Adobe Flasch Player ei asennu

Windows Internet Explorerille

MIKSI EI ?
Kyllä sen saa esim. FireFoxille, mikä mättää, onko koko Explorer hanurista? Vai koko Windows järjestelmä, olishan noin suuren luullut osaavan tällaisen yksinkertaisen asian hoitaa.

13

19788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trolliolli

      Jos miljoonat ihmiset ovat onnistuneesti asentaneet flash-playerin koneelleen, mutta sinulla ei onnistu, niin tottakai se vika on käyttöjärjestelmässä tai ohjelmassa. Mietis nyt vielä.

      • IE sucks again

        Eip ole koneessa välttämättä vikaa. Minulle selvisi tänä aamuna että en vaan pysty katsomaan klippejä koska ei ole uusinta FP koneella, no fiksuna lataamaan mutta "tietoturvan edistämiseksi ohjelman lataus estetty IE toimesta" Koneella on myös Firefox ja silläpä pystyikin ihan suoraan katsomaan kaikki mitä nettimaailma tarjosi,, Nyt tein tämän saitin ohjeen mukaan ja taas toimii IE FP...


    • CheckThisOut

      Kokeilepa tätä tapaa.

      Ensiksi poistat Adobe Flash Playerin aiemmat versiot täältä löytyvältä ohjeltaan:
      http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=tn_14157

      Sitten asennat sen uusimman version käyttämällä vaihtoehtoa Flash Player 9 (Complete Standalone Installer), joka löytyy mm. täältä: http://www.softwarepatch.com/internet/flash.html

      Lopuksi voit käydä testaamassa siellä Adoben omilla sivulla, että se Flash Playerin on asennettu.

      Minä sain sen pelaamaan ainakin tuolla tavalla.

      • Windiws Internet Exp.....

        että, sinulla on hyvät neuvot vaan ei auta.
        Kaikki nämä ovat tehty moneen kertaan, siitä huolimatta en saa. Poistettu kaikki tiedostot mitkä viitta Flasch Playeriin. Ohjeet sain After Dawn.com:sta.
        Nyt rutisen vaan sitä, että niin kuin huomasin tuossa joku näsäviisas jo vastasikin, onko jollain toisella ollut samanlaista ongelmaa?
        Kun haluan katsella uutispätkiä esim: Iltiksen sivuilta täytyy mennä aina FireFoxsin kanssa, kuitenkin henk. koht. pidän enämpi Internet Explorerista.


      • latauspaikkoja
        Windiws Internet Exp..... kirjoitti:

        että, sinulla on hyvät neuvot vaan ei auta.
        Kaikki nämä ovat tehty moneen kertaan, siitä huolimatta en saa. Poistettu kaikki tiedostot mitkä viitta Flasch Playeriin. Ohjeet sain After Dawn.com:sta.
        Nyt rutisen vaan sitä, että niin kuin huomasin tuossa joku näsäviisas jo vastasikin, onko jollain toisella ollut samanlaista ongelmaa?
        Kun haluan katsella uutispätkiä esim: Iltiksen sivuilta täytyy mennä aina FireFoxsin kanssa, kuitenkin henk. koht. pidän enämpi Internet Explorerista.

        esim. filehipossa.


      • 123456

        Mullakin oli tossa ongelmia saada flash playeria toimimaan IE:ssa, mutta nyt toimii, kiitos CheckThisOut:in ohjeitten.


    • make

      Minulla on sama ongelma firefoxilla. Vaikka olen yrittänyt monta kertaa asentaa sen. Se ei vaan asennu. Firefoxilla ei pysty esim. katsoa videoita
      youtubessa. =/

      • Windows Internet Explorer

        Mulla se on päin vastoin.
        Mitä sinä teit kun sait videot näkymään Windows Internet Explorerilla?
        Esim: Iltiksen ja iltalehden videot ei näy, ruinaa Flasch playeria.

        Mä vaan asensin Fire Foxin ja homma rupes heti rulettaan.
        Kuitenkin jotenkin tykkäisin enemmän tuosta toisesta, en tiedä miksi.


      • I.Proqatlis

        Internet Explorer -ongelma täälläkin.

        Käytän tasapuolisesti Operaa, Netscapea, Firefoxia ja IE:tä.

        Muutamat sivustot toimivat hyvin muilla paitsi IE:llä. Flash player toimii niissä ihan OK, mutta kun menen samoille sivuille IE:llä, rupeaa valittamaan, ettei Flash Playeria ole asennettu!


      • ossi.raumalta
        I.Proqatlis kirjoitti:

        Internet Explorer -ongelma täälläkin.

        Käytän tasapuolisesti Operaa, Netscapea, Firefoxia ja IE:tä.

        Muutamat sivustot toimivat hyvin muilla paitsi IE:llä. Flash player toimii niissä ihan OK, mutta kun menen samoille sivuille IE:llä, rupeaa valittamaan, ettei Flash Playeria ole asennettu!

        mulla on kans toi sama ongelma että on toi tiedosto juttu on tommonen et se valittaa ihan samaa asiaa kans kuin sulla mutta koitettiin mun isovelin kaa se asentaa koneel mut silti iha sama juttu koko tiedosto jutussa silti et mulla on sama ongelma kans


      • IE sucks
        ossi.raumalta kirjoitti:

        mulla on kans toi sama ongelma että on toi tiedosto juttu on tommonen et se valittaa ihan samaa asiaa kans kuin sulla mutta koitettiin mun isovelin kaa se asentaa koneel mut silti iha sama juttu koko tiedosto jutussa silti et mulla on sama ongelma kans

        On se kumma ku ette ymmärrä.
        Vika 95% varmasti IE:ssä.
        Jos ei oo ni sitte Windowsissa.
        Ootteko varmoja että virustentorjuntaohjelma sallii päivitykset tai siitä vaatiiko kone Adminin oikeuksia?


    • jolle007

      mul on sama juttu. mut mulla se ei asenna sitö millään internetillä.. kysin mun isoveljeltki apuu ja se on 21.v mut sekää ei osannu auttaa. ja mun konekki on uus windows 7

      • IE on p*ska

        Mulla oli sama ongelma IE:n kanssa,kappas. Yritin asentaa,sit poistin,koitin asentaa uudestaan jne eikä mikään auttanu. Firefoxilla onnistu heti. Taitaapi jäädä tuo IE:n käyttö taas jäädä,ennenkin tullut huomattua,että Firefox toimii paremmin..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4319
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      238
      2123
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1570
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1391
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      253
      1100
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1067
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1035
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      136
      1033
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      53
      918
    Aihe