäkön häpäisyä, josta Suurkirkon seurakunnan johto on vastuussa.
Kantajan perheen ollessa jouluaattoillalla 21.00-21.30-valtakunnan
päätemppelissä, Helsingin Suurkirkossa syvään rukousmeditaatioon keskittyneinä, he
huomasivat järkyttyneinä ja loukkaantuneina miten kirkon ALTTARILLA alkoi rymistellä
lauma paksulla meikillä maalattuja , keski-ikäisiä ämmiä, eläinten nahoista kootut
turkit päällään. He hyppivät pöyhkeän näköisinä edestakaisin, nauroivat
kovaäänisesti ja toivottelivat moneen kertaan äänekkäästi kaakattaen toisilleen
hyvää joulua, hyvää joulua, hyvää joulua ! Kantaja ei tiedä keitä nuo
pyhäkönhäpäisijät olivat, mutta heidän joukossaan oli kirkon henkilökuntaa, sekä
myös eräs julkisuudessa esiintynyt, naispuolinen huumepoliisi.. Vaadimme asiasta
vastuulliselta tuomiokirkon seurakunnan, sekä huumepoliisin johdolta julkista
anteeksipyyntöä, sekä ..... euron vahingonkorvausta joulurauhan häirinnästä,
henkisellä tasolla aiheutetusta kivusta ja särystä sekä uskonvapauden loukkaamisesta.
Ev.lut. kirkon johdolta vaadimme lisäksi tukevan osallistumisen ensi kesän
exoduskulkueen tiedoituskuluihin ja taiteilijapalkkioihin .
Mikäli moista vaatimusta joku kummeksuu, pyydän saada muistuttaa parista seikasta:
1. Suomen Tuomiokapituli otti taannoin hyvin torjuvan asenteen ns.
nauruherätysliikettä koskevassa asiassa. Jos kesäisillä niityillä pidettävissä
uskonnollisissa kokouksissa ei heidän mielestään muka saisi ilman Jumalan
loukkaantumisvaaraa nauraa ja purkaa siten ihmisparkojen turhia rooleja, stressejä
ja jännityksiä, miten voi olla mahdollista, että tuomiokapituli ja kyseisen seurakunnan
johto päästävät lauman eliittiämmiä käkättämään Suurkirkon alttarille,
vieläpä jouluaattoiltana ?
2. Suomessa pantiin jokin aika sitten teatterinohjaaja Reijo
Paukku oikeuteen ihmisten uskonnollisten tunteiden ja uskonvapauden loukkaamisesta kun
hänen johdollaan esitettiin TEATTERISSA Jeesuksesta kertovaa musikaalia. Eikö ole
tuhannesti suurempi rikos ja loukkaus panna valtakunnan päätemppelin alttari
jouluaattoiltana , juuri ennen Vapahtajan 2000 vuotissyntymäpäivän alkua
tyhjää meteliä ja pahalta haisevia parfyymipilviä ympärilleen
levittävien
turkkiämmien itsekorostuksen areenaksi ?
Helsingin Sanomat uutisoivat
6.4.2001 mitenkä huomattavan suuri osa kirkon työntekijöitä kokevat Suomen
kirkon olevan pahassa kriisissä ja irroneen Totuuden Hengen seuraamisesta
saadakseen itselleen enemmän muodikasta imagoa ja säilyttääkseen oikeuden
kerätä veroja.. Kirkoista on tehty markkinapaikkoja , teattereita ja urheiluareenoita ja jopa
uskontunnustuksen Isä, Poika ja Pyhä Henki muutettiin Ruotsissa ja
sitä seurailevassa Porvoon hiippakunnassa
naisten perusteettoman ylentämistarpeen nimissä Isäksi , Pojaksi ja
ruotsalaiseksi ämmäksi . Vaikka tämä alkaa olla useiden
kansalaisten ja pappienkin mielestä
suorastaan saatanallista Jumalanpilkkaa, ja vaikka jotkut papit erosivat sen takia virastaan,
Tuomiokapituli ei suostu asiaa millään tapaa perustelemaan. Kysymyksiin ei vastata,
eikä keskustelua sallita. Kirkon johto suhtautuu toisinajattelijoihinsa vastaavalla tavalla kuin valtiokin. Boikotointia virkoihin valinnassa, estämistä,
pelottelua, kuoliaaksivaikenemista sen asian esiintulon estämiseksi , että
henkinen todellisuus ON OLEMASSA ja että kirkko on menettänyt suuntansa ja tolkkunsa aivan
kuten valtiovallallekkin on tapahtunut. He ovat hukanneet tajunsa myös Jumalan
olemuksesta rakkautena ja armona, joka ei halua yhdenkään lampaansa eksyvän tai
mihinkään perkeleen helvettiin joutuvan. Helvetti on meidän keskuudessamme jo nyt ja
Perkele, raha ja asevaltaa ja kaiken erillistämistä ja privatisoimista ylläpitävä
Babylonin Portto suuren valtameren
takana on tämän maailman todellinen
ruhtinas jo nyt. Se mikä tulee, olisi oltava kaikille jotain parempaa, arveli taannoin
pastori Kylliäinen, vaan kunnon punaniskafundamentalistit ja Tuomiokapituli vaativat Kylliäisen suuta
tukittavaksi.
