Adobe Flasch Player ei asennu

Windows Internet Explorerille

MIKSI EI ?
Kyllä sen saa esim. FireFoxille, mikä mättää, onko koko Explorer hanurista? Vai koko Windows järjestelmä, olishan noin suuren luullut osaavan tällaisen yksinkertaisen asian hoitaa.

13

19992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trolliolli

Jos miljoonat ihmiset ovat onnistuneesti asentaneet flash-playerin koneelleen, mutta sinulla ei onnistu, niin tottakai se vika on käyttöjärjestelmässä tai ohjelmassa. Mietis nyt vielä.

• IE sucks again

Eip ole koneessa välttämättä vikaa. Minulle selvisi tänä aamuna että en vaan pysty katsomaan klippejä koska ei ole uusinta FP koneella, no fiksuna lataamaan mutta "tietoturvan edistämiseksi ohjelman lataus estetty IE toimesta" Koneella on myös Firefox ja silläpä pystyikin ihan suoraan katsomaan kaikki mitä nettimaailma tarjosi,, Nyt tein tämän saitin ohjeen mukaan ja taas toimii IE FP...

• CheckThisOut

Kokeilepa tätä tapaa.

Ensiksi poistat Adobe Flash Playerin aiemmat versiot täältä löytyvältä ohjeltaan:
      http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=tn_14157

Sitten asennat sen uusimman version käyttämällä vaihtoehtoa Flash Player 9 (Complete Standalone Installer), joka löytyy mm. täältä: http://www.softwarepatch.com/internet/flash.html

Lopuksi voit käydä testaamassa siellä Adoben omilla sivulla, että se Flash Playerin on asennettu.

Minä sain sen pelaamaan ainakin tuolla tavalla.

• Windiws Internet Exp.....

että, sinulla on hyvät neuvot vaan ei auta.
        Kaikki nämä ovat tehty moneen kertaan, siitä huolimatta en saa. Poistettu kaikki tiedostot mitkä viitta Flasch Playeriin. Ohjeet sain After Dawn.com:sta.
        Nyt rutisen vaan sitä, että niin kuin huomasin tuossa joku näsäviisas jo vastasikin, onko jollain toisella ollut samanlaista ongelmaa?
        Kun haluan katsella uutispätkiä esim: Iltiksen sivuilta täytyy mennä aina FireFoxsin kanssa, kuitenkin henk. koht. pidän enämpi Internet Explorerista.

• latauspaikkoja
        Windiws Internet Exp..... kirjoitti:

että, sinulla on hyvät neuvot vaan ei auta.
        Kaikki nämä ovat tehty moneen kertaan, siitä huolimatta en saa. Poistettu kaikki tiedostot mitkä viitta Flasch Playeriin. Ohjeet sain After Dawn.com:sta.
        Nyt rutisen vaan sitä, että niin kuin huomasin tuossa joku näsäviisas jo vastasikin, onko jollain toisella ollut samanlaista ongelmaa?
        Kun haluan katsella uutispätkiä esim: Iltiksen sivuilta täytyy mennä aina FireFoxsin kanssa, kuitenkin henk. koht. pidän enämpi Internet Explorerista.

esim. filehipossa.

• 123456

Mullakin oli tossa ongelmia saada flash playeria toimimaan IE:ssa, mutta nyt toimii, kiitos CheckThisOut:in ohjeitten.

• make

Minulla on sama ongelma firefoxilla. Vaikka olen yrittänyt monta kertaa asentaa sen. Se ei vaan asennu. Firefoxilla ei pysty esim. katsoa videoita
      youtubessa. =/

• Windows Internet Explorer

Mulla se on päin vastoin.
        Mitä sinä teit kun sait videot näkymään Windows Internet Explorerilla?
        Esim: Iltiksen ja iltalehden videot ei näy, ruinaa Flasch playeria.

Mä vaan asensin Fire Foxin ja homma rupes heti rulettaan.
        Kuitenkin jotenkin tykkäisin enemmän tuosta toisesta, en tiedä miksi.

• I.Proqatlis

Internet Explorer -ongelma täälläkin.

Käytän tasapuolisesti Operaa, Netscapea, Firefoxia ja IE:tä.

Muutamat sivustot toimivat hyvin muilla paitsi IE:llä. Flash player toimii niissä ihan OK, mutta kun menen samoille sivuille IE:llä, rupeaa valittamaan, ettei Flash Playeria ole asennettu!

• ossi.raumalta
        I.Proqatlis kirjoitti:

Internet Explorer -ongelma täälläkin.

Käytän tasapuolisesti Operaa, Netscapea, Firefoxia ja IE:tä.

Muutamat sivustot toimivat hyvin muilla paitsi IE:llä. Flash player toimii niissä ihan OK, mutta kun menen samoille sivuille IE:llä, rupeaa valittamaan, ettei Flash Playeria ole asennettu!

mulla on kans toi sama ongelma että on toi tiedosto juttu on tommonen et se valittaa ihan samaa asiaa kans kuin sulla mutta koitettiin mun isovelin kaa se asentaa koneel mut silti iha sama juttu koko tiedosto jutussa silti et mulla on sama ongelma kans

• IE sucks
        ossi.raumalta kirjoitti:

mulla on kans toi sama ongelma että on toi tiedosto juttu on tommonen et se valittaa ihan samaa asiaa kans kuin sulla mutta koitettiin mun isovelin kaa se asentaa koneel mut silti iha sama juttu koko tiedosto jutussa silti et mulla on sama ongelma kans

On se kumma ku ette ymmärrä.
        Vika 95% varmasti IE:ssä.
        Jos ei oo ni sitte Windowsissa.
        Ootteko varmoja että virustentorjuntaohjelma sallii päivitykset tai siitä vaatiiko kone Adminin oikeuksia?

• jolle007

mul on sama juttu. mut mulla se ei asenna sitö millään internetillä.. kysin mun isoveljeltki apuu ja se on 21.v mut sekää ei osannu auttaa. ja mun konekki on uus windows 7

• IE on p*ska

Mulla oli sama ongelma IE:n kanssa,kappas. Yritin asentaa,sit poistin,koitin asentaa uudestaan jne eikä mikään auttanu. Firefoxilla onnistu heti. Taitaapi jäädä tuo IE:n käyttö taas jäädä,ennenkin tullut huomattua,että Firefox toimii paremmin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4909
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      54
      3922
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3493
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2858
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2658
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      136
      2386
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      56
      2284
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2084
    Aihe