Vastaaja 10. TASAVALLAN PRESIDENTTI
TARJA HALONEN
Syyte saatananpalvontaa yllyttämisestä !
Maan uusi naispresidentti totesi ensimmäisessä-uudenvuoden puheessaan, miten jokaisella suomalaisella pitäisi olla mahdollisuus olla entistä ylpeämpi. Kantajan näkemyksen mukaan hän
yllytti-väärän ylpeyden riivaamia nykysuomalaisia-vielä suurempaan
koppavuuteen, joka-on omiaan kärjistämään kaikenlaisten ryhmien välisiä
jännitteitä ja tekee Helsingin-ilmapiirin aivan kammottavaksi. Synneistä
pahimman, eli ylpeyden sotkeminen omanarvontunteeseen ja todelliseen identiteettiin on
raskas erehdys-ja kun sen yllyttämiseen syyllistyy maan päämies, maa joutuu kirouksen alaiseksi .
Kansallinen ylpeily tarkoittaa natsismia, jolle Suomessa on pitkä perinne. Kun maan
johtaja kehoittaa kansaansa yhä suurempaan ylpeilyyn, hän
syyllistyy vahingolliseen yllytykseen ja saatananpalvontaan, joka kirkon johdon
tekemiin kardinaalimunauksiin yhtyneenä ovat johtamassa paraikaa
Porvooseen melkoista vitsausta. Ymmärrätteköhän te
varmasti vastuunne asiassa rouva Presidentti ? Jos ette , kehoitamme ystävällisesti
Teitä keskustelemaan asiasta viisaan saksalaisen kolleeganne, Johannes Raun tai vaikkapa
psykologian professori Liisa Keltinkangas- Järvisen kanssa , joka tuntuu olevan
tästä kansallisen identiteetin problematiikasta selvillä.
On katastrofaalisen
surullista että Suomessa ei terveen järjen ääntä ja totuutta päästetä kuuluviin, vaan suuria
myyntilukuja kalastavat mediat, politrukit ja jopa kirkko johtavat usautettuja, hömpäytettyjä ihmisparkoja astumaan yhä pahemmin paskaan. Ylpeys ja kateus ovat kaikkien henkisten
traditioiden mukaan demonisia perussyntejä, jotka perustuvat kilpailuun ja vertaamiseen,
ja joiden takia korkeimmat mustat arkkityypit Lucifer ja sisarensa Lucia aikanaan
erotettiin Jumalasta, kokonaisvaltaiseen pyhyyteen ja eheyteen kelpaamattomina , ihmisiä
erillisyyteen vetävinä voimina. Vertaaminen ja kilpaileminen muuta kuin omaa alempaa
itseään vastaan johtavat aina joko ylpeyteen
tai kateuteen, jotka molemmat estävät todellisen identiteetin muodostumista ja panevat
koko ajan kyselemään mitä muut meistä ajattelevat? Vertailevaan ajattelutapaan, ylpeyteen / kateuteen yllyttäminen ja ohjaaminen on mustaan magiaan
verrattavissa olevaa toimintaa, joka johtaa ERILLISYYTEEN , rasismiin,vihaan, pelkoon, sotiin. Pahan lietsontaan syyllistyvät lisäksi monin tavoin myös veronmaksajien omistama YLE sekä Suomen tuhannet, ÄÄRETTÖMÄN kalliiksi tulevat, nuorisoa turmelevat, puolirikolliset huumeurheilujärjestöt.
Kun todellinen, sisäinen itsetunto ja individuo puuttuvat, ja kun niitä korvaava sosiaalinen minäkuva on rakennettu kilpailemisen, vertaamisen, urheilumölinän, natsionalismin-ja ulkoisen roolin varaan, kun terve omanarvontunne korvataan ylpeydellä, tämä asiantila johtaa
juuri sellaisen henkisen sontatunkion muodostumiseen, jonka ymmärtävän ja näkevän on
pakko lähteä muualle.Todellinen viisas,
todellinen taiteilija on aina nöyrä. Saksalainen, espanjalainen , hollantilainen , tsekkiläinen tai puolalainen katuympäristö on tuhannesti nöyrempi, pehmeämpi ja sivistyneempi kuin mitä Ruotsissa ja sitä matkivassa Suomessa on nähtävissä.. Halosen mainostama ylpeily johtaa helvettiin, juuri sellaise
ajattelua
positiivista
3
175
Vastaukset
- ei enään
kait huomenna kirjoitat vielä pitemmän romaanin,mikä on varmaan turhaa ei kukaan viitti niitä lukea.Usko jo............hih hih.
- Mene Turun tai H:gin palstoil
Parasta olisi jos menisit håitåån.
Tuolla käsikirjoituksella saisit vaikka seuraavan åskarin. En jaksanut lukea kuin pätkän.
Mene HÅITÅÅN. Ole niin viisas.- vain pätkän
tyypillistä moukkien puhetta.. luetaan jostain mielipiteestä vain pätkä ja sitten väitetään tietävänsä mitä on kirjoitettu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1444672Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k873439- 1061668
- 901519
Työeläkeloisille ottaa koville heidän rikosten julki tuominen
Niin koville, että yrittävät estää kansalaiskeskustelun, jolla turvattaisiin perustuslain takaama omaisuudensuoja palkan71492- 1051019
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka26943- 46870
- 74854
- 47753